Puslapis 115

Pakonsultuokite dėl smėliavimo

Parašytas: 03 Kov 2006, 21:33
Socrat
Kadangi yra laiko pamąstymams, tai nutariau pasiaiškinti kelis dalykus. Taigi jei galėtumėt atsakyti į sekančius klausimus, būčiau l. dėkingas:

1.) Kiek apytiksliai laiko užtrunka viso GAZ-21 kėbulo smėliavimas? (atiduodant meistrams)
2.) Kiek laiko dirbant pačiam?
3.) Ar pirma reikėtų smėliuoti, ar virinti? O gal nusmėliuot, virint, o tada suvirintas vietas pakartotinai smėliuot? Nes manau, kad kol nenuvalyta, ne visur matosi, kur reikia virint?
4.) Ar geriau atiduoti meistram tai daryt, ar pačiam bandyt kažką burt? Yra namuose kompresorius, galintis išlaikyt gal apie 10 atmosferų, aišku resyveris gan didelis. Taigi ko dar reikėtų iki pilnos laimės?
5.) Kiek tas malonumas turėtų kainuoti atiduodant meistram, bei dirbant pačiam? Tiksliai labai nereikia, nuo iki įvertinkit.
6.) Kiek kainuoja gruntavimas po smėliavimo?

Na kol kas tiek, jei dar ką prisiminsiu, paklausiu diskusijos eigoje. :wink:

Parašytas: 03 Kov 2006, 21:57
Pofka1
Smėliuot reikia prieš virinant, o po virinimo nebent smėliasrovės pagalba galima užlyginti virinimo siūles. Beje nusmeliavus tikrai pasimatys ten kur reikia virinti, (prasimuš ,,popierinis" metalas). Smėliavimo darbus patarčiau patikėti profesionalams, mat darbus atlikdamas patas, dar su neprofesionalia yranga gali padaryti dar blogiau. Būna, smėliasrovės pagalba rūdys nenuvalomos, o tiesiog ,,ymušamos" į jo vidų. O tada jau šakės. Taip pat po gruntavimo reiktu vengti netgi dregnų patalpų, ir kuo greičiau, nedelsiant reikia padengti gruntu, Bet antikoroziniu, o ne paprastu. Antikorozinis nepraleidžia net oro, jau nekalbu apie vandenį. Vėliau jau galima reikiamas vietas šveisti ir gruntuoti. Taigi tiek būtų pradžiai.

Parašytas: 04 Kov 2006, 10:54
Socrat
Pofka1 rašė:Smėliuot reikia prieš virinant, o po virinimo nebent smėliasrovės pagalba galima užlyginti virinimo siūles. Beje nusmeliavus tikrai pasimatys ten kur reikia virinti, (prasimuš ,,popierinis" metalas). Smėliavimo darbus patarčiau patikėti profesionalams, mat darbus atlikdamas patas, dar su neprofesionalia yranga gali padaryti dar blogiau. Būna, smėliasrovės pagalba rūdys nenuvalomos, o tiesiog ,,ymušamos" į jo vidų. O tada jau šakės. Taip pat po gruntavimo reiktu vengti netgi dregnų patalpų, ir kuo greičiau, nedelsiant reikia padengti gruntu, Bet antikoroziniu, o ne paprastu. Antikorozinis nepraleidžia net oro, jau nekalbu apie vandenį. Vėliau jau galima reikiamas vietas šveisti ir gruntuoti. Taigi tiek būtų pradžiai.


O tai kaip ten atsitinka, kad įmušamos tos rūdys? Kaip garantuot, kad meistrai to nepadarys? Čia kur pažymėta, gal norėjai pasakyt, kad po smėliavimo vengt drėgnų patalpų? O nugruntavus jau gal galima ir drėgnose laikyt? Tik neužsiminei kiek laiko tam procesui reikia ir kiek skatikų?

Parašytas: 04 Kov 2006, 12:10
Algis
Negadink mašinos su tuo smėliavimu :wink:

Parašytas: 04 Kov 2006, 12:21
Sergej
Algis rašė:Negadink mašinos su tuo smėliavimu :wink:


kaip suprast?

Parašytas: 04 Kov 2006, 12:27
Algis
Pazeidi metalą,jei dazai gerai prigulę ir nėra rudzių tai kam gadint,pirtį tikriausiai nieks nešveičia purvo kol oda nusilups.

Parašytas: 04 Kov 2006, 12:58
Socrat
Algis rašė:Pazeidi metalą,jei dazai gerai prigulę ir nėra rudzių tai kam gadint,pirtį tikriausiai nieks nešveičia purvo kol oda nusilups.


Tai va tame ir reikalas, kad rūdžių YRA! Ir šiaip pvz, kad ir salonas visas derva kažkokia išteptas, neaišku kaip ją nuvalyt.. Su bulgarke nesivalo visiškai, veliasi tiktai ir tiek..

Parašytas: 04 Kov 2006, 13:07
Sergej
del rudziu sutinku, - nusiima:)
o dazus tai niekas tikriausiai ir nenuima:) kam to reikia:)

o derva tai su smeliasrove nuim sunkoka, na jai tik smelio kruva turi ir jai kompresorio galingumas 12 ir daugiau atm. :)

Parašytas: 04 Kov 2006, 14:00
Pofka1
O tai kaip ten atsitinka, kad įmušamos tos rūdys? Kaip garantuot, kad meistrai to nepadarys? Čia kur pažymėta, gal norėjai pasakyt, kad po smėliavimo vengt drėgnų patalpų? O nugruntavus jau gal galima ir drėgnose laikyt? Tik neužsiminei kiek laiko tam procesui reikia ir kiek skatikų?[/quote]

Taip. Na aišku visada geriau kai patalpoj yra maždaug 17 - 20 laipsnių šilumos, o patalpa sausut sausutėlė. Bet kokybiškai nugruntuotai mašinai drėgna patlapa tikrai nepakenks,kaip kad, ką tik nusmėliuotai.
Rūdys yra ymušamos tuomet, kuomet smėlis pučiamas per dideliu spaudimu (daug atmosferu), ar naudojamas nekvracinis ir prastai atsijotas smėlis. Tokios bėdos gali nutikti jei bandysi pats smėliuoti detales. Bėje, pvz. sparnai, nuo netinkamo smėliavimo gali ir "susibanguoti", tuomet pataisyti nebus ymanoma.
O dėl kainų tai manau reiktų pasidomėti vilniuje, restauratorių dirbtuvėje. nes pavieniai garžnykai nemanau, kad apsiimtų smėliuoti visą kebulą.
Pats restauruojant savo volgą nieko nesmėliavau, na nebent reiks dugną vasarą bandyt. Šiaip išdalies pritariu Algiui. negadink mašinos. Smėliuot gali stambesnes, važiuoklės dalis, ir visur ten kur metalas yra gan storokas. Turint kantrybės tą patį rezultatą galima pasiekti ir su vieliniu šepečiu ant bulgarkes. Kad palengintum darbą aišku reikia naudoti specialią rūgštį, kuri dažus paverčia į muilą.
Na o smalai nuvalyti gali naudoti benziną, arba jei nepavyks specialius tirpiklius dervoms.
Sėkmės darbuose !

Parašytas: 04 Kov 2006, 15:13
Direktorius
Siauliuose kavdratinis metras 30LT. Jei kalbant apie visa kebula tai kainos butu kitokios. I patalpa galima ir Kamaza ivaryti.