Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos 1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms. 2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai. 3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img"). 7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja. 9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai. Plačiau: Visos taisyklės
Autorius |
Žinutė |
Zergman
|
Parašytas: 2015 Sau 19 Pir, 15:14 |
|
|
Forumo rėmėjas |
|
Užsiregistravo: 2011 Bal 19 Ant, 19:01 Pranešimai: 520 Miestas: Tytuvėnai, Kelmės raj.
|
Nemo rašė: Zergman rašė: Po kelių perrinkimų štangos vis dar tiesios, vožtuvas vaikšto gerai. Jei būtų užspaustas, tai šaudytų degimo metu per išmetimą. Ne, tikrai ne dėl mišinio riebumo čia dūmija, tepalo pilna degimo kamera, o išmetimo angą prabraukus pirštu tepalo ant piršto ~pusė mililitro (matuojant "iš akies"). Po trumpo testo. Bandomas tik stende. Gal naivoka pastaba, bet. Kartais nesumaišyta cilindrams stūmokliai - tarkim gręžiant buvo kairys stūmoklis ir cilindras derinamas, kuris po to montuojant buvo įkištas į dešinį? Tikrai ne...
_________________ 8662O6653
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
evris
|
Parašytas: 2015 Sau 19 Pir, 17:16 |
|
|
Forumo rėmėjas |
|
Užsiregistravo: 2011 Lap 26 Šeš, 15:43 Pranešimai: 879 Miestas: Vilnius
|
Tikiuosi bandai be oro filtro ir is ten neprisiurbia tepalo i viena is cilindru?
_________________ Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
|
|
Į viršų |
|
|
Zergman
|
Parašytas: 2015 Sau 23 Pen, 21:13 |
|
|
Forumo rėmėjas |
|
Užsiregistravo: 2011 Bal 19 Ant, 19:01 Pranešimai: 520 Miestas: Tytuvėnai, Kelmės raj.
|
Dėl šiokių tokių problemų teko atidėti garažo reikalus kelioms dienoms... Bandau be filtro. Ant karbiuratorių tik užmaunu plastikinius dangtelius su mažesnėmis skylėmis, kad "pridaryčiau" orą. Išsukus tepalo matuoklę šiek tiek pataško, yra pūtimas. BET... Yra vienas "bet". Skaityti toliau... Štai mano turimi alsuokliai. Paskutinis alsuoklis iš kairės į dešinę yra tas, kuris atkeliavo pas mane su visu varikliu. Kaip matote, sustačiau visus taip, kad velenėlio dantračio "raktas" būtų ties dvylikta valanda. Alsavimo skylės visų vienodos, ties "pusė dviejų" ir "pusė aštuonių", o vieno alsuoklio ties "pusė 11" ir "pusė 5". Žodžiu, atvirkščias. Visi kiti alsuokliai atidaro angą ir išleidžia spaudimą, kai stūmoklis yra įsiurbimo ciklo pabaigoje (stūmokliai sutraukti gilyn į variklį). O tas vienas atidaro spaudimą kai stūmoklis yra pačiame aukščiausiame taške. Toliau jį vadinsiu "X" alsuokliu, visus kitus "įprastais". Su įprastais alsuokliais tepalą labai smarkiai muša į degimo kamerą. Pro žiedus... Nuėmiau galvą ir užkūriau su vienu stūmokliu: laisvomis apsukomis dirba lyg ir gerai, tepalo nemuša, bet pagazavus tepalą pradeda taškyti, ir gana rimtai. Su alsuokliu "X" bandymo be galvos metu tepalo nebetaškė. Taip pat pagerėjo tepalo tiekimas į galvą, kai ją sumontavau (na, ir be galvos jau mačiau, kad per chromuotus vamzdelius parteka gan rimtas tepalo kiekis). Jei su įprastais alsuokliais tepalo į vožtuvų dangtelį pritekėdavo vos mililitras ar du, dabar dangtelis labai greit prisipildė tepalu (ir pradėjo tekėti pro prisukimo veržlę, nemačiau, kad ten dangtelis įtrūkęs... ) Kažkodėl vis tiek šiek tiek dūmija, ir labai sunkiai pasisiurbia kurą: dirbti nori tik tada, kai karbiuratoriui oras yra VISIŠKAI uždarytas (na, įsivaizduokit ant karbo užmautą pieno butelio kamštelį be jokios skylės, oro pro šonus patenka vos vos). Kaip sakiau, pakėliklių štangos tiesios, kreipiančiosios naujos, vožtuvai pritrinti, tarpeliai sureguliuoti... Nežinau, gal aš visai žabalas, ir kažko akivaizdaus nematau. Atsibodo tupinėt aplink tą užsispyrusį ožį, tad kovos pratęsimas bus vėliau.
Prikabinti failai: |
20150123_135905.jpg [ 37.01 KiB | Peržiūrėta 466 kartus(ų) ]
|
20150123_135913.jpg [ 47.55 KiB | Peržiūrėta 466 kartus(ų) ]
|
_________________ 8662O6653
|
|
Į viršų |
|
|
Donatas2562
|
Parašytas: 2015 Sau 26 Pir, 22:27 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2013 Bir 26 Tre, 22:27 Pranešimai: 84
|
Nemaisyk 2cil opozicinio variklio su 4cil ir panasiai.Pas opozita veinu metu abu cilindrai kyla ir po to kartu leidziasi (4cil eilej 2leidziasi,2 kyla) uztai yra sudetingesnis alsuoklis su besisukanciom skylem.Arba pas bmw stovi diafragma kuri leidzia tik ispust susidariusi slegi karteryje,o isitraukt is lauko kada kyla stumokliai negali.Atsukus tepalo matuokle ir uzkurus tada motoras ir pucia ir traukia ora ko pasekoje taip issiderina alsavimo ciklas.
_________________ Dnepr R100 2wd
|
|
Į viršų |
|
|
Šlitsas
|
Parašytas: 2015 Sau 28 Tre, 18:08 |
|
Užsiregistravo: 2006 Bal 07 Pen, 16:07 Pranešimai: 87 Miestas: Šilalė
|
Zergman rašė: Dėl šiokių tokių problemų teko atidėti garažo reikalus kelioms dienoms... Bandau be filtro. Ant karbiuratorių tik užmaunu plastikinius dangtelius su mažesnėmis skylėmis, kad "pridaryčiau" orą. Išsukus tepalo matuoklę šiek tiek pataško, yra pūtimas. BET... Yra vienas "bet". Skaityti toliau... Štai mano turimi alsuokliai. Paskutinis alsuoklis iš kairės į dešinę yra tas, kuris atkeliavo pas mane su visu varikliu. Kaip matote, sustačiau visus taip, kad velenėlio dantračio "raktas" būtų ties dvylikta valanda. Alsavimo skylės visų vienodos, ties "pusė dviejų" ir "pusė aštuonių", o vieno alsuoklio ties "pusė 11" ir "pusė 5". Žodžiu, atvirkščias. Visi kiti alsuokliai atidaro angą ir išleidžia spaudimą, kai stūmoklis yra įsiurbimo ciklo pabaigoje (stūmokliai sutraukti gilyn į variklį). O tas vienas atidaro spaudimą kai stūmoklis yra pačiame aukščiausiame taške. Toliau jį vadinsiu "X" alsuokliu, visus kitus "įprastais". Su įprastais alsuokliais tepalą labai smarkiai muša į degimo kamerą. Pro žiedus... Nuėmiau galvą ir užkūriau su vienu stūmokliu: laisvomis apsukomis dirba lyg ir gerai, tepalo nemuša, bet pagazavus tepalą pradeda taškyti, ir gana rimtai. Su alsuokliu "X" bandymo be galvos metu tepalo nebetaškė. Taip pat pagerėjo tepalo tiekimas į galvą, kai ją sumontavau (na, ir be galvos jau mačiau, kad per chromuotus vamzdelius parteka gan rimtas tepalo kiekis). Jei su įprastais alsuokliais tepalo į vožtuvų dangtelį pritekėdavo vos mililitras ar du, dabar dangtelis labai greit prisipildė tepalu (ir pradėjo tekėti pro prisukimo veržlę, nemačiau, kad ten dangtelis įtrūkęs... ) Kažkodėl vis tiek šiek tiek dūmija, ir labai sunkiai pasisiurbia kurą: dirbti nori tik tada, kai karbiuratoriui oras yra VISIŠKAI uždarytas (na, įsivaizduokit ant karbo užmautą pieno butelio kamštelį be jokios skylės, oro pro šonus patenka vos vos). Kaip sakiau, pakėliklių štangos tiesios, kreipiančiosios naujos, vožtuvai pritrinti, tarpeliai sureguliuoti... Nežinau, gal aš visai žabalas, ir kažko akivaizdaus nematau. Atsibodo tupinėt aplink tą užsispyrusį ožį, tad kovos pratęsimas bus vėliau. Va čia tai atradimas su alsuokliu, man surinkus uralo varikli irgi pasirodė perdidelis slėgis variklyje, tiesiog visur kur įmanoma nori veržtis tepalas ir tepimo galvose labai mažai, pamaniau gal ne taip pastačiau alsuokli, bet išardžius vėl pasirodė, kad jo kitaip neuždėsi, turėjau ir atsargini bet jis buvo toks pat. Tai kaip čia dabar su tuo alsuokliu, kodel jis dviejų rušių
|
|
Į viršų |
|
|
Zergman
|
Parašytas: 2015 Sau 28 Tre, 20:43 |
|
|
Forumo rėmėjas |
|
Užsiregistravo: 2011 Bal 19 Ant, 19:01 Pranešimai: 520 Miestas: Tytuvėnai, Kelmės raj.
|
Dar pasikrapščiau prie jo, paeksperimentavau, bet pastūmiau tą variklį į šoną, nebeturiu kol kas nuotaikos su juo kariauti...
Alsuoklis atidaro skylę kai: stūmokliai visiškai sutraukti, arba kai visiškai išstumti ("mirties taške", čia tas vienintelis alsuoklis X taip daro). Bet man tai pasirodė kiek kvailoka... Kodėl būtent tada, kai stūmokliai JAU sutraukti? Juk sutraukimo metu variklyje kyla slėgis. (nors, kai variklis dirba gerai, tai net nepagalvoji apie tai) Pasiėmiau "fleksiuką" ir pailginau alsuoklio skyles. Per visą perimetro ketvirtį.
Keturi variklio taktai - keturi alsuoklio ketvirčiai. Taip padariau, kad kiekviną kartą, kai stūmokliai leidžiasi, VISĄ leidimosi laiką alsuoklis būtų atidarytas. Variklio viduje slėgis turi būti mažesnis, nei atmosferoje: kaskart sutraukiami stūmokliai orą išstumia, po to alsuoklis užsidaro, ir stūmokliai ima kilti viršun. Kitu atveju, dėl slėgio, pro žiedus būtų spaudžiamas tepalas.
OK, su tuo mano patobulintu alsuokliu variklis dirba DAUG geriau, atsukus tepalo lygio matuoklę ją ima kiek pritraukinėti (gerai!). Bet išmetimo anga šiek tiek apsitepaluoja. Šiek tiek.
Taip pat kairysis cilindras sunkiai pasiurbia kurą, orą jam reikia beveik visai uždaryti, kaip sakiau anksčiau (bet čia tikriausiai dėl tepalo degimo kameroje). Karbai nauji, išbandyti ant K750 variklio, veikė puikiai.
Kompresiją cilindruose pamatavau, rodo iki 9 bar minant kojele (dar reiks pamatuoti užkūrus su vienu cilindru).
Kol kas tiek...
_________________ 8662O6653
|
|
Į viršų |
|
|
Šlitsas
|
Parašytas: 2015 Sau 28 Tre, 20:59 |
|
Užsiregistravo: 2006 Bal 07 Pen, 16:07 Pranešimai: 87 Miestas: Šilalė
|
Zergman rašė: Dar pasikrapščiau prie jo, paeksperimentavau, bet pastūmiau tą variklį į šoną, nebeturiu kol kas nuotaikos su juo kariauti...
Alsuoklis atidaro skylę kai: stūmokliai visiškai sutraukti, arba kai visiškai išstumti ("mirties taške", čia tas vienintelis alsuoklis X taip daro). Bet man tai pasirodė kiek kvailoka... Kodėl būtent tada, kai stūmokliai JAU sutraukti? Juk sutraukimo metu variklyje kyla slėgis. (nors, kai variklis dirba gerai, tai net nepagalvoji apie tai) Pasiėmiau "fleksiuką" ir pailginau alsuoklio skyles. Per visą perimetro ketvirtį.
Keturi variklio taktai - keturi alsuoklio ketvirčiai. Taip padariau, kad kiekviną kartą, kai stūmokliai leidžiasi, VISĄ leidimosi laiką alsuoklis būtų atidarytas. Variklio viduje slėgis turi būti mažesnis, nei atmosferoje: kaskart sutraukiami stūmokliai orą išstumia, po to alsuoklis užsidaro, ir stūmokliai ima kilti viršun. Kitu atveju, dėl slėgio, pro žiedus būtų spaudžiamas tepalas.
OK, su tuo mano patobulintu alsuokliu variklis dirba DAUG geriau, atsukus tepalo lygio matuoklę ją ima kiek pritraukinėti (gerai!). Bet išmetimo anga šiek tiek apsitepaluoja. Šiek tiek.
Taip pat kairysis cilindras sunkiai pasiurbia kurą, orą jam reikia beveik visai uždaryti, kaip sakiau anksčiau (bet čia tikriausiai dėl tepalo degimo kameroje). Karbai nauji, išbandyti ant K750 variklio, veikė puikiai.
Kompresiją cilindruose pamatavau, rodo iki 9 bar minant kojele (dar reiks pamatuoti užkūrus su vienu cilindru).
Kol kas tiek... gal ir kvaila , bet ar bandei sukeist karbiuratorius vietomis?
|
|
Į viršų |
|
|
Zergman
|
Parašytas: 2015 Sau 28 Tre, 21:41 |
|
|
Forumo rėmėjas |
|
Užsiregistravo: 2011 Bal 19 Ant, 19:01 Pranešimai: 520 Miestas: Tytuvėnai, Kelmės raj.
|
Šlitsas rašė: gal ir kvaila , bet ar bandei sukeist karbiuratorius vietomis? Ne, nebandžiau. Ant K750 variklio jie veikė puikiausiai. Bet galėsiu pamėginti, kai vėl kamuosiuosi prie Ural'o...
_________________ 8662O6653
|
|
Į viršų |
|
|
|
Panašios temos |
Autorius |
Atsakymai |
Peržiūrėta |
Paskutinis pranešimas |
|
|
Atsakyta cilindras 72mm
forume Kieno tai dalis? Kas tai galėtų būti?
|
metalinisvilkas |
2 |
7567 |
2021 Rgp 18 Tre, 17:22
RIMIS
|
|
|
Parduota Senovinis moto cilindras
forume Skelbimų archyvas
|
D.R.P. |
1 |
7228 |
2022 Sau 30 Sek, 12:11
D.R.P.
|
|
|
Parduota Ural m67
forume Skelbimų archyvas
|
augux |
0 |
6606 |
2022 Sau 17 Pir, 11:24
augux
|
|
|
Parduodu Ural M-67 remas
forume Skelbimai
|
xax |
0 |
7170 |
2022 Bir 16 Ket, 21:40
xax
|
|
|
Parduodu Ural M62, M63, M66 Kardanas
forume Skelbimai
|
dalius-nsu |
0 |
6816 |
2023 Rgs 22 Pen, 7:10
dalius-nsu
|
|
|
Parduodu Ural rėmas
forume Skelbimų archyvas
|
cloudio |
0 |
7468 |
2021 Lap 27 Šeš, 19:39
cloudio
|
|
|
Perku Ural m67 detalės
forume Perku dalis ir kita
|
ArNaS^ |
0 |
15372 |
2023 Rgs 25 Pir, 11:02
ArNaS^
|
|
|
Parduodu variklis v-50
forume Parduodu dalis ir kita
|
gedulis9 |
1 |
8603 |
2022 Spa 12 Tre, 19:07
RIMIS
|
|
|
Parduodu D6 Variklis
forume Skelbimų archyvas
|
VAIDAS KLI |
0 |
6866 |
2021 Bir 16 Tre, 6:37
VAIDAS KLI
|
|
|
Perku URAL PJIUKLAS 1945
forume Perku dalis ir kita
|
sumskas2 |
1 |
8837 |
2021 Lie 20 Ant, 5:52
EMJ
|
|
|
Parduodu Ural variklio komplektas
forume Skelbimų archyvas
|
Zergman |
0 |
6601 |
2022 Vas 05 Šeš, 14:37
Zergman
|
|
|
Parduota Ural gay greičiu dėžė
forume Skelbimų archyvas
|
Vytis ural1988 |
1 |
9431 |
2021 Spa 01 Pen, 7:27
laimisas
|
|
|
Parduota URAL stabdžių lėkštė
forume Parduodu dalis ir kita
|
gkeleris |
0 |
6255 |
2022 Rgs 11 Sek, 16:27
gkeleris
|
|
|
Parduodu Naujas URAL M-61, M-62 ir t.t alkuninis
forume Parduodu dalis ir kita
|
dalius-nsu |
0 |
6841 |
2022 Geg 04 Tre, 6:55
dalius-nsu
|
|
|
Neatsakyta Kieno variklis?
forume Kieno tai dalis? Kas tai galėtų būti?
|
sss |
0 |
0 |
1970 Sau 01 Ket, 2:00
Svečias
|
|
|
Neatsakyta Kieno variklis?
forume Kieno tai dalis? Kas tai galėtų būti?
|
sss |
0 |
0 |
1970 Sau 01 Ket, 2:00
Svečias
|
|
|
Parduota Jawa 360/350 Variklis
forume Skelbimų archyvas
|
papaukst |
0 |
9770 |
2021 Lie 29 Ket, 23:02
papaukst
|
|
|
Parduodu Riga 12 variklis
forume Skelbimų archyvas
|
augux |
0 |
4504 |
2022 Kov 08 Ant, 14:26
augux
|
|
|
Užrūdijęs variklis
forume Bendros diskusijos
|
kęstutis |
8 |
23256 |
2022 Geg 13 Pen, 12:58
kęstutis
|
|
|
Mustang 69 variklis
forume Interneto adresai ir naudinga literatūra
|
OldRobis |
0 |
3698 |
2023 Rgs 26 Ant, 12:56
OldRobis
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 368 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
Jonas Kakava
» 2024 Bal 13 Šeš, 17:19
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
hid3
» 2024 Kov 02 Šeš, 0:03
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
satsek12
» 2024 Kov 26 Ant, 9:08
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
Valkata
» 2024 Vas 26 Pir, 10:34
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
Audifanas123
» 2024 Vas 04 Sek, 18:03
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
Smygolas
» 2024 Sau 21 Sek, 21:31
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
Kro0liK
» 2023 Rgs 22 Pen, 17:37
|
|
Kuro bako padengimas rūdims atsparia medžiaga
zpla
» 2023 Rgs 22 Pen, 20:31
|
|
Reikia Kauniečių pagalbos.
sgso
» 2023 Rgs 14 Ket, 13:01
|
|
Karburatoriaus Pekar K68 adatos guma
inkilas
» 2023 Rgs 02 Šeš, 20:01
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|