Oldtimers forumas http://www.oldtimers.lt:80/ |
|
Ieškau senstelėjusių Opel savininkų http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=3175 |
Puslapis 8 iš 22 |
Autorius: | pulpitas [ 2005 Bir 09 Ket, 10:19 ] |
Pranešimo tema: | |
Arta rašė: pulpitas rašė: as irgi faina tacka tik kaip minejau netraukia tas automatas - keisiu Keisi tik pavaru deze ar iskarto rimciau - 2.2 Injection? Galvojau ir taip daryt , bet tuo metu kai buvo pagamintas maniskis, nebuvo gaminami 2.2i motorai. Tai manau tokiu budu mano senolis tikrai nuvertetu. Tad montuosiu 2.0 E su mechanine, bo karbas irgi uzknisa. Siaip esu suzavetas Opelio Rekordo konstrukcijos paprastumu |
Autorius: | kitoks [ 2005 Bir 09 Ket, 17:37 ] |
Pranešimo tema: | |
pulpitas rašė: Galvojau ir taip daryt , bet tuo metu kai buvo pagamintas maniskis, nebuvo gaminami 2.2i motorai. Tai manau tokiu budu mano senolis tikrai nuvertetu. Tad montuosiu 2.0 E su mechanine, bo karbas irgi uzknisa. Siaip esu suzavetas Opelio Rekordo konstrukcijos paprastumu o tu matei gaz 67, 69, 51 arba 63 ? va ten tai yra kuo zavetis :) |
Autorius: | karteris [ 2005 Bir 09 Ket, 22:07 ] |
Pranešimo tema: | |
pulpitas rašė: Arta rašė: pulpitas rašė: as irgi faina tacka tik kaip minejau netraukia tas automatas - keisiu Keisi tik pavaru deze ar iskarto rimciau - 2.2 Injection? Galvojau ir taip daryt , bet tuo metu kai buvo pagamintas maniskis, nebuvo gaminami 2.2i motorai. Tai manau tokiu budu mano senolis tikrai nuvertetu. Tad montuosiu 2.0 E su mechanine, bo karbas irgi uzknisa. Siaip esu suzavetas Opelio Rekordo konstrukcijos paprastumu Pulpitai, o kodėl tik 2,0 Tavo Record juk coupe, o tokie modeliukai, mano supratimu, patrauklūs ne tik savo išvaizda, bet ir galia 8) Siūlyčiau nebijoti galingesnių nei 2,0 variklių, juolab, kad važinėji juo tikriausiai tik šiltu metų laikotarpiu, o prieš 28-eris metus jau buvo gaminami ir 2,5 bei 3,0 kubatūros Opel agregatai. Galios skirtumas akivaizdus, tačiau jei lyginsi 2,5E su kiek naujesnio 3,0H kuro sanaudas, skirtumas nežymus P.s.Šiandien, vieno patyrusio opelisto patarimu, pamėginau pakeisti savo Monzikės kompiuteriuką. Ir ką jūs galvojat- rauna iš vietos, kad net oda iš malonumo pašiurpsta |
Autorius: | pulpitas [ 2005 Bir 09 Ket, 23:49 ] |
Pranešimo tema: | |
kitoks rašė: pulpitas rašė: Galvojau ir taip daryt , bet tuo metu kai buvo pagamintas maniskis, nebuvo gaminami 2.2i motorai. Tai manau tokiu budu mano senolis tikrai nuvertetu. Tad montuosiu 2.0 E su mechanine, bo karbas irgi uzknisa. Siaip esu suzavetas Opelio Rekordo konstrukcijos paprastumu o tu matei gaz 67, 69, 51 arba 63 ? va ten tai yra kuo zavetis :) Sutinku, bet zaviousi tuo ka turiu Gazikai gal ir faini ypac 69 ir 51, bet su komfortu ten Svajoju kada isigyti koki Gaz 69, 53 ar 51 restauravimui ateityje |
Autorius: | pulpitas [ 2005 Bir 10 Pen, 0:06 ] |
Pranešimo tema: | |
karteris rašė: pulpitas rašė: Arta rašė: pulpitas rašė: as irgi faina tacka tik kaip minejau netraukia tas automatas - keisiu Keisi tik pavaru deze ar iskarto rimciau - 2.2 Injection? Galvojau ir taip daryt , bet tuo metu kai buvo pagamintas maniskis, nebuvo gaminami 2.2i motorai. Tai manau tokiu budu mano senolis tikrai nuvertetu. Tad montuosiu 2.0 E su mechanine, bo karbas irgi uzknisa. Siaip esu suzavetas Opelio Rekordo konstrukcijos paprastumu Pulpitai, o kodėl tik 2,0 Tavo Record juk coupe, o tokie modeliukai, mano supratimu, patrauklūs ne tik savo išvaizda, bet ir galia 8) Siūlyčiau nebijoti galingesnių nei 2,0 variklių, juolab, kad važinėji juo tikriausiai tik šiltu metų laikotarpiu, o prieš 28-eris metus jau buvo gaminami ir 2,5 bei 3,0 kubatūros Opel agregatai. Galios skirtumas akivaizdus, tačiau jei lyginsi 2,5E su kiek naujesnio 3,0H kuro sanaudas, skirtumas nežymus P.s.Šiandien, vieno patyrusio opelisto patarimu, pamėginau pakeisti savo Monzikės kompiuteriuką. Ir ką jūs galvojat- rauna iš vietos, kad net oda iš malonumo pašiurpsta Visiskai su tavim kolega sutinku del variklio - galios ir kubaturos niekada nebus per daug . As galvojau apie 3.0 i 24v Senatoriaus variklio istatyma i savo Rekorda - cia ideju saltiniai http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=64 http://www.saunalahti.fi/nirtsu/ Del kuro sanaudu tai, mano Rekordas savaitgaline-sventine masina, ziema ir slapiu oru nevazineju juo. Tik yra problema - reik tada ieskot variklio su pavaru deze nuo Senator B ir galinio tilto, reikia gerokai papjaustyti ir pavirinti, pritaikyti... Ziauroka operacija ispejimas - nevertetu keiktis. moderatorius atsiprasau |
Autorius: | kitoks [ 2005 Bir 10 Pen, 0:16 ] |
Pranešimo tema: | |
na, jau gerokai nuo temos nukrypome... apie auto perdarymus ir tiuningus daugumai senoviniu transporto priemoniu gerbejus skaityti neidomu. siulau sugrizti prie pradines temos arba perkelti sias diskusija bent jau i pm. |
Autorius: | pulpitas [ 2005 Bir 10 Pen, 18:19 ] |
Pranešimo tema: | |
kitoks rašė: kitoks rašė: na, jau gerokai nuo temos nukrypome... apie auto perdarymus ir tiuningus daugumai senoviniu transporto priemoniu gerbejus skaityti neidomu. siulau sugrizti prie pradines temos arba perkelti sias diskusija bent jau i pm. p.s. man prasau nerasyti. Pritariu gerb. moderatoriui, kad snekomis apie senu Opeliu tobulinima nereiktu visiems skelbti tad kolegos Opeliu megejai galit rasyt man e-pastu [email protected] |
Autorius: | karteris [ 2005 Bir 11 Šeš, 13:50 ] |
Pranešimo tema: | |
pulpitas rašė: kitoks rašė: kitoks rašė: na, jau gerokai nuo temos nukrypome... apie auto perdarymus ir tiuningus daugumai senoviniu transporto priemoniu gerbejus skaityti neidomu. siulau sugrizti prie pradines temos arba perkelti sias diskusija bent jau i pm. p.s. man prasau nerasyti. Pritariu gerb. moderatoriui, kad snekomis apie senu Opeliu tobulinima nereiktu visiems skelbti tad kolegos Opeliu megejai galit rasyt man e-pastu [email protected] Na žinoma, Opelis juk ne kokia nors Gazelka ar Pobieda. Tik labai jau man smalsu, ką ten gero dviese tose pm gali pribendrauti Aš galvojau, kad forumai tam ir sugalvoti, kad surasti daugiau konkrečiu klausimu besidominčių žmogučių. Ir manau, kad kaip tik techninių pakeitimų galimybės, o ne "tiurlingavimas" daugeliui ir įdomus |
Autorius: | kitoks [ 2005 Bir 11 Šeš, 14:08 ] |
Pranešimo tema: | |
karteris rašė: Na žinoma, Opelis juk ne kokia nors Gazelka ar Pobieda. Tik labai jau man smalsu, ką ten gero dviese tose pm gali pribendrauti Aš galvojau, kad forumai tam ir sugalvoti, kad surasti daugiau konkrečiu klausimu besidominčių žmogučių. Ir manau, kad kaip tik techninių pakeitimų galimybės, o ne "tiurlingavimas" daugeliui ir įdomus tema, kas yra restauracija ir kuo ji skiriasi nuo remonto, ne karta jau aptarta. besidomintys tiuningu ne i ta vieta pataike... juk yra internete ne kiti forumai, kur galite nagrinetis perdarymo ir tiurlingo temas. sio forumo paskirtis kita. pasiziurekite puslapio virsuje pamatysite: - O L D T I M E R - forumas Senovinių transporto priemonių gerbėjų forumas p.s. primygtinai siulau, i diskusia sia tema nesivelti. |
Autorius: | RAMIREZ [ 2005 Bir 11 Šeš, 14:38 ] |
Pranešimo tema: | |
Man rodos Hot Rod Ret Rod Custom Rod irgi yra priskiriami prie senoviniu auto nesvarbu kad tai perdaryti automobiliai. |
Puslapis 8 iš 22 | Visos datos yra UTC + 2 valandos |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |