Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos 1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms. 2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai. 3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img"). 7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja. 9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai. Plačiau: Visos taisyklės
Autorius |
Žinutė |
pofke78
|
Parašytas: 2011 Bal 11 Pir, 21:52 |
|
Užsiregistravo: 2011 Bal 11 Pir, 9:23 Pranešimai: 1908 Miestas: Kaunas
|
tam yra skirti slėgio matavimo prietaisai jei žinai indo riba ir matai prietaiso parodymus, tai kokios bėdos?
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
zil130
|
Parašytas: 2011 Bal 11 Pir, 21:57 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Sau 03 Šeš, 12:36 Pranešimai: 213
|
Vairuotojas rašė: kaip nustatyt kad jau vakuumo gylis priartėja prie indo sugniuždymo ribos? kompresoriui tai yra sklendės kurios oro preteklių pašalina ir palaiko pastovų slėgį, vakuumo irgi gal koks vožtuvas yra specialus atvirkštinis. Bandysiu paieškot ebay. \ Visiškai teisingai. Vakuumo įrangoje norint pasiekti norimą gylį, atmosferinis oras prasiskverbia pro spyruoklinį vožtuvą, panašiai kaip ir kompresoriuose tik atvirkščiai. Tik kad gana brangūs tie vožtuvai, bet ebay galima rasti.
|
|
Į viršų |
|
|
Vairuotojas
|
Parašytas: 2011 Bal 11 Pir, 22:11 |
|
Užsiregistravo: 2006 Geg 12 Pen, 21:31 Pranešimai: 465 Miestas: Šiauliai
|
kompresoriaus resyveris yra pagamintas kad spaudimą atlaikytų iš vidaus į išorę, kaži kaip jis reaguos į atvirkštinį slėgį.. nu bandysiu gamint tuomet, realiai turėtų gautus manau. Kitas dalykas yra teisingas vamzdžių diametro parinkimas.
|
|
Į viršų |
|
|
arunas_307
|
Parašytas: 2011 Bal 12 Ant, 8:54 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2008 Vas 14 Ket, 13:09 Pranešimai: 128 Miestas: Vilnius
|
Jei vakuumo siurblys dirbs nesustodamas, o oras į vakuumuojamą sistemą nepateks, toje sistemoje susidarys tam tikras vakuumas, priklausomai nuo siurblio parametrų. T.y. jei siurblys skirtas vakuumui tarkim iki 100 mm Hg, tai jis tokį ir pasieks, toliau niekas nesikeis. A. zil130 rašė: Dabar apie rinktuvą. Esu sumontavęs vakuumo siurblį su oro rinktuvu ir vakuumo rele. Pasiekus max. gylį, siurblys išsijungia. Bet tai nėra visai būtina. Dažnai vakuumo siurbliai gali ilgai dirbti "non stop" režimu. oro rinktuvas atsitikus nelaimei nesprogs, o susigniuždys, tai ner taip pavojinga, kaip pvz oro kompresorių rinktuvai, bet vis tik pavojinga. Dar vienas dalykas, vakuumo siurblys viską traukia, todėl būtina sugalvoti, kaip bus apsaugomas nuo įvairių dulkių, šiukšlių, vandens garų ir t.t. pats vakuumo siurblys.
|
|
Į viršų |
|
|
minde
|
Parašytas: 2011 Bal 12 Ant, 11:51 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 23 Pir, 11:41 Pranešimai: 455 Miestas: Vilnius
|
Vairuotojas rašė: kaip nustatyt kad jau vakuumo gylis priartėja prie indo sugniuždymo ribos? kompresoriui tai yra sklendės kurios oro preteklių pašalina ir palaiko pastovų slėgį, vakuumo irgi gal koks vožtuvas yra specialus atvirkštinis. Bandysiu paieškot ebay. O tai koks čia jau tas indas, kuris nuo 1 atm. sugniūžta? Kaip jau buvo minėta – siurbk nesiurbęs – daugiau (mažiau) vakumo, negu -1 atm. neišsiurbsi.
|
|
Į viršų |
|
|
minde
|
Parašytas: 2011 Bal 12 Ant, 11:57 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 23 Pir, 11:41 Pranešimai: 455 Miestas: Vilnius
|
Vairuotojas rašė: Gabris rašė: reiks dėt dar kažkokį filtruojantį vožtuvą, kad nesutrauktų karšto liejino į resiverį, arba vakumą padaryt pačioj formoj metalas nepateks iki resyverio niekaip, nes ten kur mano piešinyje NR 3 bus dedama gipsinė forma su detalės ertme gipse ir kaip pili lydyta metalą i tą gipsinę formą tuopat metu reikia sudaryti vakuuma po gipsine forma, kad metalas užpildytų visus plyšius taip gaunama metalinė detalė gipse.. Tai tos formos dugne turės būti kažkokia skylė, pro kurią oras į resiverį eis, ar kaip?
|
|
Į viršų |
|
|
saden
|
Parašytas: 2011 Bal 12 Ant, 22:19 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2010 Kov 09 Ant, 8:55 Pranešimai: 22 Miestas: Klaipėda
|
Na, manau, kad viskas turi pavykti. Šiaip, šaldymo įrangos remonte mes naudojame vakuumavimo pompas (daugiau apie jas http://www.saltukas.lt vakuumavimo prietaisai), tai manometrai rodo iki 0,5 baro žemiau nulio ir virinant vario-sidabro lydmetalį įtraukia į sistemą. Pompa gali dirbti gana ilgai (būna, kad vakuumuojam sistemas po keletą valandų). Tai aš įsivaizduoju, kad jei tu tiesiai iš tokios ar panašios pompos prijungsi vakuumo žarną prie gipso formos, tai tau to pilnai turėtų užtekt. Vakuumas įjungus susidarytų per 1 sekundę. Ar to pakanka?
|
|
Į viršų |
|
|
spoileriz
|
Parašytas: 2011 Bal 13 Tre, 19:18 |
|
Užsiregistravo: 2006 Kov 12 Sek, 13:48 Pranešimai: 888 Miestas: Jurgenburg
|
Būna naudojamas trombuotas juodžemio ir kvarcinio smėlio mišinys, jeigu gerai pamenu. Norint padaryti tuščias ertmes, dedamas iš molio pagamintas gurgutis. Tuomet formose padaromos liečių sistemos, ir per jas pilamas skystas metalas.
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 136 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
Jonas Kakava
» 2024 Bal 13 Šeš, 17:19
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
hid3
» 2024 Kov 02 Šeš, 0:03
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
satsek12
» 2024 Kov 26 Ant, 9:08
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
Valkata
» 2024 Vas 26 Pir, 10:34
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
Audifanas123
» 2024 Vas 04 Sek, 18:03
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
Smygolas
» 2024 Sau 21 Sek, 21:31
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
Kro0liK
» 2023 Rgs 22 Pen, 17:37
|
|
Kuro bako padengimas rūdims atsparia medžiaga
zpla
» 2023 Rgs 22 Pen, 20:31
|
|
Reikia Kauniečių pagalbos.
sgso
» 2023 Rgs 14 Ket, 13:01
|
|
Karburatoriaus Pekar K68 adatos guma
inkilas
» 2023 Rgs 02 Šeš, 20:01
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|