Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Ieškau senstelėjusių Opel savininkų
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=3175
Puslapis 822

Autorius:  pulpitas [ 2005 Bir 09 Ket, 10:19 ]
Pranešimo tema: 

Arta rašė:
pulpitas rašė:
as irgi :yahooo: faina tacka tik kaip minejau netraukia tas automatas - keisiu


Keisi tik pavaru deze ar iskarto rimciau - 2.2 Injection? :D


Galvojau ir taip daryt , bet tuo metu kai buvo pagamintas maniskis, nebuvo gaminami 2.2i motorai. Tai manau tokiu budu mano senolis tikrai nuvertetu. Tad montuosiu 2.0 E su mechanine, bo karbas irgi uzknisa. Siaip esu suzavetas Opelio Rekordo konstrukcijos paprastumu

Autorius:  kitoks [ 2005 Bir 09 Ket, 17:37 ]
Pranešimo tema: 

pulpitas rašė:

Galvojau ir taip daryt , bet tuo metu kai buvo pagamintas maniskis, nebuvo gaminami 2.2i motorai. Tai manau tokiu budu mano senolis tikrai nuvertetu. Tad montuosiu 2.0 E su mechanine, bo karbas irgi uzknisa. Siaip esu suzavetas Opelio Rekordo konstrukcijos paprastumu


o tu matei gaz 67, 69, 51 arba 63 ? va ten tai yra kuo zavetis :)

Autorius:  karteris [ 2005 Bir 09 Ket, 22:07 ]
Pranešimo tema: 

pulpitas rašė:
Arta rašė:
pulpitas rašė:
as irgi :yahooo: faina tacka tik kaip minejau netraukia tas automatas - keisiu


Keisi tik pavaru deze ar iskarto rimciau - 2.2 Injection? :D


Galvojau ir taip daryt , bet tuo metu kai buvo pagamintas maniskis, nebuvo gaminami 2.2i motorai. Tai manau tokiu budu mano senolis tikrai nuvertetu. Tad montuosiu 2.0 E su mechanine, bo karbas irgi uzknisa. Siaip esu suzavetas Opelio Rekordo konstrukcijos paprastumu


Pulpitai, o kodėl tik 2,0 :?: Tavo Record juk coupe, o tokie modeliukai, mano supratimu, patrauklūs ne tik savo išvaizda, bet ir galia 8) Siūlyčiau nebijoti galingesnių nei 2,0 variklių, juolab, kad važinėji juo tikriausiai tik šiltu metų laikotarpiu, o prieš 28-eris metus jau buvo gaminami ir 2,5 bei 3,0 kubatūros Opel agregatai. Galios skirtumas akivaizdus, tačiau jei lyginsi 2,5E su kiek naujesnio 3,0H kuro sanaudas, skirtumas nežymus :|
P.s.Šiandien, vieno patyrusio opelisto patarimu, pamėginau pakeisti savo Monzikės kompiuteriuką. Ir ką jūs galvojat- rauna iš vietos, kad net oda iš malonumo pašiurpsta :yahooo:

Autorius:  pulpitas [ 2005 Bir 09 Ket, 23:49 ]
Pranešimo tema: 

kitoks rašė:
pulpitas rašė:

Galvojau ir taip daryt , bet tuo metu kai buvo pagamintas maniskis, nebuvo gaminami 2.2i motorai. Tai manau tokiu budu mano senolis tikrai nuvertetu. Tad montuosiu 2.0 E su mechanine, bo karbas irgi uzknisa. Siaip esu suzavetas Opelio Rekordo konstrukcijos paprastumu


o tu matei gaz 67, 69, 51 arba 63 ? va ten tai yra kuo zavetis :)


Sutinku, bet zaviousi tuo ka turiu :yahooo: Gazikai gal ir faini ypac 69 ir 51, bet su komfortu ten :verkti2: Svajoju kada isigyti koki Gaz 69, 53 ar 51 restauravimui ateityje

Autorius:  pulpitas [ 2005 Bir 10 Pen, 0:06 ]
Pranešimo tema: 

karteris rašė:
pulpitas rašė:
Arta rašė:
pulpitas rašė:
as irgi :yahooo: faina tacka tik kaip minejau netraukia tas automatas - keisiu


Keisi tik pavaru deze ar iskarto rimciau - 2.2 Injection? :D


Galvojau ir taip daryt , bet tuo metu kai buvo pagamintas maniskis, nebuvo gaminami 2.2i motorai. Tai manau tokiu budu mano senolis tikrai nuvertetu. Tad montuosiu 2.0 E su mechanine, bo karbas irgi uzknisa. Siaip esu suzavetas Opelio Rekordo konstrukcijos paprastumu


Pulpitai, o kodėl tik 2,0 :?: Tavo Record juk coupe, o tokie modeliukai, mano supratimu, patrauklūs ne tik savo išvaizda, bet ir galia 8) Siūlyčiau nebijoti galingesnių nei 2,0 variklių, juolab, kad važinėji juo tikriausiai tik šiltu metų laikotarpiu, o prieš 28-eris metus jau buvo gaminami ir 2,5 bei 3,0 kubatūros Opel agregatai. Galios skirtumas akivaizdus, tačiau jei lyginsi 2,5E su kiek naujesnio 3,0H kuro sanaudas, skirtumas nežymus :|
P.s.Šiandien, vieno patyrusio opelisto patarimu, pamėginau pakeisti savo Monzikės kompiuteriuką. Ir ką jūs galvojat- rauna iš vietos, kad net oda iš malonumo pašiurpsta :yahooo:


Visiskai su tavim kolega sutinku del variklio - galios ir kubaturos niekada nebus per daug :issigandes: . As galvojau apie 3.0 i 24v Senatoriaus variklio istatyma i savo Rekorda - cia ideju saltiniai http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=64 http://www.saunalahti.fi/nirtsu/
Del kuro sanaudu tai, mano Rekordas savaitgaline-sventine masina, ziema ir slapiu oru nevazineju juo. Tik yra problema - reik tada ieskot variklio su pavaru deze nuo Senator B ir galinio tilto, reikia gerokai papjaustyti ir pavirinti, pritaikyti... Ziauroka operacija

ispejimas - nevertetu keiktis.
moderatorius

atsiprasau

Autorius:  kitoks [ 2005 Bir 10 Pen, 0:16 ]
Pranešimo tema: 

na, jau gerokai nuo temos nukrypome... apie auto perdarymus ir tiuningus daugumai senoviniu transporto priemoniu gerbejus skaityti neidomu. siulau sugrizti prie pradines temos arba perkelti sias diskusija bent jau i pm.

Autorius:  pulpitas [ 2005 Bir 10 Pen, 18:19 ]
Pranešimo tema: 

kitoks rašė:
kitoks rašė:
na, jau gerokai nuo temos nukrypome... apie auto perdarymus ir tiuningus daugumai senoviniu transporto priemoniu gerbejus skaityti neidomu. siulau sugrizti prie pradines temos arba perkelti sias diskusija bent jau i pm.

p.s. man prasau nerasyti.


Pritariu gerb. moderatoriui, kad snekomis apie senu Opeliu tobulinima nereiktu visiems skelbti :dingau: tad kolegos Opeliu megejai galit rasyt man e-pastu [email protected] :atostogos2:

Autorius:  karteris [ 2005 Bir 11 Šeš, 13:50 ]
Pranešimo tema: 

pulpitas rašė:
kitoks rašė:
kitoks rašė:
na, jau gerokai nuo temos nukrypome... apie auto perdarymus ir tiuningus daugumai senoviniu transporto priemoniu gerbejus skaityti neidomu. siulau sugrizti prie pradines temos arba perkelti sias diskusija bent jau i pm.

p.s. man prasau nerasyti.


Pritariu gerb. moderatoriui, kad snekomis apie senu Opeliu tobulinima nereiktu visiems skelbti :dingau: tad kolegos Opeliu megejai galit rasyt man e-pastu [email protected] :atostogos2:


:? Na žinoma, Opelis juk ne kokia nors Gazelka ar Pobieda. Tik labai jau man smalsu, ką ten gero dviese tose pm gali pribendrauti :| Aš galvojau, kad forumai tam ir sugalvoti, kad surasti daugiau konkrečiu klausimu besidominčių žmogučių. Ir manau, kad kaip tik techninių pakeitimų galimybės, o ne "tiurlingavimas" daugeliui ir įdomus :?

Autorius:  kitoks [ 2005 Bir 11 Šeš, 14:08 ]
Pranešimo tema: 

karteris rašė:

:? Na žinoma, Opelis juk ne kokia nors Gazelka ar Pobieda. Tik labai jau man smalsu, ką ten gero dviese tose pm gali pribendrauti :| Aš galvojau, kad forumai tam ir sugalvoti, kad surasti daugiau konkrečiu klausimu besidominčių žmogučių. Ir manau, kad kaip tik techninių pakeitimų galimybės, o ne "tiurlingavimas" daugeliui ir įdomus :?


tema, kas yra restauracija ir kuo ji skiriasi nuo remonto, ne karta jau aptarta. besidomintys tiuningu ne i ta vieta pataike... juk yra internete ne kiti forumai, kur galite nagrinetis perdarymo ir tiurlingo temas. sio forumo paskirtis kita. pasiziurekite puslapio virsuje pamatysite:

- O L D T I M E R - forumas
Senovinių transporto priemonių gerbėjų forumas

p.s. primygtinai siulau, i diskusia sia tema nesivelti.

Autorius:  RAMIREZ [ 2005 Bir 11 Šeš, 14:38 ]
Pranešimo tema: 

Man rodos Hot Rod Ret Rod Custom Rod irgi yra priskiriami prie senoviniu auto nesvarbu kad tai perdaryti automobiliai.

Puslapis 822 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/