Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Elektroninio degimo pajungimas
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=57873
Puslapis 34

Autorius:  evris [ 2014 Rgp 06 Tre, 11:24 ]
Pranešimo tema:  Re: Elektroninio degimo pajungimas

Kaip prijungsi laidus prie babinos? Jei babinoje jau yra imontuoti liezuveliai, ant kuriu gali uzmauti esamus laidus - tada siu kontaktu tau nereikia, jei babina su apvaliais varzteliais - mauk tuos liezuvelius, prisuk ir ant ju uzmausi laidus esamus komplekte.

Autorius:  Justasms [ 2014 Rgp 06 Tre, 11:29 ]
Pranešimo tema:  Re: Elektroninio degimo pajungimas

nežinau kaip pats nesugebejau sugalvot, bet dekui :)

Autorius:  Nerijus666 [ 2014 Rgp 06 Tre, 21:20 ]
Pranešimo tema:  Re: Elektroninio degimo pajungimas

pofke78 rašė:
Stroboskopą įsitaisyk, arba pirštus klausyk.
Jei kals užlaužus rankeną, vadinas vėlint reikia.

Pas mane kala kai variklis jau įkaitęs labai. jei reikia į kalną važiuot tai atsukus rankeną pradeda kalt labai. bet šaltas nekala. pirštas barška tik užvedus jau. tai manau pirštas ne prie ko. nes juk vistiek galios turėtų būt užtraukt į kalną. net prieš vėja didelį važiuoajnt kala smarkiai toks psecifinis kalimas. mišinys padarytas riebesnis kad per apkatkę geriau teptusi. prasukau jau apie 1000km. niekad neklynijo ir nebuvo perkaitęs. bet kai pavažinėju daugiau , tada į ikalnę padavus gazo labai kala. kaip manot, gal dar mėgint degimą reguliuot? į kojelę nemuša kuriant. net nežinau ar turėtų su šiuo degimu mušt. jei vėlint tai sunkiai kurtis pradeda.

Autorius:  Nerijus666 [ 2014 Rgp 06 Tre, 21:25 ]
Pranešimo tema:  Re: Elektroninio degimo pajungimas

ai dar pamiršau paminėt kad kai padavus kala smarkiai tai ir galios neturi motoras. manyčiau jei būtų pirštas ,tai tik kaltų daugiau bet trauktų . na šaltą užkūrus ir pašildžius porą minučių ir uždarius patcosą tikrai dirba puikiai ir traukia gan gerai.

Autorius:  evris [ 2014 Rgp 06 Tre, 22:06 ]
Pranešimo tema:  Re: Elektroninio degimo pajungimas

Nerijus666 rašė:
pofke78 rašė:
Stroboskopą įsitaisyk, arba pirštus klausyk.
Jei kals užlaužus rankeną, vadinas vėlint reikia.

Pas mane kala kai variklis jau įkaitęs labai. jei reikia į kalną važiuot tai atsukus rankeną pradeda kalt labai. bet šaltas nekala. pirštas barška tik užvedus jau. tai manau pirštas ne prie ko. nes juk vistiek galios turėtų būt užtraukt į kalną. net prieš vėja didelį važiuoajnt kala smarkiai toks psecifinis kalimas. mišinys padarytas riebesnis kad per apkatkę geriau teptusi. prasukau jau apie 1000km. niekad neklynijo ir nebuvo perkaitęs. bet kai pavažinėju daugiau , tada į ikalnę padavus gazo labai kala. kaip manot, gal dar mėgint degimą reguliuot? į kojelę nemuša kuriant. net nežinau ar turėtų su šiuo degimu mušt. jei vėlint tai sunkiai kurtis pradeda.

Pirstai kala nuo ju laisvumo, ziurekit ismieras:
viewtopic.php?f=10&t=56994
Del uzsivedimo svarbu: kompresija, oro filtras, jo sandarumas , zvake, laidai ir aisku teisingas isstatymas.
Cia liecia viska, isskyrus karbiuratoriu. Karbas turi 50% sekmes startuojant, bet ne visada dera greitas uzvedimas ir optimalus darbas vaziuojant karstu motoru. Islaikykite kreativa, nesivadovaukite instrukcijomis
Siulau isstatyti kiek imanoma velu degima, kol dar pakenciamai uzsineda " S pol oborota"

Autorius:  Justasms [ 2014 Rgp 07 Ket, 11:36 ]
Pranešimo tema:  Re: Elektroninio degimo pajungimas

Man atvirksciai buna, kad vaziuojant ijungta pavara atleidus gaza pradeda kalt kartais , bet pastebejau kad sitas dalykas su kuro misinio sureguliavimu ir zvake susijes.

Autorius:  evris [ 2014 Rgp 07 Ket, 12:32 ]
Pranešimo tema:  Re: Elektroninio degimo pajungimas

pofke78 rašė:
Toks degimas kur foto neankstina nieko. Statyčiau gamyklinį.
Kaip dirba Evrio mikroprocesorinis nepasakysiu.

Tamsta pirma pasidomekite, o po to rasykite ankstinasi ar ne.
Foto yra mikroprocesorinis degimas, kuris ankstinasi, stai irodymas:
http://sovek.com.ua/bis11483734.html

Autorius:  evris [ 2014 Rgp 07 Ket, 12:45 ]
Pranešimo tema:  Re: Elektroninio degimo pajungimas

Justasms rašė:
Man atvirksciai buna, kad vaziuojant ijungta pavara atleidus gaza pradeda kalt kartais , bet pastebejau kad sitas dalykas su kuro misinio sureguliavimu ir zvake susijes.

Sitas degimas pagal instrukcija reguliuojasi sitaip:
Pirminis reguliavimas uzvedimui: stumoklis VMT, atleidziamsa fiksacinis varztas, sukamas moduliatorius (tas geleziukas, kur praeina pro optinius daviklius) pagal alkuninio sukimosi krypti ir kai tik sviesos diodas ant bloko uzgesta - uzfiksuojamass moduliatorius. Optiniu davikliu korpusas turi buti priverztas varzteliais ju vidurineje padetyje.
Tikslesnis reguliavimas.
Parasyta instrukcijoje: reikia pasiekti, kad diodas uzgestu stumokliui nedaejus iki VMT 0,05mm (man cia keistai atrodo, sakyciau gal 5 ar 0,5mm?) Si reguliavima pasiekiame jau sukiodami optinio daviklio korpusa atleidus varztus, o ne moduliatoriu. Siulyciau isbandyti keleta atstumu iki VMT ir pasirinkti , kada geriausiai vedasi, traukia ir nebarska.

Pradzioje rasei, kad atleidus gaza pradeda kalti - tai jau cia nei kuro nei zvakiu nei degimo reikalas. Juk atleidus gaza ir stabdant varikliu kuro padavimas yra minimalus ir detonaciju neturi buti. reiketu gilintis mechanikoje. Kad tai tiesa gali isitikinti kai vaziuojant su ijungta pavara ir atleidus gaza atsiranda kalimas - isjunk degima ir mano nuomone kalimas liks tas pats.

Autorius:  Justasms [ 2014 Rgp 07 Ket, 13:07 ]
Pranešimo tema:  Re: Elektroninio degimo pajungimas

Gali buti kad mechanikoje, taciau variklis rinktas pas tikrai gera meistra , abejoju ar broko kur pridare, taip pat jau pravaziavau apie 2000 km , ir kuo toliau tuo reciau pasitaiko sis kalimas, tai galvoju kad gal tiesiog reikia prisidirbt.. Dekui uz nurodymus reguliavimo ,dabar jau gavau viska ko tikejaus is temos, belieka i garaza po darbu lekt.

Autorius:  Justasms [ 2014 Rgp 07 Ket, 13:13 ]
Pranešimo tema:  Re: Elektroninio degimo pajungimas

as delto galvoju kad misinys turi itakos, nes kaip sakot kuro padavimas minimalus , to pasekoje zenkliai suprasteja tepimas bei pakyla temperatura variklio, na bent as taip logiskai bandziau ismastyt kas cia vyksta, pasirinkus kita tepala tepimui, pakoregavus jo pilama kieki ir prasukus pora kart po simta km negesinant, problema zenkliai sumazejo.

Puslapis 34 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/