Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Uralo gamykla 2007
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=31579
Puslapis 417

Autorius:  minde [ 2010 Gru 13 Pir, 19:04 ]
Pranešimo tema: 

Jau ne kartą buvau užsiminęs – domėjimasis senienomis visai nesusijęs su domėjimosi objekto kokybiniais parametrais. Interesas tik istorinis – jeigu mane mažą su Uralu vežė grybauc – tada Uralas įdomu. Su BMW nevežė – neįdomu. Tėvukas vargo su nekokybišku Moskvičium, nes istoriškai kokybiško VW Vabalo nusipirkt negalėjo – reiškia Moskvičius mūsų istorinėje terpėje už Vabalą įdomesnis.

Nors tema ne apie tai.

Autorius:  spoileriz [ 2010 Gru 13 Pir, 19:30 ]
Pranešimo tema: 

Kolėgai Virgui šiuo metu turbūt yra sportinis interesas visiem įrodyt, kad ural geresnis už betkurį motociklą. Juk kai buvo BMW R30 ir analogas URAL, dar juk BMW atsirado anksčiau, jau ir tada BMW buvo laikomas kokybiškesniu ir patikimesniu gaminiu. Vėliau, ir BMW ir URAL gamyklos nugyveno lygiai tą patį laiką ir galime palyginti, kuri gamykla padarė didesnę pažangą. Nejaugi Irbito ? :lol: Juk yra akivaizdu, jog BMW tobulėjo, o Irbitas stovėjo vietoj. Jeigu būtų kitaip, tai URAL pardavimai lenktų ir BMW, HONDA, SUZUKI ir kitų gamintojų parduodamą produkciją.

Taip pat, norėčiau pasiginčyti su Virgu, dėl tvarkos gamyklose. Vienas pažįstamas, turintis nemažą servisą, man pasakė, jog vokiečiai Lietuvos servisuose darė tyrimus, ir nustatė, kad darbuotojai 30proc. savo darbo laiko dirba, o 70 proc. ieško įrankių, detalių. Nuo to gerokai pablogėja gamybos pajėgumas.

Autorius:  sth55 [ 2010 Gru 13 Pir, 20:28 ]
Pranešimo tema: 

Nu idomus cia kaikurie :D Oldtimer forume o krapstytis ir dirbt bijo :D jiems siulyciau eit i baltarankiu-kompiuteristu foruma(aisku be kompo siais laikais sudetinga jau)As manau kad tokia technika kuri suremontuota labai paprastai vaziuoja dar 400km yra daug patvaresne ir istikimesne uz ta kuri jeigu smulkiai suluzusi butu suremontuojama tik spec. servise ir tavo visos keliones baigtusi.Taip Sovietiniai ir ten pat gamintoj velesnej technikai budinga kad butu daug smulkiu,lengvai ir pigiai suremontuojamu gedimo,o uzsenietiskai tai jej suluzta-tai keli simtai lt,savaite be auto.Pvz tevo Land Rover defender 110 97m. suluzo Ukrainoj nes meistrai neidejo i gr. deze alyvos siurbliuko kuris alyva nuvaro iki 5 begio(sugalvok toki dalyka :D )ir ta deze ukrainoj subirejo ir teko masina ant buksyro iki Lietuvos tempt.Tavas namie islupo ta deze nueme dangteli virsutini ir pasake geriau meistrams vel vesiu,nes pats tikrai nebesudesiu,o kai pries 22metus moskviciui deze ''sugedo'' jis ja pats dar budamas jaunuolis be patirties isarde ir surinko ir dar 6 metus su tuo moskvicium atvazinejo.As asmeniskai 1 auto ar motocikla kasdienini tikrai rinksiuos Sovietu arba nauja tu krastu gamybos.http://www.imz-ural.com/downloads/movies.htm paziurekit situos video ir pamatysit Uralu jega :D Kaip matot Uralai yra visam pasaulyje,tai gal nera jie blogi?Man asmeniskai nauji Iz labiau patinka,bet kai pamaciau naujus Uralus tai ir jie man visai neblogi pasirode :D .

Autorius:  Guolis [ 2010 Gru 13 Pir, 20:44 ]
Pranešimo tema: 

sth55 parasei: butu daug smulkiu,lengvai ir pigiai suremontuojamu gedimo
:)
Tu supranti kad rusisko variklio 30 procentu sugedusiu detaliu laikai smulkiu remontu?
Atleisk, tada as neisivaizduoju kas yra stambus gedimas..

P.S.: Neisivaizduoju BMW motociklo vairuotojo besivezancio puse variklio kuprinej vaziuojant 800 km nuotoli :)

Autorius:  virgas [ 2010 Gru 13 Pir, 20:54 ]
Pranešimo tema: 

spoileriz rašė:
Kolėgai Virgui šiuo metu turbūt yra sportinis interesas visiem įrodyt, kad ural geresnis už betkurį motociklą. Juk kai buvo BMW R30 ir analogas URAL, dar juk BMW atsirado anksčiau, jau ir tada BMW buvo laikomas kokybiškesniu ir patikimesniu gaminiu.
Oi ne!
Nors nieko negirdėjau apie BMW R30, bet į grynaveislį BMW R67 savo M63 tikrai keisčiau, nežiūrint į visus sentimentus :D .
Bet jei jau iki šiol nesupratot, ką noriu pasakyt, tai turbūt jau ir nesugebėsiu paaiškint.

Autorius:  sth55 [ 2010 Gru 13 Pir, 20:58 ]
Pranešimo tema: 

Guolis rašė:
sth55 parasei: butu daug smulkiu,lengvai ir pigiai suremontuojamu gedimo
:)
Tu supranti kad rusisko variklio 30 procentu sugedusiu detaliu laikai smulkiu remontu?
Atleisk, tada as neisivaizduoju kas yra stambus gedimas..

P.S.: Neisivaizduoju BMW motociklo vairuotojo besivezancio puse variklio kuprinej vaziuojant 800 km nuotoli :)
tai kad 30 nelabai kada buna,nebent technikos nepriziuri ir neremontuoji,siaip as laikau stambiu remontu kai reikia keist 50 proc. ir daugiau daliu,ant TSRS technikos kiek teko susidurt buna kad uztenka mazga isardyt ir surinkt ir gedimas dingsta.Tie kas perka nauja BMW tai buna tikrai mandri zmones,turi garantija ir jam jis neluzta,bet kai baigias garantinis ir jau gali atsirast gedimu jis ta BMW parduoda ir perka vel nauja.Tie kas perka Urala nauja visada turi daliu ir neturi garantijos,bet uztat 20metu atvazineja su juo.Is esmes tai daug kas priklauso ne nuo turtingumo o nuo zmogaus,kokie jo poreikiai.As manau seniau kai dar mocai posukiu neturejo buvo labai teisinga,kad vairuotojas yra ir mechanikas.

Autorius:  spoileriz [ 2010 Gru 13 Pir, 23:33 ]
Pranešimo tema: 

sth55 rašė:
Guolis rašė:
sth55 parasei: butu daug smulkiu,lengvai ir pigiai suremontuojamu gedimo
:)
Tu supranti kad rusisko variklio 30 procentu sugedusiu detaliu laikai smulkiu remontu?
Atleisk, tada as neisivaizduoju kas yra stambus gedimas..

P.S.: Neisivaizduoju BMW motociklo vairuotojo besivezancio puse variklio kuprinej vaziuojant 800 km nuotoli :)
tai kad 30 nelabai kada buna,nebent technikos nepriziuri ir neremontuoji,siaip as laikau stambiu remontu kai reikia keist 50 proc. ir daugiau daliu,ant TSRS technikos kiek teko susidurt buna kad uztenka mazga isardyt ir surinkt ir gedimas dingsta.Tie kas perka nauja BMW tai buna tikrai mandri zmones,turi garantija ir jam jis neluzta,bet kai baigias garantinis ir jau gali atsirast gedimu jis ta BMW parduoda ir perka vel nauja.Tie kas perka Urala nauja visada turi daliu ir neturi garantijos,bet uztat 20metu atvazineja su juo.Is esmes tai daug kas priklauso ne nuo turtingumo o nuo zmogaus,kokie jo poreikiai.As manau seniau kai dar mocai posukiu neturejo buvo labai teisinga,kad vairuotojas yra ir mechanikas.


Tamstos sh55 norėčiau paklausti. Jeigu jau taip žinai, kiek galima be gedimų nuvažiuot su rusiška technika, tai gal prisipažinsi, kiek esi jau nuvažiavęs ???

Autorius:  DK [ 2010 Gru 14 Ant, 8:31 ]
Pranešimo tema: 

spoileriz rašė:
sth55 rašė:
Guolis rašė:
sth55 parasei: butu daug smulkiu,lengvai ir pigiai suremontuojamu gedimo
:)
Tu supranti kad rusisko variklio 30 procentu sugedusiu detaliu laikai smulkiu remontu?
Atleisk, tada as neisivaizduoju kas yra stambus gedimas..

P.S.: Neisivaizduoju BMW motociklo vairuotojo besivezancio puse variklio kuprinej vaziuojant 800 km nuotoli :)
tai kad 30 nelabai kada buna,nebent technikos nepriziuri ir neremontuoji,siaip as laikau stambiu remontu kai reikia keist 50 proc. ir daugiau daliu,ant TSRS technikos kiek teko susidurt buna kad uztenka mazga isardyt ir surinkt ir gedimas dingsta.Tie kas perka nauja BMW tai buna tikrai mandri zmones,turi garantija ir jam jis neluzta,bet kai baigias garantinis ir jau gali atsirast gedimu jis ta BMW parduoda ir perka vel nauja.Tie kas perka Urala nauja visada turi daliu ir neturi garantijos,bet uztat 20metu atvazineja su juo.Is esmes tai daug kas priklauso ne nuo turtingumo o nuo zmogaus,kokie jo poreikiai.As manau seniau kai dar mocai posukiu neturejo buvo labai teisinga,kad vairuotojas yra ir mechanikas.


Tamstos sh55 norėčiau paklausti. Jeigu jau taip žinai, kiek galima be gedimų nuvažiuot su rusiška technika, tai gal prisipažinsi, kiek esi jau nuvažiavęs ???



Nuolatos naudojamus rusų gamybos motociklus (variklius), reikėdavo perrinkti prieš kiekvieną sezoną, padaryti kapitalinį remontą. Manau kad ir vakarietiška technika reikalavo panašios priežiūros. Juk gamyba ir konstrukcija nebuvo "tobula".

Autorius:  spoileriz [ 2010 Gru 14 Ant, 10:52 ]
Pranešimo tema: 

DK rašė:
spoileriz rašė:
sth55 rašė:
Guolis rašė:
sth55 parasei: butu daug smulkiu,lengvai ir pigiai suremontuojamu gedimo
:)
Tu supranti kad rusisko variklio 30 procentu sugedusiu detaliu laikai smulkiu remontu?
Atleisk, tada as neisivaizduoju kas yra stambus gedimas..

P.S.: Neisivaizduoju BMW motociklo vairuotojo besivezancio puse variklio kuprinej vaziuojant 800 km nuotoli :)
tai kad 30 nelabai kada buna,nebent technikos nepriziuri ir neremontuoji,siaip as laikau stambiu remontu kai reikia keist 50 proc. ir daugiau daliu,ant TSRS technikos kiek teko susidurt buna kad uztenka mazga isardyt ir surinkt ir gedimas dingsta.Tie kas perka nauja BMW tai buna tikrai mandri zmones,turi garantija ir jam jis neluzta,bet kai baigias garantinis ir jau gali atsirast gedimu jis ta BMW parduoda ir perka vel nauja.Tie kas perka Urala nauja visada turi daliu ir neturi garantijos,bet uztat 20metu atvazineja su juo.Is esmes tai daug kas priklauso ne nuo turtingumo o nuo zmogaus,kokie jo poreikiai.As manau seniau kai dar mocai posukiu neturejo buvo labai teisinga,kad vairuotojas yra ir mechanikas.


Tamstos sh55 norėčiau paklausti. Jeigu jau taip žinai, kiek galima be gedimų nuvažiuot su rusiška technika, tai gal prisipažinsi, kiek esi jau nuvažiavęs ???



Nuolatos naudojamus rusų gamybos motociklus (variklius), reikėdavo perrinkti prieš kiekvieną sezoną, padaryti kapitalinį remontą. Manau kad ir vakarietiška technika reikalavo panašios priežiūros. Juk gamyba ir konstrukcija nebuvo "tobula".


Nemanau. Tėvas pasakojo, kaip 1992 metais nuvyko į Vokietiją ir ten kieme pakeitė mašinos variklį. Vokiečiai žiūrėjo kaip į genijus, o Rusijoj manau visai natūralu būtų. Taip pat ir istoriškai, per Antrąjį Pasaulinį karą vokiečių technika buvo kurkas pranašesnė ir patikimesnė už rusų.

Autorius:  PukiS [ 2010 Gru 14 Ant, 11:17 ]
Pranešimo tema: 

heh, nu bet polinkis forume tai toks biški idomus jaučias - nostalgija tarybiniam raritetui aukstumoje, bet prisiminus diskusija apie šelbio "neorginaluma" ir pan., čia diskusija apie bmw "bloguma". gal užmeskit profilaktiškai akį į forumo pavadinima, ir kad sena technika ne tik tarybinė, ir juo labaiu jei šiom dienom gamina ta patį antikvariata, čia ne džiaugtis, čia verkt reikia.

Puslapis 417 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/