Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos 1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms. 2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai. 3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img"). 7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja. 9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai. Plačiau: Visos taisyklės
|
|
Puslapis 1 iš 1
|
[ 10 pranešimai(ų) ] |
|
Autorius |
Žinutė |
Autofanas
|
Parašytas: 2011 Gru 26 Pir, 11:34 |
|
|
Naujokas |
|
Užsiregistravo: 2011 Vas 12 Šeš, 20:51 Pranešimai: 9
|
Sveiki, gal kas galit padėti išsiaiškinti dėl kariškų UAZ tiltų? Kažkaip vyrauja nuomonė, kad geras jų pravažumas, ar net blokuojasi diferencialas. Nutariau įsigyti, pradėjau domėtis konstrukcija, neradau jokio diferencialo blokavimo mechanizmo, tik įprasta diferencialą. Gal kas žinot, ar jie yra vienos rūšies, ar kelių rūšių, ar jų privalumas yra tik tai, kad jie yra iškelti (pusašiai pakelti aukščiau rato stebulių)?
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
Baronas
|
Parašytas: 2011 Gru 27 Ant, 7:22 |
|
Užsiregistravo: 2008 Vas 01 Pen, 11:54 Pranešimai: 374 Miestas: Vilnius
|
|
Į viršų |
|
|
silvijus
|
Parašytas: 2012 Sau 08 Sek, 0:35 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2006 Rgp 16 Tre, 8:16 Pranešimai: 113 Miestas: KAUNAS
|
Uaz kariniai tiltai kitaip portaliniai tiltai manau buvo nukopijuoti nuo vokiškų ar skandinaviškų karinių automobilių. Privalumas tame,kad prošvaistė padidėja apie 8 cm. Bet manau bekelėje tai neprivalumas. Minusai tai kad tiltai tikrai labai sunkūs palyginus su paprastais Uaz tiltais. Šiek tiek lėtina. Tai reiškia automobilis lėčiau važiuoja. Privalumas su silpnu varikliu galima išvystyti gan didelę jėgą. Šoninės pavaros veikia kaip papildomas demultiplikatorius (reduktorius). Aš Uaz portalinius tiltus uždėjęs ant Gaz 69. Variklis Ford siera 2.3 D. Manau su tokiu silpnu varikliu ir su paprastais tiltais pilnai pakrautą smėlio gaz 704 priekabą sunkiai traukčiau, bet su šiais tiltais problemų neiškyla. Miške mėgėjiškai pasivažinėjant užklimti neteko. Privalumas šių tiltų reduktoriaus korpusas jis veikia kaip slidė, paprastų tiltų įsirėžia į žemę. Detalių šiems tiltams net Rusijoje sunku surasti (aš tai du priekinius tiltus dar atsargoje turiu:)) Šiu tiltų su daug galingesniu varikliu nei originalus Uaz variklis montuoti negalima nes nusuka pusašius, išlaksto šoninių pavarų vadinamo saulės dantračio dantys. Manau jei automobilis naudojamas tik mėgėjiškam pasivažinėjimui tai šių tiltų montuoti neverta. BTR blokiruotė vietoj galinio reduktoriaus paprastam tilte manau tikrai išeitis mėgėjiškoje bekelėje. Girdėjau,kad šiems kariškiems tiltams blokuojantis reduktorius buvo gaminamas, bet susidurti neteko. Daug informacijos yra rusų saite www.uazbuka.ru.
|
|
Į viršų |
|
|
arunas_307
|
Parašytas: 2012 Sau 09 Pir, 9:48 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2008 Vas 14 Ket, 13:09 Pranešimai: 128 Miestas: Vilnius
|
Didesnė prošvaistė bekelėje yra labai svarbi. Tai - pagrindinis karinių tiltų privalumas. Pvz., LUAZ su šoninėmis pavaromis pasižymi geru pravažumu netgi su mažais (13") ratais. silvijus rašė: ... Privalumas tame,kad prošvaistė padidėja apie 8 cm. Bet manau bekelėje tai neprivalumas. ... Daug informacijos yra rusų saite http://www.uazbuka.ru.
|
|
Į viršų |
|
|
Utena
|
Parašytas: 2012 Sau 09 Pir, 9:49 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01 Ant, 16:51 Pranešimai: 40 Miestas: Utena
|
silvijus rašė: Uaz kariniai tiltai kitaip portaliniai tiltai manau buvo nukopijuoti nuo vokiškų ar skandinaviškų karinių automobilių. Privalumas tame,kad prošvaistė padidėja apie 8 cm. Bet manau bekelėje tai neprivalumas. Minusai tai kad tiltai tikrai labai sunkūs palyginus su paprastais Uaz tiltais. Šiek tiek lėtina. Tai reiškia automobilis lėčiau važiuoja. Privalumas su silpnu varikliu galima išvystyti gan didelę jėgą. Šoninės pavaros veikia kaip papildomas demultiplikatorius (reduktorius). Aš Uaz portalinius tiltus uždėjęs ant Gaz 69. Variklis Ford siera 2.3 D. Manau su tokiu silpnu varikliu ir su paprastais tiltais pilnai pakrautą smėlio gaz 704 priekabą sunkiai traukčiau, bet su šiais tiltais problemų neiškyla. Miške mėgėjiškai pasivažinėjant užklimti neteko. Privalumas šių tiltų reduktoriaus korpusas jis veikia kaip slidė, paprastų tiltų įsirėžia į žemę. Detalių šiems tiltams net Rusijoje sunku surasti (aš tai du priekinius tiltus dar atsargoje turiu:)) Šiu tiltų su daug galingesniu varikliu nei originalus Uaz variklis montuoti negalima nes nusuka pusašius, išlaksto šoninių pavarų vadinamo saulės dantračio dantys.Manau jei automobilis naudojamas tik mėgėjiškam pasivažinėjimui tai šių tiltų montuoti neverta. BTR blokiruotė vietoj galinio reduktoriaus paprastam tilte manau tikrai išeitis mėgėjiškoje bekelėje. Girdėjau,kad šiems kariškiems tiltams blokuojantis reduktorius buvo gaminamas, bet susidurti neteko. Daug informacijos yra rusų saite http://www.uazbuka.ru. Bekeleja tai ir yra privalumasNusuka mazuosius pusasiukus1500lt.
_________________ 8 698 87449
|
|
Į viršų |
|
|
arunas_307
|
Parašytas: 2012 Sau 11 Tre, 10:05 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2008 Vas 14 Ket, 13:09 Pranešimai: 128 Miestas: Vilnius
|
Karinių tiltų perdavimo skaičius pats didžiausias tarp UAZ tiltų. A. Autofanas rašė: Visa laiką jaučiau simpatija kariškiems tiltams dėl aptakios diferencialo karterio formos. Kelias dienas studijavau visa prieinama informacija, kol išryškėjo tarybinis trūkumas: gremėzdiški ir be blokiruotės nelabai veiksmingi. Tad teks imtis darbo ir kažką konstruoti iš eilinių "kolhozinių",tuo labiau, kad ankstesnės laidos tiltai pasižymi žemesne pavara, kas duoda daugiau jėgos ir mažesnį greitį. Tokie tiltai geriau toleruoja aukštesnio profilio padangas. Vis kelis centimetrus laimėsime aukščio... Dėkui visiems už mintis ir linkiu gerų įspūdžių už vairo!
|
|
Į viršų |
|
|
Utena
|
Parašytas: 2012 Sau 14 Šeš, 20:15 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01 Ant, 16:51 Pranešimai: 40 Miestas: Utena
|
Silvijau, zinai kada privalumas? Kai su paprastais tiltais visi braukdami proveza vos juda, su kariskais net nesuletedamas prasvilpi ta vieta. Cia is 12m. bekeles sporto patirties sakau. Vazinejant savam malonumui, geriau deti paprastus tiltus su gale sumontuota blokiruote.
_________________ 8 698 87449
|
|
Į viršų |
|
|
|
Puslapis 1 iš 1
|
[ 10 pranešimai(ų) ] |
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Jusas ir 37 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
satsek12
» 2024 Kov 26 Ant, 9:08
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
hid3
» 2024 Kov 02 Šeš, 0:03
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
Valkata
» 2024 Vas 26 Pir, 10:34
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
Audifanas123
» 2024 Vas 04 Sek, 18:03
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
Smygolas
» 2024 Sau 21 Sek, 21:31
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
Kro0liK
» 2023 Rgs 22 Pen, 17:37
|
|
Kuro bako padengimas rūdims atsparia medžiaga
zpla
» 2023 Rgs 22 Pen, 20:31
|
|
Reikia Kauniečių pagalbos.
sgso
» 2023 Rgs 14 Ket, 13:01
|
|
Karburatoriaus Pekar K68 adatos guma
inkilas
» 2023 Rgs 02 Šeš, 20:01
|
|
Iž-49 degimui “puskačiaus” indukcinė ritė
Smygolas
» 2023 Rgp 16 Tre, 12:45
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|