Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Kas neorginalu K750M 1968m?
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=43622
Puslapis 46

Autorius:  Geodezininkas [ 2012 Rgp 31 Pen, 5:33 ]
Pranešimo tema:  Re: Kas neorginalu K750M 1968m?

Galiniai amortizatoriai turi būti chromuoti ar tokie kaip MT10?

Autorius:  Geodezininkas [ 2012 Rgp 31 Pen, 5:50 ]
Pranešimo tema:  Re: Kas neorginalu K750M 1968m?

Dar noriu paklaust degimo paankstinimas kada naudojamas? ir po juo kitas perjungėjas kam? Bandant kurt kaip ten sujunginėt geriau?

Autorius:  Rudge [ 2012 Rgp 31 Pen, 7:43 ]
Pranešimo tema:  Re: Kas neorginalu K750M 1968m?

Geodezininkas rašė:
Dar noriu paklaust degimo paankstinimas kada naudojamas? ir po juo kitas perjungėjas kam? Bandant kurt kaip ten sujunginėt geriau?


Kuriant reikalingas vėlesnis degimas, augant sūkiams ankstesnis. Važiuojant pasireguliuoji pagal darbą. Apatinis jungtukas yra tolimų-artimų šviesų perjungėjas. Pats jungiklis lempos korpuse.

Autorius:  sumskas2 [ 2012 Rgp 31 Pen, 8:47 ]
Pranešimo tema:  Re: Kas neorginalu K750M 1968m?

Geodezininkas rašė:
Galiniai amortizatoriai turi būti chromuoti ar tokie kaip MT10?

tikrai ne mt10 :-) turi buti plasmasine apsauga, o k750 chromuoti.

Autorius:  Geodezininkas [ 2012 Rgp 31 Pen, 9:33 ]
Pranešimo tema:  Re: Kas neorginalu K750M 1968m?

sumskas2 rašė:
Geodezininkas rašė:
Galiniai amortizatoriai turi būti chromuoti ar tokie kaip MT10?

tikrai ne mt10 :-) turi buti plasmasine apsauga, o k750 chromuoti.

tai pas mane su plastmasine apsauga

Autorius:  AGspecial [ 2012 Rgs 01 Šeš, 12:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Kas neorginalu K750M 1968m?

Pas tave turi būti metaliniai dangteliai, viršutinis dažytas, apatinis chromuotas.

Autorius:  sumskas2 [ 2012 Rgs 01 Šeš, 18:42 ]
Pranešimo tema:  Re: Kas neorginalu K750M 1968m?

AGspecial rašė:
Pas tave turi būti metaliniai dangteliai, viršutinis dažytas, apatinis chromuotas.

Kodel? Pas mane vienas 1966m. kitas 1969m. abu su plasmasineis.

Autorius:  Geodezininkas [ 2012 Rgs 02 Sek, 22:03 ]
Pranešimo tema:  Re: Kas neorginalu K750M 1968m?

Savaitgalį teko pasikrapštyt prie moto. Pripučiau padangas, nors nesitikėjau kad pavyks nes padangos buvo tokios subliuškusios kad per rėma neprasisuko. Bet teko tik vieną ventilį pakeist. Padangos atgavo savo formą. Toliau nuėmiau vėjo apsaugą kuri gal ir buvo kažkada orginali bet matos kad pusiau savadarbė. Teko atsidaryt lempos vidų tai dar radau viduje popiergalį su schema :). Paskui su kompresoriu apiploviau variklį. Pareguliavavau sankabą. Kažkas troso laikiklį buvo man atrodo ne tuo galu prisukęs, bet sankaba vis tiek nenorėjo išsiminti. Pripyliau benzo, pravaliau žvakes, pažiūrėjau kad tepalo yra ir dar spalvos visai nieko, pajungiau akumą. Signalas neveikia, gabaritai faroje šviečia, raudona lemputė šviečia. Pamėginau kurti, nereguoja. Pastumdėm irgi nieko gero. Pradėjau žiūrėt kibirkštį. Nesimato kad būtų. Pažiūrėjau kitas žvakes tas pats. Paskui pakeičiau vieną žvaklaidį nes ten jie dar medžiaginiai ir gerai papuvę, paplyšę, bet žvakė kibirkšties nerodė. Tada pagalvojau kad gal akumas slabnokas ir pajungėm nuo pakrovėjo. O jis ėmė ir užsikūrė. :apllo: Biški pašaudė iš pradžių, paskui kaip ir prasidirbo daugmaž. Prasukau keletą ratukų po garažus smagiai. Iš vietos biški pagazavus ir be sankabos įspyrus bėgį sankaba susitvarkė. Spėju buvo prilipus kažkaip. na turėjau vilties kad moto bent kažkokius gyvybės ženklus parodys,bet kad dar pavyks ir pasivažinėt buvo su kaupu. Smagus daiktas, reikia dokumentų... :puiku:

Prikabinti failai:
IMG_20120901_081734.jpg
IMG_20120901_081734.jpg [ 66.56 KiB | Peržiūrėta 335 kartus(ų) ]
IMG_20120901_081746.jpg
IMG_20120901_081746.jpg [ 77.73 KiB | Peržiūrėta 335 kartus(ų) ]
Failo aprašymas: apiplautas

IMG_20120901_113611.jpg
IMG_20120901_113611.jpg [ 85.92 KiB | Peržiūrėta 335 kartus(ų) ]

Autorius:  Arisimo [ 2012 Rgs 03 Pir, 10:20 ]
Pranešimo tema:  Re: Kas neorginalu K750M 1968m?

Didžiausi sveikinimai išjudinus aparatą :bravo:


Geodezininkas rašė:
Savaitgalį teko pasikrapštyt prie moto. Pripučiau padangas, nors nesitikėjau kad pavyks nes padangos buvo tokios subliuškusios kad per rėma neprasisuko. Bet teko tik vieną ventilį pakeist. Padangos atgavo savo formą. Toliau nuėmiau vėjo apsaugą kuri gal ir buvo kažkada orginali bet matos kad pusiau savadarbė. Teko atsidaryt lempos vidų tai dar radau viduje popiergalį su schema :). Paskui su kompresoriu apiploviau variklį. Pareguliavavau sankabą. Kažkas troso laikiklį buvo man atrodo ne tuo galu prisukęs, bet sankaba vis tiek nenorėjo išsiminti. Pripyliau benzo, pravaliau žvakes, pažiūrėjau kad tepalo yra ir dar spalvos visai nieko, pajungiau akumą. Signalas neveikia, gabaritai faroje šviečia, raudona lemputė šviečia. Pamėginau kurti, nereguoja. Pastumdėm irgi nieko gero. Pradėjau žiūrėt kibirkštį. Nesimato kad būtų. Pažiūrėjau kitas žvakes tas pats. Paskui pakeičiau vieną žvaklaidį nes ten jie dar medžiaginiai ir gerai papuvę, paplyšę, bet žvakė kibirkšties nerodė. Tada pagalvojau kad gal akumas slabnokas ir pajungėm nuo pakrovėjo. O jis ėmė ir užsikūrė. :apllo: Biški pašaudė iš pradžių, paskui kaip ir prasidirbo daugmaž. Prasukau keletą ratukų po garažus smagiai. Iš vietos biški pagazavus ir be sankabos įspyrus bėgį sankaba susitvarkė. Spėju buvo prilipus kažkaip. na turėjau vilties kad moto bent kažkokius gyvybės ženklus parodys,bet kad dar pavyks ir pasivažinėt buvo su kaupu. Smagus daiktas, reikia dokumentų... :puiku:

Autorius:  Geodezininkas [ 2012 Rgs 07 Pen, 7:36 ]
Pranešimo tema:  Re: Kas neorginalu K750M 1968m?

ar rėmo numeris būna iškaltas prie galinio amortizatoriaus viršaus? Ar būna dar kurnors?

Puslapis 46 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/