Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Motorinio dviračio registravimas: instrukcija
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=66706
Puslapis 11

Autorius:  augism [ 2016 Geg 14 Šeš, 21:21 ]
Pranešimo tema:  Motorinio dviračio registravimas: instrukcija

Praėjau ilgą kelią aiškindamasis dėl motorinio dviračio registravimo. Tai gi, yra keli būdai:
1. Pas latvius. Reikia pagyvenusio latvio, kuris paimtų jūsų motorinį dviratį, važiuotų į savo Regitrą, pateiktų ranka rašytą pirkimo pardavimo sutartį, kad motorinį dviratį įsigijo iki 2004 metų. Tada nurodytų, kad jis buvo išardytas, nebuvo galima registruoti, o va dabar nori registruoti. Patys latviai sako, kad šitas metodas gali ir nesuveikti dėl bukų pareigūnų. Jei turite dokumentus (rusiškus), latviai su jas registruoja jau be visokių pasakų. Ant motorinio dviračio turi būti lentelė, rėmas, vairas ir ratai. Reikalo kaina 37 Eur. Girdėjau iš latvių, kad Estijoje niekur net važiuot nereikia. Siunti nuotraukas el.paštu, ir paštu gauni dokumentus su numeriais.
2. Kaip istorinės transporto priemonės. Eini i kokį nors retromobile.lt, rašai jiems prašymą užregistruoti motorinį dviratį, ir apmoki jų tarifą, pvz., retromobile - 100 Eur. Jie sudaro komisiją iš 3 žmonių, jie atvažiuoja, fotografuoja, pildo dokumentus, siunčia į Valst kelių transp inspekciją, ši užregistruoja, siunčia duomenis Regitrai, toliau jau vyksta registravimo procedūros, kiti mokesčiai, gauni rudus numerius. Reikalavimai: motorinis ne jaunesnis kaip 30 metų, atkurtas naudojant originalias arba labai į originalias panašias dalis.
3. Motorinio dviračio registruoti nebūtina. Saugaus eismo automobilių keliais įstatyme http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaiesk ... _id=477699 2 straipsnio 36 dalyje atsirado nauja sąvoka Motorinis dviratis , tai kai variklis ne daugiau 1kW, konstrukcinis greitis iki 25 km/h. Dėl galios, tai ant D-4, D-6 ir D-8 variklių užrašyta jų galia 1,2 arklio galios, o tai reiškia 0,9kW. O dėl greičio yra blogiau. Įprastas motorinis dviratis važiuoja ir 30 ir daugiau km/h. Čia kelios išeitys: a) nieko nedaryti, ir sustabdžiusiam policininkui aiškinti, kad motorinis dviratis nevažiuoja greičiau, kaip 25 km/h. Bet čia jis gali pravažiuoti ant jo, ir su telefone turima navigacija nustatyti didesnį greitį; gali su turimu greičio matuokliu pamatuoti; gali prie stacionaraus greičio matuoklio pravažiuoti, pamatuoti. Šie duomenys bus pagrindas įtarti, kad motorinis dviratis važiuoja greičiau, ir paimti jį tikslesniems apskaičiavimams atlikti. Klausimas, ar norės jis pats tokio vargo. Nes visi nurodyti metodai - tik pagrindas įtarti, o ne pagrindas rašyti protokolą ir bausti.
Aš siūlyčiau į motorinį dviratį įtaisyti greičio ribotuvą. Kaip? Fantazijos reikalas. Aš lituoju elektroninius degimus, daryčiau per juos. Galima droselio reguliavimą pasukioti. Galima tiesiog oro filtrą prisukti, bet tada "stročilins" ir greitai apsivels stūmoklio viršus.
Reikia nepamiršti, kad Kelių eismo taisyklėse nustatyti reikalavimai dviračių vairuotojams taip pat privalomi motorinių dviračių vairuotojams (Kelių eismo taisyklių 66 punktas) http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaiesk ... 29&p_tr2=2
Jei trumpai: liemenė arba žibintuvėliai dieną, ir liemenė su žibintuvėliais naktį. Iki 18 metų važiuojant keliu - šalmas, vyresniems - rekomenduojamas šalmas.

Smalsus policininkas gali paklausti, kodėl Vasia su tokiu pačiu motoriniu dviračiu važiuoja jį registravęs, o pas tave - ne? Aš atsakyčiau, kad Vasia jį registravo iki 2014 metų, kai sąvokos "motorinis dviratis" nebuvo, buvo tik mopedai, juos privalu buvo registruoti.
Aš visada sakiau, kad reikia važiuoti tvarkingais motoriniais dviračiais, su šviesomis, atšvaitais, su liemene ir šalmu, ir niekas nesikabinės. Ir tuo pačiu pritariu, kad jei norės prisikabinti, tai prisikabins prie bet ko: ir kad jis pats nemoka arklio galių į kilovatus paversti, ir netikės, kad ribotuvas įmontuotas, ir tvarkingai veikia iki 25 km/h. Nuo tokių vaistų nėra.

Čia viskas apie motorinius dviračius. Mopedais nesidomiu. Turiu vieną, išvežiau registruoti į Latviją.

Autorius:  Raimis [ 2016 Geg 15 Sek, 22:13 ]
Pranešimo tema:  Re: Motorinio dviračio registravimas: instrukcija

Tikrai ačiū. Labai išsamiai ir labai naudingai. :labas:

Autorius:  kęstutis [ 2016 Geg 15 Sek, 23:24 ]
Pranešimo tema:  Re: Motorinio dviračio registravimas: instrukcija

Prie diskusijos noriu pasidalinti savo mintimis.
Jei gilinantis į autoriaus išsakytas transporto priemonės registravimo suptilybes, tai minint 2 punkte apie registravimą istorine vertybe. Tai bendrai registracija susideda iš nuosavybės įsigijimo statuso ir transporto priemonės techn. atitikties reikalavimų. Norint pateikti prašymą "Retromobile" ar kitai asociacijai dėl įvertinimo, prie prašymo reikalingas transporto priemonės įsigyjimo "nuosavybės" dokumentas. Taigi jo neturint ir prašymas nebus nagrinėjamas. Senovinės transporto asociacijos gali nustatyti transporto priemonių autentiškumą ir pripažinimą kaip istorinę vertybę kuri nebe atitinka šių dienų keliamus saugaus eismo taisyklių reikalavimus. Bet neteko girdėti kad jų galioje įteisinti vogtas ar bešeiminkias tapusias transporto priemones. Jo neturint ir norint jį atstatyti yra galimybė teisminiu procesu.
Kalbant apie 3 punktą tai joks policininkas dėl registracijos būtinumo netikrins ar motorinis dviratis tiek "traukia" ar ne. Tai apsprendžia transporto priemonių gamintojų patvirtintos techninės charakteristikų deklaracijos.

Autorius:  augism [ 2016 Geg 16 Pir, 8:18 ]
Pranešimo tema:  Re: Motorinio dviračio registravimas: instrukcija

Motorinio nuosavybę įrodo pirkimo-pardavimo sutartis, kurios registruoti niekada nereikėjo, o deklaracija... galėtų būti motorinio dviračio instrukcija, kurios saugoti niekada nebuvo privaloma. Taip kad viskas savininko valioje, ir draugiško policininko valioje, tikėti savininku, ar ne.
Nuosavybės klausimas neabejotinai iškils registruojant motorinį dviratį Regitroje. Ten numatytas atvejis, kai dokumentų visai nėra. Tik neįsijauskite, nes tik dviračiams ir motoriniams dviračiams neprivaloma turėti įsigijimo dokumentų. Motociklai ir automobiliai visada buvo registruojami.
Įklijuoju jų taisyklių iškarpą.
VIDAUS REIKALŲ MINISTRAS
ĮSAKYMAS

DĖL Lietuvos RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRO 2001 M. GEGUŽĖS 25 D. ĮSAKYMO NR. 260 „DĖL MOTORINIŲ TRANSPORTO PRIEMONIŲ IR JŲ PRIEKABŲ REGISTRAVIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“
...
48. Kai transporto priemonės valdymo sandoris nebūna įformintas raštu, sandorį patvirtinantys dokumentai būna prarasti ar pareiškėjas informaciją apie transporto priemonės valdymą patvirtinančių dokumentų negali pateikti dėl kitų priežasčių, pareiškėjas privalo pateikti transporto priemonės valdytojo (transporto priemonės savininko) paaiškinimą raštu apie jų nepateikimo priežastis.

Autorius:  juodas [ 2016 Bir 05 Sek, 22:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Motorinio dviračio registravimas: instrukcija

augism, taigi pagal tavo paskutine zinute, netgi butu galima pasiimti motorini dvirati, apdrausti, praeiti TA ir registruoti regitroje, paaiskinant, kad pamesti dokumentai ir t.t.? Pavyzdziui pasiemus seneli savo ar kaimyna koki senuka, paaiskinti kad pamete ar kazkas tokio, tai gal ir lietuvoj registruoti paeitu?
Beto, dekui uz info, jau zadejau mest laukt viska, nes nemaciau prasmes restauruoti ir dar eiti kryziaus kelius kad butu galima vazinetis.
P.S. ar galima kazin su motorenka vazinetis saligatviais, ir seip belekur, kaip su paprastu dviraciu?

Autorius:  augism [ 2016 Bir 27 Pir, 22:37 ]
Pranešimo tema:  Re: Motorinio dviračio registravimas: instrukcija

Taip paprastai Regitroje užregistruoti nepavyks, nes neturėsite ES sertifikato, kurio motorinis ir turėti negali, nes gamykla bankrutavo iki ES sukūrimo. Taip pat neįmanom aužregistruoti praėjus ekstertizę. Šie keliai praeiti, juos sekė gilus nusivylimas, nenoriu net prisiminti, iš to sekė išeitis aprašyta pirmoje žinutės. Ji išsami, kitų kelių registracijai nėra.

Gaunu jau gal 10-ą žinutę, žmonės klausia dėl elektroninio degimo.
Aš komercija neužsiimu, bet turėjau atliekamą degimą, pardaviau jį už 35 eur. Labai raginu visus, pabandyti susilituoti patiems, nėra jokios paslapties http://www.mopedist.ru/forum/thread1705-2.html
Šio degimo didžiausias privalumas yra ne automatinis kampo reguloiavimas (o jis yra), bet tai, kad jo nereikia kaip nors nustatinėti, ar parinkti reikiamo rezistoriaus. Sulitavus - veikia iš karto.

Autorius:  Geodezininkas [ 2019 Sau 10 Ket, 16:16 ]
Pranešimo tema:  Re: Motorinio dviračio registravimas: instrukcija

Gal kasnors jau pasikeitė į gerą dėl mopedų registravimo? Asmeniškai turiu tik mopedo gamyklinę knygutę kuomet mano diedukas jį pirko.

Autorius:  augism [ 2019 Sau 14 Pir, 10:37 ]
Pranešimo tema:  Re: Motorinio dviračio registravimas: instrukcija

Šiuo metu surinkinėju vokišką mopedą Simson S50 B1, surinkęs ruošiuosi vežti latviams registruoti. Jei skubos nėra - nuveži, palieki, žmogus neskubomis nuvažiuoja, užregistruoja. Kitais metais pasiimi iš latvio.
Jei skaičiuosime pinigais: kelionė galima sakyti nekainuoja, nes kiekvienais metais važiuoju į jų šventę. Tai gi - nuveži ir parsiveži tuo pačiu. Jų registracijos kaina panaši kaip pas mus, apie 15 Eurų. Na, tada dar lieka konjakas :D O jo būtinai reikia. Aš pirmą kartą kažkaip pro pirštus pažiūrėjau, ... vėliau girdėjau latviškai sakant (vienas latvis kitam): "Ko toks skūpas, kaip lietuvis...?"
Na, o Lietuvoje paprasčiau. Moki 100 Eur Retromobile už išvadą, ir turi istorinę transporto priemonę + visi kiti registravimo mokesčiai. Tik kiek vėliau pasidomėjau, tokia registracija tik 10 metų. Po to vėl reikia išvados (100 Eur).

Tarp kita ko. Registracija pas latvius lošia prieš istorinę transporto priemonę, nes pas latvius nenumatyta mopedų ir motorinių techninė apžiūra. Privalomas civilinis draudimas, ir viskas. O ką lietuvis policininkas į tai pasakytų sustabdęs - nežinau. Įstatyme aiškiai parašyta, kad techninė apžiūra transporto priemonėms, dalyvaujančioms eisme - privaloma.

Autorius:  Ledūklis [ 2019 Sau 19 Šeš, 22:39 ]
Pranešimo tema:  Re: Motorinio dviračio registravimas: instrukcija

augism rašė:
Na, o Lietuvoje paprasčiau. Moki 100 Eur Retromobile už išvadą, ir turi istorinę transporto priemonę + visi kiti registravimo mokesčiai. Tik kiek vėliau pasidomėjau, tokia registracija tik 10 metų. Po to vėl reikia išvados (100 Eur).


Ar tikrai? Man atrodo, ne taip supratot. Tai tik istorinės transporto priemonės statusas. Ir šis statusas galioja 10 metų. Registravimas yra atskiras dalykas. Jei t. p. neturi dokumentų, istorinis statusas ir nesuteikia galimybės registruoti. Ir atvirkščiai: jei po 10 metų nepratęsiamas statusas, pati registracija neišnyksta. Tiesiog netenkama istorinio statuso. Istorinis statusas ir registracija yra atskiri dalykai.

O užregistruoti t. p. be dokumentų Lietuvoje galima ir įmanoma teismo keliu. Apie tai rašė kažkuriam "Retromanų" numeryje. Yra ir bandžiusių, ir pavyksta. Tačiau tai šiek tiek kainuoja ir užtrunka, todėl, jei įmanoma, žmonės dažniausiai renkasi kitus būdus.

Autorius:  augism [ 2019 Sau 28 Pir, 11:34 ]
Pranešimo tema:  Re: Motorinio dviračio registravimas: instrukcija

Dėl 10 metų ir registracijos - tikrai gali būti kaip Jūs rašote. Matyt taip ir yra.

Dėl teisminio kelio...
Tikrai žinau, kad teisminiu keliu nustatinėjama nuosavybė. Tai vadinama įgyjamoji senatis, principas: jei teismo keliu nustatoma, kad kilnojamasis daiktas (pvz., motociklas) yra teisėtai laikomas asmens daugiau kaip 7 metus, teismo sprendimu jis laikomas savininku pagal įgyjamąją senatį. Teismo metu aiškinamasi daikto atsiradimo pas žmogų aplinkybės, dažniausiai tai patvirtina liudytojai. Labai paprastas procesas, esu radęs atvejų, kai net rašytiniu procesu (nekviečia liudytojų, tiesiog pagal pateiktus popierius nustato. Žiūri policijos pažymą (kad nevogta), Regitros pažymą (nebuvo registruota, išregistruota, pateiktas ranka rašytas sutartis ir pan. Teismas surašo sprendimą, ir jam įsiteisėjus žmogus turi popierių, kad motociklas Nr. 123 yra jo nuosavybė.
Su L2 transporto priemonėmis tas nebūtina, nes registravimo instrukcijoje parašyta, kad jei dokumentų nebuvo, pakanka asmens, kuris nori registruoti, patvirtinimo, parašo, kad jis jos nevogė, ir ji yra jo. Kita bėda, kad Regitros darbuotojams čia nematytas reikalas. Jie įpratę registruoti Golfus. Kaip ir motociklus. Motociklai visais laikais buvo registruojami. Bet įpročių iš žmonių neatimsi, ir nepermokysi. Jei įprato reikalauti įsigijimo dokumento, tai ir reikalauja. Visiškai tikiu, kad jei Regitros pareigūnui duosi teismo sprendimą, kuriame bus parašyta, kad motorinis dviratis nuosavybės teise priklauso piliečiui A., tai ir praeis. Maždaug: "Va koks dydelis dakumientas, teismo sprendimas. Reikia registruoti".
Korekcija. Ką tik pažiūrėjau, jau nėra žmogaus pasižadėjimo :) Greitai taisyklės keičiamos :)
Bet liko kažkas panašaus
48. Kai transporto priemonės valdymo sandoris nebūna įformintas raštu, sandorį patvirtinantys dokumentai būna prarasti ar pareiškėjas informaciją apie transporto priemonės valdymą patvirtinančių dokumentų negali pateikti dėl kitų priežasčių, pareiškėjas privalo pateikti transporto priemonės valdytojo (transporto priemonės savininko) paaiškinimą raštu apie jų nepateikimo priežastis.

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/