Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2024 Bal 19 Pen, 3:56

Visos datos yra UTC + 2 valandos



Forumo taisyklės


I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2010 Gru 09 Ket, 14:21 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Kov 26 Ket, 20:17
Pranešimai: 1603
Miestas: Kretinga
Black,pakišo minti tai sukuriau tema.Kokiu budu tai padaryti?

_________________
Niekada neperženk ribos.Neperženges ribos niekada nesužinosi,kur ji yra.


Paskutinį kartą redagavo milzinas 2010 Gru 11 Šeš, 1:06. Iš viso redaguota 1 kartą.

Dalintis: Dalintis Facebook
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Gru 09 Ket, 14:46 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2006 Rgs 07 Ket, 14:04
Pranešimai: 573
Miestas: Vilnius
http://www.oldtimers.lt/viewtopic.p ... c&start=45
Gal daugiau pakomentuos kolega jarukas89.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Gru 09 Ket, 15:07 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2008 Rgs 02 Ant, 11:41
Pranešimai: 149
TIG'u. Arba špižiniais elektrodais.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Gru 09 Ket, 18:11 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Kov 26 Ket, 20:17
Pranešimai: 1603
Miestas: Kretinga
Su TIG nevisada prieisi,esu girdejas,kad variuoja įdomu kaip laiko ir ar išvis taip daroma?

_________________
Niekada neperženk ribos.Neperženges ribos niekada nesužinosi,kur ji yra.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Gru 09 Ket, 18:52 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2008 Rgs 02 Ant, 11:41
Pranešimai: 149
Na arba su dujiniu suvirinimo aparatu variniais elektrodais, arba ant paprasto elektrodo viniojama varinė viela.
Teko kažkada su "sidabriniais" elektrodais užliet įtrūkimą špižinėje šaldymo sistemos sklendėje.
Su TIG'u taipogi špižių jungiau, tik elektrodas ne juodo metalo, o "nerūdijka".
O šiuo atveju reik ne tik stiprumo, bet ir tinkamos išvaizdos.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Gru 09 Ket, 22:52 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2007 Sau 21 Sek, 12:40
Pranešimai: 1625
Buvau aš įklimpęs su motociklo cilindro galvutės virinimu. Reikėjo privirinti gabaliuką aušinimo plokštelės. Implantui pasirinkau tokio pat storio negrūdintą, minkštą juodo metalo gabaliuką. Pirmą bandymą dariau su pusautomačiu ir, vos tik baigus siūlę, galva pradėjo skambėti ir implantas atitrūko. Pabandžiau su TIG'u - tas pats. Užkaitinau galvą (net neįsivaizduoju, kiek kaitinti reikėtų iš tikro) - ir vėl trūkimai. Paskutinis bandymas buvo su kietuoju lydmetaliu, kuris skirtas variui lituoti (keturkampiai, vario spalvos strypeliai). Litavau TIG'u prieš tai galvą stipriai įkaitinęs. Sukibo. Bet siūlė rausva. Prisiekiau sau - daugiau tokių darbų nesiimsiu :roll: .
Paskutinėmis dienomis panašiai strigau su aliuminio lydinio virinimu. Lydinys lengvas ir trapus, bet ne siluminas. Šiuo atveju dar blogiau - virinama detalė trūksta poros cm atstumu nuo siūlės (t.y. sveikoje vietoje). Jau du patyrusius meistrus klausiau patarimo. Abu pasakė - "nevark" :(


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Gru 10 Pen, 7:53 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Kov 26 Ket, 20:17
Pranešimai: 1603
Miestas: Kretinga
Svarbu kad laikytu,spalva nesvarbu,jai cilindras dažytas,užsimaskuos,jai nedažytas galima parinkt dažus pagal metalo spalva ir nudažyti,nudažius papusti abrazyvo ant neišdžiuvusiu dažų,ir išdžiuvus nudažyti,špižius gaunasis kaip orginalas :-)

_________________
Niekada neperženk ribos.Neperženges ribos niekada nesužinosi,kur ji yra.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Gru 10 Pen, 8:45 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2008 Rgs 02 Ant, 11:41
Pranešimai: 149
Jeigu aliuminio lydinys su cinku - kaipo karbiuratorių korpusas, tada tikrai visiškas š....
Špižių po suvirinimo reik palikt laaaaaabai lėtai ataušt, t.y. įkaitinai, suliejai siūlę ir karštą suvyniojai į kokius skudurus ar laikraštį. Svarbu, kad nebūtų tokios temperatūros, kad rusent pradėtų. Protingiausia, aišku, muftelinėj krosnelėj kokią parą temperatūroj apie 280 oC, kad stabilizuot.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Gru 10 Pen, 10:02 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2008 Bal 03 Ket, 18:31
Pranešimai: 503
Miestas: Ukmergė-Vilnius
Mes apturejom tokia beda su minskelio nuskilusiu cilindro gabaliuku,tiesiog ant nuskilusios vietos cilindre pridejom spiziaus ausele nuo kito cilindro ir suvirinom,paskui teko apdirbti ir tiek ziniu,elektrodus tetis naudojo spiziui skirtus,tiksliai kokius negaliu pasakyti,del tvirtumo manau visai gerai gavosi,nes ant seno cilindro pabandymui suvirinus,meginau su replem nulazuti ta vieta,ir ne taip jau lengvai pavyko,tad manau kaip tokiem cilindram uztenka .


Prikabinti failai:
Failo aprašymas: apvirintas cilindras

naujas2-vi.jpg
naujas2-vi.jpg [ 47.7 KiB | Peržiūrėta 3109 kartus(ų) ]
Failo aprašymas: ir galutinis vaizdas.net nepasakytum kad kazkas buvo aplauzyta siam cilindre

minsk2-vi.jpg
minsk2-vi.jpg [ 53.86 KiB | Peržiūrėta 3109 kartus(ų) ]

_________________
Motociklų variklių remontas
Paulius ,tel .+37069318815
https://www.facebook.com/Pauliusmotorcycleworkshop/
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Gru 10 Pen, 10:59 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2007 Sau 21 Sek, 12:40
Pranešimai: 1625
Kalbant apie aliuminio lydinių virinimą teko susidurti su keistu dalyku (nepykit, kad kišuosi su Al - problema realiai tapati). Apsiėmiau suvirinti NSU motociklo detalę. Buvo nudaužtas ir kažkada jau virintas vienas kampas. Naujai liejau pakankamai didelį plotą, taisiau skylutes ir pan. - jokio trūkimo. Vos tik pradėjau virinti atvirą plokštumą (to kaušo vidurį) - prasidėjo trūkinėjimai. Nors nusišauk :!: Prikabinu nuotraukas, kad matytumėt situaciją. Forma buvo gaudoma vis šlifuojant, gręžiant ir vėl virinant.
Tęsiant špyžiaus temą galiu pasakyti, kad anksčiau teko virinti tokiu niekalus, kaip automobilių išmetimo kolektoriai ir santechninės movos ir nesusidurdavau su problemomis. Pabandžiau suvirinti krovininio automobilio oro kompresoriaus galvutę ir nepavyko :!: Gal gi teigiamas rezultatas priklauso ir nuo paties špyžiaus sudėties?
Enio, apie lėtą atvėsinimą esu girdėjęs - čia gal kokia virtuvinė krosnis tiktų? Dar tarybiniais laikais būdavo tokios špyžiniu viršumi - 4kW. Padėjus detalę ilgai galėtum ją laikyti ir ataušinti palengva.


Prikabinti failai:
Aliuminio virinimas.JPG
Aliuminio virinimas.JPG [ 555.14 KiB | Peržiūrėta 3107 kartus(ų) ]
Aliuminio virinimas (1).JPG
Aliuminio virinimas (1).JPG [ 426.42 KiB | Peržiūrėta 3109 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos



   Panašios temos   Autorius   Atsakymai   Peržiūrėta   Paskutinis pranešimas 
Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Perku Perku GAZ-21 nenaudota variklio ausinimo radiatoriu.

forume Perku dalis ir kita

Retrocar

0

252

2024 Sau 15 Pir, 23:05

Retrocar Peržiūrėti naujausius pranešimus



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 109 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron



Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

 Paskutinės sukurtos temos 
Naujų pranešimų nėra Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas

Kro0liK » 2023 Rgs 22 Pen, 17:37

Naujų pranešimų nėra Reikia Kauniečių pagalbos.

sgso » 2023 Rgs 14 Ket, 13:01

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Karburatoriaus Pekar K68 adatos guma

inkilas » 2023 Rgs 02 Šeš, 20:01


 Paskutinės aktyvios temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Bal 13 Šeš, 17:19

Jonas Kakava Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Tarybiniai dokumentai - auto registravimas

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 28 Ket, 10:43

marjaxxx Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 26 Ant, 9:08

satsek12 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Senos automobilinės radijos perdarymas į FM

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 26 Ant, 9:06

satsek12 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Išmetimo kolektoriaus dažymas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 26 Pir, 10:34

Valkata Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Dazymas

[ Eiti į: 1 ... 33, 34, 35 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 19 Pir, 22:41

kukutis Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Nesikuria audi 1.6d 1985m

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 04 Sek, 18:03

Audifanas123 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 21 Sek, 21:31

Smygolas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Pakonsultuokite dėl smėliavimo

[ Eiti į: 1 ... 13, 14, 15 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 16 Ant, 19:02

npn Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2023 Rgs 25 Pir, 7:28

virginijus007 Peržiūrėti naujausius pranešimus



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija


Į viršų