Re: Klausimai dėl Jupiter 3
Parašytas: 16 Gru 2015, 21:26
Jupiteris neturi atskiro varžto normai ir ipylimui.
Kaireje variklio puseje yra elipsės formos dangtelis, kuris yra prisuktas dviem plokščiu atsuktuvu sukamais varžtais. Juos atsukus dangtelis turi nusiimti. Ant dangtelio iš jo vidinės pusės yra metalinė juosta (ščiūpas) su žymemis. Panašiai kaip ir automobiliui. Pro šią vietą reikia įpilti tepalą. Pilasi transmisinė alyva, kiekis berods 1l. Supylus tam tikrą kiekį reikia dangtelį uždėti atgal, bet neprisukus jo vėl jį išimti ir pažiūrėti pagal indikacinę metaline juostą (ščiūpą) ar yra tepalo norma. Ant juostos yra ikirtimai, rodantys minimalų ir maksimalų kiekį. Tepalas iš greičių dėžės išleidžiamas atsukant variklio dugne( apačioje ) esantį varžtą (22mm galva berods ar 24, nepamenu). Rekomenduojama išleisti pašildžius variklį, kadangi tepalas bus skystesnis ir jo išbegs daugiau ir greičiau.
Toliau pas Iž Jupiter pilasi tepalas į alkūninių velenų jungimo ertmę, kurioje yra juos jungiantis skriemulys. Tepalas ten gali būti pilamas tiek transmisinis, tik variklinė alyva. Tepalo paskirtis toje vietoje yra prailginti alkūninio veleno riebokšlių tarnavimo laiką.
Tepalas iš ten išleidžiamas apačioje variklio nuėmus stačiakampę skardelę. Ji prisukta keturiais varžtais, sukamais minusiuniu atsuktuvu. Pripilamas pro kairiajame variklio šone esančią angą, kurią užsandarina didelis ganetinai varžtas, sukamas minusiniu atskutuvu. Ten pili pro tą skylę . Kažkas apie 200 ml pilasi ten. Dėl tikslesnio kiekio reikia manualus žiurėt.
Kaireje variklio puseje yra elipsės formos dangtelis, kuris yra prisuktas dviem plokščiu atsuktuvu sukamais varžtais. Juos atsukus dangtelis turi nusiimti. Ant dangtelio iš jo vidinės pusės yra metalinė juosta (ščiūpas) su žymemis. Panašiai kaip ir automobiliui. Pro šią vietą reikia įpilti tepalą. Pilasi transmisinė alyva, kiekis berods 1l. Supylus tam tikrą kiekį reikia dangtelį uždėti atgal, bet neprisukus jo vėl jį išimti ir pažiūrėti pagal indikacinę metaline juostą (ščiūpą) ar yra tepalo norma. Ant juostos yra ikirtimai, rodantys minimalų ir maksimalų kiekį. Tepalas iš greičių dėžės išleidžiamas atsukant variklio dugne( apačioje ) esantį varžtą (22mm galva berods ar 24, nepamenu). Rekomenduojama išleisti pašildžius variklį, kadangi tepalas bus skystesnis ir jo išbegs daugiau ir greičiau.
Toliau pas Iž Jupiter pilasi tepalas į alkūninių velenų jungimo ertmę, kurioje yra juos jungiantis skriemulys. Tepalas ten gali būti pilamas tiek transmisinis, tik variklinė alyva. Tepalo paskirtis toje vietoje yra prailginti alkūninio veleno riebokšlių tarnavimo laiką.
Tepalas iš ten išleidžiamas apačioje variklio nuėmus stačiakampę skardelę. Ji prisukta keturiais varžtais, sukamais minusiuniu atsuktuvu. Pripilamas pro kairiajame variklio šone esančią angą, kurią užsandarina didelis ganetinai varžtas, sukamas minusiniu atskutuvu. Ten pili pro tą skylę . Kažkas apie 200 ml pilasi ten. Dėl tikslesnio kiekio reikia manualus žiurėt.