Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2021 Bir 21 Pir, 12:42

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]



Forumo taisyklės


I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: del varztu keitimo
StandartinėParašytas: 2013 Gru 03 Ant, 14:02 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Bir 28 Ant, 11:33
Pranešimai: 265
Miestas: Lazdijai
tadas1991 rašė:
Tik būtinai labai švariai ir gražiai nuvalot purvus ir rūdis,


Iš to kiek perskaičiau tai šita frazė geriausia :puiku:

Dabar vedamas smalsumo ant greitųjų permečiau populiariausias automobilių markes autodatoj, nu nei vienoj neradau, kad butų parašyta, kad galima naudot tuos pačius varžtus.

Ir dar va klausimas, tai jei čia yra, kas nekeičia varžtu naujais, tai jeigu naujus varžtus parašyta, kad už veržt daleiskim 30NM jėga, o toliau du kartus po 90 laipsniu, tai kokia jėga ir kiek laipsniu naudojat antra karta naudodami tuos pačius varžtus ?

_________________
Moteris už vairo, kaip žvaigždė danguje - tu ją matai, o ji tavęs ne.


Dalintis: Dalintis Facebook
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: del varztu keitimo
StandartinėParašytas: 2013 Gru 03 Ant, 16:45 
Atsijungęs
moderatorius
moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Lap 15 Tre, 21:03
Pranešimai: 2092
Miestas: Kaunas
Nerijus_ rašė:
tadas1991 rašė:
Tik būtinai labai švariai ir gražiai nuvalot purvus ir rūdis,


Iš to kiek perskaičiau tai šita frazė geriausia :puiku:

Dabar vedamas smalsumo ant greitųjų permečiau populiariausias automobilių markes autodatoj, nu nei vienoj neradau, kad butų parašyta, kad galima naudot tuos pačius varžtus.

Ir dar va klausimas, tai jei čia yra, kas nekeičia varžtu naujais, tai jeigu naujus varžtus parašyta, kad už veržt daleiskim 30NM jėga, o toliau du kartus po 90 laipsniu, tai kokia jėga ir kiek laipsniu naudojat antra karta naudodami tuos pačius varžtus ?

Kas blogo frazėj? Tas, lygiai kaip ir lašas tepalo, yra skirta tam, kad būtų pakankamai vienodo glotnumo visų varžtų paviršius ir veržiant vienoda jėga, gautume vienodą prispaudimą tarpinės. Lietuvoj dauguma garažinių to net nedaro - suka purvinus žemėtus. Bet nuvalius ir patepus tuos varžtus - prisisuka labai tolygiai.

Antrą kartą sukam lygiai tiek pat. Sakiau jau, kad kalbu apie paprastus įtempiamus varžtus, kurie deformuojasi tampriai sukant iki gamintojo nurodytos ribos, tad atleidus grįžta į savo vietą, jeigu nėra labai paveikti valkšnumo. Dar kartą juos įtempti nėra nieko blogo, su sąlyga, kad praeitą kartą nebuvo pertempti. Jei paveikti valkšnumo arba pertempti - išėmus matysis iškart ilgiai skirtingi. Tokiu atveju, nepatyrusiam geriau iškart galvoti apie naujus.
Galvos varžtų su vadinama sraige, ties kuria, veržiant pagal gamintojo nurodymus, varžtas deformuojasi plastiškai, naudoti antrą kartą negalima, nes trūkimo galimybė gal koks 50proc...

Autodatoj daug ką rašo, ten kiekvieną šūdą kaskart ardant nauju rekomenduoja arba liepia keisti, visus važiuoklės varžtus ir . Apie ką mes kalbam Lietuvoje, kurioje remontuojame gamintojo nurodytus kaip neremontuojamus ir tik keičiamus mazgus? Jūs tikriausiai ir prieš galvų šlifavimą, virinimą, vožtuvų žiedų statymą, švaistiklių tiesinimą retiems modeliams, stumoklių liejimą, žiedų pritaikymą ir t.t.?

Turiu iš aš pažįstamų rimtuose servisuose, net ne Lietuvoje. Galisijos regione turiu vietinį draugą, kuris su tėvuku laiko servisą, įkurtą gal prieš 25metus. Pradžioje buvo autorizuotas VW ir Seat servisas, prekiavo jų automobiliais naujais, dabar tik remontuoja. Pavyzdingesnio, atidesnio ir tvarkingesnio darbo nesu matęs gyvenime jokiomis sąlygomis. Tai vat su tuo bičiuku ir sukome mano galvos varžtus pas jį servisiuke. Vieną kartą buvau prisukęs jau pats, bet kadangi prieš tai buvo prapūsta tarpinė ir trūkęs blokas ties varžto skyle (kanalai nesusisiekė), tai veržiant varžtas deja neužsiveržė ir remontas nepasiteisino (reikėjo tik davažiuoti iki namų 4000km), tai buvo nuspręsta remontuoti rimtai, nupirktas naujas naudotas blokas ir su tuo kiauru bloku atjungtu vienu cilindru davažiavome iki jo servisiuko 100km ir ten kartu pasikeitėme bloką su tvarkinga mano galva (kurios beje irgi nešlifavome, nors ir buvo perkaitęs variklis :sokas: ). Trečią kartą veržiant tuos pačius varžtus, net jam jau buvo truputį neramu - sakė, kad su šitais varžtais be jaudulio tik iki 2jų kartų suka. Bet viskas gerai. Beje, tarpinės naujos irgi nedėjom, o priveržėm tą pačią, su kuriam jau buvo nuvažiuota net 100KM :sokas:

Nebūkit kaip mažvaikiai (juk suaugę vyrai esat, tikriausiai ir galvų prisukę jau šimtais, ar ne?) :soske: arba kaip pedantiški vokiečiai, kuriem Ordnung ist Ordnung - parašyta, vadinas reikia daryt... Parašiau - informavau kad yra tokia galimybė vieną kartą gan drąsiai nekeisti, kuri gan plačiai ir pakankamai sėkmingai taikoma. Jei kas sugalvos sukti naudotus galvos varžtus - sukit savo rizika, aš neatsakau. Bet tik norėjau pasakyti, kad galima taip daryti, jeigu esi informuotas ir žinai, ką darai. Pulti ant manęs, kaip pažeidusio kažkokį seną neginčijamą technikos dėsnį - nereikia.
Kiekvienas dirba pagal savo kišenę, galimybes ir žinias, kai darau sau neskubėdamas, visai vilioja sutaupyti ant visokių dalykų, su kuriais servise nežaistų, nes jiems laikas yra daug didesni pinigai, negu tos detalės.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: del varztu keitimo
StandartinėParašytas: 2013 Gru 03 Ant, 17:28 
Atsijungęs
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas

Užsiregistravo: 2011 Kov 30 Tre, 15:37
Pranešimai: 883
Miestas: Druskininkai
Citata: Tokiu atveju, nepatyrusiam geriau iškart galvoti apie naujus.
Nebūkit kaip mažvaikiai ...

Tai tamsta nebūkit mažvaikis, juk temos autorius ir yra nepatyręs, negi manote, kad prisiskaitęs Jūsų pamąstymų jis įgaus praktikos?
Nepatyręs žmogus klausia ką ką daryti, o ne kaip būna...
Aš priešingai nei kiti, pirštais nerodysime, neperšu savo nuomonės, juolab jeigu nesu matęs, pačiupinėjęs realios situacijos, kam, kad paskui mane žmogus keiktų.
Jo vietoje dabar nežinočiau kaip elgtis, koks visgi patarimas jam būtų?
Tiek visko išdėstyta, galva apsisuktų....

_________________
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: del varztu keitimo
StandartinėParašytas: 2013 Gru 03 Ant, 17:40 
Atsijungęs
moderatorius
moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Bal 11 Pir, 10:23
Pranešimai: 2022
Miestas: Kaunas
tauras000 rašė:
Jo vietoje dabar nežinočiau kaip elgtis, koks visgi patarimas jam būtų?
Tiek visko išdėstyta, galva apsisuktų....

Daryti tai ką leidžia kišenė.
O paskui gali būti kita patarlė:
Skūpas moka du kartus.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: del varztu keitimo
StandartinėParašytas: 2013 Gru 03 Ant, 20:22 
Atsijungęs
ekspertas
ekspertas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 12:24
Pranešimai: 8712
Miestas: Alytus
Jei tų varžtų galima gauti, tai pirkt ir sukt naujus. Restauracijos kaštuose tai sudarys kokią tūkstantąją procento dalį. O modeliuose, kur naujų neįmanoma gauti- sukti tuos pačius (kaip ir buvo visais laikais daroma, pradedant gūdžiu sovietmečiu). Kiek visokių GAZ, ZIL, Moskvič ir pan. variklių naudoti tie patys varžtai ir nieko blogo neatsitiko.

_________________
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: del varztu keitimo
StandartinėParašytas: 2013 Gru 04 Tre, 13:47 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Sau 15 Šeš, 16:38
Pranešimai: 366
Miestas: Varėna
Ačiū visiems už isakyta nuomone :mirkt:
Manau atsakymas ~ aiskus.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: del varztu keitimo
StandartinėParašytas: 2013 Gru 04 Tre, 14:39 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2007 Lap 11 Sek, 21:46
Pranešimai: 536
Miestas: Kaunas
Nerijus_ rašė:
Dabar vedamas smalsumo ant greitųjų permečiau populiariausias automobilių markes autodatoj, nu nei vienoj neradau, kad butų parašyta, kad galima naudot tuos pačius varžtus.

Ir dar va klausimas, tai jei čia yra, kas nekeičia varžtu naujais, tai jeigu naujus varžtus parašyta, kad už veržt daleiskim 30NM jėga, o toliau du kartus po 90 laipsniu, tai kokia jėga ir kiek laipsniu naudojat antra karta naudodami tuos pačius varžtus ?


Na Mercedes ne populiariausias, bet ir ne retenybė. Kiek atsimenu senesnių ir dar net nelabai oldtimeriškų modelių pats gamintojas savo, ne kokio apgirtusio Ivano sudėliotame 5 kart verstame vertale, remonto instrukcijose nurodo matuoti varžtų ilgį ir keisti tuomet, jei ilgis viršija leistiną. Žr. prisegtą pav. Bet ne privalomai, vien dėl fakto, kad kartą buvo užveržta. Nenustebčiau, kad tai ne vienintelis gamintojas.
Aptariamas vw, regis, ne kokia prieškarinė egzotika, turėtų būti ir oficiali informacija, kuria remiantis juos remontuodavo, prižiūrėdavo gamintojo atstovai. Gal nereiks spėlioti. Ne tokie plastiko dar laikai buvo, variklis ne 200ag iš 1,6l, gal nėra irgi reikalavimo bet kuriuo atveju keisti?


Prikabinti failai:
varztai.JPG
varztai.JPG [ 41.21 KiB | Peržiūrėta 287 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: del varztu keitimo
StandartinėParašytas: 2013 Gru 04 Tre, 17:14 
Atsijungęs
moderatorius
moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Lap 15 Tre, 21:03
Pranešimai: 2092
Miestas: Kaunas
Varžtų normalaus (Elring) komplekto kaina 32Lt. Bet pardavinėja ir po vieną, kas paprastai lūžtantiems varžtams nebūna siūloma.
Pvz čia: http://www.noriimk.lt/index.php?cPath=c ... =2a&page=3
Rišam diskusiją, nes tiek kainuoja padorus tepalo, kuro ar oro filtras...
O ir šiaip papigiai dalys, ir jų dar pilnų pilniausia šitiems varikliukams...


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: del varztu keitimo
StandartinėParašytas: 2013 Gru 05 Ket, 21:51 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Sau 04 Sek, 21:54
Pranešimai: 573
Miestas: Vilnius
Raimis rašė:
Jei tų varžtų galima gauti, tai pirkt ir sukt naujus. Restauracijos kaštuose tai sudarys kokią tūkstantąją procento dalį. O modeliuose, kur naujų neįmanoma gauti- sukti tuos pačius (kaip ir buvo visais laikais daroma, pradedant gūdžiu sovietmečiu). Kiek visokių GAZ, ZIL, Moskvič ir pan. variklių naudoti tie patys varžtai ir nieko blogo neatsitiko.

as tai isvis pirma kart girdziu kad varztai issitampo ,niekada as ju nekeiciau ir ne vienas netruko ,zapui kap remonta dariau ,zigulio kap remonta dariau tuos pacius sukau tik dabar suzinojau kad reikejo keist ,o gal tada geriau visa masina i nauja pakeist, :puiku:


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: del varztu keitimo
StandartinėParašytas: 2013 Gru 05 Ket, 22:30 
Atsijungęs
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas

Užsiregistravo: 2011 Kov 30 Tre, 15:37
Pranešimai: 883
Miestas: Druskininkai
zazrali rašė:
Raimis rašė:
Jei tų varžtų galima gauti, tai pirkt ir sukt naujus. Restauracijos kaštuose tai sudarys kokią tūkstantąją procento dalį. O modeliuose, kur naujų neįmanoma gauti- sukti tuos pačius (kaip ir buvo visais laikais daroma, pradedant gūdžiu sovietmečiu). Kiek visokių GAZ, ZIL, Moskvič ir pan. variklių naudoti tie patys varžtai ir nieko blogo neatsitiko.

as tai isvis pirma kart girdziu kad varztai issitampo ,niekada as ju nekeiciau ir ne vienas netruko ,zapui kap remonta dariau ,zigulio kap remonta dariau tuos pacius sukau tik dabar suzinojau kad reikejo keist ,o gal tada geriau visa masina i nauja pakeist, :puiku:

Tai dar nepakeitei masinos????? Tai tikrai apsileides. :sokas:

_________________
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  




Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

1, 2, 3, 4, 5, 6
 Paskutinės sukurtos temos 
Naujų pranešimų nėra radiatoriu remontas

gincee » 2021 Bir 10 Ket, 18:08

Naujų pranešimų nėra K750 reiberoliavimas

opozitfan » 2021 Geg 22 Šeš, 10:19

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Istorinių transporto priemonių pripažinimo reikalavimai

egidas » 2021 Kov 29 Pir, 0:38

Naujų pranešimų nėra Traktoriaus registravimas

Hobis » 2021 Kov 21 Sek, 14:38

Naujų pranešimų nėra "Antikvarinis" benzinas

Pranas S » 2021 Kov 09 Ant, 16:06

Naujų pranešimų nėra LADA NIVA 1.7 Dingsta atbulinis bėgis

Mantas123456 » 2021 Kov 07 Sek, 11:36

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų aliuminio skardos presavimas

sremigijus » 2021 Vas 05 Pen, 3:21


1, 2, 3, 4, 5, 6
 Paskutinės aktyvios temos 
Naujų pranešimų nėra radiatoriu remontas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2021 Bir 10 Ket, 18:08

gincee Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra K750 reiberoliavimas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2021 Geg 23 Sek, 8:24

vaidas vaidas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Auto/moto registravimas

[ Eiti į: 1 ... 106, 107, 108 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2021 Geg 01 Šeš, 17:05

Geodezininkas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Triumph markės motociklai

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2021 Bal 26 Pir, 15:16

Justas Urbonas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Motociklų spalvos kodai ir originalios spalvos.

[ Eiti į: 1 ... 4, 5, 6 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2021 Bal 01 Ket, 8:10

wilkas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Istorinių transporto priemonių pripažinimo reikalavimai

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2021 Kov 29 Pir, 14:19

kęstutis Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Traktoriaus registravimas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2021 Kov 23 Ant, 17:22

Hobis Peržiūrėti naujausius pranešimus



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija

Į viršų