Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Klausimas apie žiklerius
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=33416
Puslapis 12

Autorius:  jakovlevas [ 2011 Vas 26 Šeš, 17:24 ]
Pranešimo tema:  Klausimas apie žiklerius

Jei reguliuodamas variklio darbą "ant laisvų" varžtelį beveik išsuku lauk (išsuku 10-11 kartų vietoj numatytų 2, vos nekrenta lauk), kad sumažėtų apsukos, tai žikleriai yra:
a) per maži
b) per dideli
:mastau:
Lygiai taip pat su mišiniu: kad mišinys būtų normalus varžtelį išsuku ~7 kartus vietoj ~2,5, tai reiškia, kad pagrindiniai žikleriai yra per dideli ar per maži? :roll:

Karbiuratoriai Pekar K68 "ant" Dnepro.

Iš anksto ačiū
Viktoras

Autorius:  Raimis [ 2011 Vas 26 Šeš, 17:48 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimas apie žiklerius

„Pekar“- tai naujoviški karbiuratoriai. Nejau manote, kad jų žiklioriai jau spėjo išsidėvėti ar buvo sumontuoti netinkamo skersmens.

Autorius:  jakovlevas [ 2011 Vas 26 Šeš, 17:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimas apie žiklerius

Būtent, ir karbiuratoriai nauji. Nors manęs nenustebintų, jei žikleriai būtų netinkamo dydžio...
Sakot, kad problema kažkur kitur?

Autorius:  Raimis [ 2011 Vas 26 Šeš, 17:52 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimas apie žiklerius

Nesakau, šiaip garsiai galvoju... O gal kartais yra koks nesandarumas pačiame įsiurbimo trakte?

Autorius:  jakovlevas [ 2011 Vas 26 Šeš, 17:58 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimas apie žiklerius

Ne, viskas sandaru, jei užsuku filtro sklendę - variklis pradeda pamažu gest.

Autorius:  jakovlevas [ 2011 Vas 26 Šeš, 20:22 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimas apie žiklerius

Kita vertus ir laisvų apsukų varžtelis gali būt tiesiog per didelis...
Bet kokiu atveju būčiau dėkingas už pagalbą

Autorius:  Kęstutis 57 [ 2011 Vas 26 Šeš, 23:43 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimas apie žiklerius

Į kažką remiasi oro sklendė,- nenukrenta. Dar neišsukus varžtelio iki galo, ta sklendė turėtų pilnai uždaryti orą. Gal perveržtas gazo trosas neduoda iki galo tai sklendei nusileisti.

Autorius:  jakovlevas [ 2011 Vas 27 Sek, 10:37 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimas apie žiklerius

Ir aš taip maniau iš pradžių - bet gazo trosai turi reikiamą laisvumą. Ir skledę varžtelis uždaro, tik vietoj 3-4 atsukimų reikia atsukt... 11-12. :mastau:

Autorius:  Minde.r [ 2011 Vas 28 Pir, 9:20 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimas apie žiklerius

Dar niekas nepasiūlė patikrint kuro lygio plūdinėj kameroj.
O iš pirmos žinutės drysčiau spręsti, kad pamiršote ką reguliuoja "mišinio" varžtas... Jei jūs jį išsukate ~7 "kartus" (tikiuosi ta reiškia apsisukimus), tai karbas ruošia patį liesiausią tuščios eigos mišinį kokį tik gali. Tai toli gražu nėra karbo defektas, tiesiog jūs taip jį priverčiat dirbt...

Autorius:  jakovlevas [ 2011 Vas 28 Pir, 10:54 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimas apie žiklerius

Priešingu atveju (2-3 atsukimai mišinio varžto), tas mišinys tiesiog per riebus - motociklas dūsta jau nuo pusės gazo rankenos atsukimo.
O dėl laisvų apsukų - jei atsukčiau 1.5 karto kaip rašo knygoj - labai aukštos laisvos apsukos būtų.
Žinoma, mišinį ir laisvas sureguliuoti galima, mišinys galiausiai vis tiek šiek tiek per riebus, bet nėra labai blogai.

Ir nesakau, kad karbiuratoriai su defektu - tiesiog kiekvienas motociklas skirtingas ir paeksperimentavus su žiklioriais variklis dar gražiau dirbtų.
Štai vokiškuose forumuose rašo, kad geriausiai variklis dirba kai pagrindinis žikliorius 1.00-1.20mm, reikės pabandyti.

Puslapis 12 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/