Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Ieškau senstelėjusių Opel savininkų
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=3175
Puslapis 1022

Autorius:  RAMIREZ [ 2005 Bir 11 Šeš, 16:50 ]
Pranešimo tema: 

Manau reiketu taip daryt: paprasciausiai reiketu kolkas kad ir siusklinelyje sukurt tema Hot Rod kur galetu susirinkt visi kurie yra prijauciantys Hot Rod'ams ir jei susirinks normaliai zmoniu rasyt visiem Hot Rod'ininkams i skyreli Atsiliepimai savo nuomone ir prasyt to atskiro skyrelio Hot Rod automobiliu myletojams.:idea:

Autorius:  pulpitas [ 2005 Bir 11 Šeš, 17:27 ]
Pranešimo tema: 

RAMIREZ rašė:
Manau reiketu taip daryt: paprasciausiai reiketu kolkas kad ir siusklinelyje sukurt tema Hot Rod kur galetu susirinkt visi kurie yra prijauciantys Hot Rod'ams ir jei susirinks normaliai zmoniu rasyt visiem Hot Rod'ininkams i skyreli Atsiliepimai savo nuomone ir prasyt to atskiro skyrelio Hot Rod automobiliu myletojams.:idea:


RAMIREZ teisingai sakai, taip ir reikia padaryt :draugai:

Autorius:  karteris [ 2005 Bir 11 Šeš, 19:08 ]
Pranešimo tema: 

pulpitas rašė:
RAMIREZ rašė:
Manau reiketu taip daryt: paprasciausiai reiketu kolkas kad ir siusklinelyje sukurt tema Hot Rod kur galetu susirinkt visi kurie yra prijauciantys Hot Rod'ams ir jei susirinks normaliai zmoniu rasyt visiem Hot Rod'ininkams i skyreli Atsiliepimai savo nuomone ir prasyt to atskiro skyrelio Hot Rod automobiliu myletojams.:idea:


RAMIREZ teisingai sakai, taip ir reikia padaryt :draugai:


Jūsų sumanymas išties puikus :geras: Tačiau šią temą pradėjau tikėdamasis pritraukti Opeliukų gerbėjus, norinčius bendrauti, gauti bei keistis informacija. Manau, kad "pradinukams" yra lengviausia rasti bei užmegzti kontaktus būtent "Bendrose diskusijose". Nematau nieko blogo, kad būtent apie įvairius Opelių pakeitimus ir patobulinimus būtų diskutuojama ČIA. Savo nepasitenkinimą dėl teisių apribojimo išreiškiau ir moderatoriui, kuris ir mane savo klejonėmis užkniso :evil: Taip pat manau, jog pasisakymų skaičius temoje rodo, jog esame teisingame kelyje :D Tad siūlau laikytis bendram Opelių gerbėjų labui :bis:

Autorius:  Raimis [ 2005 Bir 11 Šeš, 19:52 ]
Pranešimo tema: 

Gerbiamieji perdarymų gerbėjai,
Jūsų mėgstama sritis (sritys) yra taip pat įdomios ir vertos diskusijų. Tačiau- forumo paskirtis yra kita, ir jame kurti atskirą skyrelį, nesutampantį su pagrindine forumo idėja- nelogiška. Juolab, kad ir vietos naujai informacijai nėra tiek daug.
Todėl labai pageidautina būtų, kad perdarymo temos būtų svarstomos kitose interneto vietose.

Pagarbiai,
moderatorius

Autorius:  RAMIREZ [ 2005 Bir 11 Šeš, 20:25 ]
Pranešimo tema: 

karteris patikek as pats esu labai didelis opel automobiliu gerbejas nes Opel gamykla sukure labai daug graziu senu coupe automobiliu ir nemegstu kaip visokie gezai kurie apart Golf nieko nezinano ant ju varo! :D

p.s. siukslynelyje jau sukuriau tema "Hot Rod" visi prijauciantys siems auto renkames. Moderatoriai nepykit labai ant manes! :wink:

Autorius:  karteris [ 2005 Bir 11 Šeš, 21:09 ]
Pranešimo tema: 

Gerb. Opelių gerbėjai ir mėgėjai :!: Jei kam reikia, turiu nuo 1981 m. rugpjūčio mėn. gamintų Opel Monza- Senator remonto vadovą rusų kalba. Jame, kartu su įvairia įdomia informacija, rašoma ir apie įvairios kubatūros variklius, jų remontą, iškėlimą ir pan. Jei kam labai būtų įdomu, aš, žinoma, galėčiau kažką papasakoti ir diskusijoje. Tik labai prašau, neklauskite apie Opel variklių pakeitimo galimybes, ar kokio nors modelio Opelių mazgų pritaikymą kito modelio Opeliui. Būkite supratingi- juk tai tik Opelis (kai kuriems šis žodis asocijuojasi su "Rūdys" ar pan.), o ne Jos didenybė I-os ar vėlesnės kartos Volga (o gal pagarbiau būtų "GAZ- 21" :?: ). Beje, mano Monza jau gerokai parūdijusi :cry: Bet apie tai- daugiau nei žodžio :tyla: Kaip "ekspertams" sekėsi tramdyti Gazelkų rūdis buvo rašoma ankstesnėse temose :tylos:

Autorius:  Ramzis [ 2005 Bir 11 Šeš, 22:01 ]
Pranešimo tema: 

karteris rašė:
Savo nepasitenkinimą dėl teisių apribojimo išreiškiau ir moderatoriui, kuris ir mane savo klejonėmis užkniso :evil: Taip pat manau, jog pasisakymų skaičius temoje rodo, jog esame teisingame kelyje :D Tad siūlau laikytis bendram Opelių gerbėjų labui :bis:


Esu įsitikinęs, jog ir Tavo gerbiamasis "klejonės" čia jau ne vieną užkniso.

Prašome dar kartelį susipažinti su šio forumo paskirtimi !
Tavo "teisingas" kelias jau nukrypo į lankas...

Moderatorius

Autorius:  pulpitas [ 2005 Bir 12 Sek, 20:12 ]
Pranešimo tema: 

karteris rašė:
Gerb. Opelių gerbėjai ir mėgėjai :!: Jei kam reikia, turiu nuo 1981 m. rugpjūčio mėn. gamintų Opel Monza- Senator remonto vadovą rusų kalba. Jame, kartu su įvairia įdomia informacija, rašoma ir apie įvairios kubatūros variklius, jų remontą, iškėlimą ir pan. Jei kam labai būtų įdomu, aš, žinoma, galėčiau kažką papasakoti ir diskusijoje. Tik labai prašau, neklauskite apie Opel variklių pakeitimo galimybes, ar kokio nors modelio Opelių mazgų pritaikymą kito modelio Opeliui. Būkite supratingi- juk tai tik Opelis (kai kuriems šis žodis asocijuojasi su "Rūdys" ar pan.), o ne Jos didenybė I-os ar vėlesnės kartos Volga (o gal pagarbiau būtų "GAZ- 21" :?: ). Beje, mano Monza jau gerokai parūdijusi :cry: Bet apie tai- daugiau nei žodžio :tyla: Kaip "ekspertams" sekėsi tramdyti Gazelkų rūdis buvo rašoma ankstesnėse temose :tylos:


O as turiu Opel Rekord remonto vadova rusu kalba, tik abejoju ar atsiras tas ,kam galeciau suteikti informacijos is sios knygos :roll: :mirkt: , nes nežinau kas is jusu, kolegos restauruojat koki Rekorda. Siaip toj knygoj aprasyti visu Opel Rekord 1966-1987 metu gamybos varikliu remontai ir Rekord E remontas. Jei kas domintu klauskit, padesiu.

Autorius:  karteris [ 2005 Bir 12 Sek, 20:56 ]
Pranešimo tema: 

pulpitas rašė:
karteris rašė:
Gerb. Opelių gerbėjai ir mėgėjai :!: Jei kam reikia, turiu nuo 1981 m. rugpjūčio mėn. gamintų Opel Monza- Senator remonto vadovą rusų kalba. Jame, kartu su įvairia įdomia informacija, rašoma ir apie įvairios kubatūros variklius, jų remontą, iškėlimą ir pan. Jei kam labai būtų įdomu, aš, žinoma, galėčiau kažką papasakoti ir diskusijoje. Tik labai prašau, neklauskite apie Opel variklių pakeitimo galimybes, ar kokio nors modelio Opelių mazgų pritaikymą kito modelio Opeliui. Būkite supratingi- juk tai tik Opelis (kai kuriems šis žodis asocijuojasi su "Rūdys" ar pan.), o ne Jos didenybė I-os ar vėlesnės kartos Volga (o gal pagarbiau būtų "GAZ- 21" :?: ). Beje, mano Monza jau gerokai parūdijusi :cry: Bet apie tai- daugiau nei žodžio :tyla: Kaip "ekspertams" sekėsi tramdyti Gazelkų rūdis buvo rašoma ankstesnėse temose :tylos:


O as turiu Opel Rekord remonto vadova rusu kalba, tik abejoju ar atsiras tas ,kam galeciau suteikti informacijos is sios knygos :roll: :mirkt: , nes nežinau kas is jusu, kolegos restauruojat koki Rekorda. Siaip toj knygoj aprasyti visu Opel Rekord 1966-1987 metu gamybos varikliu remontai ir Rekord E remontas. Jei kas domintu klauskit, padesiu.


Oooo :!: Tai čia tikras turtas :sokas: Tiktų net mūsų diskusijoje apkalbėtiems, patvoriuose besimėtantiems Opel Oldtimer'iams :apllo: Sakykite, mielas kolega, ar Record turi kompiuterį :?: Jei taip, tai kokiuose modeliuose jie buvo montuojami ir kurioje salono vietoje. Tikiuosi, kad ši informacija gali būti įdomi ir forumo lankytojams :mirkt:

Autorius:  pulpitas [ 2005 Bir 12 Sek, 21:22 ]
Pranešimo tema: 

Siaip tai atrodo, kad Rekord E nebuvo kompiuterio, bent jau sprendziant pagal mano turima Rekord E ir informacija knygoje. Nesu tikras gal Rekord E 2.2i paskutiniuose modeliuose kazkas tokio buvo.
Mano Rekorde tik elektra pakeliama/nuleidziama antena ir nieko panasaus i kompiuteri nera. Gan paprasta, sakyciau primytyvu, nieko ypatingo. Rekordas tam manyciau vokiskas Volgos atitikmuo :susirupines:

Puslapis 1022 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/