Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2024 Bal 19 Pen, 16:09

Visos datos yra UTC + 2 valandos



Forumo taisyklės


I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2012 Lie 09 Pir, 21:52 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2006 Rgs 16 Šeš, 23:38
Pranešimai: 26
Miestas: Kaunas
Sveiki, tarkime turiu 1982 m. audi 80 quattro su supuvusiu kėbulu ir visais originaliais agregatais, važiuokle. Noriu viską perkelti į kitą audi 80 kebulą (ne quattro kėbulą) ir išsaugoti quattro kėbulo numerį. Kitaip tariant, iš supuvusio quattro ir ne quattro turi likti sveiaks quattro su atitinkamu VIN. Abu automobiliai priklauso tam pačiam asmeniui nuosavybės teise.

Pagal įstatymą, tai ten sudėtinga:

45. Rėmą ar kėbulą galima keisti tik Lietuvoje registruotai transporto priemonei.
46. Rėmas ar kėbulas gali būti keičiamas kitu šiais atvejais:
46.1. kai privalomosios techninės apžiūros metu nustatyta, kad dėl rėmo ar kėbulo techninių trūkumų transporto priemonę eksploatuoti draudžiama;
46.2. kai po eismo įvykio apgadinto rėmo ar kėbulo atkūrimo kaštai viršija 75 proc. rinkos vertės iki sugadinimo.
47. Kėbulas ar rėmas gali būti keičiamas identišku arba techniškai artimos modifikacijos kėbulu ar rėmu. Identiškais laikomi rėmai ar kėbulai, kai transporto priemonių tipo pripažinimo numeriai bei techniniai duomenys, nurodyti transporto priemonės identifikavimo lentelėse, yra vienodi. Techniškai artimos modifikacijos kėbulai – tai kėbulai su vienodu tipo pripažinimo numeriu, bet su skirtingais techniniais duomenimis, nurodytais transporto priemonės identifikavimo lentelėje.
48. Kai kėbulas keičiamas į techniškai artimos modifikacijos kėbulą, užsakovui ar perdirbėjui būtina pateikti gamintojo arba jo įgaliotojo atstovo Lietuvoje išduotą dokumentą, patvirtinantį kėbulo keitimo galimybę. Kai gamintojo atstovo Lietuvoje nėra, technines sąlygas būtina suderinti su Inspekcija.
49. Artimos modifikacijos kėbulų keitimo techninė ekspertizė atliekama pirmos kategorijos techninės ekspertizės įmonėje, identiškų rėmų ar kėbulų – bet kurioje techninės ekspertizės įmonėje.
50. Kėbulą keisti gali tik specializuota įmonė ar įmonė, turinti gamintojo įgaliojimus.
51. Prieš keičiant rėmą ar kėbulą turi būti gautos techninės sąlygos atitinkamoje techninės ekspertizės įmonėje (pagal keičiamų kėbulų modifikacijas). Techninei ekspertizei atlikti pateikiama:
51.1. transporto priemonė;
51.2. transporto priemonės registracijos liudijimas;
51.3. privalomosios techninės apžiūros rezultatų kortelės (ataskaitos) dublikatas arba pažyma dėl automobilio apgadinimo;
51.4. gamintojo ar jo įgaliotojo atstovo Lietuvoje išduotas dokumentas, patvirtinantis, kad kėbulą ar rėmą galima keisti artimos modifikacijos kėbulu ar rėmu.
52. Pakeitus rėmą ar kėbulą turi būti atliekama techninė ekspertizė. Jos metu pateikiama:
52.1. transporto priemonė;
52.2. rėmo ar kėbulo įsigijimo dokumentai.

Ar teko kam nors susidurti su tokios procedūros eiga? Kaip yra praktiškai? Kas jei atvažiuočiau viską pakeitęs į Regitrą? Ar turite kas praktinės patirties šituo klausimu?


Dalintis: Dalintis Facebook
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2012 Lie 09 Pir, 22:49 
Atsijungęs
moderatorius
moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Lap 15 Tre, 20:03
Pranešimai: 2067
Miestas: Kaunas
assembled rašė:
Sveiki, tarkime turiu 1982 m. audi 80 quattro su supuvusiu kėbulu ir visais originaliais agregatais, važiuokle. Noriu viską perkelti į kitą audi 80 kebulą (ne quattro kėbulą) ir išsaugoti quattro kėbulo numerį. Kitaip tariant, iš supuvusio quattro ir ne quattro turi likti sveiaks quattro su atitinkamu VIN. Abu automobiliai priklauso tam pačiam asmeniui nuosavybės teise.

Pagal įstatymą, tai ten sudėtinga:

45. Rėmą ar kėbulą galima keisti tik Lietuvoje registruotai transporto priemonei.
46. Rėmas ar kėbulas gali būti keičiamas kitu šiais atvejais:
46.1. kai privalomosios techninės apžiūros metu nustatyta, kad dėl rėmo ar kėbulo techninių trūkumų transporto priemonę eksploatuoti draudžiama;
46.2. kai po eismo įvykio apgadinto rėmo ar kėbulo atkūrimo kaštai viršija 75 proc. rinkos vertės iki sugadinimo.
47. Kėbulas ar rėmas gali būti keičiamas identišku arba techniškai artimos modifikacijos kėbulu ar rėmu. Identiškais laikomi rėmai ar kėbulai, kai transporto priemonių tipo pripažinimo numeriai bei techniniai duomenys, nurodyti transporto priemonės identifikavimo lentelėse, yra vienodi. Techniškai artimos modifikacijos kėbulai – tai kėbulai su vienodu tipo pripažinimo numeriu, bet su skirtingais techniniais duomenimis, nurodytais transporto priemonės identifikavimo lentelėje.
48. Kai kėbulas keičiamas į techniškai artimos modifikacijos kėbulą, užsakovui ar perdirbėjui būtina pateikti gamintojo arba jo įgaliotojo atstovo Lietuvoje išduotą dokumentą, patvirtinantį kėbulo keitimo galimybę. Kai gamintojo atstovo Lietuvoje nėra, technines sąlygas būtina suderinti su Inspekcija.
49. Artimos modifikacijos kėbulų keitimo techninė ekspertizė atliekama pirmos kategorijos techninės ekspertizės įmonėje, identiškų rėmų ar kėbulų – bet kurioje techninės ekspertizės įmonėje.
50. Kėbulą keisti gali tik specializuota įmonė ar įmonė, turinti gamintojo įgaliojimus.
51. Prieš keičiant rėmą ar kėbulą turi būti gautos techninės sąlygos atitinkamoje techninės ekspertizės įmonėje (pagal keičiamų kėbulų modifikacijas). Techninei ekspertizei atlikti pateikiama:
51.1. transporto priemonė;
51.2. transporto priemonės registracijos liudijimas;
51.3. privalomosios techninės apžiūros rezultatų kortelės (ataskaitos) dublikatas arba pažyma dėl automobilio apgadinimo;
51.4. gamintojo ar jo įgaliotojo atstovo Lietuvoje išduotas dokumentas, patvirtinantis, kad kėbulą ar rėmą galima keisti artimos modifikacijos kėbulu ar rėmu.
52. Pakeitus rėmą ar kėbulą turi būti atliekama techninė ekspertizė. Jos metu pateikiama:
52.1. transporto priemonė;
52.2. rėmo ar kėbulo įsigijimo dokumentai.

Ar teko kam nors susidurti su tokios procedūros eiga? Kaip yra praktiškai? Kas jei atvažiuočiau viską pakeitęs į Regitrą? Ar turite kas praktinės patirties šituo klausimu?


Ar ne paprasčiau būtų po kėbulo keitimo "instaliuoti" gabalą originalaus kėbulo į naujajį kėbulą?
Nes realiai tai čia užsižaisi su dokumentais bent penketui metų, kėbulai nebus identiški, o tik panašūs, tad reiks dylerio pažymos, o dyleriai jokių pažymų nerašo. Ekspertizių kainos irgi nustebins. Techniškai toks dalykas įmanomas ir kartais net visai nesunkus, bet teoriškai - dokumentiškai...? Dėdė Vasia pervirins už 200, nušpakliuos, nudažys ir jau kitą savaitę legaliai važiuosi.
Kad pas mus tokie tūpakiški įstatymai...


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2012 Lie 09 Pir, 23:00 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2006 Rgs 16 Šeš, 23:38
Pranešimai: 26
Miestas: Kaunas
Šnekėjau su vienu piliečiu, kuris prieš 15 m. susitvarkė be didesnių ceremonijų kėbulo keitimą. Jei jau kalba suksis link kėbulo gabalo pervirinimo, tai jau geriau tada neišlaikyti numerio, nei daryti stipriai nelegalų manevrą.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2012 Lie 10 Ant, 20:12 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Bir 08 Pir, 14:56
Pranešimai: 175
Miestas: Degučių k.
assembled rašė:
Sveiki, tarkime turiu 1982 m. audi 80 quattro su supuvusiu kėbulu ir visais originaliais agregatais, važiuokle. Noriu viską perkelti į kitą audi 80 kebulą (ne quattro kėbulą) ir išsaugoti quattro kėbulo numerį. Kitaip tariant, iš supuvusio quattro ir ne quattro turi likti sveiaks quattro su atitinkamu VIN. Abu automobiliai priklauso tam pačiam asmeniui nuosavybės teise.

Pagal įstatymą, tai ten sudėtinga:

45. Rėmą ar kėbulą ...
52.2. rėmo ar kėbulo įsigijimo dokumentai.

Ar teko kam nors susidurti su tokios procedūros eiga? Kaip yra praktiškai? Kas jei atvažiuočiau viską pakeitęs į Regitrą? Ar turite kas praktinės patirties šituo klausimu?



Paryškintą vietą tikrai gerai perskaičiau? Ponas "fantazioras" geras ar kaip? Svetimų litų neskaičiuoju (nors kartais ir įdomu), tačiau už tokius kėbulo pervirinimo darbus išeitų kita ganėtinai sveika Quattro. Mintis kaip ir netenka prasmės.. :|

_________________
Audi 80 Quattro
Iž Planeta 5
RIGA 13


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2012 Lie 10 Ant, 20:28 
Atsijungęs
moderatorius
moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Bal 11 Pir, 9:23
Pranešimai: 1908
Miestas: Kaunas
_Valdas_ rašė:
assembled rašė:
Sveiki, tarkime turiu 1982 m. audi 80 quattro su supuvusiu kėbulu ir visais originaliais agregatais, važiuokle. Noriu viską perkelti į kitą audi 80 kebulą (ne quattro kėbulą) ir išsaugoti quattro kėbulo numerį. Kitaip tariant, iš supuvusio quattro ir ne quattro turi likti sveiaks quattro su atitinkamu VIN. Abu automobiliai priklauso tam pačiam asmeniui nuosavybės teise.

Pagal įstatymą, tai ten sudėtinga:

45. Rėmą ar kėbulą ...
52.2. rėmo ar kėbulo įsigijimo dokumentai.

Ar teko kam nors susidurti su tokios procedūros eiga? Kaip yra praktiškai? Kas jei atvažiuočiau viską pakeitęs į Regitrą? Ar turite kas praktinės patirties šituo klausimu?



Paryškintą vietą tikrai gerai perskaičiau? Ponas "fantazioras" geras ar kaip? Svetimų litų neskaičiuoju (nors kartais ir įdomu), tačiau už tokius kėbulo pervirinimo darbus išeitų kita ganėtinai sveika Quattro. Mintis kaip ir netenka prasmės.. :|

Negi tiek daug Quattro senųjų Audi 80 likę ant Marijos žemės, kad taip lengvai gali rast?
O jei dar Coupe....


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2012 Lie 10 Ant, 20:45 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Bir 08 Pir, 14:56
Pranešimai: 175
Miestas: Degučių k.
Apie Coupe Q kalba neina (jų ne tik kad Marijos žemėj bet ir kitur Europoje ne kažkas), o šiaip Q tikrai gali rasti, reikia ieškoti ir norėti ieškoti. Svarbus dalykas teisingai suvokti kainą bei pasiruošti atitinkamai sumokėti. Dykai ir lediniu kėbulu nebūna :nesutinku:

_________________
Audi 80 Quattro
Iž Planeta 5
RIGA 13


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2012 Lie 10 Ant, 20:50 
Atsijungęs
moderatorius
moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Bal 11 Pir, 9:23
Pranešimai: 1908
Miestas: Kaunas
Bet autorius nepasakė koks kėbulas.
Ir šiaip klausimas buvo apie visai kitą :-)


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2012 Lie 10 Ant, 21:40 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2006 Rgs 16 Šeš, 23:38
Pranešimai: 26
Miestas: Kaunas
Kol kas techninius klausimus reikėtų palikti nuošaly ;) . Čia klausimas grynai dėl juridinės reikalo dalies.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2012 Lie 10 Ant, 23:27 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2008 Kov 10 Pir, 13:39
Pranešimai: 209
Miestas: rajonas
Sunku bus permesti viską iš quattro į paprastą kebulą, nes kiek kas bandė, tai porino, kad dugnai skiriasi ir gan žymiai, jau geriau bandyt siūstis skardas ir lipint senąjį kebulą (jei dar įmanoma).

_________________
" Dar nėra taip buvę, kad kaip nors nebūtų“


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2012 Lie 11 Tre, 6:52 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Bir 08 Pir, 14:56
Pranešimai: 175
Miestas: Degučių k.
Čia nereikia nei bandyti nei porinti - skiriasi visiškai. Pradedant tuneliu kardanui, baigiant visu galu.

Toliau: jei abu kėbulai nuosavybės teise priklauso tamstai, škia dokumentai tvarkingi, tai kam užsiimti onanizmu, kad "kėbulas vienoks o VIN išsaugoti kito"? Nepatinka spalva? Lengviau dokumentus dėl spalvos pakeisti. Nenori keisti tai kokybiškai virink gabalą kėbulo su numeriu ir viskas.

Neskaitant to, kad teks pervirinti dar ir pusė dugno. Neturint ką veikt ir turint noro - užsiėmimas šiaip sau, padaromas. Tačiau donoras supuvęs, tai nelieka ir ką virinti..

_________________
Audi 80 Quattro
Iž Planeta 5
RIGA 13


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos



   Panašios temos   Autorius   Atsakymai   Peržiūrėta   Paskutinis pranešimas 
Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

[ Eiti į: 1 ... 4, 5, 6 ]

forume Projektai

Vima

53

29337

2024 Kov 28 Ket, 22:08

Vima Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduota Parduodu vaz 2101 1970 metu kėbulo nr 8111

forume Skelbimų archyvas

deividas1976

3

15405

2021 Lap 19 Pen, 8:20

deividas1976 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Neatsakyta Sovietinės mašinos kėbulo dalis??? Naujas lanžeronas???

forume Kieno tai dalis? Kas tai galėtų būti?

interdailis

2

7523

2022 Gru 06 Ant, 18:19

interdailis Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduota Audi 100 1984 m.

forume Skelbimų archyvas

zigmasmoto

0

5738

2021 Lap 05 Pen, 11:45

zigmasmoto Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Nesikuria audi 1.6d 1985m

forume Bendros diskusijos

Audifanas123

0

364

2024 Vas 04 Sek, 18:03

Audifanas123 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Nupirkta Vw passat b2 ar audi 100 c3 su 5 cil varikliu.

forume Skelbimų archyvas

virginijus007

1

5479

2022 Vas 21 Pir, 22:03

virginijus007 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Parduodu AUDI 100 C1 TYP44 reikia remonto, bet važiuoja

forume Parduodu transportą

VAIDAS KLI

4

914

2024 Sau 02 Ant, 6:39

VAIDAS KLI Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduodu Vokisku auto ratlankiai (Opel/Audi/VW)

forume Skelbimų archyvas

Vikas

2

12019

2021 Bir 25 Pen, 10:03

Vikas Peržiūrėti naujausius pranešimus



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 130 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  




Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas


 Paskutinės aktyvios temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Bal 13 Šeš, 17:19

Jonas Kakava Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Tarybiniai dokumentai - auto registravimas

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 28 Ket, 10:43

marjaxxx Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 26 Ant, 9:08

satsek12 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Senos automobilinės radijos perdarymas į FM

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 26 Ant, 9:06

satsek12 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Išmetimo kolektoriaus dažymas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 26 Pir, 10:34

Valkata Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Dazymas

[ Eiti į: 1 ... 33, 34, 35 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 19 Pir, 22:41

kukutis Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Nesikuria audi 1.6d 1985m

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 04 Sek, 18:03

Audifanas123 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 21 Sek, 21:31

Smygolas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Pakonsultuokite dėl smėliavimo

[ Eiti į: 1 ... 13, 14, 15 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 16 Ant, 19:02

npn Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2023 Rgs 25 Pir, 7:28

virginijus007 Peržiūrėti naujausius pranešimus



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija


Į viršų