Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2024 Kov 28 Ket, 10:07

Visos datos yra UTC + 2 valandos



Forumo taisyklės


I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Kariški UAZ tiltai
StandartinėParašytas: 2011 Gru 26 Pir, 11:34 
Atsijungęs
Naujokas
Naujokas

Užsiregistravo: 2011 Vas 12 Šeš, 20:51
Pranešimai: 9
Sveiki, gal kas galit padėti išsiaiškinti dėl kariškų UAZ tiltų? Kažkaip vyrauja nuomonė, kad geras jų pravažumas, ar net blokuojasi diferencialas. Nutariau įsigyti, pradėjau domėtis konstrukcija, neradau jokio diferencialo blokavimo mechanizmo, tik įprasta diferencialą. Gal kas žinot, ar jie yra vienos rūšies, ar kelių rūšių, ar jų privalumas yra tik tai, kad jie yra iškelti (pusašiai pakelti aukščiau rato stebulių)?


Dalintis: Dalintis Facebook
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Kariški UAZ tiltai
StandartinėParašytas: 2011 Gru 26 Pir, 12:31 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2010 Lie 03 Šeš, 15:13
Pranešimai: 72
Miestas: Moletai
Man rodos kad tik iskelti senelis turejo kariska uaz o dabar paprasta tai nieko nesiskiria


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Kariški UAZ tiltai
StandartinėParašytas: 2011 Gru 27 Ant, 7:22 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008 Vas 01 Pen, 11:54
Pranešimai: 374
Miestas: Vilnius
Šia tema geriausia skaityti šiame forume:
http://www.4x4forum.lt/


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Kariški UAZ tiltai
StandartinėParašytas: 2012 Sau 08 Sek, 0:35 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2006 Rgp 16 Tre, 8:16
Pranešimai: 113
Miestas: KAUNAS
Uaz kariniai tiltai kitaip portaliniai tiltai manau buvo nukopijuoti nuo vokiškų ar skandinaviškų karinių automobilių. Privalumas tame,kad prošvaistė padidėja apie 8 cm. Bet manau bekelėje tai neprivalumas. Minusai tai kad tiltai tikrai labai sunkūs palyginus su paprastais Uaz tiltais. Šiek tiek lėtina. Tai reiškia automobilis lėčiau važiuoja. Privalumas su silpnu varikliu galima išvystyti gan didelę jėgą. Šoninės pavaros veikia kaip papildomas demultiplikatorius (reduktorius).
Aš Uaz portalinius tiltus uždėjęs ant Gaz 69. Variklis Ford siera 2.3 D. Manau su tokiu silpnu varikliu ir su paprastais tiltais pilnai pakrautą smėlio gaz 704 priekabą sunkiai traukčiau, bet su šiais tiltais problemų neiškyla. Miške mėgėjiškai pasivažinėjant užklimti neteko. Privalumas šių tiltų reduktoriaus korpusas jis veikia kaip slidė, paprastų tiltų įsirėžia į žemę.
Detalių šiems tiltams net Rusijoje sunku surasti (aš tai du priekinius tiltus dar atsargoje turiu:))
Šiu tiltų su daug galingesniu varikliu nei originalus Uaz variklis montuoti negalima nes nusuka pusašius, išlaksto šoninių pavarų vadinamo saulės dantračio dantys.
Manau jei automobilis naudojamas tik mėgėjiškam pasivažinėjimui tai šių tiltų montuoti neverta. BTR blokiruotė vietoj galinio reduktoriaus paprastam tilte manau tikrai išeitis mėgėjiškoje bekelėje.
Girdėjau,kad šiems kariškiems tiltams blokuojantis reduktorius buvo gaminamas, bet susidurti neteko.
Daug informacijos yra rusų saite www.uazbuka.ru.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Kariški UAZ tiltai
StandartinėParašytas: 2012 Sau 09 Pir, 9:48 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2008 Vas 14 Ket, 13:09
Pranešimai: 128
Miestas: Vilnius
Didesnė prošvaistė bekelėje yra labai svarbi. Tai - pagrindinis karinių tiltų privalumas. Pvz., LUAZ su šoninėmis pavaromis pasižymi geru pravažumu netgi su mažais (13") ratais.

silvijus rašė:
...
Privalumas tame,kad prošvaistė padidėja apie 8 cm. Bet manau bekelėje tai neprivalumas.
...
Daug informacijos yra rusų saite http://www.uazbuka.ru.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Kariški UAZ tiltai
StandartinėParašytas: 2012 Sau 09 Pir, 9:49 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2006 Rgp 01 Ant, 16:51
Pranešimai: 40
Miestas: Utena
silvijus rašė:
Uaz kariniai tiltai kitaip portaliniai tiltai manau buvo nukopijuoti nuo vokiškų ar skandinaviškų karinių automobilių. Privalumas tame,kad prošvaistė padidėja apie 8 cm. Bet manau bekelėje tai neprivalumas. Minusai tai kad tiltai tikrai labai sunkūs palyginus su paprastais Uaz tiltais. Šiek tiek lėtina. Tai reiškia automobilis lėčiau važiuoja. Privalumas su silpnu varikliu galima išvystyti gan didelę jėgą. Šoninės pavaros veikia kaip papildomas demultiplikatorius (reduktorius).
Aš Uaz portalinius tiltus uždėjęs ant Gaz 69. Variklis Ford siera 2.3 D. Manau su tokiu silpnu varikliu ir su paprastais tiltais pilnai pakrautą smėlio gaz 704 priekabą sunkiai traukčiau, bet su šiais tiltais problemų neiškyla. Miške mėgėjiškai pasivažinėjant užklimti neteko. Privalumas šių tiltų reduktoriaus korpusas jis veikia kaip slidė, paprastų tiltų įsirėžia į žemę.
Detalių šiems tiltams net Rusijoje sunku surasti (aš tai du priekinius tiltus dar atsargoje turiu:))
Šiu tiltų su daug galingesniu varikliu nei originalus Uaz variklis montuoti negalima nes nusuka pusašius, išlaksto šoninių pavarų vadinamo saulės dantračio dantys.
Manau jei automobilis naudojamas tik mėgėjiškam pasivažinėjimui tai šių tiltų montuoti neverta. BTR blokiruotė vietoj galinio reduktoriaus paprastam tilte manau tikrai išeitis mėgėjiškoje bekelėje.
Girdėjau,kad šiems kariškiems tiltams blokuojantis reduktorius buvo gaminamas, bet susidurti neteko.
Daug informacijos yra rusų saite http://www.uazbuka.ru.

Bekeleja tai ir yra privalumas
Nusuka mazuosius pusasiukus
1500lt.

_________________
8 698 87449


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Kariški UAZ tiltai
StandartinėParašytas: 2012 Sau 10 Ant, 22:14 
Atsijungęs
Naujokas
Naujokas

Užsiregistravo: 2011 Vas 12 Šeš, 20:51
Pranešimai: 9
Visa laiką jaučiau simpatija kariškiems tiltams dėl aptakios diferencialo karterio formos. Kelias dienas studijavau visa prieinama informacija, kol išryškėjo tarybinis trūkumas: gremėzdiški ir be blokiruotės nelabai veiksmingi. Tad teks imtis darbo ir kažką konstruoti iš eilinių "kolhozinių",tuo labiau, kad ankstesnės laidos tiltai pasižymi žemesne pavara, kas duoda daugiau jėgos ir mažesnį greitį. Tokie tiltai geriau toleruoja aukštesnio profilio padangas. Vis kelis centimetrus laimėsime aukščio... Dėkui visiems už mintis ir linkiu gerų įspūdžių už vairo!


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Kariški UAZ tiltai
StandartinėParašytas: 2012 Sau 11 Tre, 10:05 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2008 Vas 14 Ket, 13:09
Pranešimai: 128
Miestas: Vilnius
Karinių tiltų perdavimo skaičius pats didžiausias tarp UAZ tiltų.

A.

Autofanas rašė:
Visa laiką jaučiau simpatija kariškiems tiltams dėl aptakios diferencialo karterio formos. Kelias dienas studijavau visa prieinama informacija, kol išryškėjo tarybinis trūkumas: gremėzdiški ir be blokiruotės nelabai veiksmingi. Tad teks imtis darbo ir kažką konstruoti iš eilinių "kolhozinių",tuo labiau, kad ankstesnės laidos tiltai pasižymi žemesne pavara, kas duoda daugiau jėgos ir mažesnį greitį. Tokie tiltai geriau toleruoja aukštesnio profilio padangas. Vis kelis centimetrus laimėsime aukščio... Dėkui visiems už mintis ir linkiu gerų įspūdžių už vairo!


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Kariški UAZ tiltai
StandartinėParašytas: 2012 Sau 13 Pen, 22:05 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2006 Rgp 16 Tre, 8:16
Pranešimai: 113
Miestas: KAUNAS
Gal pačio reduktoriaus perdavimo skaičius ir didžiausias, bet apsisukimai šoninių pavarų pagalba sumažėja. Jei reikės galėsiu paskaičiuoti kiek dantų ant pusašio ir ant saulės žvaigždės (ant saulės žvaigždės korpuso pritvirtintas rato stebulės mažasis pusašis)mažojo pusašio dantų skaičius lygiai toks pat kaip didžiojo. Jeigu tilto diferencialo reduktoriaus apsukos būtų tokios pat kaip paprasto tilto tai automobilis vos judėtų.

Nemanau, kad 8 cm bekelėje labai didelis privalumas esu ne kartą miškovežio provėžose su visureigiu sėdėjęs ten net ir 20 cm neišgelbėtų. Daugeliu atveju didelę reikšmę turi padangos. Bet kariškų tiltų reduktoriaus korpusas privalumas.

Miške esu matęs kaip GAZ66 sunkvežimis lipa Uralo išmintomis vėžėmis tilto reduktoriumi braukdamas žemę, o MTZ traktorius nesiekdamas su tilto ir dėžės korpusu žemės už kelių metrų sėda. Manau daugeliu atvejų svarbiausia susiblokuojantys abiejų tiltų ratai ir geros padangos.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Kariški UAZ tiltai
StandartinėParašytas: 2012 Sau 14 Šeš, 20:15 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2006 Rgp 01 Ant, 16:51
Pranešimai: 40
Miestas: Utena
Silvijau, zinai kada privalumas? Kai su paprastais tiltais visi braukdami proveza vos juda, su kariskais net nesuletedamas prasvilpi ta vieta. Cia is 12m. bekeles sporto patirties sakau. Vazinejant savam malonumui, geriau deti paprastus tiltus su gale sumontuota blokiruote.

_________________
8 698 87449


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos



   Panašios temos   Autorius   Atsakymai   Peržiūrėta   Paskutinis pranešimas 
Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Parduodu Tarybiniai kariški neštuvai.

forume Skelbimų archyvas

johnson

0

1292

2021 Rgp 04 Tre, 14:01

johnson Peržiūrėti naujausius pranešimus



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Jusas ir 37 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  




Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija


Į viršų