Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos 1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms. 2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai. 3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img"). 7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja. 9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai. Plačiau: Visos taisyklės
aivaras.
|
Parašytas: 2013 Gru 27 Pen, 20:26 |
|
Užsiregistravo: 2011 Rgs 11 Sek, 21:27 Pranešimai: 544 Miestas: Palanga
|
Aš nemanau , kad bus jos tokios įdomios ir gerbiamos , nebent po labai daug metų . Pažiūrėkit kiek jų buvo savo laiku ir kiek dar yra ( kalbu būtent apie tautovežius: Scenicai , Bulkos , Passatai , A6 ). Tais laikais , kai dabartiniai oldtimeriai buvo neoldtimeriai nebuvo tiek daug automobilių kiek dabar, skyrėsi gamybos mastai. Po 1990 griuvus SSSR daug žmonių prarado darbus ir ėmė varyti įvairius auto iš užsienio ir taip greitiai atsirado daug "importinių" automobilių ir gan greitai gatvės buvo pilnos naujų ir nematytų auto. Pasiūla viršyja paklausą. Aišku visą laiką bus įdomios kokios nors "mandros" , bet senos autos , kad ir tarkim kokia Audi 200 quattro su visais navarotais ar Audi V8 , ar dar koks Passatas senas Syncro. Bet tie visokie tautovežiai , tai manau , dar ilgai bus neįdomus ir visiem atsibodę , arba nebent bus kokios nors juos mėgstančios grupės , klubai ar pan. Čia toks va mano pamastymas.
_________________ Jawa, Iž ir kitų moto dalys. viewtopic.php?f=10&t=51228
|
|
Į viršų |
|
|
tadas1991
|
Parašytas: 2013 Gru 29 Sek, 12:49 |
|
Užsiregistravo: 2006 Lap 15 Tre, 20:03 Pranešimai: 2067 Miestas: Kaunas
|
|Be šansų - nebevažiuos ir nebeveiks po tiek metų. Jei norėsis, kad veiktų, teks taikyti tuometines priemones, kaip kad dabar įpurškimo uždėjimas seniems karbiuratoriniams automobiliams. O su plastiku neįsivaizduoju ką reiks daryti - pusė automobilio yra nedengtas plastikas, kuris pradeda trupėti jau dabar. Aš nekalbu apie kėbulo panelius ir duris, tokius kaip Citroen BX galiniai šoniniai skydai, bagažinės dangtis, variklio dangtis, ZX ir Xantia universalo bagažinės dangčiai, kurie iš kažkokio pluošto ir dervos kombinuotos medžiagos ir viskas su jais puiku ir po 20 metų. 90 tųjų automobiliam viskas gerai, nes buvo naudojamos kokybiškos medžiagos ir procesai. Kasdien eksploatuoju, kartais ir remontuoju 89-90tųjų BX ir viskas ten puiku, bet su automobiliais po 2000tųjų reikalas jau kitas reikalas - taip pat žinau, nes kartais tokius paremontuot atveža...
|
|
Į viršų |
|
|
variklis
|
Parašytas: 2014 Sau 05 Sek, 16:35 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2011 Lap 21 Pir, 20:53 Pranešimai: 124
|
aivaras. rašė: Aš nemanau , kad bus jos tokios įdomios ir gerbiamos , nebent po labai daug metų . Pažiūrėkit kiek jų buvo savo laiku ir kiek dar yra ( kalbu būtent apie tautovežius: Scenicai , Bulkos , Passatai , A6 ). Tais laikais , kai dabartiniai oldtimeriai buvo neoldtimeriai nebuvo tiek daug automobilių kiek dabar, skyrėsi gamybos mastai. Po 1990 griuvus SSSR daug žmonių prarado darbus ir ėmė varyti įvairius auto iš užsienio ir taip greitiai atsirado daug "importinių" automobilių ir gan greitai gatvės buvo pilnos naujų ir nematytų auto. Pasiūla viršyja paklausą. Aišku visą laiką bus įdomios kokios nors "mandros" , bet senos autos , kad ir tarkim kokia Audi 200 quattro su visais navarotais ar Audi V8 , ar dar koks Passatas senas Syncro. Bet tie visokie tautovežiai , tai manau , dar ilgai bus neįdomus ir visiem atsibodę , arba nebent bus kokios nors juos mėgstančios grupės , klubai ar pan. Čia toks va mano pamastymas. nesuprantu kodėl parodose senų auto niekur neapseina be "lada","žiguli" juk tai buvęs ir visiem igrisęs tautovežis +neišvaizdus auto .
|
|
Į viršų |
|
|
jakovlevas
|
Parašytas: 2014 Sau 05 Sek, 17:19 |
|
Užsiregistravo: 2009 Lie 11 Šeš, 20:06 Pranešimai: 452 Miestas: Vilnius
|
Jeigu rasčiau gerą Opel Asconą, tai gal net nusipirkčiau, kaip ateities oldtimerį, rimtai. :)
|
|
Į viršų |
|
|
Ledūklis
|
Parašytas: 2014 Sau 05 Sek, 18:04 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 29 Sek, 0:03 Pranešimai: 1418 Miestas: Alytus
|
Šiaip, tema iš tų, kai galima bet kaip manipuliuot savo nuomone ir visvien visi bus teisūs. Nu bet pašnekam.
Mano nuomonė tokia: grubiai tariant, kai mašinas pradėjo gamint su plastmasiniais buferiais, nuo to jos jau niekada netaps "oldtaimeriais". Nelieka esminės klasikinės išvaizdos.
Dažnai būna taip (bet ne visada): žmogui atrodo baisiai sena mašina ta, kuri už jį patį senesnė. Galbūt galima tuo paaiškint kad kokiam po 1990 m. gimimo jaunuoliui atrodo baisiai sena Siera, Ubagė ar dar kas, o pvz. vyresnis tokių mašinų perspektyvą regi tik po presu. Dar vyresni tikrais "oldtaimeriais" laiko tik mašinas "iki Pobiedos".
Žiūrint iš techninės pusės, jei kas nors laikys dabartines mašinas ateitį kaip "oldtaimerius", tai tikrai bus bėdos, nes jos ir sukurtos ant vartojimo, genda greitai, kad tik greičiau pirktai naują. Pilnos elektronikos, plastmasės, dažų sluoksnis 5 kart plonesnis.
Galim šnekėt daug. Bet ką gi mes žinom kas ateity gali būt.
_________________ Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
|
|
Į viršų |
|
|
sumskas2
|
Parašytas: 2014 Sau 05 Sek, 18:34 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Vas 16 Pir, 20:40 Pranešimai: 1019 Miestas: Vilnius
|
jo po 100metu kiekvienam kieme po 10 oldtimeriu stoves O as nesulauksiu siu laiku . Pradekime stabelioti visa chlama
|
|
Į viršų |
|
|
Ledūklis
|
Parašytas: 2014 Sau 05 Sek, 18:35 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 29 Sek, 0:03 Pranešimai: 1418 Miestas: Alytus
|
variklis rašė: aivaras. rašė: Aš nemanau , kad bus jos tokios įdomios ir gerbiamos , nebent po labai daug metų . Pažiūrėkit kiek jų buvo savo laiku ir kiek dar yra ( kalbu būtent apie tautovežius: Scenicai , Bulkos , Passatai , A6 ). Tais laikais , kai dabartiniai oldtimeriai buvo neoldtimeriai nebuvo tiek daug automobilių kiek dabar, skyrėsi gamybos mastai. Po 1990 griuvus SSSR daug žmonių prarado darbus ir ėmė varyti įvairius auto iš užsienio ir taip greitiai atsirado daug "importinių" automobilių ir gan greitai gatvės buvo pilnos naujų ir nematytų auto. Pasiūla viršyja paklausą. Aišku visą laiką bus įdomios kokios nors "mandros" , bet senos autos , kad ir tarkim kokia Audi 200 quattro su visais navarotais ar Audi V8 , ar dar koks Passatas senas Syncro. Bet tie visokie tautovežiai , tai manau , dar ilgai bus neįdomus ir visiem atsibodę , arba nebent bus kokios nors juos mėgstančios grupės , klubai ar pan. Čia toks va mano pamastymas. nesuprantu kodėl parodose senų auto niekur neapseina be "lada","žiguli" juk tai buvęs ir visiem igrisęs tautovežis +neišvaizdus auto . Kai buvau mažas, dauguma mašinų buvo Žiguliai. Šiek tiek mažiau Maskvičių, viena kita Volga, Zapas, dar mažiau Pobiedų ir pradedančios atsirast kelios užsienietiškos. Tada in Žigulius neikreipdavom dėmesio nes jie buvo masė. Šiuolaikiniame kontekste Žigulys jau išsiskiria iš minios. Daugumai jaunuolių tai jau labai sena klasikinė mašina, todėl ją jau matome parodose. Neretas jau ir nieko nesupranta: neskiria, Žigulys ar Maskvičius ar Volga, jam visos senos tai Žiguliai, o visi rusiški sunkvežimiai Kamazai. Daugelio jau, atrodo, nenustebysi net jei važiuosi su Kadilaku ir pilna nuogų mergų, jis sau šliauš šaligatviu neatsisukdamas inkišęs nosį in savo telefoną ar klausydamasis ausinių džeržgėsio. Persunkti informacijos ir viskam apatiški jaunuoliai. Tfu. (Kai prieš kokia 15 metų tik išlysk su kokia nesąmone in kelią tuoj būsi apdovanotas šūksniais ir visokiais ženklais). Šiaip, Žiguliai neturi didelės išliekamosios vertės. Bet turi labai didelę SENTIMENALIĄ vertę. Pats važinėju su Žiguliu kasdien, visom progom: pradedant bulvių vežimu iš laukų baigiant bažnyčia. Žiguliai yra tarsi tarpinė jungtis tarp "senų" ir "naujų" mašinių. Jie jau daugiau sukurti vartojimui, daug skiriasi nuo prieš tai buvusių, bet ir po jų atsiradusios "užsienietikos" daug skiriasi nuo jų. Taigi, dar turtingi chromu, tačiau niekada nebus "nežinia kas". Net supykstu, kai gatvėje kas prisikabina, ir galvoja, kad tai "antikvaras" ar "aukso gabalas". Ne. Rinkos kaina keli litai. Prigaminta milijonai keliais pavadinimais ir keliose valstybėse, pradedant italų 1966 m. FIAT-124 . Tai tik paprasta mašina, o brangi ji tik dėl to, kad arti širdies, nes tėvai ir seneliai tokiom važinėjo. Taigi nereikia pykt, kad jų pasitaiko parodose, sakykim su kokia prieškarine priemone juos net neprotinga lygint būtų. Galima rašyt dau tą patį per tą patį, bet kiek prirašiau, manau jau galima suprast, kodėl.
_________________ Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 118 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
Jonas Kakava
» 2024 Bal 13 Šeš, 17:19
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
hid3
» 2024 Kov 02 Šeš, 0:03
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
satsek12
» 2024 Kov 26 Ant, 9:08
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
Valkata
» 2024 Vas 26 Pir, 10:34
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
Audifanas123
» 2024 Vas 04 Sek, 18:03
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
Smygolas
» 2024 Sau 21 Sek, 21:31
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
Kro0liK
» 2023 Rgs 22 Pen, 17:37
|
|
Kuro bako padengimas rūdims atsparia medžiaga
zpla
» 2023 Rgs 22 Pen, 20:31
|
|
Reikia Kauniečių pagalbos.
sgso
» 2023 Rgs 14 Ket, 13:01
|
|
Karburatoriaus Pekar K68 adatos guma
inkilas
» 2023 Rgs 02 Šeš, 20:01
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|