ceckus rašė:
Kiek kartų galima kartoti, kad nėra tokio dalyko kaip "Itališki Žiguliai"
. Gandas apie Itališkus žigulius prilygsta mitui. Iki 1972 metų rusai į žigulius montuodavo iš Italijos atvežtas kaikurias dalis, iš to ir kilo gandas apie "Itališkus žigulius". Vienintelis Itališkas žigulys tai 1969 metų gamybos Fiat 124, jame yra Rusų modifikacijos, kurias Italai panaudojo pagal sutartį. O plastikinės grotelės yra pagal mane yra kooperatyvinis tiuningas,. Kas dėl antenos, tai girdėjau, kad antena yra retas, dalykas, bet standartinis, o daugumoje Žigulių nėra antenų, nes jos yra vidinės
.
Nereikia nervuotis. Pasakymas "Itališkas Žigulys" liaudyje žinomas visą laiką, ir puikiai žinoma, ką norima tuo pasakyt. Todėl joks čia ne mitas. (Būna nebent, kad kai kas skleidžia melagystes, kad jų Žiguliai surinkti Italijoje, Cinkuotu kėbulu ar pan. Tada taip - čia tik legendos. Nes Italijoje gamino tik Fiat-124, modelis pasirodė 1966 m.).
"Itališkas Žigulys" yra 1970 -1973 metų laikotarpyje pagamintas Žigulys. Šiaip, jie keitėsi pamažu kas metai, bet nuo 1974 buvo žymiai daugiau skirtumų, o ir varžtų su FIAT užrašu jau nebepasitaikydavo.
Galiu rašyt daug, bet labai daug rašymo, todėl parašysiu tik esminius "Itališko" ir "Neitališko" Žigulių skirtumus. (Beje, visi Žiguliai buvo surinkti Rusijoje, gamyba paleista 1970 m.)
"Itališkas" (1970 -1973 m.): daug brūkšnių ant panelės, vidinis veidrodėlis su baltu apvadėliu, yra veidrodėlis ant skydelio nuo saulės. Pasitaikančios itališkos dalys, varžtai. Geresnė kokybė (tarpeliai ir pan), atsparesnis rūdijimui.
"Neitališkas" (Nuo 1974 m.): brūkšnių ant panelės dvigubai mažiau, vidinis veidrodėlis visas juodas, ant skydelio veidroduko nėra, itališkų dalių ir varžtų nebėra.
Rašau ne iš kažkokių nuogirdų, o iš patirties, Žigulį turėjęs, ardęs, tvarkęs ne vieną.