Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt/

Dažnai kylantys klausimai apie motociklus 'IŽ'
http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=1&t=64794
Puslapis 231

Autorius:  aivaras. [ 2015 Gru 16 Tre, 22:26 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimai dėl Jupiter 3

Jupiteris neturi atskiro varžto normai ir ipylimui.
Kaireje variklio puseje yra elipsės formos dangtelis, kuris yra prisuktas dviem plokščiu atsuktuvu sukamais varžtais. Juos atsukus dangtelis turi nusiimti. Ant dangtelio iš jo vidinės pusės yra metalinė juosta (ščiūpas) su žymemis. Panašiai kaip ir automobiliui. Pro šią vietą reikia įpilti tepalą. Pilasi transmisinė alyva, kiekis berods 1l. Supylus tam tikrą kiekį reikia dangtelį uždėti atgal, bet neprisukus jo vėl jį išimti ir pažiūrėti pagal indikacinę metaline juostą (ščiūpą) ar yra tepalo norma. Ant juostos yra ikirtimai, rodantys minimalų ir maksimalų kiekį. Tepalas iš greičių dėžės išleidžiamas atsukant variklio dugne( apačioje ) esantį varžtą (22mm galva berods ar 24, nepamenu). Rekomenduojama išleisti pašildžius variklį, kadangi tepalas bus skystesnis ir jo išbegs daugiau ir greičiau.
Toliau pas Iž Jupiter pilasi tepalas į alkūninių velenų jungimo ertmę, kurioje yra juos jungiantis skriemulys. Tepalas ten gali būti pilamas tiek transmisinis, tik variklinė alyva. Tepalo paskirtis toje vietoje yra prailginti alkūninio veleno riebokšlių tarnavimo laiką.
Tepalas iš ten išleidžiamas apačioje variklio nuėmus stačiakampę skardelę. Ji prisukta keturiais varžtais, sukamais minusiuniu atsuktuvu. Pripilamas pro kairiajame variklio šone esančią angą, kurią užsandarina didelis ganetinai varžtas, sukamas minusiniu atskutuvu. Ten pili pro tą skylę . Kažkas apie 200 ml pilasi ten. Dėl tikslesnio kiekio reikia manualus žiurėt.

Autorius:  bartex [ 2015 Gru 16 Tre, 22:35 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimai dėl Jupiter 3

Nerijus666 rašė:
originalioje knygutėje nerašo ? :shock: gal ne tą knygutę skaitote? kaip ji vadinasi ir kas autorius? šiaip izh motociklų remontą pirmiausia ir reikėtų pradėt nuo knygutės skaitymo ir ją žinot kaip maldą. neįsivaizduoju kaip jūs planuojate "restauruot" jį, jei net neskaitėt dar knygutės ir elementarius klausimus uždavinėjate? nemanau kad geras likimas jo laukia.


Turiu eksplotacijos inkstrukcija.. Tamsta nereikia but arogantisku.. Nevisi tokie protingi rusu kalba suprast... as skaitau Anglisku vertimu universalia visiem izam tad truputi ir rasytines ir vaizdines informacijos truksta... Tam ir rrikalingas forumas, kad klausti... Ne jums spresti apie likimus, tik idiotas pirma imasi darbo, o paskui aiskinasi kas kaip...

Autorius:  bartex [ 2015 Gru 16 Tre, 22:36 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimai dėl Jupiter 3

aivaras. rašė:
Jupiteris neturi atskiro varžto normai ir ipylimui.
Kaireje variklio puseje yra elipsės formos dangtelis, kuris yra prisuktas dviem plokščiu atsuktuvu sukamais varžtais. Juos atsukus dangtelis turi nusiimti. Ant dangtelio iš jo vidinės pusės yra metalinė juosta (ščiūpas) su žymemis. Panašiai kaip ir automobiliui. Pro šią vietą reikia įpilti tepalą. Pilasi transmisinė alyva, kiekis berods 1l. Supylus tam tikrą kiekį reikia dangtelį uždėti atgal, bet neprisukus jo vėl jį išimti ir pažiūrėti pagal indikacinę metaline juostą (ščiūpą) ar yra tepalo norma. Ant juostos yra ikirtimai, rodantys minimalų ir maksimalų kiekį. Tepalas iš greičių dėžės išleidžiamas atsukant variklio dugne( apačioje ) esantį varžtą (22mm galva berods ar 24, nepamenu). Rekomenduojama išleisti pašildžius variklį, kadangi tepalas bus skystesnis ir jo išbegs daugiau ir greičiau.
Toliau pas Iž Jupiter pilasi tepalas į alkūninių velenų jungimo ertmę, kurioje yra juos jungiantis skriemulys. Tepalas ten gali būti pilamas tiek transmisinis, tik variklinė alyva. Tepalo paskirtis toje vietoje yra prailginti alkūninio veleno riebokšlių tarnavimo laiką.
Tepalas iš ten išleidžiamas apačioje variklio nuėmus stačiakampę skardelę. Ji prisukta keturiais varžtais, sukamais minusiuniu atsuktuvu. Pripilamas pro kairiajame variklio šone esančią angą, kurią užsandarina didelis ganetinai varžtas, sukamas minusiniu atskutuvu. Ten pili pro tą skylę . Kažkas apie 200 ml pilasi ten. Dėl tikslesnio kiekio reikia manualus žiurėt.


Aciu viska supratau, ir manau dar ne vienam pravers :)

Autorius:  gedulis9 [ 2015 Gru 17 Ket, 7:16 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimai dėl Jupiter 3

aivaras galetu dirbt rasytoju :) issamiau turbut jau ir nebeimanoma butu aprasyti tokius 2 paprastus dalykus... :puiku:

Autorius:  pofke78 [ 2015 Gru 17 Ket, 11:14 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimai dėl Jupiter 3

Tiek kad į veleną pilasi 100gr, o į dėžę 1ltr :)

Autorius:  aivaras. [ 2015 Gru 17 Ket, 13:38 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimai dėl Jupiter 3

http://moto18vtk.blogspot.lt/2014/06/sk ... l-Izh.html

Autorius:  pofke78 [ 2015 Gru 17 Ket, 13:40 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimai dėl Jupiter 3

O kokia alternatyva amortizatorių alyvai?

Autorius:  aivaras. [ 2015 Gru 17 Ket, 14:34 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimai dėl Jupiter 3

Tiek į Jawa ir Iž pilu Motul 10 ar 15 klampumo šakių tepala. Veikia gerai.

Autorius:  bartex [ 2015 Gru 21 Pir, 9:08 ]
Pranešimo tema:  Re: Daznai kylantys klausimai apie motociklus Izh

Sveiki, norejau paklasuti:

Gal kas zino lenku parduotuviu ar kitokiu kokiu kur jiems butu galima nusipirkti nauju daliu.. pradziai domina duslintuvai ir alkunes... Nes senieji aprudyje ir isvidaus pora mm suodziu sienele... tai chromuot nelabai galvoju...
Ir gal butu galima kazkur rasti siam modeliui chromuojamu ir cinkuojamu detaliu sarasa?

Autorius:  laimisas [ 2015 Gru 21 Pir, 12:20 ]
Pranešimo tema:  Re: Daznai kylantys klausimai apie motociklus Izh

bartex rašė:
Sveiki, norejau paklasuti:
Gal kas zino lenku parduotuviu ar kitokiu kokiu kur jiems butu galima nusipirkti nauju daliu.. pradziai domina duslintuvai ir alkunes... Nes senieji aprudyje ir isvidaus pora mm suodziu sienele... tai chromuot nelabai galvoju...
Ir gal butu galima kazkur rasti siam modeliui chromuojamu ir cinkuojamu detaliu sarasa?

O google jau nebeveikia?

Puslapis 231 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/