Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos 1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms. 2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai. 3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img"). 7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja. 9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai. Plačiau: Visos taisyklės
Autorius |
Žinutė |
Nerijus666
|
Parašytas: 2010 Gru 16 Ket, 10:22 |
|
Užsiregistravo: 2007 Geg 13 Sek, 14:42 Pranešimai: 275 Miestas: Kupiskis
|
Montvydas rašė: Irbito gamykloj vaizdelis nekoks, net neisivaizdavau kad gamyba tokia atsilikusi ir degraduojanti, viskas daroma is akies, alkunini ir paskirstymo veleneli isodina plaktuko ir kalto pagalba, slifavimai atliekami ant paprasto smirgelio, surinkti ratai "testuojami" is akies, motoristas surinktam varikliuj nueme karteri nunese i kazkokia vonia pramakalavo matomai apdirbimo atliekas praplove, matyt sis varikliukas eis kokiam virsininko pazystamui ar pan... kiti varikliai paliekami likimo valiai... liulkas spakliuoja, trina moteriskes rankiniu budu, virinimas irgi rankiniu budu... darbo apsaugos priemoniu isvis nerasta, cia ne gamykla o kalve kur viskas atliekama kuju, ... surinkimo kokybe labai priklauso nuo darbuotoju nuotaikos, bet nuotaikos speju nera, nes tokiam kalviu tvarte ir negali but dirbant diena is dienos... vienu zodziu kraupu, ir cia atsilikimas ne 20m o visas koki 80m kol dar nebuvo israstas konvejeris, pas vokieciu jau per kara buvo daug moderniau, ir kai kuriu forumieciu garazai daug geriau atrodo... o cia daugumos forumieciu kiemuose, kurie teigia kad rusiska tehnika geresne, stovi vakarietiska, amerikietiska, japoniska ir pan. technika kuri naudojama kasdien tuo tarpu ir taisant rusiskas tecnika, turiu omeny detaliu ieskojima, vaziavima pas meistru ir pan... tehnikos gerumo/patvarumo nuiansai isryskeja tada kai ja naudoji kasdien ir pravaziuoji nemazai km, tegul tie kurie teigia kad rusiska technika geresne tegul su ja pavazineja kokius 5metus diena is dienos manau kad po tokio bandymu nebekiltu klausimu ar geriau bmw ar ural... man juokingos tokios kalbos ir pamastymai dar apie kazkokius karus ir pan... nes kaip pvz jei dabar kiltu karas ir kaip pvz reiktu bekt is vln i kokia klp tai ural butu ties vievu bmw but jau kaune, ural butu kaune bmw butu nebetoli klp apie 100km, o ural vairuotojas kaune suprastu kad klp nepasieks is vis tai liktu geriausia iseitis nusisaut paciam...
deja, bet daug ko nepastebėjote žiūrėdamas šį filmuką. net juokinga pasidarė. tai jau virinimas rankomis nebe lygis jau? spakliavimas ir dažymas ir gi? o jau karterio išplovimas tai išvis tragfedija. tai idomui kaip dabar žmonės restauruodami namuose tai daro? o ne neša pas robotus ar kompiuterius? Kaip skant dar neteko matyt ižo ar jawos ar kokio uralo iš gamyklos kad būtų kreivas, blogai nudažytas...
_________________
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
Montvydas
|
Parašytas: 2010 Gru 16 Ket, 11:46 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2005 Spa 10 Pir, 12:41 Pranešimai: 112
|
Nerijus666 rašė: Montvydas rašė: Irbito gamykloj vaizdelis nekoks, net neisivaizdavau kad gamyba tokia atsilikusi ir degraduojanti, viskas daroma is akies, alkunini ir paskirstymo veleneli isodina plaktuko ir kalto pagalba, slifavimai atliekami ant paprasto smirgelio, surinkti ratai "testuojami" is akies, motoristas surinktam varikliuj nueme karteri nunese i kazkokia vonia pramakalavo matomai apdirbimo atliekas praplove, matyt sis varikliukas eis kokiam virsininko pazystamui ar pan... kiti varikliai paliekami likimo valiai... liulkas spakliuoja, trina moteriskes rankiniu budu, virinimas irgi rankiniu budu... darbo apsaugos priemoniu isvis nerasta, cia ne gamykla o kalve kur viskas atliekama kuju, ... surinkimo kokybe labai priklauso nuo darbuotoju nuotaikos, bet nuotaikos speju nera, nes tokiam kalviu tvarte ir negali but dirbant diena is dienos... vienu zodziu kraupu, ir cia atsilikimas ne 20m o visas koki 80m kol dar nebuvo israstas konvejeris, pas vokieciu jau per kara buvo daug moderniau, ir kai kuriu forumieciu garazai daug geriau atrodo... o cia daugumos forumieciu kiemuose, kurie teigia kad rusiska tehnika geresne, stovi vakarietiska, amerikietiska, japoniska ir pan. technika kuri naudojama kasdien tuo tarpu ir taisant rusiskas tecnika, turiu omeny detaliu ieskojima, vaziavima pas meistru ir pan... tehnikos gerumo/patvarumo nuiansai isryskeja tada kai ja naudoji kasdien ir pravaziuoji nemazai km, tegul tie kurie teigia kad rusiska technika geresne tegul su ja pavazineja kokius 5metus diena is dienos manau kad po tokio bandymu nebekiltu klausimu ar geriau bmw ar ural... man juokingos tokios kalbos ir pamastymai dar apie kazkokius karus ir pan... nes kaip pvz jei dabar kiltu karas ir kaip pvz reiktu bekt is vln i kokia klp tai ural butu ties vievu bmw but jau kaune, ural butu kaune bmw butu nebetoli klp apie 100km, o ural vairuotojas kaune suprastu kad klp nepasieks is vis tai liktu geriausia iseitis nusisaut paciam... deja, bet daug ko nepastebėjote žiūrėdamas šį filmuką. net juokinga pasidarė. tai jau virinimas rankomis nebe lygis jau? spakliavimas ir dažymas ir gi? o jau karterio išplovimas tai išvis tragfedija. tai idomui kaip dabar žmonės restauruodami namuose tai daro? o ne neša pas robotus ar kompiuterius? Kaip skant dar neteko matyt ižo ar jawos ar kokio uralo iš gamyklos kad būtų kreivas, blogai nudažytas...
Viska pastebejau kad tik visko nerasiau nes ir taip daug prirasiau... man asmeniskai rankinis darbas nera tragedija jei tai daroma namu salygom bet cia juk gamykla ir gaminami nauji motociklai o spakliaus isvis neturetu but, o karteri isplove tik vienam varikliui, visi varikliai jau buvo surinkti tik va viena kazkodel isarde nunese ir tazika ir praplove... esu mates ne viena nauja ural ar dnepr nudazymas siaip sau, remo suvirinimo siules apsnargliotos... dar pasikartosiu ir pasakysiu KRAUPU...
|
|
Į viršų |
|
|
Ledūklis
|
Parašytas: 2010 Gru 16 Ket, 11:49 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 29 Sek, 0:03 Pranešimai: 1418 Miestas: Alytus
|
Gvidas rašė: Ir dar dėl elektronikos: kodėl tai jau toks blogis? Aišku nesamonė, kad mašinos jau gali pačios prisiparkuoti, bet tarkim koks ABS padeda išgelbėti ne vieną gyvybę... O GPS padeda nepasiklysti, ir nereikia gadinti degalų nei nervų klaidžiojant po miestą.
Žmonės inpranta spaust stabdžius iki dugno, tada nemoka valdyt paprastų stabdžių...
Navigacija irgi bukina, žmogus pats negalvoja, tik daro kas pasakyta - atpranta galvot...
Tai sakau, tai turi pliusų dėl patogumo, bet kita vertus, vyksta žmogaus evoliucija in blogą pusę, čia net tyrimų duomenim įrodyta.
|
|
Į viršų |
|
|
Ledūklis
|
Parašytas: 2010 Gru 16 Ket, 11:52 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 29 Sek, 0:03 Pranešimai: 1418 Miestas: Alytus
|
Paviekšniai rašė: Kokia diskusija išsivystė iš tokios, regis, nekaltos temos... Ir beveik be reikalo: kas mėgsta krapštytis ir turi tam laiko - lai krapštosi. Kas nemėgsta - lai veža meistrams ir duoda jiems uždirbti. Kokios bėdos? Man tik keistas požiūris, kad senovinės technikos gerbėjas turi pats nuo A iki Z viską savo rankom daryti, kiekvieną darbą mokėti, kiekvieną subtilybę išmanyti... Kitu atveju jam esą vieta kompiuteristų forume :) Gal... Bet jei aš nemoku perrinkti seno "Ižo" ar "Moskvičiaus" variklio, ar aš tuo pačiu negaliu būti tokio motociklo ar automobilio turėtojas ir gerbėjas? Skaitinėju forumą, domiuosi projektais (didžiulė pagarba kolegoms Black, Zazrali ir kitiems už jų darbus), bet suvokiu, kad pats kažką pabandyti galėsiu nebent išėjęs į pensiją... Retorinis klausimas: kaip manot, kiek žmonių, senoviškos technikos gerbėjų ir turėtojų kokioje Vokietijoje ar Austrijoje patys restauruoja, perrinkinėja savo 50-80 metų aparatus, kainuojančius tikrai daugiau nei trisdešimties "Dnepras" ar "Žiguliukas"? Vienas kitas - gal, tikiu, bet tikrai ne dauguma. Tad ir ginčai, čia užvirę, yra visgi be prasmės ir pabaigos. Žmogui tinka tai, ką rusai tebegamina toje gamykloje? Valio, lai perka, krapšto, važiuoja, džiaugiasi. Kitas nori modernesnio aparato - ieško tokio ir džiaugiasi tokiu. Ir abu bus teisūs
Teisingai parašyta. Skiriasi žmonių požiūriai, ir kiekvienas pagal save renkasi.
|
|
Į viršų |
|
|
Gvidas
|
Parašytas: 2010 Gru 16 Ket, 12:40 |
|
Užsiregistravo: 2008 Rgs 19 Pen, 18:21 Pranešimai: 71 Miestas: Panevėžys
|
Nerijus666 rašė: Montvydas rašė: Irbito gamykloj vaizdelis nekoks, net neisivaizdavau kad gamyba tokia atsilikusi ir degraduojanti, viskas daroma is akies, alkunini ir paskirstymo veleneli isodina plaktuko ir kalto pagalba, slifavimai atliekami ant paprasto smirgelio, surinkti ratai "testuojami" is akies, motoristas surinktam varikliuj nueme karteri nunese i kazkokia vonia pramakalavo matomai apdirbimo atliekas praplove, matyt sis varikliukas eis kokiam virsininko pazystamui ar pan... kiti varikliai paliekami likimo valiai... liulkas spakliuoja, trina moteriskes rankiniu budu, virinimas irgi rankiniu budu... darbo apsaugos priemoniu isvis nerasta, cia ne gamykla o kalve kur viskas atliekama kuju, ... surinkimo kokybe labai priklauso nuo darbuotoju nuotaikos, bet nuotaikos speju nera, nes tokiam kalviu tvarte ir negali but dirbant diena is dienos... vienu zodziu kraupu, ir cia atsilikimas ne 20m o visas koki 80m kol dar nebuvo israstas konvejeris, pas vokieciu jau per kara buvo daug moderniau, ir kai kuriu forumieciu garazai daug geriau atrodo... o cia daugumos forumieciu kiemuose, kurie teigia kad rusiska tehnika geresne, stovi vakarietiska, amerikietiska, japoniska ir pan. technika kuri naudojama kasdien tuo tarpu ir taisant rusiskas tecnika, turiu omeny detaliu ieskojima, vaziavima pas meistru ir pan... tehnikos gerumo/patvarumo nuiansai isryskeja tada kai ja naudoji kasdien ir pravaziuoji nemazai km, tegul tie kurie teigia kad rusiska technika geresne tegul su ja pavazineja kokius 5metus diena is dienos manau kad po tokio bandymu nebekiltu klausimu ar geriau bmw ar ural... man juokingos tokios kalbos ir pamastymai dar apie kazkokius karus ir pan... nes kaip pvz jei dabar kiltu karas ir kaip pvz reiktu bekt is vln i kokia klp tai ural butu ties vievu bmw but jau kaune, ural butu kaune bmw butu nebetoli klp apie 100km, o ural vairuotojas kaune suprastu kad klp nepasieks is vis tai liktu geriausia iseitis nusisaut paciam... deja, bet daug ko nepastebėjote žiūrėdamas šį filmuką. net juokinga pasidarė. tai jau virinimas rankomis nebe lygis jau? spakliavimas ir dažymas ir gi? o jau karterio išplovimas tai išvis tragfedija. tai idomui kaip dabar žmonės restauruodami namuose tai daro? o ne neša pas robotus ar kompiuterius? Kaip skant dar neteko matyt ižo ar jawos ar kokio uralo iš gamyklos kad būtų kreivas, blogai nudažytas...
Na šiaip lyginti rankų darbą su konvejeriu... Juk Irbite veikia GAMYKLA, kurios tikslas turėtų būti pagaminti kokybiškus daiktus. Aišku restauraciją visi atlieka rankomis, nes kitaip ir nelabai įmanoma, bet Irbitas pagamina 2000 motociklų per metus: o kokybiška restauracija dažnai užtrunka ne vienerius metus VIENAM motociklui. Vis dėlto juk XXI amžius... Jeigu gamykloje gaminama rankomis, tai produkcija turi būti labai aukštam lygi ir mažo kiekio, bent jau mano nuomone...
_________________ Jawa 350/634 1983 m.
|
|
Į viršų |
|
|
Kęstutis 57
|
Parašytas: 2010 Gru 16 Ket, 15:04 |
|
Užsiregistravo: 2009 Rgp 27 Ket, 22:58 Pranešimai: 887
|
Rusiški motociklai pastatyti į vieną gretą su mediniais šaukštais ar matrioškomis. Juos perka vakarai ne tam kad važinėt, o kaip beveik senovės meistrų, beveik senovinėmis ( ne senomis) technologijomis padarytus ( ne pagamintus) eksponatus. Tinka kokiame nors sąskridyje parodyti, kad nors pagaminta Rusijoje, bet burzgia ir net pajuda iš vietos. Taip pat niekada nepamiršta pridurt, kad tai beveik prieš 80 metų nukopijuoto BMW truputį modernizuota kopija.
_________________ Kęstutis, bet ne tas. Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
|
|
Į viršų |
|
|
Ledūklis
|
Parašytas: 2010 Gru 16 Ket, 16:33 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 29 Sek, 0:03 Pranešimai: 1418 Miestas: Alytus
|
Tai va, reikia tik džiaugtis kad dar gyvuoja "senieji amatai". Kam tai patinka, tegu perka. Jei nepatiktų, seniai būt bankrutavę. Kodėl taip ilgai gamino Rover Mini, VAZ-2106 ir pan? Kodėl Kinijoj gamina M-72? Tai reiškia yra kam patinka, daiktas klasikinis ir jam didelių tobulinimų nereikia. O išlikus Ural gamybos technologija tik dar labiau suteikia daiktui vertės. O kai kurie, atrodo, norit, kad ir to, stebuklingai išlikusio daikto neliktų... Kaip kad neliko Iž, Sarkana Zvaigzne ir kitų... Nesuprantu, kam dar būt tokiam forume, jei skaitot kad viskas turi būt modernu... Atrodo, kad jum ta "nemoderni" gamykla trukdo... Liūdna.
|
|
Į viršų |
|
|
Guolis
|
Parašytas: 2010 Gru 16 Ket, 16:38 |
|
Užsiregistravo: 2009 Bir 18 Ket, 17:12 Pranešimai: 441
|
Kodel isliko VAZ-2106? atsakymas paprastas kaip 3 kapeikos, masina pigi , renovuot irengimus kitoms gamint reik nauju lesu, biedni rusai ja dar perka
|
|
Į viršų |
|
|
Ledūklis
|
Parašytas: 2010 Gru 16 Ket, 16:43 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 29 Sek, 0:03 Pranešimai: 1418 Miestas: Alytus
|
Visur sugebat įžvelgt ką nors negatyvaus.
(Man asmeniškai 2106 yra tobuliausia mašina, bendrai paėmus. Ne dėl mano biednumo, o dėl to, kad mano galva, taip yra. Ir ne man vienam taip atrodo. Bet šiaip čia buvo tik pavyzys.)
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 75 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
hid3
» 2024 Kov 02 Šeš, 0:03
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
satsek12
» 2024 Kov 26 Ant, 9:08
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
Valkata
» 2024 Vas 26 Pir, 10:34
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
Audifanas123
» 2024 Vas 04 Sek, 18:03
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
Smygolas
» 2024 Sau 21 Sek, 21:31
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
Kro0liK
» 2023 Rgs 22 Pen, 17:37
|
|
Kuro bako padengimas rūdims atsparia medžiaga
zpla
» 2023 Rgs 22 Pen, 20:31
|
|
Reikia Kauniečių pagalbos.
sgso
» 2023 Rgs 14 Ket, 13:01
|
|
Karburatoriaus Pekar K68 adatos guma
inkilas
» 2023 Rgs 02 Šeš, 20:01
|
|
Iž-49 degimui “puskačiaus” indukcinė ritė
Smygolas
» 2023 Rgp 16 Tre, 12:45
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|