Nieko cia naujo, visi nevakuminiai karbai reguliuojami vienodai.
Pirma pasitikrink ar adatos vienodai pakeltos. eksploatuojant pagal zvakiu spalva galesi susireguliuoti kuro riebuma keliant ar leidziant adata.
Kitas - pasitikrink trosu laisvuma, turi buti vienodas, nes kitu atveju vienas cilindras bus perkrautas.
Pries reguliuojant karbus - reikia isitikinti, kad voztuvai gerai sureguliuoti ir degimas gerai isstatytas.
Reguliuojasi po viena cilindra, pagauni maksimalias apsukas sukiojant misinio riebumo varzta ir sumazini iki minimaliu stabiliu apsuku su laisvu apsuku varztu. taip po viena cilindra. po to, jei laisvos apsukos per dideles - sumazini dirbant abiems cilindrams.
Nepamirsk, kad nuemus viena pypke, i ja reikia ideti zvake ir padeti ant cilindro, kad skeltu kibirksti, jei kalba eina apie dnepr/ural.
Man toks reguliavimo budas puikiai veikia.
Jei skaitai angliskai:
http://cvkustoms.com/PDF/Part_10C-_Adju ... 8_Carb.pdfhttp://cvkustoms.com/PDF/Part_10-_K-68_Carburetors.pdfRusiskai:
https://www.youtube.com/watch?v=pmwfM8tARMUPatarimai, kaip patobulinti K68y:
https://www.youtube.com/watch?v=OtLmEh8JHoYSekmes, prasom ikelti i Youtube kaip dirba po reguliavimo :)
Dar pridursiu : pakeli Urala ant cebtrines pakojos, ijungi 4-a begi ir vaziuojant (ore) 40km/val greiciu, nuimi viena pypke, tada reguliuoji misini ir karba kito cilindro, po to nuimi kita pypke (zinoma uzdejes ta, kuria pries tai buvai nuemes) ir reguliuoji kita karba. Sitaip reguliuojamas sinchroniskumas. turi islaikyti, kad vienu cilindru svariai dirbu ir laikytu greiti 40km/val.