Motorinio dviračio registravimas: instrukcija
Parašytas: 14 Geg 2016, 21:21
Praėjau ilgą kelią aiškindamasis dėl motorinio dviračio registravimo. Tai gi, yra keli būdai:
1. Pas latvius. Reikia pagyvenusio latvio, kuris paimtų jūsų motorinį dviratį, važiuotų į savo Regitrą, pateiktų ranka rašytą pirkimo pardavimo sutartį, kad motorinį dviratį įsigijo iki 2004 metų. Tada nurodytų, kad jis buvo išardytas, nebuvo galima registruoti, o va dabar nori registruoti. Patys latviai sako, kad šitas metodas gali ir nesuveikti dėl bukų pareigūnų. Jei turite dokumentus (rusiškus), latviai su jas registruoja jau be visokių pasakų. Ant motorinio dviračio turi būti lentelė, rėmas, vairas ir ratai. Reikalo kaina 37 Eur. Girdėjau iš latvių, kad Estijoje niekur net važiuot nereikia. Siunti nuotraukas el.paštu, ir paštu gauni dokumentus su numeriais.
2. Kaip istorinės transporto priemonės. Eini i kokį nors retromobile.lt, rašai jiems prašymą užregistruoti motorinį dviratį, ir apmoki jų tarifą, pvz., retromobile - 100 Eur. Jie sudaro komisiją iš 3 žmonių, jie atvažiuoja, fotografuoja, pildo dokumentus, siunčia į Valst kelių transp inspekciją, ši užregistruoja, siunčia duomenis Regitrai, toliau jau vyksta registravimo procedūros, kiti mokesčiai, gauni rudus numerius. Reikalavimai: motorinis ne jaunesnis kaip 30 metų, atkurtas naudojant originalias arba labai į originalias panašias dalis.
3. Motorinio dviračio registruoti nebūtina. Saugaus eismo automobilių keliais įstatyme http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaiesk ... _id=477699 2 straipsnio 36 dalyje atsirado nauja sąvoka Motorinis dviratis , tai kai variklis ne daugiau 1kW, konstrukcinis greitis iki 25 km/h. Dėl galios, tai ant D-4, D-6 ir D-8 variklių užrašyta jų galia 1,2 arklio galios, o tai reiškia 0,9kW. O dėl greičio yra blogiau. Įprastas motorinis dviratis važiuoja ir 30 ir daugiau km/h. Čia kelios išeitys: a) nieko nedaryti, ir sustabdžiusiam policininkui aiškinti, kad motorinis dviratis nevažiuoja greičiau, kaip 25 km/h. Bet čia jis gali pravažiuoti ant jo, ir su telefone turima navigacija nustatyti didesnį greitį; gali su turimu greičio matuokliu pamatuoti; gali prie stacionaraus greičio matuoklio pravažiuoti, pamatuoti. Šie duomenys bus pagrindas įtarti, kad motorinis dviratis važiuoja greičiau, ir paimti jį tikslesniems apskaičiavimams atlikti. Klausimas, ar norės jis pats tokio vargo. Nes visi nurodyti metodai - tik pagrindas įtarti, o ne pagrindas rašyti protokolą ir bausti.
Aš siūlyčiau į motorinį dviratį įtaisyti greičio ribotuvą. Kaip? Fantazijos reikalas. Aš lituoju elektroninius degimus, daryčiau per juos. Galima droselio reguliavimą pasukioti. Galima tiesiog oro filtrą prisukti, bet tada "stročilins" ir greitai apsivels stūmoklio viršus.
Reikia nepamiršti, kad Kelių eismo taisyklėse nustatyti reikalavimai dviračių vairuotojams taip pat privalomi motorinių dviračių vairuotojams (Kelių eismo taisyklių 66 punktas) http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaiesk ... 29&p_tr2=2
Jei trumpai: liemenė arba žibintuvėliai dieną, ir liemenė su žibintuvėliais naktį. Iki 18 metų važiuojant keliu - šalmas, vyresniems - rekomenduojamas šalmas.
Smalsus policininkas gali paklausti, kodėl Vasia su tokiu pačiu motoriniu dviračiu važiuoja jį registravęs, o pas tave - ne? Aš atsakyčiau, kad Vasia jį registravo iki 2014 metų, kai sąvokos "motorinis dviratis" nebuvo, buvo tik mopedai, juos privalu buvo registruoti.
Aš visada sakiau, kad reikia važiuoti tvarkingais motoriniais dviračiais, su šviesomis, atšvaitais, su liemene ir šalmu, ir niekas nesikabinės. Ir tuo pačiu pritariu, kad jei norės prisikabinti, tai prisikabins prie bet ko: ir kad jis pats nemoka arklio galių į kilovatus paversti, ir netikės, kad ribotuvas įmontuotas, ir tvarkingai veikia iki 25 km/h. Nuo tokių vaistų nėra.
Čia viskas apie motorinius dviračius. Mopedais nesidomiu. Turiu vieną, išvežiau registruoti į Latviją.
1. Pas latvius. Reikia pagyvenusio latvio, kuris paimtų jūsų motorinį dviratį, važiuotų į savo Regitrą, pateiktų ranka rašytą pirkimo pardavimo sutartį, kad motorinį dviratį įsigijo iki 2004 metų. Tada nurodytų, kad jis buvo išardytas, nebuvo galima registruoti, o va dabar nori registruoti. Patys latviai sako, kad šitas metodas gali ir nesuveikti dėl bukų pareigūnų. Jei turite dokumentus (rusiškus), latviai su jas registruoja jau be visokių pasakų. Ant motorinio dviračio turi būti lentelė, rėmas, vairas ir ratai. Reikalo kaina 37 Eur. Girdėjau iš latvių, kad Estijoje niekur net važiuot nereikia. Siunti nuotraukas el.paštu, ir paštu gauni dokumentus su numeriais.
2. Kaip istorinės transporto priemonės. Eini i kokį nors retromobile.lt, rašai jiems prašymą užregistruoti motorinį dviratį, ir apmoki jų tarifą, pvz., retromobile - 100 Eur. Jie sudaro komisiją iš 3 žmonių, jie atvažiuoja, fotografuoja, pildo dokumentus, siunčia į Valst kelių transp inspekciją, ši užregistruoja, siunčia duomenis Regitrai, toliau jau vyksta registravimo procedūros, kiti mokesčiai, gauni rudus numerius. Reikalavimai: motorinis ne jaunesnis kaip 30 metų, atkurtas naudojant originalias arba labai į originalias panašias dalis.
3. Motorinio dviračio registruoti nebūtina. Saugaus eismo automobilių keliais įstatyme http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaiesk ... _id=477699 2 straipsnio 36 dalyje atsirado nauja sąvoka Motorinis dviratis , tai kai variklis ne daugiau 1kW, konstrukcinis greitis iki 25 km/h. Dėl galios, tai ant D-4, D-6 ir D-8 variklių užrašyta jų galia 1,2 arklio galios, o tai reiškia 0,9kW. O dėl greičio yra blogiau. Įprastas motorinis dviratis važiuoja ir 30 ir daugiau km/h. Čia kelios išeitys: a) nieko nedaryti, ir sustabdžiusiam policininkui aiškinti, kad motorinis dviratis nevažiuoja greičiau, kaip 25 km/h. Bet čia jis gali pravažiuoti ant jo, ir su telefone turima navigacija nustatyti didesnį greitį; gali su turimu greičio matuokliu pamatuoti; gali prie stacionaraus greičio matuoklio pravažiuoti, pamatuoti. Šie duomenys bus pagrindas įtarti, kad motorinis dviratis važiuoja greičiau, ir paimti jį tikslesniems apskaičiavimams atlikti. Klausimas, ar norės jis pats tokio vargo. Nes visi nurodyti metodai - tik pagrindas įtarti, o ne pagrindas rašyti protokolą ir bausti.
Aš siūlyčiau į motorinį dviratį įtaisyti greičio ribotuvą. Kaip? Fantazijos reikalas. Aš lituoju elektroninius degimus, daryčiau per juos. Galima droselio reguliavimą pasukioti. Galima tiesiog oro filtrą prisukti, bet tada "stročilins" ir greitai apsivels stūmoklio viršus.
Reikia nepamiršti, kad Kelių eismo taisyklėse nustatyti reikalavimai dviračių vairuotojams taip pat privalomi motorinių dviračių vairuotojams (Kelių eismo taisyklių 66 punktas) http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaiesk ... 29&p_tr2=2
Jei trumpai: liemenė arba žibintuvėliai dieną, ir liemenė su žibintuvėliais naktį. Iki 18 metų važiuojant keliu - šalmas, vyresniems - rekomenduojamas šalmas.
Smalsus policininkas gali paklausti, kodėl Vasia su tokiu pačiu motoriniu dviračiu važiuoja jį registravęs, o pas tave - ne? Aš atsakyčiau, kad Vasia jį registravo iki 2014 metų, kai sąvokos "motorinis dviratis" nebuvo, buvo tik mopedai, juos privalu buvo registruoti.
Aš visada sakiau, kad reikia važiuoti tvarkingais motoriniais dviračiais, su šviesomis, atšvaitais, su liemene ir šalmu, ir niekas nesikabinės. Ir tuo pačiu pritariu, kad jei norės prisikabinti, tai prisikabins prie bet ko: ir kad jis pats nemoka arklio galių į kilovatus paversti, ir netikės, kad ribotuvas įmontuotas, ir tvarkingai veikia iki 25 km/h. Nuo tokių vaistų nėra.
Čia viskas apie motorinius dviračius. Mopedais nesidomiu. Turiu vieną, išvežiau registruoti į Latviją.