Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Dnepr MT 11 remontas
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=63488
Puslapis 832

Autorius:  Zhynys [ 2015 Lap 13 Pen, 18:17 ]
Pranešimo tema:  Re: Dnepr MT 11 remontas

Aš taip pasidariau. Įsidėjau tefloninius manžetukus. Kol kas slėgio trūkumu nesiskundžiu. Karštam varikliui ant laisvų užsidega tepalo slėgio lemputė (1,5 bar).
Manžetus dariausi pagal užsakymą.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Autorius:  sooryy [ 2015 Lap 13 Pen, 18:32 ]
Pranešimo tema:  Re: Dnepr MT 11 remontas

Zhynys rašė:
Aš taip pasidariau. Įsidėjau tefloninius manžetukus. Kol kas slėgio trūkumu nesiskundžiu. Karštam varikliui ant laisvų užsidega tepalo slėgio lemputė (1,5 bar).
Manžetus dariausi pagal užsakymą.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


koks slėgis padidinus apsukas?

Autorius:  Zhynys [ 2015 Lap 13 Pen, 20:37 ]
Pranešimo tema:  Re: Dnepr MT 11 remontas

Maksimalus apie 4,5 bar. Po to redukcinis atsidaro. Karšto variklio nematavau, nes manometro sriegis netinka ir truputį leidžia.
Ir iš viso manometru slėgį matavau, nes slėgio daviklis sugedo ir važiuojant degiotis pradėjo. Pakeičiau į kitą ir tikrinau jo suveikimo slėgį.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Autorius:  sooryy [ 2015 Lap 13 Pen, 23:47 ]
Pranešimo tema:  Re: Dnepr MT 11 remontas

Zhynys rašė:
Maksimalus apie 4,5 bar. Po to redukcinis atsidaro. Karšto variklio nematavau, nes manometro sriegis netinka ir truputį leidžia.
Ir iš viso manometru slėgį matavau, nes slėgio daviklis sugedo ir važiuojant degiotis pradėjo. Pakeičiau į kitą ir tikrinau jo suveikimo slėgį.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


pas mane šalto variklio tepalo slėgis apie 4 bar, gazuojant užkila virš 6 bar o apšilus tepalui slėgis gazuojant vos pakyla virš 2 bar. dėl ko praktiškai visa laiką šviečia indikacinė lemputė.

Autorius:  evris [ 2015 Lap 14 Šeš, 6:58 ]
Pranešimo tema:  Re: Dnepr MT 11 remontas

sooryy rašė:
Zhynys rašė:
Maksimalus apie 4,5 bar. Po to redukcinis atsidaro. Karšto variklio nematavau, nes manometro sriegis netinka ir truputį leidžia.
Ir iš viso manometru slėgį matavau, nes slėgio daviklis sugedo ir važiuojant degiotis pradėjo. Pakeičiau į kitą ir tikrinau jo suveikimo slėgį.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


pas mane šalto variklio tepalo slėgis apie 4 bar, gazuojant užkila virš 6 bar o apšilus tepalui slėgis gazuojant vos pakyla virš 2 bar. dėl ko praktiškai visa laiką šviečia indikacinė lemputė.

Panasu, kad tepalo siurblio dantraciai sudile, tepalui susilus ir suskystejus nesukelia slegio.

Autorius:  gedulis9 [ 2015 Lap 14 Šeš, 20:10 ]
Pranešimo tema:  Re: Dnepr MT 11 remontas

Pirma susipilk normalu tepala 20w 50.tada ziurek,o jei jau tokie supilti,reiskia amen gitarai ir greiciausiai pats siurbliukas visas kiauras...jei ardysi,neisardyk pilnai o tik nuimk karteri ir siurbliuko dantrati.tada su drele suk siurbliuka o paemimo vamzdeli ikisk i salerka,pamatysi kaip tyska per visus nesandarumus...va cia ir bus pagrindines bedos del slegio kritimo

Autorius:  sooryy [ 2015 Lap 14 Šeš, 22:16 ]
Pranešimo tema:  Re: Dnepr MT 11 remontas

gedulis9 rašė:
Pirma susipilk normalu tepala 20w 50.tada ziurek,o jei jau tokie supilti,reiskia amen gitarai ir greiciausiai pats siurbliukas visas kiauras...jei ardysi,neisardyk pilnai o tik nuimk karteri ir siurbliuko dantrati.tada su drele suk siurbliuka o paemimo vamzdeli ikisk i salerka,pamatysi kaip tyska per visus nesandarumus...va cia ir bus pagrindines bedos del slegio kritimo


Tepalai įpilti kokie priklauso. Riekes bandyti tikrinti taip kaip patarėt.

Autorius:  sooryy [ 2015 Lap 17 Ant, 9:14 ]
Pranešimo tema:  Re: Dnepr MT 11 remontas

sooryy rašė:
gedulis9 rašė:
Pirma susipilk normalu tepala 20w 50.tada ziurek,o jei jau tokie supilti,reiskia amen gitarai ir greiciausiai pats siurbliukas visas kiauras...jei ardysi,neisardyk pilnai o tik nuimk karteri ir siurbliuko dantrati.tada su drele suk siurbliuka o paemimo vamzdeli ikisk i salerka,pamatysi kaip tyska per visus nesandarumus...va cia ir bus pagrindines bedos del slegio kritimo


Tepalai įpilti kokie priklauso. Riekes bandyti tikrinti taip kaip patarėt.



Šiek tiek pasistūmėjau su variklio ardymų (ardyti nesudėtinga, sudėtingiau bus viska teisingai sukrauti).
Prasukus tepalo siurblį su suktuku kaip patarė kolega Gedulis9 skistis sunkęsi pro gitarą, nuėmus gitara matėsi kėli paviršiaus pažeidimai kuriuos padare alkūninis velenas, prieš tai kas montavo alkūnini veleną tikriausia kale plaktuku ir taip paplojo viena kraštą kuris dedant gitara pažiedė jos paviršių. Paskirstymo veleno galinis guolis sukasi sunkia su pastrigimais.

Autorius:  gedulis9 [ 2015 Lap 17 Ant, 9:39 ]
Pranešimo tema:  Re: Dnepr MT 11 remontas

Tepalas ar salerka sunkias?lei salerka,problema ne cia.o per siurblio velenelius nebega?jei timrinai su tepalu,nieko nesuprasi.be abejo i girara reik sudet manzetus.as buvau sudejes x ringus,tai kol variklis sukasi ,tol lempute neuzsidega.dar nesandaru buna kur gitara jungiasi su bloku.tas kanalas kur nuo siurblio eina.ten galima ir uzpjaut grioveli ir o ringa ten ispraust.beto siurblys negali turetisilginio laisvumo

Autorius:  sooryy [ 2015 Lap 17 Ant, 12:07 ]
Pranešimo tema:  Re: Dnepr MT 11 remontas

gedulis9 rašė:
Tepalas ar salerka sunkias?lei salerka,problema ne cia.o per siurblio velenelius nebega?jei timrinai su tepalu,nieko nesuprasi.be abejo i girara reik sudet manzetus.as buvau sudejes x ringus,tai kol variklis sukasi ,tol lempute neuzsidega.dar nesandaru buna kur gitara jungiasi su bloku.tas kanalas kur nuo siurblio eina.ten galima ir uzpjaut grioveli ir o ringa ten ispraust.beto siurblys negali turetisilginio laisvumo


tikrinau su benzinu, dyzelio neturėjau. Gal pamenat kokius manzetus naudojot(išmatavimus)? Tepalo siurblys turi šiokį tokį laisvumą, čia manau gali būti pagrindine problema dėl ko slėgis krenta.

Puslapis 832 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/