Page 2 of 2

Re: Alternatyva smėliavimui

Posted: 2019 Feb 07 Thu, 23:24
by egvis
Su nuemejais loterija esu bandes daugeli , reikia isstudijuoti pries perkant kokio tipo dazams skirta, buvo ir taip kad sunaudojus banke rezultato nelabai mates.
Labiausiai patiko Rygos gamybos is senuku jeigu is pirmo karto nepaima tai po antro viska nukelia.
Kita problema auksto slegio ploviklis vien tik vandeniu nepajegia nuplauti atitirpdytu dervu. Pacio patikrintas pigiausias variantas, Nuemejas-benzinas-kercheris.
Tik dazu nuemejo nepatariu naudoti karsta diena ar pries saule praranda efektyvuma.

Re: Alternatyva smėliavimui

Posted: 2019 Feb 12 Tue, 21:46
by Yha
npn wrote:Na tai nėra jokia naujiena - skaitykite vakariečių forumus ir t.t. Rasite daugybę projektų kur tai daryta. Raktiniai žodžiai "car body dipping restoration", "metal dipping", "acid dipping" etc. Galų gale kas nebandė ko nors nuvalyti pamerkus rūgštyje (nuo acto, citrinų iki rimtesnių), na taip tai veikia. Bet tai nėra kažkokia panacėja galinti pakeisti viską ką iki šiol žinojome. Vientisą automobilio kėbulą įkišti į kažkokį skystį nėra tas pats kas paprastą detalę. Daugiau skaitant rasite ir visokių "horror stories", kad rūgštys liko tarpuose tarp skardų (neįsivaizduoju kaip jas iš ten išplauti), kad išlindo vėliau, viską sugadino ir t.t. Kas toliau kai pandoros skrynia atidaryta - turi pliką kėbulą su visiškai neapsaugotomis vidinėmis ertmėmis prie kurių niekuo negali prieiti? Reikia grunto vonių. Žodžiu kažin ar čia technologija Nr. 1 kuri pagaliau viską išsprendė.
Sunkiai Lietuvoje įsivaizduoju tokią įrangą ir tonas medžiagų voniose laukiančių kelių senovinių automobilių. Čia ne garažo masteliai, kad kažkas galėtų nepaisyti aplinkosaugos. Visokie smėliavimai kvarciniu smėliu kur kas didesnis pavojus aplinkiniams ir patiems smėliuotojams.

Na jei normali kontora tai merkia i kelias vonias, manau tikrai neutralizuoja tas rugstis. Gal ten kokie kur patys buria ir prisiburia. Esu nekarta uzmates jog merkia i "melasa" cia kazkoks pasaras ar priedas pasaro, manau turetu buti gant pigu. Esat kas bande?

Re: Alternatyva smėliavimui

Posted: 2019 Feb 13 Wed, 9:30
by augism
Krypstam šonan, bet melasa, kiek žinau, šalutinis produktas likęs gaminant cukrų iš cukrinių runkelių. Juo laistant pašarus pagerinama pašarų kokybė :puiku: Gal būt yra ir kitokių naudojimo būdų.

Re: Alternatyva smėliavimui

Posted: 2019 Feb 13 Wed, 12:20
by Yha
Pas amerikonus kaip suprantu paplite skardas melasoje mirkyt, butu idomu isbandyt, tik kur nusipirkti?

Re: Alternatyva smėliavimui

Posted: 2019 Feb 13 Wed, 16:00
by npn
Yha wrote:Na jei normali kontora tai merkia i kelias vonias, manau tikrai neutralizuoja tas rugstis. Gal ten kokie kur patys buria ir prisiburia. Esu nekarta uzmates jog merkia i "melasa" cia kazkoks pasaras ar priedas pasaro, manau turetu buti gant pigu. Esat kas bande?


Sunkiai įsivaizduoju kažkokį būrimą šioje srityje - amerikietis daro gyvenimo projektą ir pats merkia seną Jaguarą į savo pasidarytą kokių 15 kubinių metrų vonią galiniame kieme? Kažin. Automobilio kėbului pamirkyt, kaitint čia gi tonos medžiagų ir reikalų, jokios ekonominės logikos. Ten yra tam rinka, yra kontorų. Turbūt kaip visur būna visokių kontorų.
Aš nebandžiau, ne technologas - neišmanau, bet neutralizavimas neatrodo kaip savaime suprantamas nereikšmingas dalykas, kuris tiesiog negali nepavykti. Ir dar senam kėbului, kuris kiekvienas su savo niuansais. Nekalbu apie dideles ertmes, čia smulkmena. Bet visi skardų sujungimai taškiniu suvirinimu yra tokia vieta kur skystis pateks, pakils, įsiskverbs kapiliariniu būdu. O tada jau noriai iš ten nepasišalins. Aišku šis klausimas turėtų kilti labai dažnai ir negali būti, kad niekaip neišspręsta. Turbūt pakankamai dažnai būna gerai. Aš už progresą, bet ar tai bent teoriškai gali būti išsprendžiama garaže ir tuo pačiu būti realia alternatyva smėliavimui? Na gal motociklui. Jei kas taip Lietuvoje apdorojo automobilį mielai paskaitysiu apie patirtį.

Yra garažinių bandymų naudoti siurblius, purkštuvus, po automobiliu kišti vonią ir viską daug laiko recirkuliuojant kažkokiose lokaliose vietose (galinės vidinės arkos) šalinti rūdis.

Re: Alternatyva smėliavimui

Posted: 2019 Feb 13 Wed, 21:39
by Zhynys

Re: Alternatyva smėliavimui

Posted: 2019 Feb 14 Thu, 21:58
by valdasu
Sveiki, gal kas ką nors žino apie rūdžių šalinimą lazeriu. Gal kas Lietuvoj naudoja.

Re: Alternatyva smėliavimui

Posted: 2019 Feb 15 Fri, 17:19
by Yha
Na nemanau. Kaina dar baisiai didele. Pigiausias, silpniausias ~30k USD.

Re: Alternatyva smėliavimui

Posted: 2019 May 27 Mon, 17:12
by Edgaras.v
Prieš krūvą metų per „american hotrod” rodė kaip chrysler'į supuvusį kišo į rūgštį. Viskas atrodė gražiai, kol vėliau nepradėjo keisti labai surūdijusių skardų. Kuomet nupjovė galinius sparnus, atsivėrė dideli plotai į snarglius virtusių dažų, kurie buvo apdribę vidinius paviršius.
Klausimas ar verta dėl vidinių rūdžių (kai kur) apnuoginti visą vidų? Ką rodo per tv ar reklamuoja, nereiktų priimt akimirksniu.
Kuomet dažomi nauji automobiliai, niekas nekiša jų į rūgščių vonias.
O jei norite išskirtinio rezultato, tai išrinkite kėbulą dalimis ir parinkite tinkamiausią metalo apdirbimo būdą kiekvienai detalei ar jų grupei atskirai. Mažesnes detales ir patiems galima merkt. Tuomet galima išpenzeliuoti viską iš vidaus ir išorės.
O bendrai metalų paviršių apdirbimo būdai visi gali būti labai pavojingi sveikatai. Todėl reikia naudoti tinkamas apsaugos priemones. :?