Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Neįprastos konstrukcijos varikliai
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=28604
Puslapis 12

Autorius:  TVR [ 2010 Lie 27 Ant, 13:12 ]
Pranešimo tema: 

Šiek tiek ne į temą, bet manau čia geriausiai tinka. Štai dar kartą įrodymas kokius nestandartinius sprendimus Britai taikė savo technikoje. Tokius variklius montavo pirmuose keleiviniuose "Deltic" šilumvežiuose, kurie pakeitė garvežius

Prikabinti failai:
fig4.jpg
fig4.jpg [ 264.01 KiB | Peržiūrėta 655 kartus(ų) ]

Autorius:  Raimis [ 2010 Lie 27 Ant, 18:37 ]
Pranešimo tema: 

Leidau sau šį pranešimą ištraukti iš kitur ir ta proga pradėti naują temą. Jei kalbėtume apie šį variklį (viršuje), manau, kad britai tiesiog pritaikė vokiečių idėją. O tiksliau- tai garsusis variklis Jumo205- dvitaktis dyzelis su priešpriešiais vaikštančiais stūmokliais. Paimti 3 tokie varikliai ir sujungti žvaigžde.

Autorius:  blackrawen [ 2010 Lie 27 Ant, 18:42 ]
Pranešimo tema: 

pirma syki toki varikli pamaciau aciu uz foto raimi labai ispudingas :puiku:

Autorius:  Raimis [ 2010 Lie 27 Ant, 18:44 ]
Pranešimo tema: 

Foto įdėjau ne aš, o kolega TVR. Jam reikėtų ir dėkoti. O štai kaip atrodo Jumo 205 pjūvis.

Prikabinti failai:
Jumo205 pjūvis.jpg
Jumo205 pjūvis.jpg [ 300.14 KiB | Peržiūrėta 671 kartus(ų) ]

Autorius:  Raimis [ 2010 Lie 27 Ant, 18:46 ]
Pranešimo tema: 

O čia nesupjaustytas Jumo 205:

Prikabinti failai:
jumo205.jpg
jumo205.jpg [ 49.53 KiB | Peržiūrėta 648 kartus(ų) ]

Autorius:  Raimis [ 2010 Lie 27 Ant, 18:56 ]
Pranešimo tema: 

Veikimo principą paaiškinantis piešinukas.

Prikabinti failai:
Opposite_piston_engine.JPG
Opposite_piston_engine.JPG [ 86.93 KiB | Peržiūrėta 672 kartus(ų) ]

Autorius:  Raimis [ 2010 Lie 27 Ant, 19:09 ]
Pranešimo tema: 

Dar vienas vaizdas paties pirmojo temoje parodyto variklio. Variklis pavadintas DELTIC pagal graikų raidę Delta, kuri yra trikampio formos. Anglijoje juos pagal Junkers licenciją gamino D Napier & Son, firma. Nuotrauka- iš Jungtinės Karalystės nacionalinio geležinkelio muziejaus.

Prikabinti failai:
800px-Napier_Deltic_Engine.jpg
800px-Napier_Deltic_Engine.jpg [ 102.25 KiB | Peržiūrėta 656 kartus(ų) ]

Autorius:  Raimis [ 2010 Lie 27 Ant, 19:27 ]
Pranešimo tema: 

Jeigu galima sujungti tris Jumo205, tai kodėl nepadarius to su keturiais ?! Toks variklis taip pat buvo pagamintas ir vadinosi Jumo223. 24 cilindrai, 48 stūmokliai. :shock:

Prikabinti failai:
bvp144-1.jpg
bvp144-1.jpg [ 20.65 KiB | Peržiūrėta 651 kartus(ų) ]

Autorius:  blackGhotc [ 2010 Lie 27 Ant, 19:37 ]
Pranešimo tema: 

Ir kiek apsisūkimų per minute galėjo toks Jumo223 išvystit? Kiek toks variklis turėjo arklio jėgų?

Autorius:  Fon [ 2010 Lie 27 Ant, 20:23 ]
Pranešimo tema: 

Sklando gandai , kad po karo rusai išsivežė 223-čią , aišku , kam ... Apsisukimų tai nekažin kiek , 4.400 max. bet užtat arklių 2.500 :shock: . Reduktorius darė iš 4400 tiek , kiek reikia :D

Puslapis 12 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/