Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

del varztu keitimo
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=53813
Puslapis 13

Autorius:  loudspeakers [ 2013 Gru 02 Pir, 12:57 ]
Pranešimo tema:  del varztu keitimo

sveiki,

kazkaip neatradau tikslios info, tad noreciau isgirsti konkreciu geru patarimu is patirties turinciu meistru :mirkt:

remontuoju VW varikli 1.6D ~1981m. varikliui bus pirmas kapitalinis, nes indeklai originalus, stumokliai taipogi.. - aisku viskas susideveje..

bet klausimas del svaistikliu varztu ir galvutes varztu.
vieni sako , kad gali but isitampe ir reiktu keisti.
kiti, kad tai originalus varztai ir turetu but viskas su jais gerai..

kaip jus manot?

Autorius:  tauras000 [ 2013 Gru 02 Pir, 13:05 ]
Pranešimo tema:  Re: del varztu keitimo

Galvutės varžtus reikia keisti, tam juos ir laiko asortimente parduotuvės.
Dėl to, kad viena pora mirgsta aušinimo skystyje, todėl sriegis būna stipriai pažeistas korozijos, kita pora tepalų taip pat būna pažeista rūgščių, ir pn.
O trečia, patemti, neužsiverž vėl reikalingu stiprumu

Autorius:  tadas1991 [ 2013 Gru 02 Pir, 16:14 ]
Pranešimo tema:  Re: del varztu keitimo

Teoriškai. O praktiškai, VWgenam nelabai tuos varžtus kas keičia. Jei galva buvo nukelta tikrai pirmąkart arba jei tas daryta, bet Vokietijoj, ir tarpinė bei varžtai originalūs, tai tie varžtai bus priveržti dar tik vieną kartą. Jei varžtai be sraigės, paprastu tiesiu kotuku - galit ir nekeist. Tik būtinai labai švariai ir gražiai nuvalot purvus ir rūdis, ir nuriebalinat iki sausumo. Dedant ant varžto sriegio pradžios vienas mažas lašiukas variklinės alyvos, ir sukti jokiu būdu ne iš rankos.
Šaltinis - sudėjau keturias galvas su naudotais varžtais, iš jų viena VW 1,9TDI, kitos senų Citroen dyzelių arba benzų - veikt veikia be problemų, o sutaupyta kažkur 250-400Lt...

Jei varžtai su įtempimo sraigėm - keisti būtina, nes tikrai lūš bent vienas, o tada malonumas neišpasakytas vėl imti galvą, sukti lauk varžtą ir t.t.

Autorius:  kisa [ 2013 Gru 02 Pir, 18:29 ]
Pranešimo tema:  Re: del varztu keitimo

tai tie galvos varžtai VAG apie 30-40 lt tekainuoja. Aš tai sau kai renku-keičiu naujais, kitiems kai remontuoju, užsimenu, kad gerai būtų pakeisti, bet darau kaip užsakovas nori, tik riziką didesnę duodu, nes ne kartą buvo suki paskutinį kart su dinamometriku ir jauti, kad varžtas tempiasi

Autorius:  tadas1991 [ 2013 Gru 02 Pir, 23:31 ]
Pranešimo tema:  Re: del varztu keitimo

Jie temptis ir turi, nes ten naudojami 10.9 arba 12.9 klasės įtempiamieji varžtai, kurie dirba beveik be plastinių deformacijų. O tas tamprus (viso deformacijos atleidus grįžta) tempimasis yra reikalingas jiem sukelti tinkamą prispaudimą tarpinei ir dėl to, kad neatsisuktų per kokius 10 metelių.
Va jeigu varžtai tempiasi plastiškai, ir tas yra tvirtai jaučiama (sukant nei kiek nedidėja, arba net mažėja momentas) - tai jau reiškia, kad nekokybiški arba kokie atkaitinti varžtai.
Toliau ten galima kalbėti apie valkšnumą bei nuovargį ir jų įtaką seno ilgai dirbusio tamprios deformacijos rėžime varžto naudojime, bet čia jau daug daugiau mechanikai žinos, nei aš.
Esmė tame, kad kisa yra teisus. Jeigu pinigai kišenės neplėšo, o motoriukas daugiau važiavimui, negu restauracijai, tuomet keisti nebūtina ir 90proc meistreliai jų nekeičia, nes VW originalūs varžtai tikrai atsparūs naudojant antrą kartą. Bet jei restauruojate iki idealios būklės - nauji varžtai bus kaip pagarba tam, ką darote.

Autorius:  tauras000 [ 2013 Gru 02 Pir, 23:40 ]
Pranešimo tema:  Re: del varztu keitimo

tadas1991 rašė:
Jie temptis ir turi, nes ten naudojami 10.9 arba 12.9 klasės įtempiamieji varžtai, kurie dirba beveik be plastinių deformacijų. O tas tamprus (viso deformacijos atleidus grįžta) tempimasis yra reikalingas jiem sukelti tinkamą prispaudimą tarpinei ir dėl to, kad neatsisuktų per kokius 10 metelių.
Va jeigu varžtai tempiasi plastiškai, ir tas yra tvirtai jaučiama (sukant nei kiek nedidėja, arba net mažėja momentas) - tai jau reiškia, kad nekokybiški arba kokie atkaitinti varžtai.
Toliau ten galima kalbėti apie valkšnumą bei nuovargį ir jų įtaką seno ilgai dirbusio tamprios deformacijos rėžime varžto naudojime, bet čia jau daug daugiau mechanikai žinos, nei aš.
Esmė tame, kad kisa yra teisus. Jeigu pinigai kišenės neplėšo, o motoriukas daugiau važiavimui, negu restauracijai, tuomet keisti nebūtina ir 90proc meistreliai jų nekeičia, nes VW originalūs varžtai tikrai atsparūs naudojant antrą kartą. Bet jei restauruojate iki idealios būklės - nauji varžtai bus kaip pagarba tam, ką darote.

Tai ir dekite tuos senus varztus, kam tema eskaluojate, pas mus atvirksciai 90 procentu keicia naujais, nebent garaziniai meistreliai....beje, o kuriuos tamsta turejote uomeny? Itariu pataruosius?
Plyginkite salia sudejes sena varzta ir nauja, manau po to klausimu nekiltu, plika akimi matosi skirtumas, sriegiu taip pat, pamatysite kaip jie "Nepasitempe"
"Skupus moka du kartus" cia tam, jei verziant nutruktu varztas, kad butu ka prisimint.

Autorius:  tauras000 [ 2013 Gru 02 Pir, 23:51 ]
Pranešimo tema:  Re: del varztu keitimo

Ir dar, dabar jau klausimas tikrai ne i tema.
GERB. Dievaiciams Moderatoriams, kuo neitiko mano ankstesnis pranesimas sioje temoje? Jis buvo ne i tema, vulgarus ar kt.?
Atsakykite prasom tautai....
Nes jau pradedu pritarti jums neprijaucianciu nuomonei, abejoti Jusu objektyviu darbu, kad ne tvarka cia priziurite, o uziiminejate vaiku zaidimais

Autorius:  tadas1991 [ 2013 Gru 03 Ant, 0:29 ]
Pranešimo tema:  Re: del varztu keitimo

Žinoma, kad ne apie įgaliotus ar net paprastus servisus. Išvis aš apie juos bendrai prastos nuomonės, nes tik vokišką kokybę ir moka remontuoti, ir ta kokybė dažniausiai baigiasi ties ten, kur dar užtenka su primityviais būdais ir įrankiais, o viso kito net imtis nenori, o jei apsiima - paskui paprastam žmogeliui tvarkyt reikia :apalpti:
Paskutinis atvejis - kai servisiniai meistrai ne vieni atsisakė žmogui pakeisti pagrindinio stabdžių cilindro remontinį komplektą. Sutinka tik keisti patį cilindriuką nauju, kurio kaina 600-800Lt, nes ne VW ir tokių padielkų, kaip Topran, nėra rinkoje, tai originalas. Jei nerasim Cifam, Autofren, Delphi ar panašiai, sudėsiu, jei reiks, aš pats jam tą komplektą, o jei nesigaus techniškai - įdėsim naudotą cilindrą ir važiuos.
Beje, tamsta, reiktų skirti "garažinius" nuo "dirbančių garaže", nes šitos dvi sąvokos - kaip diena ir naktis...

O viešai reikšti savo nuomone forume apie varžtus, manau, galima? Ar ne? Niekas nieko neeskaluoja, forume diskutuot bando. Kokybiškus varžtus (ne Lietuvoje pirkti ir dėti) esu pats savo rankom tris kartus prisukęs jau po pirmo prisukimo, ir tas motoriukas dabar kasdien mano naudojamas, tad taip triesti nereikia. Žinoma, trečią kartą sukant su kolega Francisco abiems rankos jau truputį drebėjo, bet viskas gerai :ok:

Autorius:  tauras000 [ 2013 Gru 03 Ant, 11:46 ]
Pranešimo tema:  Re: del varztu keitimo

tadas1991 rašė:
Žinoma, kad ne apie įgaliotus ar net paprastus servisus. Išvis aš apie juos bendrai prastos nuomonės, nes tik vokišką kokybę ir moka remontuoti, ir ta kokybė dažniausiai baigiasi ties ten, kur dar užtenka su primityviais būdais ir įrankiais, o viso kito net imtis nenori, o jei apsiima - paskui paprastam žmogeliui tvarkyt reikia :apalpti:
Paskutinis atvejis - kai servisiniai meistrai ne vieni atsisakė žmogui pakeisti pagrindinio stabdžių cilindro remontinį komplektą. Sutinka tik keisti patį cilindriuką nauju, kurio kaina 600-800Lt, nes ne VW ir tokių padielkų, kaip Topran, nėra rinkoje, tai originalas. Jei nerasim Cifam, Autofren, Delphi ar panašiai, sudėsiu, jei reiks, aš pats jam tą komplektą, o jei nesigaus techniškai - įdėsim naudotą cilindrą ir važiuos.
Beje, tamsta, reiktų skirti "garažinius" nuo "dirbančių garaže", nes šitos dvi sąvokos - kaip diena ir naktis...

O viešai reikšti savo nuomone forume apie varžtus, manau, galima? Ar ne? Niekas nieko neeskaluoja, forume diskutuot bando. Kokybiškus varžtus (ne Lietuvoje pirkti ir dėti) esu pats savo rankom tris kartus prisukęs jau po pirmo prisukimo, ir tas motoriukas dabar kasdien mano naudojamas, tad taip triesti nereikia. Žinoma, trečią kartą sukant su kolega Francisco abiems rankos jau truputį drebėjo, bet viskas gerai :ok:

Pagirtina, tvirta tamstos nuomonė, o kiek tas varžtas prieš tai buvo kartų suktas kas žino 2-3-5 ?:neigiamai:
Apie specializuotus servisus atskira tema, visokių yra ir tame tarpe. Paprasčiau apsilankykite Druskininkuose, aš keliuose tokiuose surengsiu tamstai su malonumu atskirą ekskursiją, variklių remonto taip pat, tuomet gal pakeisite nuomonę daugeliu atžvilgiu.
Kokiais įrankiais, įranga jie dirba, naudojasi (pats tiekiu)
Kokias detales montuoja, ką keičia.
Kuo skiriasi tarkimTopran nuo Autofren (Dirbu su šiais gamintojais tiesiogiai jau 10metų plius visais kitais hidraulinių, pniaumatinių stabdžių sistemų gamintojais).
Tiksliai pakomentuos specialistas kodėl reikia keisti varžtus, paminės papildomas priežastis kokių dar čia neminėjome nė vienas....

Autorius:  tauras000 [ 2013 Gru 03 Ant, 11:51 ]
Pranešimo tema:  Re: del varztu keitimo

Dėl RMK keitimo, tai jau tikrai....senam cilindriukui naujas RMK padeda tiek pat kiek "Nabašninkui nauji baltiniai"...Duo dieve toks cilindriukas mėnesį palaikys.
Tai faktas......
O jeigu dėl taupymo, kainos įvairios, viena pozicija Pvz: asortimente yra Golf IV darbinio sankabos cilindro RMK kaina 35lt. viso cilindriuko 79lt Topran....
Nežinau kaip ten Kaune kainos

Puslapis 13 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/