Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos 1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms. 2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai. 3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img"). 7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja. 9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai. Plačiau: Visos taisyklės
Autorius |
Žinutė |
assembled
|
Parašytas: 2012 Lie 09 Pir, 21:52 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2006 Rgs 16 Šeš, 23:38 Pranešimai: 26 Miestas: Kaunas
|
Sveiki, tarkime turiu 1982 m. audi 80 quattro su supuvusiu kėbulu ir visais originaliais agregatais, važiuokle. Noriu viską perkelti į kitą audi 80 kebulą (ne quattro kėbulą) ir išsaugoti quattro kėbulo numerį. Kitaip tariant, iš supuvusio quattro ir ne quattro turi likti sveiaks quattro su atitinkamu VIN. Abu automobiliai priklauso tam pačiam asmeniui nuosavybės teise.
Pagal įstatymą, tai ten sudėtinga:
45. Rėmą ar kėbulą galima keisti tik Lietuvoje registruotai transporto priemonei. 46. Rėmas ar kėbulas gali būti keičiamas kitu šiais atvejais: 46.1. kai privalomosios techninės apžiūros metu nustatyta, kad dėl rėmo ar kėbulo techninių trūkumų transporto priemonę eksploatuoti draudžiama; 46.2. kai po eismo įvykio apgadinto rėmo ar kėbulo atkūrimo kaštai viršija 75 proc. rinkos vertės iki sugadinimo. 47. Kėbulas ar rėmas gali būti keičiamas identišku arba techniškai artimos modifikacijos kėbulu ar rėmu. Identiškais laikomi rėmai ar kėbulai, kai transporto priemonių tipo pripažinimo numeriai bei techniniai duomenys, nurodyti transporto priemonės identifikavimo lentelėse, yra vienodi. Techniškai artimos modifikacijos kėbulai – tai kėbulai su vienodu tipo pripažinimo numeriu, bet su skirtingais techniniais duomenimis, nurodytais transporto priemonės identifikavimo lentelėje. 48. Kai kėbulas keičiamas į techniškai artimos modifikacijos kėbulą, užsakovui ar perdirbėjui būtina pateikti gamintojo arba jo įgaliotojo atstovo Lietuvoje išduotą dokumentą, patvirtinantį kėbulo keitimo galimybę. Kai gamintojo atstovo Lietuvoje nėra, technines sąlygas būtina suderinti su Inspekcija. 49. Artimos modifikacijos kėbulų keitimo techninė ekspertizė atliekama pirmos kategorijos techninės ekspertizės įmonėje, identiškų rėmų ar kėbulų – bet kurioje techninės ekspertizės įmonėje. 50. Kėbulą keisti gali tik specializuota įmonė ar įmonė, turinti gamintojo įgaliojimus. 51. Prieš keičiant rėmą ar kėbulą turi būti gautos techninės sąlygos atitinkamoje techninės ekspertizės įmonėje (pagal keičiamų kėbulų modifikacijas). Techninei ekspertizei atlikti pateikiama: 51.1. transporto priemonė; 51.2. transporto priemonės registracijos liudijimas; 51.3. privalomosios techninės apžiūros rezultatų kortelės (ataskaitos) dublikatas arba pažyma dėl automobilio apgadinimo; 51.4. gamintojo ar jo įgaliotojo atstovo Lietuvoje išduotas dokumentas, patvirtinantis, kad kėbulą ar rėmą galima keisti artimos modifikacijos kėbulu ar rėmu. 52. Pakeitus rėmą ar kėbulą turi būti atliekama techninė ekspertizė. Jos metu pateikiama: 52.1. transporto priemonė; 52.2. rėmo ar kėbulo įsigijimo dokumentai.
Ar teko kam nors susidurti su tokios procedūros eiga? Kaip yra praktiškai? Kas jei atvažiuočiau viską pakeitęs į Regitrą? Ar turite kas praktinės patirties šituo klausimu?
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
tadas1991
|
Parašytas: 2012 Lie 09 Pir, 22:49 |
|
Užsiregistravo: 2006 Lap 15 Tre, 20:03 Pranešimai: 2067 Miestas: Kaunas
|
assembled rašė: Sveiki, tarkime turiu 1982 m. audi 80 quattro su supuvusiu kėbulu ir visais originaliais agregatais, važiuokle. Noriu viską perkelti į kitą audi 80 kebulą (ne quattro kėbulą) ir išsaugoti quattro kėbulo numerį. Kitaip tariant, iš supuvusio quattro ir ne quattro turi likti sveiaks quattro su atitinkamu VIN. Abu automobiliai priklauso tam pačiam asmeniui nuosavybės teise.
Pagal įstatymą, tai ten sudėtinga:
45. Rėmą ar kėbulą galima keisti tik Lietuvoje registruotai transporto priemonei. 46. Rėmas ar kėbulas gali būti keičiamas kitu šiais atvejais: 46.1. kai privalomosios techninės apžiūros metu nustatyta, kad dėl rėmo ar kėbulo techninių trūkumų transporto priemonę eksploatuoti draudžiama; 46.2. kai po eismo įvykio apgadinto rėmo ar kėbulo atkūrimo kaštai viršija 75 proc. rinkos vertės iki sugadinimo. 47. Kėbulas ar rėmas gali būti keičiamas identišku arba techniškai artimos modifikacijos kėbulu ar rėmu. Identiškais laikomi rėmai ar kėbulai, kai transporto priemonių tipo pripažinimo numeriai bei techniniai duomenys, nurodyti transporto priemonės identifikavimo lentelėse, yra vienodi. Techniškai artimos modifikacijos kėbulai – tai kėbulai su vienodu tipo pripažinimo numeriu, bet su skirtingais techniniais duomenimis, nurodytais transporto priemonės identifikavimo lentelėje. 48. Kai kėbulas keičiamas į techniškai artimos modifikacijos kėbulą, užsakovui ar perdirbėjui būtina pateikti gamintojo arba jo įgaliotojo atstovo Lietuvoje išduotą dokumentą, patvirtinantį kėbulo keitimo galimybę. Kai gamintojo atstovo Lietuvoje nėra, technines sąlygas būtina suderinti su Inspekcija. 49. Artimos modifikacijos kėbulų keitimo techninė ekspertizė atliekama pirmos kategorijos techninės ekspertizės įmonėje, identiškų rėmų ar kėbulų – bet kurioje techninės ekspertizės įmonėje. 50. Kėbulą keisti gali tik specializuota įmonė ar įmonė, turinti gamintojo įgaliojimus. 51. Prieš keičiant rėmą ar kėbulą turi būti gautos techninės sąlygos atitinkamoje techninės ekspertizės įmonėje (pagal keičiamų kėbulų modifikacijas). Techninei ekspertizei atlikti pateikiama: 51.1. transporto priemonė; 51.2. transporto priemonės registracijos liudijimas; 51.3. privalomosios techninės apžiūros rezultatų kortelės (ataskaitos) dublikatas arba pažyma dėl automobilio apgadinimo; 51.4. gamintojo ar jo įgaliotojo atstovo Lietuvoje išduotas dokumentas, patvirtinantis, kad kėbulą ar rėmą galima keisti artimos modifikacijos kėbulu ar rėmu. 52. Pakeitus rėmą ar kėbulą turi būti atliekama techninė ekspertizė. Jos metu pateikiama: 52.1. transporto priemonė; 52.2. rėmo ar kėbulo įsigijimo dokumentai.
Ar teko kam nors susidurti su tokios procedūros eiga? Kaip yra praktiškai? Kas jei atvažiuočiau viską pakeitęs į Regitrą? Ar turite kas praktinės patirties šituo klausimu? Ar ne paprasčiau būtų po kėbulo keitimo "instaliuoti" gabalą originalaus kėbulo į naujajį kėbulą? Nes realiai tai čia užsižaisi su dokumentais bent penketui metų, kėbulai nebus identiški, o tik panašūs, tad reiks dylerio pažymos, o dyleriai jokių pažymų nerašo. Ekspertizių kainos irgi nustebins. Techniškai toks dalykas įmanomas ir kartais net visai nesunkus, bet teoriškai - dokumentiškai...? Dėdė Vasia pervirins už 200, nušpakliuos, nudažys ir jau kitą savaitę legaliai važiuosi. Kad pas mus tokie tūpakiški įstatymai...
|
|
Į viršų |
|
|
_Valdas_
|
Parašytas: 2012 Lie 10 Ant, 20:12 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Bir 08 Pir, 14:56 Pranešimai: 175 Miestas: Degučių k.
|
assembled rašė: Sveiki, tarkime turiu 1982 m. audi 80 quattro su supuvusiu kėbulu ir visais originaliais agregatais, važiuokle. Noriu viską perkelti į kitą audi 80 kebulą (ne quattro kėbulą) ir išsaugoti quattro kėbulo numerį. Kitaip tariant, iš supuvusio quattro ir ne quattro turi likti sveiaks quattro su atitinkamu VIN. Abu automobiliai priklauso tam pačiam asmeniui nuosavybės teise.
Pagal įstatymą, tai ten sudėtinga:
45. Rėmą ar kėbulą ... 52.2. rėmo ar kėbulo įsigijimo dokumentai.
Ar teko kam nors susidurti su tokios procedūros eiga? Kaip yra praktiškai? Kas jei atvažiuočiau viską pakeitęs į Regitrą? Ar turite kas praktinės patirties šituo klausimu? Paryškintą vietą tikrai gerai perskaičiau? Ponas "fantazioras" geras ar kaip? Svetimų litų neskaičiuoju (nors kartais ir įdomu), tačiau už tokius kėbulo pervirinimo darbus išeitų kita ganėtinai sveika Quattro. Mintis kaip ir netenka prasmės..
_________________ Audi 80 Quattro
Iž Planeta 5
RIGA 13
|
|
Į viršų |
|
|
pofke78
|
Parašytas: 2012 Lie 10 Ant, 20:28 |
|
Užsiregistravo: 2011 Bal 11 Pir, 9:23 Pranešimai: 1908 Miestas: Kaunas
|
_Valdas_ rašė: assembled rašė: Sveiki, tarkime turiu 1982 m. audi 80 quattro su supuvusiu kėbulu ir visais originaliais agregatais, važiuokle. Noriu viską perkelti į kitą audi 80 kebulą (ne quattro kėbulą) ir išsaugoti quattro kėbulo numerį. Kitaip tariant, iš supuvusio quattro ir ne quattro turi likti sveiaks quattro su atitinkamu VIN. Abu automobiliai priklauso tam pačiam asmeniui nuosavybės teise.
Pagal įstatymą, tai ten sudėtinga:
45. Rėmą ar kėbulą ... 52.2. rėmo ar kėbulo įsigijimo dokumentai.
Ar teko kam nors susidurti su tokios procedūros eiga? Kaip yra praktiškai? Kas jei atvažiuočiau viską pakeitęs į Regitrą? Ar turite kas praktinės patirties šituo klausimu? Paryškintą vietą tikrai gerai perskaičiau? Ponas "fantazioras" geras ar kaip? Svetimų litų neskaičiuoju (nors kartais ir įdomu), tačiau už tokius kėbulo pervirinimo darbus išeitų kita ganėtinai sveika Quattro. Mintis kaip ir netenka prasmės.. Negi tiek daug Quattro senųjų Audi 80 likę ant Marijos žemės, kad taip lengvai gali rast? O jei dar Coupe....
|
|
Į viršų |
|
|
pofke78
|
Parašytas: 2012 Lie 10 Ant, 20:50 |
|
Užsiregistravo: 2011 Bal 11 Pir, 9:23 Pranešimai: 1908 Miestas: Kaunas
|
Bet autorius nepasakė koks kėbulas. Ir šiaip klausimas buvo apie visai kitą
|
|
Į viršų |
|
|
suinteresuotas
|
Parašytas: 2012 Lie 10 Ant, 23:27 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2008 Kov 10 Pir, 13:39 Pranešimai: 209 Miestas: rajonas
|
Sunku bus permesti viską iš quattro į paprastą kebulą, nes kiek kas bandė, tai porino, kad dugnai skiriasi ir gan žymiai, jau geriau bandyt siūstis skardas ir lipint senąjį kebulą (jei dar įmanoma).
_________________ " Dar nėra taip buvę, kad kaip nors nebūtų“
|
|
Į viršų |
|
|
_Valdas_
|
Parašytas: 2012 Lie 11 Tre, 6:52 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Bir 08 Pir, 14:56 Pranešimai: 175 Miestas: Degučių k.
|
Čia nereikia nei bandyti nei porinti - skiriasi visiškai. Pradedant tuneliu kardanui, baigiant visu galu.
Toliau: jei abu kėbulai nuosavybės teise priklauso tamstai, škia dokumentai tvarkingi, tai kam užsiimti onanizmu, kad "kėbulas vienoks o VIN išsaugoti kito"? Nepatinka spalva? Lengviau dokumentus dėl spalvos pakeisti. Nenori keisti tai kokybiškai virink gabalą kėbulo su numeriu ir viskas.
Neskaitant to, kad teks pervirinti dar ir pusė dugno. Neturint ką veikt ir turint noro - užsiėmimas šiaip sau, padaromas. Tačiau donoras supuvęs, tai nelieka ir ką virinti..
_________________ Audi 80 Quattro
Iž Planeta 5
RIGA 13
|
|
Į viršų |
|
|
|
Panašios temos |
Autorius |
Atsakymai |
Peržiūrėta |
Paskutinis pranešimas |
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
[ Eiti į: 1 ... 4, 5, 6 ]
forume Projektai
|
Vima |
53 |
29337 |
2024 Kov 28 Ket, 22:08
Vima
|
|
|
Parduota Parduodu vaz 2101 1970 metu kėbulo nr 8111
forume Skelbimų archyvas
|
deividas1976 |
3 |
15405 |
2021 Lap 19 Pen, 8:20
deividas1976
|
|
|
Neatsakyta Sovietinės mašinos kėbulo dalis??? Naujas lanžeronas???
forume Kieno tai dalis? Kas tai galėtų būti?
|
interdailis |
2 |
7523 |
2022 Gru 06 Ant, 18:19
interdailis
|
|
|
Parduota Audi 100 1984 m.
forume Skelbimų archyvas
|
zigmasmoto |
0 |
5738 |
2021 Lap 05 Pen, 11:45
zigmasmoto
|
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
forume Bendros diskusijos
|
Audifanas123 |
0 |
364 |
2024 Vas 04 Sek, 18:03
Audifanas123
|
|
|
Nupirkta Vw passat b2 ar audi 100 c3 su 5 cil varikliu.
forume Skelbimų archyvas
|
virginijus007 |
1 |
5479 |
2022 Vas 21 Pir, 22:03
virginijus007
|
|
|
Parduodu AUDI 100 C1 TYP44 reikia remonto, bet važiuoja
forume Parduodu transportą
|
VAIDAS KLI |
4 |
914 |
2024 Sau 02 Ant, 6:39
VAIDAS KLI
|
|
|
Parduodu Vokisku auto ratlankiai (Opel/Audi/VW)
forume Skelbimų archyvas
|
Vikas |
2 |
12019 |
2021 Bir 25 Pen, 10:03
Vikas
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 130 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
Jonas Kakava
» 2024 Bal 13 Šeš, 17:19
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
hid3
» 2024 Kov 02 Šeš, 0:03
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
satsek12
» 2024 Kov 26 Ant, 9:08
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
Valkata
» 2024 Vas 26 Pir, 10:34
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
Audifanas123
» 2024 Vas 04 Sek, 18:03
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
Smygolas
» 2024 Sau 21 Sek, 21:31
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
Kro0liK
» 2023 Rgs 22 Pen, 17:37
|
|
Kuro bako padengimas rūdims atsparia medžiaga
zpla
» 2023 Rgs 22 Pen, 20:31
|
|
Reikia Kauniečių pagalbos.
sgso
» 2023 Rgs 14 Ket, 13:01
|
|
Karburatoriaus Pekar K68 adatos guma
inkilas
» 2023 Rgs 02 Šeš, 20:01
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Bal 13 Šeš, 17:19
Jonas Kakava
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 28 Ket, 10:43
marjaxxx
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 26 Ant, 9:08
satsek12
|
|
Senos automobilinės radijos perdarymas į FM
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 26 Ant, 9:06
satsek12
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 26 Pir, 10:34
Valkata
|
|
Dazymas
[ Eiti į: 1 ... 33, 34, 35 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 19 Pir, 22:41
kukutis
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 04 Sek, 18:03
Audifanas123
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 21 Sek, 21:31
Smygolas
|
|
Pakonsultuokite dėl smėliavimo
[ Eiti į: 1 ... 13, 14, 15 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 16 Ant, 19:02
npn
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgs 25 Pir, 7:28
virginijus007
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|