Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos 1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms. 2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai. 3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img"). 7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja. 9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai. Plačiau: Visos taisyklės
pavel1332
|
Parašytas: 2015 Lap 03 Ant, 20:35 |
|
|
Forumo rėmėjas |
|
Užsiregistravo: 2015 Bir 04 Ket, 13:20 Pranešimai: 264 Miestas: Vilnius
|
Varyklis irgi sutampa?
_________________ Tel. 860253398
|
|
Į viršų |
|
|
Arisimo
|
Parašytas: 2015 Lap 03 Ant, 21:21 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2008 Spa 08 Tre, 21:59 Pranešimai: 660 Miestas: Jonava
|
Jonas L. rašė: Čia kaip ir 402 Iš ko sprendžiate, kad 402-as, iš grotelių ir klykų? Pirmieji 407-i taip pat buvo tokie patys. Reik žiūrėti pagaminimo metus ir mėnesį.
|
|
Į viršų |
|
|
Arisimo
|
Parašytas: 2015 Lap 03 Ant, 21:26 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2008 Spa 08 Tre, 21:59 Pranešimai: 660 Miestas: Jonava
|
pavel1332 rašė: Sveiki. Radau gan nebloga moskvichu, ka galite apie ji psakyti is foto? Ar originalus? ? Savininkas sake kad varyklis 408 uzkonservuotas, pilnai veikiantis. Ar sunku bus rasti originalu varykli? Galvoju pirkti restauracjai Dokumentai tvarkingi, kaina tikrai labai maza 220eur. Kiek galeciau gauti uz pilnai atrestauruota? Pridedu pora foto Originalų 407-o variklį rasti tikrai bus reikalų. Kolega Virgas parduoda naują 407-bloką, galvą originalią irgi ne taip paprasta bus rasti. 408-o variklį dėdavo dėl to, kad jau nebegamino 407-o variklio ir jis buvo beveik identiškas. Parduodant po restauracijos tikrai neatgausit kolega įdėto triūso ir finansų, o ir dalis reikiamas susipirkti bus reikalų. Sėkmės jei imsitės projekto.
|
|
Į viršų |
|
|
Arisimo
|
Parašytas: 2015 Lap 03 Ant, 21:28 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2008 Spa 08 Tre, 21:59 Pranešimai: 660 Miestas: Jonava
|
pavel1332 rašė: Varyklis irgi sutampa? 402-o variklis panašus į 401-o ir skiriasi nuo 407-o.
|
|
Į viršų |
|
|
pavel1332
|
Parašytas: 2015 Lap 04 Tre, 6:55 |
|
|
Forumo rėmėjas |
|
Užsiregistravo: 2015 Bir 04 Ket, 13:20 Pranešimai: 264 Miestas: Vilnius
|
Arisimo rašė: pavel1332 rašė: Varyklis irgi sutampa? 402-o variklis panašus į 401-o ir skiriasi nuo 407-o.[/quote Pagaminimo metai 61, 407 varyklis nuo 60metu jau eidavo 1.3 45ag su 4 pavaru deze toks pat kaip ir buvo 408 moskvichuje 1.3 45Ag. Skirdavosi tik korbiratorius ir dar pora daliu. Kad pakeisti varykli nereikedavo nieko perdarineti. Ir nuo58 -9jau eidavo ne apatinuu voztuvu 35ag varyklis o viršutiniu 45AG. Is to iseina kad varykliai po 60 metu buvo identiski 407-408 moskvichiu. Bet galiu ir klysti
_________________ Tel. 860253398
|
|
Į viršų |
|
|
Arisimo
|
Parašytas: 2015 Lap 04 Tre, 7:45 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2008 Spa 08 Tre, 21:59 Pranešimai: 660 Miestas: Jonava
|
pavel1332 rašė: Arisimo rašė: pavel1332 rašė: Varyklis irgi sutampa? 402-o variklis panašus į 401-o ir skiriasi nuo 407-o.[/quote Pagaminimo metai 61, 407 varyklis nuo 60metu jau eidavo 1.3 45ag su 4 pavaru deze toks pat kaip ir buvo 408 moskvichuje 1.3 45Ag. Skirdavosi tik korbiratorius ir dar pora daliu. Kad pakeisti varykli nereikedavo nieko perdarineti. Ir nuo58 -9jau eidavo ne apatinuu voztuvu 35ag varyklis o viršutiniu 45AG. Is to iseina kad varykliai po 60 metu buvo identiski 407-408 moskvichiu. Bet galiu ir klysti Pradėjus gaminti 407-ą variklis jau buvo naudojamas būtent toks koks vėlesniuose ir perėjo į 403-ą. 407-o variklis skiriasi nuo 408-o: pats blokas kitoks, ta prasme alkūninio tvirtinimu ir pačiu alkūniniu, galva turėjo papildomą angą pečiukui pajungti, įsiurbimo kolektorius su karbiuratoriumi, tepalo grubaus valymo filtas kitoks. Tai tiek. Greičių dėžė iki 59-ų vidurio kažkur dar ėjo trijų bėgių, o 59-ų pabaigoje montavo keturbėgę.
|
|
Į viršų |
|
|
Raimis
|
Parašytas: 2015 Lap 04 Tre, 9:31 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 11:24 Pranešimai: 8594 Miestas: Alytus
|
pavel1332 rašė: Is to iseina kad varykliai po 60 metu buvo identiski 407-408 moskvichiu. Bet galiu ir klysti Klystate ir smarkiai. Kažkur prisigaudėt neteisingos informacijos. Domėtis reikėtų plačiau ir iš daugelio šaltinių susidarysit teisingą vaizdą. Kolega Arisimo jau pateikė daug vertingų detalių- atkreipkit dėmesį. Kas dėl pateikto nuotraukose automobilio, tai išorė atitinka M407, bet tik ne 1961 metus. Čia ankstyvesnio išvaizda. Jei yra nuotraukų daugiau- iš vidaus ir variklio skyriaus- parodykit, gal paaiškės daugiau. Taip pat būtų gerai žinoti, kaip atrodo gamyklinė lentelė.
_________________ Forume rašome lietuviškai. !!!
|
|
Į viršų |
|
|
Raimis
|
Parašytas: 2015 Lap 04 Tre, 9:35 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 11:24 Pranešimai: 8594 Miestas: Alytus
|
Ir dar dėl klausimo „kiek gausiu po restauracijos?“. Po restauracijos gausite didžiulį minusą į savo biudžetą, nes toli gražu pardavimo kaina neatpirks įdėtų sąnaudų. Jei čia Jūsų verslo planas, tai kuo greičiau jo atsisakykit, o automobilio pirkimą perleiskit tam, kuris yra šio modelio mėgėjas ir jo tikslai yra visai kiti.
_________________ Forume rašome lietuviškai. !!!
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 154 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
Jonas Kakava
» 2024 Bal 13 Šeš, 17:19
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
hid3
» 2024 Kov 02 Šeš, 0:03
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
satsek12
» 2024 Kov 26 Ant, 9:08
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
Valkata
» 2024 Vas 26 Pir, 10:34
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
Audifanas123
» 2024 Vas 04 Sek, 18:03
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
Smygolas
» 2024 Sau 21 Sek, 21:31
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
Kro0liK
» 2023 Rgs 22 Pen, 17:37
|
|
Kuro bako padengimas rūdims atsparia medžiaga
zpla
» 2023 Rgs 22 Pen, 20:31
|
|
Reikia Kauniečių pagalbos.
sgso
» 2023 Rgs 14 Ket, 13:01
|
|
Karburatoriaus Pekar K68 adatos guma
inkilas
» 2023 Rgs 02 Šeš, 20:01
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|