Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2024 Bal 16 Ant, 20:05

Visos datos yra UTC + 2 valandos



Forumo taisyklės


I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Lie 27 Ant, 12:12 
Atsijungęs
moderatorius
moderatorius

Užsiregistravo: 2004 Lap 06 Šeš, 18:27
Pranešimai: 2640
Miestas: Vilnius
Šiek tiek ne į temą, bet manau čia geriausiai tinka. Štai dar kartą įrodymas kokius nestandartinius sprendimus Britai taikė savo technikoje. Tokius variklius montavo pirmuose keleiviniuose "Deltic" šilumvežiuose, kurie pakeitė garvežius


Prikabinti failai:
fig4.jpg
fig4.jpg [ 264.01 KiB | Peržiūrėta 635 kartus(ų) ]
Dalintis: Dalintis Facebook
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Lie 27 Ant, 17:37 
Atsijungęs
ekspertas
ekspertas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 11:24
Pranešimai: 8594
Miestas: Alytus
Leidau sau šį pranešimą ištraukti iš kitur ir ta proga pradėti naują temą. Jei kalbėtume apie šį variklį (viršuje), manau, kad britai tiesiog pritaikė vokiečių idėją. O tiksliau- tai garsusis variklis Jumo205- dvitaktis dyzelis su priešpriešiais vaikštančiais stūmokliais. Paimti 3 tokie varikliai ir sujungti žvaigžde.

_________________
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!


Paskutinį kartą redagavo Raimis 2010 Lie 27 Ant, 17:43. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Lie 27 Ant, 17:42 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2010 Vas 26 Pen, 15:56
Pranešimai: 512
Miestas: Kuršenai-Vilnius
pirma syki toki varikli pamaciau aciu uz foto raimi labai ispudingas :puiku:


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Lie 27 Ant, 17:44 
Atsijungęs
ekspertas
ekspertas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 11:24
Pranešimai: 8594
Miestas: Alytus
Foto įdėjau ne aš, o kolega TVR. Jam reikėtų ir dėkoti. O štai kaip atrodo Jumo 205 pjūvis.


Prikabinti failai:
Jumo205 pjūvis.jpg
Jumo205 pjūvis.jpg [ 300.14 KiB | Peržiūrėta 651 kartus(ų) ]

_________________
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Lie 27 Ant, 17:46 
Atsijungęs
ekspertas
ekspertas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 11:24
Pranešimai: 8594
Miestas: Alytus
O čia nesupjaustytas Jumo 205:


Prikabinti failai:
jumo205.jpg
jumo205.jpg [ 49.53 KiB | Peržiūrėta 628 kartus(ų) ]

_________________
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Lie 27 Ant, 17:56 
Atsijungęs
ekspertas
ekspertas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 11:24
Pranešimai: 8594
Miestas: Alytus
Veikimo principą paaiškinantis piešinukas.


Prikabinti failai:
Opposite_piston_engine.JPG
Opposite_piston_engine.JPG [ 86.93 KiB | Peržiūrėta 652 kartus(ų) ]

_________________
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Lie 27 Ant, 18:09 
Atsijungęs
ekspertas
ekspertas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 11:24
Pranešimai: 8594
Miestas: Alytus
Dar vienas vaizdas paties pirmojo temoje parodyto variklio. Variklis pavadintas DELTIC pagal graikų raidę Delta, kuri yra trikampio formos. Anglijoje juos pagal Junkers licenciją gamino D Napier & Son, firma. Nuotrauka- iš Jungtinės Karalystės nacionalinio geležinkelio muziejaus.


Prikabinti failai:
800px-Napier_Deltic_Engine.jpg
800px-Napier_Deltic_Engine.jpg [ 102.25 KiB | Peržiūrėta 636 kartus(ų) ]

_________________
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Lie 27 Ant, 18:27 
Atsijungęs
ekspertas
ekspertas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 11:24
Pranešimai: 8594
Miestas: Alytus
Jeigu galima sujungti tris Jumo205, tai kodėl nepadarius to su keturiais ?! Toks variklis taip pat buvo pagamintas ir vadinosi Jumo223. 24 cilindrai, 48 stūmokliai. :shock:


Prikabinti failai:
bvp144-1.jpg
bvp144-1.jpg [ 20.65 KiB | Peržiūrėta 631 kartus(ų) ]

_________________
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Lie 27 Ant, 18:37 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008 Spa 05 Sek, 12:39
Pranešimai: 262
Miestas: Šalčininkai
Ir kiek apsisūkimų per minute galėjo toks Jumo223 išvystit? Kiek toks variklis turėjo arklio jėgų?

_________________
UninstallLight :)


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Lie 27 Ant, 19:23 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Geg 06 Pen, 21:35
Pranešimai: 4031
Miestas: Vilnius
Sklando gandai , kad po karo rusai išsivežė 223-čią , aišku , kam ... Apsisukimų tai nekažin kiek , 4.400 max. bet užtat arklių 2.500 :shock: . Reduktorius darė iš 4400 tiek , kiek reikia :D

_________________
+370 610 60134
Jei bijai - nedaryk , jei darai - nebijok


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos



   Panašios temos   Autorius   Atsakymai   Peržiūrėta   Paskutinis pranešimas 
Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Parduodu Opel varikliai Kapitan, admiral 1937

forume Skelbimai

ratas

1

6917

2023 Vas 18 Šeš, 18:21

ratas Peržiūrėti naujausius pranešimus



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 51 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  




Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija


Į viršų