Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos 1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms. 2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai. 3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img"). 7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja. 9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai. Plačiau: Visos taisyklės
Autorius |
Žinutė |
virginijus007
|
Parašytas: 2012 Bal 28 Šeš, 23:19 |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 11 Tre, 12:12 Pranešimai: 1242 Miestas: Mažeikiai
|
Sveiki, tokios temos lyg ir nebuvo.. Manau didžiajai daugumai jaunimo, kurie užsiema su (garbesnio amžiaus ) motociklais, mopedais ir kt. iškyla problemų su degimo reguliavimu. Taip pat ir man... Labai norėčiau, kad kas nors nepatingėtumėte, nepasikuklintumėte ir nors truputį apšviestumėte, kaip reikia reguliuoti degimą. Žinau tik tiek, kad uždegimas (kibirkštis) turi būti pačiame mirties taške (stūmoklis pakilęs pačiame viršuje). Tai klausimas ir būtų: 1. Ką gi reikia daryti, kai pakeli stūmoklį į patį viršų, kaip pakreipti kontaktėlius. Ar tuo metu jie turi prasiverti, ar susispausti? Labai norėčiau, kad išmanantys patartumėte. Manau ši tema bus gana naudinga. :) Čia papaišiau „ant greičio“. jeigu galite, ką nors ten pataisykite, ar pan., papaišiau jeigu Jums reiktu.
Prikabinti failai: |
Degimo pavyzdys.png [ 166.11 KiB | Peržiūrėta 9809 kartus(ų) ]
|
_________________ Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus): Trabant 601; 600; 500 Volkswagen Passat B2 Syncro Ford Transit MK1 Jawa 353;354 +37062436168
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
Jawistas
|
Parašytas: 2012 Bal 29 Sek, 7:18 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2008 Sau 05 Šeš, 14:19 Pranešimai: 1386 Miestas: Miestas nepridėtas
|
Jawos reguliuoju taip,as su mikrometru reguliuoju,su kitku nebandes,nes su juo labai tiksliai nureguliuoti gali,zodziu iskeli stumuokli i pati virsu ir atsuku mikrometra 3,5 rato,tada prie kontakto jungi lemputę ir ji nureguliuoji ant pačio skėlimo kibirkšties laiko,kad palietus kontakta lempute butu jautri,isijungtu,arba issijungtų.
|
|
Į viršų |
|
|
virginijus007
|
Parašytas: 2012 Bal 29 Sek, 21:13 |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 11 Tre, 12:12 Pranešimai: 1242 Miestas: Mažeikiai
|
Bandžiau reguliuoti degimą šiandien. Reguliuoju Jawos 360 varikliui, bet manau principas vistiek yra tas pats, tik kad kiekvieną cilindrą reikia atskirai reguliuoti. Vienas dirba gerai, nekišu nagų prie jo, o kitas šaudo. Kas galėtų būti? Vėlyvas degimas?
_________________ Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus): Trabant 601; 600; 500 Volkswagen Passat B2 Syncro Ford Transit MK1 Jawa 353;354 +37062436168
|
|
Į viršų |
|
|
marjaxxx
|
Parašytas: 2012 Bal 29 Sek, 21:29 |
|
Užsiregistravo: 2007 Spa 05 Pen, 12:50 Pranešimai: 1628 Miestas: Panevėžys - Vilnius
|
Kibirkštį skelia kontaktėliams atsiskiriant. Kibirkštį skelt turi kai stūmoklis iki viršaus būna 2,7-3,2mm (dvicilindrei). Viencilindrei gali dėt 3,5mm ar daugiau, priklauso kaip važinėji
|
|
Į viršų |
|
|
virginijus007
|
Parašytas: 2012 Bal 29 Sek, 22:28 |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 11 Tre, 12:12 Pranešimai: 1242 Miestas: Mažeikiai
|
J.B. rašė: Kalvis rašė: Labai įdomu pasidarė kaip tu mikrometru reguliuoji degimą http://lt.wikipedia.org/wiki/Mikrometras http://www.minitechcnc.com/ind400-0001.jpgIkisi va toki vietoj zvakes ir reguliuoji... Tai čia ir bus tas mikrometras anksčiau minėtas? Kur jį būtų galima įsigyti? Be to, ačiū padedantiems :)
_________________ Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus): Trabant 601; 600; 500 Volkswagen Passat B2 Syncro Ford Transit MK1 Jawa 353;354 +37062436168
|
|
Į viršų |
|
|
J.B.
|
Parašytas: 2012 Bal 29 Sek, 23:15 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2011 Bal 30 Šeš, 22:23 Pranešimai: 42 Miestas: Alytus
|
Kalvis rašė: J.B. rašė: Kalvis rašė: Labai įdomu pasidarė kaip tu mikrometru reguliuoji degimą http://lt.wikipedia.org/wiki/Mikrometras http://www.minitechcnc.com/ind400-0001.jpgIkisi va toki vietoj zvakes ir reguliuoji... Paveikslėlyje laikrodinis indikatorius, o man įdomu kaip degimą reguliuoti mikrometru Nu kam dabar issidirbineti... Gal pavadinimas mikrometras ir netinka, bet visi supranta apie ka kalba eina. Tuom indikatoriumi matuoja stumoklio padeti, tuo momentu kai turetu kirsti zvake...
|
|
Į viršų |
|
|
Kalvis
|
Parašytas: 2012 Bal 30 Pir, 0:22 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2005 Lie 08 Pen, 20:02 Pranešimai: 470 Miestas: Šiauliai
|
Išsidirbinėju tam,kad čia ne supermamų, o techninis forumas ir daiktus reikia vadinti savais vardais. Kaip matai virginijus jau patikėjo, kad nuotraukoje mikrometras ir galbūt rytoj jau lėks pirkti.
_________________ in vino veritas
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 120 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
Jonas Kakava
» 2024 Bal 13 Šeš, 17:19
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
hid3
» 2024 Kov 02 Šeš, 0:03
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
satsek12
» 2024 Kov 26 Ant, 9:08
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
Valkata
» 2024 Vas 26 Pir, 10:34
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
Audifanas123
» 2024 Vas 04 Sek, 18:03
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
Smygolas
» 2024 Sau 21 Sek, 21:31
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
Kro0liK
» 2023 Rgs 22 Pen, 17:37
|
|
Kuro bako padengimas rūdims atsparia medžiaga
zpla
» 2023 Rgs 22 Pen, 20:31
|
|
Reikia Kauniečių pagalbos.
sgso
» 2023 Rgs 14 Ket, 13:01
|
|
Karburatoriaus Pekar K68 adatos guma
inkilas
» 2023 Rgs 02 Šeš, 20:01
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|