Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Techninė apžiūra
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=75835
Puslapis 11

Autorius:  pajuodziokas [ 2020 Bal 02 Ket, 15:58 ]
Pranešimo tema:  Techninė apžiūra

Sveiki,
Tokia situacija, turiu Uaz 469 su dizeliniu variklių, registracijos dokumente nėra nurodyta variklio numeris ir kuro rūšis. Klausimas, kaip su techninė apžiūra, ar nekils problemų? Jokios ekspertizės nedaryta, paskutinį kart techninė apžiūra varyta 2008, turiu dar seno tipo techninį taloną. Gal kas neseniai yra susidūrę su tokia situacija.
Ačiū už atsakymą.

Autorius:  BIG [ 2020 Bal 02 Ket, 17:12 ]
Pranešimo tema:  Re: Techninė apžiūra

Jei TA jau ejo ir ten buvo fiksuota, kad kuro rūšis yra benzinas, bus blogai

Autorius:  pajuodziokas [ 2020 Bal 02 Ket, 18:57 ]
Pranešimo tema:  Re: Techninė apžiūra

Pasiklausiau tech darbuotojo, žiūrėjo sistemoje kas buvo rašyta paskutinį kartą varant technikine (jei būti dyzelis tai jokiu problemų, bet) duomenų apie kuro rūšį nenurodyta, bet pats atsisako praleist ir siūlo bandyt važiuoti į kitą rajoną. Gal pasiseks, gal ne. Pabandysiu. Bet jei nepasiseks, kas paprasčiau, ekspertizė ar dėti originalų variklį? Daug laiko praleista prie šito projekto, kažkaip reikia pabaigti.

Autorius:  tadas1991 [ 2020 Bal 03 Pen, 5:22 ]
Pranešimo tema:  Re: Techninė apžiūra

Tik nepadaryk klaidos ir nenuvažiuok į techninę apžiūrą nepasiruošęs iš anksto, kad būtų viskas ok. Nes jei gausi kortelę, t.y. baltą lapą su įrašu "pakeistas variklis" arba "pakeista kuro rūšis", tai bus mirties nuosprendis.
Variklio keitimas galimas, bet jei labai skiriasi galia arba darbinis tūris, reikia ekspertizės. Jei nesutampa tvirtinimo taškai ir pagalvės, taip pat.
Kuro rūšies šiaip jau gan seniai išvis nebeįmanoma keisti, nes deklaruojama, kad šiuolaikiniams automobiliams tai yra per daug sudėtinga, kad būtų saugu. Jeigu gausi leidimą iš VKTI ar tai LTSA registruoti, tik tuomet Regitra sutiks įrašyti kuro rūšį dyzelinas.
Arba jeigu gausi sportinį pasą, kaip automobiliui, ruoštam bekelės varžyboms. Bet tokiu atveju ten turi atitikti ir tam tikrus saugumo reikalavimus sportui, kurie gan griežti, ir juos tikrina bei sportinį pasą išduoda berods LASF.
Aš daryčiau taip. Pradžioj, kadangi turi mašinos techninį pasą be kuro rūšies, tai reikia patikrinti, ar tų duomenų neturi Regitra ar techninių apžiūrų įmonių asociacija. Su techniniu pasu gali prisijungti VTA.LT ir pasižiūrėti kažkiek duomenų apie savo mašiną ir jos praeitų TA istoriją. Duomenys ten kaupiami nuo 2006tų, bet iš esmės iki kokių 2012tų dar nieko labai nerodo. Bet kuro rūšį ten paprastai rodo.
Tada Regitros transporto priemonių elektroninė registravimo sistema e.ketris. Ten prisijungti gali reikėti savininko elektroninės bankininkystės arba elektroninio parašo. Jei savininkas koks senolis ir neturi arba nebeturi kontakto su savininku, nes jį pvz nusipirkai, tai valdomų TP duomenis gali gauti gyvai Regitroje, bet šiuo metu negali, nes karantinas.

Tuo atveju, jei jokiuose dokumentuose ar informacijos šaltiniuose išvis nėra įrašyta, kad turėtų būti benzinas, ir jokio kodo, darbinio tūrio ir panašiai, tai gal net variantas apsimesti šlanga ir deklaruoti, kad tokį jau nupirkai, o variklis buvo pakeistas dar prieš pirmąkart įregistruojant Lietuvos Respublikoje (jei iš sovietų sąjungos), todėl ir dokumentuose nenurodytas kuro tipas. Gal tokiu atveju išeitų kažką sutvarkyti.
Bet šiaip, jūs pabandykit paskambinti į Regitrą bendruoju informacijos numeriu, arba nueiti gyvai, kai atsidarys padaliniai, ir pasikonsultuoti. Jeigu jums įrašys į kuro rūšį dyzeliną, tai turėtų tiek tos bėdos ir būti.

Kaip dokumentas, kažką įrodantis (arba bent jau parodantis), galėtų labai gerai sueiti ir kokia nors sena kortelė techninės apžiūros, jei jose rašydavo kažką apie išmetimo testą. Dyzeliams tikrindavo visada dūmingumą, o benzinams CO ir CH. Senais laikais dyzelių negazuodavo iki ribotuvo, tikrindavo prie 2000aps/min, o benzinus tikrindavo manrods tik ant laisvų, o ir matavimo vienetai labai skiriasi. Aišku, 2008tais dar būdavo ne žalias lapas A4 formato, o mažas lapeliukas, kad galioja, ir prie to lapeliuko rūžavas lapas su sužymetais ranka trūkumais, užbrauktom varnelėm. Ten būdavo ir žibintų aukščiai, ir stabdžių jėgos, tik nepamenu, ar būdavo išmetimo parametrai. Jei tokie lapai būtų kažkur prieinami, galimai pas savininką, galimai iš valstybės pusės kokiame nors archyve (jei buvo archyvuojama netyčiomis), tai manau labai praverstų. Regitroj irgi dirba žmonės. Nors dabar viskas ir keičiasi į vakarietišką pusę, bet vistiek ten žmonės ir su jais žmogiškai kalbėtis galima. Kai kalba vyksta ne apie šiuolaikinius automobilius, ten irgi yra tam tikros išlygos taikomos. Aš esu užregistravęs sovietinį motorolerį, kai mano dokumentuose turimuose buvo rėmo numerio paskutinis skaičius 8, o ant rėmo muštas nedamuštas, bet daug panašiau į 0. Žmogus suprato reikalą, kad tikrai nesu apgavikas ar vagis, o elementariai arba kleimas susidėvėjęs buvo, arba ranka kažkas neteisingai skaičių į tech.pasą sovietską įrašė. Kadangi dokumento pirmenybė, tai turėjo perrašyti ir į naują su 8. O man liepė susirasti galimybė tą skaičiuką kažkaip kokybiškai be klastojimų žymių pasitaisyti, kad būtų ne kažkoks neįskaitomas, o aiškus 8netas.

Žodžiu, laviruokit, domekitės. Pradžioj visur siūlau klausinėtis ir domėtis nepasakojant apie konkrečią situaciją, dėl ko yra problema, arba jei pasakojat, tai nepateikiant dokumentų, t.y. hipotetiškai.

Nu arba kitas kelias senoviškas. Dar yra tikrai vietų. Kaina paprastai būna 50-100eur. Paskutinįkart mokėjau 2017tais metais, tada kainavo 70eur. Bet po dviejų metų vėl reikės mokėt. Tai neverta. Geriau susistvarkyt. Ten irgi mokėjau tik dėl to, kad reikėjo važiuot, o buvo suodžių filtro bakelis supjaustytas ir suvirintas šlykščiai buvusių savininkų. Per tą laiką buvo sutvarkyta viskas gražiai ir 2019tais jau savo eiga be jokių pakišų.
Labai gali būti, kad tas UAZikas taip visada ir ėjo, jei ne jūs prieš tai savininkas buvot.

Autorius:  kęstutis [ 2020 Bal 03 Pen, 9:35 ]
Pranešimo tema:  Re: Techninė apžiūra

Kaip ir minėjo, mėginti reikia visus galimus variantus.
Bet aš į tai žiūriu šiek tiek skeptiškiau. Jei dokumentuose nėra įrašyta kad dyzelis, tai vadinasi oficialiame dokumente to nėra , ar nebuvo tinkamai užfiksuota kaip pakeitimo. Ir pakėlus kapotą turbūt aiškiai matosi kad kokio Ford ar MB variklis stovi. Ir kam ten bus įdomu jei pateiksime tarkim 2008 metų dujų išmetimo parodymus, kas tai apsiims naudoti kaip už pagrindą daryti naujam pakeitimo įrašui? Jei dokumente nėra iš vis kuro rūšies įrašo tai savaime aišku kad gamykla šį modelį leido tik su vienu benzininiu varikliu - tai matosi wikipedijoje ir manau gamintojo sertifikatuose .

Autorius:  pajuodziokas [ 2020 Bal 03 Pen, 12:09 ]
Pranešimo tema:  Re: Techninė apžiūra

Ačiū už išsamius atsakymus

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/