Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt/

Dažnai kylantys klausimai apie motociklus 'IŽ'
http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=1&t=64794
Puslapis 121

Autorius:  bartex [ 2015 Gru 16 Tre, 13:28 ]
Pranešimo tema:  Dažnai kylantys klausimai apie motociklus 'IŽ'

Norėjau paklausti per kur yra pilamas tepalas į greičių dėžę, kur yra ribos matuoklis. Ir kaip teisingai visą alyvą seną išleisti. Dėkui

Autorius:  aivaras. [ 2015 Gru 16 Tre, 13:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimai dėl Jupiter 3

Soninis dangtukas kairej pusej kur sankaba reguliuoti yra. Ji išiemi atsukes du varžtelius ir ant jo bus metaline juosta su zymemis. Per ten pili ir ziuri i zymes.

Autorius:  bartex [ 2015 Gru 16 Tre, 13:56 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimai dėl Jupiter 3

o kaip teisingai nuleist tepala, kad kur seno nepasiliktu.

Autorius:  gedulis9 [ 2015 Gru 16 Tre, 14:00 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimai dėl Jupiter 3

Siltam varikliui atsuki varzta ir isbega.kad ir koks gramas liks,nieko nenutiks.nepamirsk kad ir i tarpubloke pilasi alyva...

Autorius:  bartex [ 2015 Gru 16 Tre, 20:05 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimai dėl Jupiter 3

Nesupratau i varikli pilasi du skirtingi tepalai? Nju greiciu deze ir sankaba vienas, o kur kitas ir kaip ji pamatuot?

Autorius:  mynde [ 2015 Gru 16 Tre, 20:39 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimai dėl Jupiter 3

i varikli (i bloka siuo atveju)pilasi vienas ir vienintelis transmisinis tepalas matuokle jei gerai ismanau apie sovietine technika yra ant kairio variklio dangtelio varztas nuo apacios i virsu auksciau nei visi kiti(galiu del sito ir klysti nelabai su izais esu susidures). variklis taip sakant cilindras, alkuninis velenas ir ziedai yra tepami tuo tepalu kuris pilasi i benzina juk cia dvitaktis

Autorius:  pofke78 [ 2015 Gru 16 Tre, 21:01 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimai dėl Jupiter 3

mynde rašė:
i varikli (i bloka siuo atveju)pilasi vienas ir vienintelis transmisinis tepalas matuokle jei gerai ismanau apie sovietine technika yra ant kairio variklio dangtelio varztas nuo apacios i virsu auksciau nei visi kiti(galiu del sito ir klysti nelabai su izais esu susidures). variklis taip sakant cilindras, alkuninis velenas ir ziedai yra tepami tuo tepalu kuris pilasi i benzina juk cia dvitaktis

Labai blogai nusimanai.

Autorius:  bartex [ 2015 Gru 16 Tre, 21:15 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimai dėl Jupiter 3

Kaip ryga, delta, stela aptarnaujama zinau... bet cia ne toks manau principas.. tad bandau issiaiskint.. info ir nelabai randu.. orginalioj knygutej ir neraso...

Autorius:  gedulis9 [ 2015 Gru 16 Tre, 21:23 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimai dėl Jupiter 3

Aivaras aprase kaip patikrint ir pamatuot.o i tarpubloke tepalas pilasi atskirai.

Autorius:  Nerijus666 [ 2015 Gru 16 Tre, 21:26 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimai dėl Jupiter 3

originalioje knygutėje nerašo ? :shock: gal ne tą knygutę skaitote? kaip ji vadinasi ir kas autorius? šiaip izh motociklų remontą pirmiausia ir reikėtų pradėt nuo knygutės skaitymo ir ją žinot kaip maldą. neįsivaizduoju kaip jūs planuojate "restauruot" jį, jei net neskaitėt dar knygutės ir elementarius klausimus uždavinėjate? nemanau kad geras likimas jo laukia.

Autorius:  aivaras. [ 2015 Gru 16 Tre, 21:26 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimai dėl Jupiter 3

Jupiteris neturi atskiro varžto normai ir ipylimui.
Kaireje variklio puseje yra elipsės formos dangtelis, kuris yra prisuktas dviem plokščiu atsuktuvu sukamais varžtais. Juos atsukus dangtelis turi nusiimti. Ant dangtelio iš jo vidinės pusės yra metalinė juosta (ščiūpas) su žymemis. Panašiai kaip ir automobiliui. Pro šią vietą reikia įpilti tepalą. Pilasi transmisinė alyva, kiekis berods 1l. Supylus tam tikrą kiekį reikia dangtelį uždėti atgal, bet neprisukus jo vėl jį išimti ir pažiūrėti pagal indikacinę metaline juostą (ščiūpą) ar yra tepalo norma. Ant juostos yra ikirtimai, rodantys minimalų ir maksimalų kiekį. Tepalas iš greičių dėžės išleidžiamas atsukant variklio dugne( apačioje ) esantį varžtą (22mm galva berods ar 24, nepamenu). Rekomenduojama išleisti pašildžius variklį, kadangi tepalas bus skystesnis ir jo išbegs daugiau ir greičiau.
Toliau pas Iž Jupiter pilasi tepalas į alkūninių velenų jungimo ertmę, kurioje yra juos jungiantis skriemulys. Tepalas ten gali būti pilamas tiek transmisinis, tik variklinė alyva. Tepalo paskirtis toje vietoje yra prailginti alkūninio veleno riebokšlių tarnavimo laiką.
Tepalas iš ten išleidžiamas apačioje variklio nuėmus stačiakampę skardelę. Ji prisukta keturiais varžtais, sukamais minusiuniu atsuktuvu. Pripilamas pro kairiajame variklio šone esančią angą, kurią užsandarina didelis ganetinai varžtas, sukamas minusiniu atskutuvu. Ten pili pro tą skylę . Kažkas apie 200 ml pilasi ten. Dėl tikslesnio kiekio reikia manualus žiurėt.

Autorius:  bartex [ 2015 Gru 16 Tre, 21:35 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimai dėl Jupiter 3

Nerijus666 rašė:
originalioje knygutėje nerašo ? :shock: gal ne tą knygutę skaitote? kaip ji vadinasi ir kas autorius? šiaip izh motociklų remontą pirmiausia ir reikėtų pradėt nuo knygutės skaitymo ir ją žinot kaip maldą. neįsivaizduoju kaip jūs planuojate "restauruot" jį, jei net neskaitėt dar knygutės ir elementarius klausimus uždavinėjate? nemanau kad geras likimas jo laukia.


Turiu eksplotacijos inkstrukcija.. Tamsta nereikia but arogantisku.. Nevisi tokie protingi rusu kalba suprast... as skaitau Anglisku vertimu universalia visiem izam tad truputi ir rasytines ir vaizdines informacijos truksta... Tam ir rrikalingas forumas, kad klausti... Ne jums spresti apie likimus, tik idiotas pirma imasi darbo, o paskui aiskinasi kas kaip...

Autorius:  bartex [ 2015 Gru 16 Tre, 21:36 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimai dėl Jupiter 3

aivaras. rašė:
Jupiteris neturi atskiro varžto normai ir ipylimui.
Kaireje variklio puseje yra elipsės formos dangtelis, kuris yra prisuktas dviem plokščiu atsuktuvu sukamais varžtais. Juos atsukus dangtelis turi nusiimti. Ant dangtelio iš jo vidinės pusės yra metalinė juosta (ščiūpas) su žymemis. Panašiai kaip ir automobiliui. Pro šią vietą reikia įpilti tepalą. Pilasi transmisinė alyva, kiekis berods 1l. Supylus tam tikrą kiekį reikia dangtelį uždėti atgal, bet neprisukus jo vėl jį išimti ir pažiūrėti pagal indikacinę metaline juostą (ščiūpą) ar yra tepalo norma. Ant juostos yra ikirtimai, rodantys minimalų ir maksimalų kiekį. Tepalas iš greičių dėžės išleidžiamas atsukant variklio dugne( apačioje ) esantį varžtą (22mm galva berods ar 24, nepamenu). Rekomenduojama išleisti pašildžius variklį, kadangi tepalas bus skystesnis ir jo išbegs daugiau ir greičiau.
Toliau pas Iž Jupiter pilasi tepalas į alkūninių velenų jungimo ertmę, kurioje yra juos jungiantis skriemulys. Tepalas ten gali būti pilamas tiek transmisinis, tik variklinė alyva. Tepalo paskirtis toje vietoje yra prailginti alkūninio veleno riebokšlių tarnavimo laiką.
Tepalas iš ten išleidžiamas apačioje variklio nuėmus stačiakampę skardelę. Ji prisukta keturiais varžtais, sukamais minusiuniu atsuktuvu. Pripilamas pro kairiajame variklio šone esančią angą, kurią užsandarina didelis ganetinai varžtas, sukamas minusiniu atskutuvu. Ten pili pro tą skylę . Kažkas apie 200 ml pilasi ten. Dėl tikslesnio kiekio reikia manualus žiurėt.


Aciu viska supratau, ir manau dar ne vienam pravers :)

Autorius:  gedulis9 [ 2015 Gru 17 Ket, 6:16 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimai dėl Jupiter 3

aivaras galetu dirbt rasytoju :) issamiau turbut jau ir nebeimanoma butu aprasyti tokius 2 paprastus dalykus... :puiku:

Autorius:  pofke78 [ 2015 Gru 17 Ket, 10:14 ]
Pranešimo tema:  Re: Klausimai dėl Jupiter 3

Tiek kad į veleną pilasi 100gr, o į dėžę 1ltr :)

Puslapis 121 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/