Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

BTR blokojamas diferencialas
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=40215
Puslapis 11

Autorius:  tetera [ 2011 Lap 17 Ket, 8:40 ]
Pranešimo tema:  BTR blokojamas diferencialas

Laba diena,papole i rankas btero blokojamas diferencialas,girdejau galima statyti i volgos tilta.Gal kolegos patars kaip cia daroma redukroriaus savybes,bedos,pliusai-minusaj.

Autorius:  sss [ 2011 Lap 17 Ket, 9:50 ]
Pranešimo tema:  Re: BTR blokojamas diferencialas

Sveikas. Taip yra toks daiktas. Prasisukus vienam ratui, užsiblokuoja ir sukasi abu. Jei nori kad atsiblokuotų reikia pavažiuoti kelis metrus atgal. Taigi asfaltu gali važinėt drąsiai, transmisijos nelaužysi, kol neprabuksuosi. Jam pilasi skystesnis tepalas: TAP-15, arba dar geriau GL4, nes šis netaip stingsta šaltyje. O tas pravartu, nes blokiruotei reikia skystesnio tepalo, kad veiktų normaliai.

Šiaip labjau apsimoka dėt džipams. Pagerėja pravažumas. Blokiruotės dedamos į uaz, gaz tiltus, bei pritaikomos VAZ bei kitiems tiltams.

Aš pats esu įsidėjęs į abu gaz 69 tiltus. Iš pradžių isidėjau į galinį - truputį pagerėjo pravažumas, bei valdomumas, nes paspaudus žiemą gazą, užmeta galą ir greičiau pasisuki, tačiau jei neužmeta valdomumas prastėja, o ir važiuojant didesniu greičiu, manau nelabai kas norėtų, kad mašiną pradėtų mėtyt. Kai įsidėjau ir į priekinį tiltą, blokavosi pas mane abu tiltai ir pravažumas ypač pasijautė. Aišku didesnės apkrovos sankabai, varikliui ir t.t.
Rinkos kaina: nauja blokiruotė apie 200-250, dėvėta -100 lt.

Prikabinti failai:
btr blokiruote.jpg
btr blokiruote.jpg [ 72.63 KiB | Peržiūrėta 1530 kartus(ų) ]
Blokator 003.jpg
Blokator 003.jpg [ 63.85 KiB | Peržiūrėta 1530 kartus(ų) ]

Autorius:  Raimis [ 2011 Lap 17 Ket, 10:34 ]
Pranešimo tema:  Re: BTR blokojamas diferencialas

Jūsų vadinamoji „blokiruotė“ yra padidintos trinties kumštelinis diferencialas. Negirdėjau, kad po užblokavimo būtų būtina važiuoti atbulomis, kad „išsijungtų“. Spėju, kad čia jau gerokai padilusio diferencialo ypatybė. Tvarkingas veikia be tokių „šposų“. Važinėti teko su GAZ53, kur galinis tiltas buvo nuo GAZ66 su tokiu diferencialu. Purve- nepamainomas dalykas, ten kur įprastai sunkvežimis strigdavo dėl pradėjusio buksuoti vieno rato, su tokiu tiltu važiavo be problemų. Girdėjau, kad pavojinga su juo važiuoti esant slidžiam keliui posūkiuose- nesuveikus diferencialui (reikalinga didesnė jėga nei įprasta) pradeda slysti galinė ašis.

Autorius:  sss [ 2011 Lap 17 Ket, 12:28 ]
Pranešimo tema:  Re: BTR blokojamas diferencialas

raimi, gerokai padiles sis diferencialas nustoja blokuoti... gali pradet skleist garsus. pas mane visos blokiruotes naujos.

Autorius:  Raimis [ 2011 Lap 17 Ket, 13:52 ]
Pranešimo tema:  Re: BTR blokojamas diferencialas

sss rašė:
raimi, gerokai padiles sis diferencialas nustoja blokuoti... gali pradet skleist garsus. pas mane visos blokiruotes naujos.

Tada gal per daug nauji. Vis tiek netikiu, kad tai normalu ir taip turi būti pagal projektuotojų sumanymą. Karinei technikai (kam ir buvo skirta) tokie manevrai būtų nonsensas. Pervažiavus griovį reikia kuo greičiau nešdintis, nes kitaip „nukeps“ ir viskas.

Autorius:  sss [ 2011 Lap 17 Ket, 17:05 ]
Pranešimo tema:  Re: BTR blokojamas diferencialas

gal ne taip as issireiskiau... jos sublokuoja ir atgal vaziuojant kai prasisuka ratai...

Autorius:  Paviekšniai [ 2011 Lap 18 Pen, 13:04 ]
Pranešimo tema:  Re: BTR blokojamas diferencialas

Savo laiku, kai dar buvau paauglys, o tėvas - kolūkio automechanikas, jis į valdišką GAZ 52 visada įsidėdavo vadinamąją blokiruotę iš GAZ 66 (pas kariškius susiveikdavo). Gaziukas važiuodavo įspūdingai, o jei dar žiemą grandines ant ratų uždėdavo, tai išvis per baisines pusnis pramušdavo... O atgal pavažiuoti tikrai nereikdavo, kad ratai "atsiblokuotų", aš net nežinau, kaip jis ten išsijungdavo...

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/