Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2021 Bir 13 Sek, 14:13

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]



Forumo taisyklės


I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 27 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: virinimo pamokeles
StandartinėParašytas: 2014 Bal 14 Pir, 21:25 
Atsijungęs
moderatorius
moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Bal 11 Pir, 10:23
Pranešimai: 2022
Miestas: Kaunas
Geriau sakyk, kad neturi ką paklaust.


Dalintis: Dalintis Facebook
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: virinimo pamokeles
StandartinėParašytas: 2014 Bal 14 Pir, 21:32 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2013 Spa 25 Pen, 22:15
Pranešimai: 70
:D "Pofke78" ižvelgiu, kad visiškai neturite ka veikti


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: virinimo pamokeles
StandartinėParašytas: 2014 Bal 14 Pir, 21:32 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2011 Lap 13 Sek, 20:38
Pranešimai: 288
Miestas: Kaunas
Aš prie automobilių naudoju 0,6mm vielą ir kitiems primygtinai siūlau. 0,8mm yra labiau įprasta, tačiau virinant kėbulą su ja kiek sunkiau virinti - nepradeginti skylių. Aš su 0,6mm be didesnių problemų virinu ištisinėmis siūlėmis kėbulų elementus, kai kitiems gi tenka virinti taškais. Kažkas gali pasakyti, kad reikia kėbulus virinti tiktais taškais, bet tai erezijos paremtos tik tuo, kad dauguma tik taip ir moka. Kuo daugiau suvirinimo "startų" ir "finišų" (pradžių ir pabaigų) tuo daugiau porų (tuštumų) lieka sujungime, o tuo pačiu ir rūdijimo židiniai. Lopant, "lopinė" skarda turėtų būti storesnė už automobilio tada nereiks lopyti lopo po kažkurio laiko. Labai svarbu po suvirinimo užteplioti suvirinimo siūles, kad nerūdytų, nes to nepadarius suvirinimo darbai laiko neilgiau metų. Nemažiau svarbus yra paviršių paruošimas prieš virinant - suvirinti galima ir dažais ar rūdimis padengtą metalą, tačiau labai nukenčia siūlės ir suvirinimo kokybė. Reikia nušveisti visus dažus ir rūdis iki metalo nemažiau 3cm pločio juostos palei detalės kraštą ir bent 5cm juostą virinant detalės viduryje siūlę liejant per vidurį. Jei nebus tinkamai nušveisti dažai tai po virinimo jiems sudegus liks degimo metų susidarę oksidai kurie katastrofiškai paspartins metalų koroziją (rūdijimą). Beje, reikia nepamiršti, jog dažai būna ir kitoje skardos pusėje ir jų nenušveitus jie pradės degti, ko pasekoje išsiskirs deginiai kurie pablogins/apsunkins suvirinimo procesą, o neretai sukels ir gaisrą. Automobilių kėbulų virinimas pavojingas užsiėmimas ir dažnai neapsieina be didesnio ar mažesnio gaisro, todėl virinant būtinai reikia šalia savęs turėti vandens "bambalį" su skylutėmis dangtelyje, kad esant reikalui užgesinti ugnies židinį, kol jis neišsiplėtė ( o plečiasi/įsidega, labai greitai, patikėkite manimi). Pravartu turėti gesintuvą kažkur po ranka, tačiau juo naudotis reiktų tik tuo atveju, jei jau pūtimas ir/ar vandens pilstymas bei visos kitos įmanomos priemonės nepadėjo. Po gesinimo milteliniu gesintuvu reikės iššluoti, išvalyti, išsiurbti ir išplauti patalpas kuriose dirbta, išvalyti visus įrankius ir įranga, bei greičiausiai išmesti automobilį, nes tie šarminiai milteliai kuriais užtaisyti gesintuvai sureagavę su ore esančiai ore drėgme viską supūdo negailestingai ir tai padaro labai greitai. Iš esmės, tai milteliniai gesintuvai yra lyg Pandoros skrynia. aš linkęs turėti kelis gesintuvus: anglies dvideginio ir miltelinį. Angliarūgštinis gesintuvas nepridaro žalos, tačiau rečiau pasitaiko ir nėra tinkamas kai kurioms medžiagoms. Mano veiksmų planas gaisro atveju; pūčiu, pilu vandenį, pūčiu angliarūgštę, atidarau Pandoros skrynę (panaudoju miltelinį gesintuvą). Jei kam kada teks susidurti su gesinimo milteliais, tai aš jų neutralizavimui naudojau valgomąją citrinos rūgštį ištirpintą vandenyje (kadaise teko prisiminti visko ko mokė mokykloje per chemijos pamokas ir atrasti priešnuodį, nes nei gaisrininkai, nei gesintuvų pardavėjai negalėjo nieko parekomenduoti, kai to laba reikėjo).
Kas dar dėl virinimo, tai lopams geriau naudoti nerūdijantį plieną. Jį galima imti plonesnį nei kėbulo skardos dėl dviejų priežasčių: nerūdija ir yra tvirtesnė nei "paprasta" plieninė skarda. Virinasi "nerža" kuo puikiausiai ir su "paprasta" vielą. Būtų idealu jei virinimui būtų naudojama brangesnė, nerūdijančiam plienui skirta viela. Aš visada norėjau, bet niekad taip ir nepavyko gauti 0,6mm nerūdijančio plieno vielos. Baisiai jau ji brangi, nors reiktų kada įsigyti; ji išspręstų vielos suraizgymo problemą kuri kankina virinant su paprasta 0,6mm ir išspręstų skardų deginimo problemą kuri būna naudojant 0,8mm paprastą vielą bei išspręstų drastišką deginimą naudojant 0,8mm nerūdijančio plieno vielą.
Dujas vertėtų naudoti tik "miksuotas", mišinius - tai palengvina virinimą, bei pagerina kokybę. Anksčiau buvo tik AGA "mix" 'as, bet dabar ir kitos įmonės gamina. AGA firma gera, bet kiek brangi ir iš gatvės žmogui (be sutarties) niekuo padėti negali (naudoja tik savo balionus).
Iš suvirinimo aparatų tai optimaliausias variantas tai Vilniečių SP suvirinimo aparatų seriją. Puikūs aparatai (na, bent prieš šešis metus buvo). Geriausia imti trifazį, kuris turi galimybę tapti vienfaziu.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: virinimo pamokeles
StandartinėParašytas: 2014 Bal 14 Pir, 22:05 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 15:49
Pranešimai: 1077
Miestas: Šilutė
Dėl kėbulų virinimo ištisinėmis siūlėmis. Virinimas gaunasi gražus ir korozija į tokį metalų junginį kimba mažiau. Tik kaip tada pavyksta nesudeformuoti likusio sveiko sparno dalies prie lopo? Virinant ištisine siūle į metalą įsiveda vienu metu daug temperatūros ir metalas (sparnas) įtraukiamas. Gaunasi duobė prie siūlės kur prieš virinimą buvo lygu.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: virinimo pamokeles
StandartinėParašytas: 2014 Bal 14 Pir, 22:53 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2013 Spa 25 Pen, 22:15
Pranešimai: 70
Liuks.
Vat dėl virinimo vientysumo daug kur skaičiau, kad deda taškiukus ir po to juos sujungia, arba lieja punktyrini linija kas 5cm po 5cm ir po to sujungia, žinoma mačiau kaip virina po kelis cm ir palieka tarpus po to deda špakliu su stiko pluoštu. Tiesa pasakius yra man net taip suvirinę tai taip ir dariau. Kolkas nelenda rūdys.
Kiek teko dometis kempais SP taip, juos daug kas giria, bet kiek žinau imti min 200tini, o jis gan brangus, nes esma ir pigesnių, kurio gal man ir užtektų savam naudojimui? O gal net dvifazio uztektu?
Dėl siūlės apdirbimo jau panašiai žinau ką darysiu-vietos kur eis skarda ant skardos sutepsiu cinku ir virinsiu, kuo greciau po virinimo viska susveisiu ir tepsiu kad ir nenuplaunomu rūdžių surišėju, po to epoksidiniu gruntu, po to gal suvirinimo siūlių hermetiku?
Bet gal pradžioi išsiaiškinkim kaip geriau ar pjauti pažeistas vietas ir po to viska šveisti ( smėluoti) ar smėluoti ir po to virinti?
Aš manau, kad geriau smėluoti po virinimo, nes po smėliavimo reikio ko grečiau gruntuoti, o virinant vel tektų šveisti, pliusas tas, kad pasimatytų visos pažeistos vietos


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: virinimo pamokeles
StandartinėParašytas: 2014 Bal 14 Pir, 23:07 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2011 Vas 27 Sek, 15:39
Pranešimai: 192
Nusipirk antikoroziniu lenkisku juodu dazu is senuku banke o,9l berods 26lt pan. ar kiek pinigu.nereiks gruntu,cinku ar dar kazko nerudiis.tik reik purksti 2 kartus.tirsti.skiesk benzu geresnio varianto neradau.ir pigesnio...


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: virinimo pamokeles
StandartinėParašytas: 2014 Bal 14 Pir, 23:47 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 15:49
Pranešimai: 1077
Miestas: Šilutė
Dėl "kempo". Kad būtų dvifazis neteko susidurti,gal ir yra (turėtu būti viena grandinė ir jungtis 2 fazės iš 3). Suvirinimo aparatų elektrodais - tokių yra.
Vienfazis 220V, tai grandinė tarp fazės ir nulio - 1 ritė.
Trifazis 380V, tai 3 grandinės tarp fazių - 3 ritės.
Kaip ir minėjo trifazis daug geriau, nes virinant įtampa tarp fazių pasiskirto tolygiau. Būna ir vienfazių kurie gražiai virina (nesisnargliuoja), bet jie greičiau užkaista - įsijungia apsauga, turi laukti kol atvės. Perkant vienfazį loterija - ar liksit patenkintas pirkiniu.
Dėl dujų. Naudoju angliarukštę, virinimu nesiskundžiu. Toks pastebėjimas, kad virinti negalima lauke vėjuotą dieną, nes vėjas nupučia dujas.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: virinimo pamokeles
StandartinėParašytas: 2014 Bal 15 Ant, 0:25 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2013 Spa 25 Pen, 22:15
Pranešimai: 70
Taip, del mig vienareiksmiškai visi pataria trifazi.
Dabar klausimėlis kaip pačiam lankstyti nesudėtingas dalis iš naujos skardos. Na sakykim kaip mano atvėjui GAZ 24tai kiauri galiniai posparniai, jie yra lenkti, kazkaip gabaliukis, juostelėm virinti, ar kažkokiu būdu stengiantis ko didesnę dalį pakeisti, ivirinti. Kaip tokia dalį išlankstyti?


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: virinimo pamokeles
StandartinėParašytas: 2014 Bal 15 Ant, 0:28 
Atsijungęs
moderatorius
moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Bal 11 Pir, 10:23
Pranešimai: 2022
Miestas: Kaunas
Įpjauna ją, sulenkia ir suvirina.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: virinimo pamokeles
StandartinėParašytas: 2014 Bal 17 Ket, 12:18 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2014 Vas 19 Tre, 21:22
Pranešimai: 33
Miestas: Vilnius
normaliai virina ir vienfazis... turiu alia austriska suptec 175 amperu, kol ismokau virint, buvo niuansu, dabar dzin.. isvirinau jau kokia 5 vielos rites, is ju dvi 0.6 mm ant skardu... Pagrindine problema vienfaziuose tai itampa rozeteje, pas mane pvz itampa geriausia sekmadieniais, kempas virina kaip bite, penktadieniais sunkiau bet eina, kadangi virinu tik savaitgaliais tai pajauciau skirtuma, aplamai dabar yra apratai kur plazma, kempas ir elektrodine viskas viename aparate, turguje maciau apie 1000 lt kainuoja,kai sudrosiu supteka, jamsiu toki


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 27 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]



   Panašios temos   Autorius   Atsakymai   Peržiūrėta   Paskutinis pranešimas 
Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Ieškau Kėbulo virinimo darbai

forume Informacija apie atliekamus darbus

A.Arturas

0

1948

2019 Rgp 07 Tre, 21:38

A.Arturas Peržiūrėti naujausius pranešimus



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  




Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

1, 2, 3, 4, 5, 6
 Paskutinės sukurtos temos 
Naujų pranešimų nėra radiatoriu remontas

gincee » 2021 Bir 10 Ket, 18:08

Naujų pranešimų nėra K750 reiberoliavimas

opozitfan » 2021 Geg 22 Šeš, 10:19

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Istorinių transporto priemonių pripažinimo reikalavimai

egidas » 2021 Kov 29 Pir, 0:38

Naujų pranešimų nėra Traktoriaus registravimas

Hobis » 2021 Kov 21 Sek, 14:38

Naujų pranešimų nėra "Antikvarinis" benzinas

Pranas S » 2021 Kov 09 Ant, 16:06

Naujų pranešimų nėra LADA NIVA 1.7 Dingsta atbulinis bėgis

Mantas123456 » 2021 Kov 07 Sek, 11:36

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų aliuminio skardos presavimas

sremigijus » 2021 Vas 05 Pen, 3:21


1, 2, 3, 4, 5, 6
 Paskutinės aktyvios temos 
Naujų pranešimų nėra radiatoriu remontas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2021 Bir 10 Ket, 18:08

gincee Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra K750 reiberoliavimas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2021 Geg 23 Sek, 8:24

vaidas vaidas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Auto/moto registravimas

[ Eiti į: 1 ... 106, 107, 108 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2021 Geg 01 Šeš, 17:05

Geodezininkas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Triumph markės motociklai

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2021 Bal 26 Pir, 15:16

Justas Urbonas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Motociklų spalvos kodai ir originalios spalvos.

[ Eiti į: 1 ... 4, 5, 6 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2021 Bal 01 Ket, 8:10

wilkas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Istorinių transporto priemonių pripažinimo reikalavimai

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2021 Kov 29 Pir, 14:19

kęstutis Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Traktoriaus registravimas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2021 Kov 23 Ant, 17:22

Hobis Peržiūrėti naujausius pranešimus



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija

Į viršų