Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Klausimas - senesnių variklių pritaikymas 95 markės benzinui
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=29704
Puslapis 14

Autorius:  egida [ 2010 Rgs 22 Tre, 21:12 ]
Pranešimo tema:  Klausimas - senesnių variklių pritaikymas 95 markės benzinui

Sveiki. Nežinau gal jau ir buvo kur panaši tema nagrinėta, tai jei taip tai atsiprašau. Žodžiu įsigijau netyčia( :-) ) 408 moskvičių ir jam nori nenori, bet reikia galvą imti ir aišku reikės šlifuoti. Tai sakau gal iškart reikiamą sluoksį (ar kaip kitaip tai pavadinti) nušlifuoti, tuo pakeliant suspaudimo laipsnį, kad paskui būtų galima drąsiai 95 benziną pilti. Įdomu kiek milimetrų (ar jo dalių ) reikia šlifuoti? Manau juk vistiek tiek tiems patiems moskvičiams, tiek volgoms ar pobiedoms juk sukeliat suspaudimo laipsnį, kad su jomis važinėt būtų normaliai galima. Dėkui už pasisakymus.

Autorius:  kitoks [ 2010 Rgs 22 Tre, 21:50 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimas senesniųjų automobilių turėtojams

egida rašė:
Sveiki. Nežinau gal jau ir buvo kur panaši tema nagrinėta, tai jei taip tai atsiprašau. Žodžiu įsigijau netyčia( :-) ) 408 moskvičių ir jam nori nenori, bet reikia galvą imti ir aišku reikės šlifuoti. Tai sakau gal iškart reikiamą sluoksį (ar kaip kitaip tai pavadinti) nušlifuoti, tuo pakeliant suspaudimo laipsnį, kad paskui būtų galima drąsiai 95 benziną pilti. Įdomu kiek milimetrų (ar jo dalių ) reikia šlifuoti? Manau juk vistiek tiek tiems patiems moskvičiams, tiek volgoms ar pobiedoms juk sukeliat suspaudimo laipsnį, kad su jomis važinėt būtų normaliai galima. Dėkui už pasisakymus.


Apie slifavimus pakomentuos gal kas kitas, o as tik priminsiu, kad dabar benzinas besvinis, o tai nera labai gerai senam varikliui.

p.s. galvoju, kad tema deretu perkelti i jai labiau tinkama vieta.

Autorius:  egida [ 2010 Rgs 22 Tre, 22:45 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimas senesniųjų automobilių turėtojams

Apie slifavimus pakomentuos gal kas kitas, o as tik priminsiu, kad dabar benzinas besvinis, o tai nera labai gerai senam varikliui.

p.s. galvoju, kad tema deretu perkelti i jai labiau tinkama vieta.[/quote]

Tikrai nemanau kad bešvinis ar su švinu yra labai jau svarbu tam varikliui. Svarbiau benzino oktaninis skaičius ir jo santykis su variklio suspaudimo laipsniu.
P.S. Įdomu į kokią vietą planuoji perkelt šią temą, nes bent jau nesugalvojau kur geriau ją patalpint, kaip į "bendros diskusijos".

Autorius:  egida [ 2010 Rgs 22 Tre, 22:48 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimas senesniųjų automobilių turėtojams

Apie slifavimus pakomentuos gal kas kitas, o as tik priminsiu, kad dabar benzinas besvinis, o tai nera labai gerai senam varikliui.

p.s. galvoju, kad tema deretu perkelti i jai labiau tinkama vieta.[/quote]

P.P.S. Forume rašome lietuviškai (bent stengiamasi - juk tai Raimis bandė įdiegti :wink: ). Tai bent jau moderatoriai parodykit pavyzdį. Juk nėra jau labai sunku monitoriaus apačioje spustelti ant LT :wink:

Niekas nedraudzia megautis LT rasmenimis, lygiai kaip ir nera privaloma juos vartoti. Diskusijos sia tema seniai baigtos, tad laikykites forume galiojancios tvarkos.
Mod. kitoks

Autorius:  minde [ 2010 Rgs 23 Ket, 8:30 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimas senesniųjų automobilių turėtojams

egida rašė:
Tikrai nemanau kad bešvinis ar su švinu yra labai jau svarbu tam varikliui. Svarbiau benzino oktaninis skaičius ir jo santykis su variklio suspaudimo laipsniu.


Priešingai. Oktaninis skaičius svarbu kad būtų ne per mažas. Per didelis lyg ir nėra jau taip blogai. O vat švinas reikalingas vožtuvų tepimui ar dar ten kažkam. Senoms mašinoms reikia naudoti specialius benzino priedus.
http://193.219.79.161/viewtopic.php?t=12374&start=15
http://193.219.79.161/viewtopic.php?t=14317&start=45
http://193.219.79.161/viewtopic.php?t=14139
http://193.219.79.161/viewtopic.php?t=1979&start=15
http://193.219.79.161/viewtopic.php?t=570

O dėl šlifavimo, tur būt, reikia elementariai pamatuoti, koks atstumas nuo atidaryto vožtuvo iki stūmoklio viršutiniam mirties taške – tiek maksimaliai galima žeminti, kad jie nesusitiktų. Pamatuoji, kiek nuo stūmoklio iki bloko viršaus, kiek nuo vožtuvo iki galvutės apačios ir pridedi būsimos tarpinės storį.

Autorius:  dalgis [ 2010 Rgs 23 Ket, 11:26 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimas senesniųjų automobilių turėtojams

lukoil baltija pradejo prekiaut bioetanoliu e85
placiau cia:
http://auto.delfi.lt/autonews/lukoil-ba ... d=28060159

gal toks kuras labiau priimtinas oldtimeriams?

Autorius:  rolandik [ 2010 Rgs 23 Ket, 11:36 ]
Pranešimo tema: 

Net nebandykit to bioetanolio. Tai ne 85 oktano benzinas, tai bioetanolis, kurio degimo temperatūra labai aukšta. Daug straipsnių ta tema jau prirašyta...

Autorius:  donatas_s [ 2010 Rgs 23 Ket, 18:36 ]
Pranešimo tema: 

bioetanolio oktaninis skaičius virš 100, berods 104 yra...

Autorius:  BIG [ 2010 Rgs 23 Ket, 20:29 ]
Pranešimo tema: 

Suparantantiems puikus tas E85. Rusiskai technikai tinka puikiai,reikia keleta patobulinimu atlikti..Na aisku,kas permetus nuvaziuoja 1000km, tai gal neapsimoka.

Autorius:  Raimis [ 2010 Rgs 23 Ket, 20:37 ]
Pranešimo tema: 

BIG rašė:
Suparantantiems puikus tas E85. Rusiskai technikai tinka puikiai,reikia keleta patobulinimu atlikti..Na aisku,kas permetus nuvaziuoja 1000km, tai gal neapsimoka.

Gal būtų galima sužinoti, ką ir kaip reikėtų patobulinti?

Puslapis 14 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/