Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos 1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms. 2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai. 3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img"). 7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja. 9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai. Plačiau: Visos taisyklės
martian
|
Parašytas: 2013 Vas 11 Pir, 19:04 |
|
Užsiregistravo: 2005 Sau 17 Pir, 23:30 Pranešimai: 178 Miestas: Nemenčinė-Vilnius
|
Patariu patikrint sankabos svirteles mechanizma ir mechanizma sankabos isjungimui/ijungimui, kuris yra po sankabos dangteliu. Galbut kazkas ne taip ideta arba ne visos dalys yra.
Jei reikes - galiu atskanuot schema is Viatkos eksploatacijos ir remonto knygos.
_________________ Урал ИМЗ 8.103-10 1988 m. Днепр ??? ???? VW Scirocco "White Cat" 1985 m. Ford Fiesta Mk1 1982 m.
|
|
Į viršų |
|
|
PauliusV
|
Parašytas: 2013 Vas 14 Ket, 16:01 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2012 Lie 05 Ket, 14:14 Pranešimai: 20 Miestas: Panevėžys
|
Aciu už patarima, būtinai reikes patikrinti, ai praeita karta pamiršau paklaust, diskai sausi turi būti ar sutepti, tai gali buti esmine mano klaida.? Turiu ir daugiau, galvos skausma kelenciu klausimu: 1) Kaip darot su trūkstamom detalėm. Niekaip negaliu rast cilindro galvos, buvo luzusi, poto suvirinta, o dabar sriegis „saibom“ eina. Problema 3 smeiges, naujose galvose ju kur kas daugiau, beto kanto kuris spaudzia tarpine, beveik nebera, o tai beda kompresijai. 2) Kur galeciau gaut stumoklio ziedu, dydis tikrai nestandartinis, zinau tik viena vieta- Kauna, bet ir ten juos uzsako is kitur. 3) Karbiuratoriaus tarpines, kur galeciau nusipirkt benzinui atsparaus paranyto, nes senas paranitas jau nebelaiko, o nauja tarpine prisisunkia ir varva. O gal taip ir turi but, kol varyklis neuzkurtas Tai tiek tam kartui, jei ka prisiminsiu daugiau, parasysiu. Aciu uz atsakymus.
|
|
Į viršų |
|
|
iz 49
|
Parašytas: 2013 Vas 14 Ket, 16:09 |
|
Užsiregistravo: 2007 Geg 31 Ket, 15:39 Pranešimai: 367 Miestas: Vilnius
|
|
Į viršų |
|
|
PauliusV
|
Parašytas: 2013 Vas 17 Sek, 13:42 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2012 Lie 05 Ket, 14:14 Pranešimai: 20 Miestas: Panevėžys
|
Sveiki, su sankaba baigta ! . Manau visiems bus įdomu sužinot kas su ja buvo ne taip, pasirodo, smeiges varžtas buvo per daug giliai įsuktas, išminus sankaba, jis paprasčiausiai kabindavo sankabos diską ir skleisdavo ta siaubinga triukšmas, nuėmiau sankaba, o ji atrodo tarsi po baisiu tekinimo darbu, džiaugiuosi, kad vis dar veikia. Dabar su ja viskas ciki. Dar karta dėkoju už patarima, patikrinti jos išjungimo ir įjungimo sistema, nebuciau pamates tokio dalyko tai dabar tikriausiai sankabos nebetureciau. Turiu dar viena klausima, kame beda yra, kai: 1) Variklis pasidaro inertiškas, gaza atsuki, apsukos sukyla, o atleidus nemazeja taip greit kaip turėtu. 2) Karsta, silta varikli labai sunku paleisti, kartais nepasileidžia iš vis, nors prieš tai dirbo tik 5 min. Jei kam teko susidurt su šiais techniniai nesklandumai, gal kas gali patart kaip juos išspręst.
|
|
Į viršų |
|
|
tadas1991
|
Parašytas: 2013 Vas 17 Sek, 14:11 |
|
Užsiregistravo: 2006 Lap 15 Tre, 20:03 Pranešimai: 2067 Miestas: Kaunas
|
Reguliuoti karbiuratorių reikia, įtariu liesas mišinys. Jei to neužteks - degimą (tavo viatka dar su mechaniniu degimu, kuris dyla, Elektrone jau degimas "amžinas"). Pasikeisk ir žvakę į šiuolaikinę gero gamintojo arba rusišką senąją (juodu korpusu), tikrai nepakenks. Šiuolaikinės rusiškos (ne juodos) nelabai patikimos.
Į karbiuratoriaus tarpines nebūtina kišti paranito, pakaks paprasčiausio kartono. Jeigu nori, kad tarpinės nebūtų drėgnos, gali jį dar impregnuoti parafinu (patrini su žvake, pašildai, kad susigertų, vėl kartoji, kol visas prisigeria).
|
|
Į viršų |
|
|
PauliusV
|
Parašytas: 2013 Vas 24 Sek, 0:00 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2012 Lie 05 Ket, 14:14 Pranešimai: 20 Miestas: Panevėžys
|
Žvake pakeista, degimas sureguliuotas (pagal sio moto knygą) , tarpines impregnuotos (pamerkiau jas išlydytam parafine kol jo visiškai jo prisigėrė), kol kas laiko. Turiu tokį trumpa bet aišku klausima- kuro bake daugiau 2 l. benzino aš nelaikau, ar gali buti toks dalykas kaip per mazas jo kiekis kuris sukeliu variklio nepastovu darbą, juk 2 l. manau pakankamai ? Beje dekui už pasiūlymą su parafinu, pirma kart girdziu, bet matau, kad tai veikia, klausymas ar ilgam...
|
|
Į viršų |
|
|
martian
|
Parašytas: 2013 Vas 24 Sek, 12:03 |
|
Užsiregistravo: 2005 Sau 17 Pir, 23:30 Pranešimai: 178 Miestas: Nemenčinė-Vilnius
|
Jei teisingai supratau sankabos klausimo auksciau - sankaba Viatkoj slapia! Labai tikiuosi, kad Jusu pavaru dezeje yra pakankamai alyvos Kas liecia variklio darba - Viatkos variklis tikrai kaprizingas ir jautrus reguliavimui (ypac neteisingam). Asmeniskai buvau susidures su tokia problema - palikus atsukta kuro kraneli esant uzgesintam varikliui ~1 min, paskui tekdavo uzvedint stumiant Mano nuomone - karbiuratoriaus pludes adata nesulaikydavo benzino, del variklis paprasciausiai pribegdavo benzino - o tuomet gauname nuolat uzpilama zvake. Tikrinkite karbiuratoriu, jo pasvyrima. Del variklio inertiskumo - kaip suprantu pas jus "Электрон" modelis, nes jis buvo gamintas nuo 1973 m. Turiu toki pat, variklis taip pat pakankamai inertiskas, lyginant su motociklu varikliais, mano nuomone, tai del generatoriaus/uzdegimo sistemos arba isiurbimo trakto ypatybiu
_________________ Урал ИМЗ 8.103-10 1988 m. Днепр ??? ???? VW Scirocco "White Cat" 1985 m. Ford Fiesta Mk1 1982 m.
|
|
Į viršų |
|
|
PauliusV
|
Parašytas: 2013 Geg 23 Ket, 19:17 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2012 Lie 05 Ket, 14:14 Pranešimai: 20 Miestas: Panevėžys
|
Sveiki, kaip užkeiktas toliau kankinuosi su savo „elektronu“ negaliu paleisti jo, o jei paleidžiu tai po keliu sekundžių „puf“ apsukos nukrenta ir tada jau po antro „puf“ galutinai nugesta. Bandžiau pakelt adata, poto nuleisti- nepadeda. Reguliavimo varžtai taip pat, nepadeda. Taigi turiu tokį aišku ir paprasta klausima, kaip nustatot karbiuratoriaus „purkštuko“ ( Kur adata eina) skyles ploti. Bandžiau įleisti ta adata maksimaliai, o ji vis tiek juda joje į visas puses, bandžiau kitame karbiuratoriuje įleisti adata maksimaliai ( K36P), tai tokiu šposu nebuvo, adata stovi tvirtai, jei tas judėjimas yra galutinis išdilimas kaip tvarkote tokia skyle? Esu girdėjas apie litavimą, gal kas galėtu plačiau pakomentuot. Dėkui. Beje jei turite kitokiu minčių kas galėtu būti ne taip pasidalinkite...
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 161 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Bal 13 Šeš, 17:19
Jonas Kakava
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 28 Ket, 10:43
marjaxxx
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 26 Ant, 9:08
satsek12
|
|
Senos automobilinės radijos perdarymas į FM
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 26 Ant, 9:06
satsek12
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 26 Pir, 10:34
Valkata
|
|
Dazymas
[ Eiti į: 1 ... 33, 34, 35 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 19 Pir, 22:41
kukutis
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 04 Sek, 18:03
Audifanas123
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 21 Sek, 21:31
Smygolas
|
|
Pakonsultuokite dėl smėliavimo
[ Eiti į: 1 ... 13, 14, 15 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 16 Ant, 19:02
npn
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgs 25 Pir, 7:28
virginijus007
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|