Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2024 Bal 25 Ket, 14:02

Visos datos yra UTC + 2 valandos



Forumo taisyklės


I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 167 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Gru 24 Pen, 15:19 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2004 Rgs 12 Sek, 8:52
Pranešimai: 2167
Miestas: Alytus
moniks rašė:
Virgai, samprotauji teisingai, bet nepamiršk kad linija su eksperimentiniais (bandomaisiais ) motociklais paleista 40m. pabaigoje , jie dar vis draugai :wink:

Ir vyrai, nekiškit čia politikos ir sušaudymu, nepolitikuokit.
Taip. Jie draugai iki pat 41- ųjų birželio. Ir kadangi jie draugai, tai draugiško gamybos perdavimo versija logiškesnė. Būtent tokią ją, kaip trumpai apibūdino PASHKA, aš ir esu girdėjęs. Ir Popovo komentarai apie vokiškas detales ir ženklinimą R72 jai neprieštarauja.
Manau objektyviausia, be didelių paslapčių ir neapipinta legendomis apie tarybinių inžinierių heroizmą, turėtų būt vokiečių kolegų informacija šiuo klausimu.


Dalintis: Dalintis Facebook
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Gru 24 Pen, 21:26 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007 Vas 15 Ket, 1:05
Pranešimai: 214
Miestas: Vilnius
Na, manau mes dar paplepėsim prie progos tuo klausimu :wink: Su šventėm Virgai :wink:


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Gru 25 Šeš, 15:32 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2004 Rgs 12 Sek, 8:52
Pranešimai: 2167
Miestas: Alytus
Su šventėmis, Romai, tave ir visus oponentus beigi bendraminčius :D


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Gru 25 Šeš, 21:45 
Atsijungęs
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas

Užsiregistravo: 2005 Gru 03 Šeš, 10:38
Pranešimai: 1146
Miestas: Kaunas
virgas rašė:
Dyzeli, čia labai neįtikinanti rusų versija.......


Pasistenksiu surasti medziaga, pagal kuria rasiau diplomini darba. Neturejau galimybes patikrinti kiek ten buvo tiesos.

Nepamenu ar pagal si straipsni, bet idedu truputi istorijos rusu kalba :

Разместился завод, который с этого времени стал Ирбитским мотоциклетным (ИМЗ), на площадях бывшего пивоваренного завода.

До Великой Отечественной войны 1941-45 г.г. масштабы производства мотоциклов в СССР были скромными (в 1940 году было произведено 6800 штук). Выпуск мотоциклетной техники осуществлялся неспециализированными предприятиями. Первым заводом, изначально специализированным на производство только мотоциклов, стал ирбитскиий.

В конце 30-х годов в Наркомате обороны СССР состоялось секретное совещание, посвященное выбору модели мотоцикла для Вооруженных Сил. После сравнения образцов, в том числе и зарубежных, было решено взять за основу BMW-R71, стоявший на вооружении немецкой армии. Для сохранения секретности пять мотоциклов марки BMW закупили в Швеции. Специалисты-технологи исследовали химический состав каждой детали, изучили глубину и характер обработки поверхностей, чистоту и точность изготовления и решили делать все так, как сделано на заводе BMW, за исключением электрической схемы. Для производства мотоциклов, получивших марку М-72, предусматривалась широкая кооперация предприятий. Так, в конструкторском бюро ЗИСа разрабатывали документацию на двигатель, для массового выпуска которого создали специальный цех. Документацию на коробку передач составили инженеры завода им.Коммунистического Интернационала молодежи (нынешний АЗЛК). Выпуск колясок и карданов поручили ГАЗу, фары заказали в Киржаче, электрооборудование должен был поставлять завод АТЭ-1; кроме них было задействовано еще насколько предприятий в разных городах СССР. Ранней весной 1941 года опытные образцы М-72 показали командованию Красной Армии. Было принято решение об их массовом производстве. После начала Великой Отечественной Войны работы по развертыванию производства М-72 пошли интенсивнее. Но наступление немецких войск было более стремительным: 20 октября 1941 года в Москве было объявлено осадное положение и на следующий день, 21 октября, Совет по эвакуации при СНК СССР принял решение о переводе Московского мотозавода и связанных с мотоциклетным производством цехов ЗИСа и КИМа на Урал в город Ирбит. В Ирбит также были отправлены специалисты из Харькова, Таганрога и Ленинграда. Первый эшелон прибыл в Ирбит 17 ноября 1941 года. Урал встретил прибывающих 30-градусным морозом...

Разместился завод, который с этого времени стал Ирбитским мотоциклетным (ИМЗ), на площадях бывшего пивоваренного завода. В наследство ИМЗ достались: недостроенный жилой дом на 16 квартир, заводской клуб, узкоколейный путь и цехи: квасной, сухарный, бондарный, солодовый и другие, вся механизация состояла из 2 тракторов на гусеничном ходу и 6 машин. Несмотря на все трудности, 25 февраля 1942 года была выпущена первая партия мотоциклов М-72 с двигателями, привезенными из Москвы. Всего за один год на фронт было отправлено 9799 мотоциклов. В 1943 году на собранные ирбитчанами добровольные пожертвования было сформирована мотоколонна из 106 мотоциклов и отправлена на фронт. Вскоре на ИМЗ пришла телеграмма с благодарностью от Верховного Главнокомандующего И.В.Сталина.

После войны, в 1947 году был разработан план генерального развития завода: предстояло провести коренную реконструкцию и вместо 4 - 5 тысяч выпускать 20 тысяч мотоциклов в год. Развитие завода приняло такие темпы, что уже в 1950 году с конвейера сошел 30-тысячный мотоцикл, что стало большим событием в жизни завода. Еще через четыре года перед ИМЗ была поставлена задача: перейти на выпуск 30.000 мотоциклов в год. В 1953 году началась поставка ирбитских мотоциклов на экспорт. В основном они вывозились в развивающиеся страны и государства Восточной Европы. Подавляющее большинство мотоциклов закупалось для нужд армии и полиции. Наибольшего размаха экспорт достиг в 70 - 80-е годы. С распадом социалистического лагеря и развалом СССР рынок сбыта резко сузился. Но с конца 80-х годов начались регулярные поставки ирбитских мотоциклов во Францию, Испанию, Швецию, Голландию, Чили, Венесуэлу, Колумбию, Аргентину и другие страны. Здесь "Уралы" покупают обычные люди - врачи, инженеры, юристы и т.д., так как они по оценке немецкой компании "Иван Байке", дешевле "Харлей-Дэвидсонов" и позволяют сильнее выделиться, чем последние. "Уралы" попадаются на глаза все чаще и чаще...

_________________
Mob. 8 650 88 526
Kaunas


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Gru 25 Šeš, 22:10 
Atsijungęs
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas

Užsiregistravo: 2005 Gru 03 Šeš, 10:38
Pranešimai: 1146
Miestas: Kaunas
Aukso vertes puslapelis apie Ural motociklus :

http://www.motosvit.com/Ural/Ural.html

_________________
Mob. 8 650 88 526
Kaunas


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Gru 28 Ant, 7:55 
Atsijungęs
moderatorius
moderatorius

Užsiregistravo: 2004 Lap 06 Šeš, 18:27
Pranešimai: 2640
Miestas: Vilnius
Reiktų paminėti, kad ši informacija paimta iš kol kas geriausio leidinio apie Sovietų motociklus: A. Myatyev "Мотоциклы СССР" 2007m.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Gru 28 Ant, 9:15 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2004 Rgs 12 Sek, 8:52
Pranešimai: 2167
Miestas: Alytus
Be abejo, A. Miatijevas didelis autoritetas, ypac rusiškų dviračiu klausimais. Bet jis tik remiasi gerokai ankstene, turbūt oficialia laikyta versija. Ir ko gero dėl akivaizdžių priežasčių dar ir šiandien patogesne rusams. Kiek man žinoma, draugystės su nacistine Vokietija ketvirtajame dešimtmetyje faktas pas juos garsiai, oficialiai taip ir nėra pripažintas.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Gru 28 Ant, 9:44 
Atsijungęs
moderatorius
moderatorius

Užsiregistravo: 2004 Lap 06 Šeš, 18:27
Pranešimai: 2640
Miestas: Vilnius
Galime šį klausimą užduoti Aleksėjui, manau jo žiniomis tikrai galima pasitikėti.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Gru 28 Ant, 10:05 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2004 Rgs 12 Sek, 8:52
Pranešimai: 2167
Miestas: Alytus
Jis jau išsakęs atsakymą savo knygoje. O apskritai- klausimas įdomus. Nenoriu būt kategoriškas ir teigt, kad mano ginama versija yra vienintelė teisinga. Tiesiog ji mano manymu daug logiškesnė ir įtikinamesnė tiek chronologiškai tiek istoriškai.
Be abejo, įdomu, ką A. Miatijevas pasakytų neoficialioje aplinkoje, taip pat ir apie šią versiją, nes be abejo ji jam žinoma, bet dar įdomiau būtų išgirst nepriklausomų, bešališkų žinovų nuomonę šiuo klausimu.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Gru 28 Ant, 10:38 
Atsijungęs
moderatorius
moderatorius

Užsiregistravo: 2004 Lap 06 Šeš, 18:27
Pranešimai: 2640
Miestas: Vilnius
Pirmą kartą girdžiu, kad Aleksėjus būtų išleidęs savo knygą. Jeigu kalbame apie enciklopediją, tai ten yra jo rašyti skyreliai, viskas aprašoma sustambintai. Todėl ir rašau, kad galima būtų užklausti jo nuomonės šiuo klausimu. Nebent Jūs žinote kitą kompetetingesnį asmenį rusiškų "opozitų" istorijos klausimu. Beje Aleksėjaus šaslišku vienu ar kitu klausimu taip pat nepavadinčiau.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 167 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 330 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  




Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas


 Paskutinės aktyvios temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Bal 13 Šeš, 17:19

Jonas Kakava Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Tarybiniai dokumentai - auto registravimas

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 28 Ket, 10:43

marjaxxx Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 26 Ant, 9:08

satsek12 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Senos automobilinės radijos perdarymas į FM

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 26 Ant, 9:06

satsek12 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Išmetimo kolektoriaus dažymas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 26 Pir, 10:34

Valkata Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Dazymas

[ Eiti į: 1 ... 33, 34, 35 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 19 Pir, 22:41

kukutis Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Nesikuria audi 1.6d 1985m

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 04 Sek, 18:03

Audifanas123 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 21 Sek, 21:31

Smygolas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Pakonsultuokite dėl smėliavimo

[ Eiti į: 1 ... 13, 14, 15 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 16 Ant, 19:02

npn Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2023 Rgs 25 Pir, 7:28

virginijus007 Peržiūrėti naujausius pranešimus



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija


Į viršų