Puslapis 11

GAZ 21 VOLGA III Kokia kaina naujos buvo rubliais?

Parašytas: 12 Bal 2020, 20:20
Volga
Sveiki, gal žinote GAZ 21 VOLGA III Kokia kaina buvo naujos rubliais?

Re: GAZ 21 VOLGA III Kokia kaina naujos buvo rubliais?

Parašytas: 14 Bal 2020, 17:18
sarzas
Sveiki, mano senelis 1958 rudenį Sverdlovske pirko ir parvarė primą volgą į Alytų. Kainavo 40 010 rub. Yra čekis.

Re: GAZ 21 VOLGA III Kokia kaina naujos buvo rubliais?

Parašytas: 14 Bal 2020, 20:47
laimisas
sarzas rašė:Sveiki, mano senelis 1958 rudenį Sverdlovske pirko ir parvarė primą volgą į Alytų. Kainavo 40 010 rub. Yra čekis.

1961 metais TSRS atlikta pinigų reforma, kurios metu naujieji banknotai keisti santykiu 1:10, tad kaina ne tokia ir kosminė.

Re: GAZ 21 VOLGA III Kokia kaina naujos buvo rubliais?

Parašytas: 14 Bal 2020, 21:59
Volga
Ačiū, dabar supratau dėl ko tokie kanų šuoliai :) radau ir tokį straipsnį
„Kadangi atsirado daugiau automobilių, augo ir jų poreikis, didėjo ir kainos. Tačiau mano tėveliui buvo sunku suprasti, kodėl nutiko taip, kad nupirkome naują „Volgą“ už 4 tūkst., o po aštuonių metų jau naudotą pardavėme už 7 tūkst.“, – kainų anomalijas patvirtina S. Brundza.

Re: GAZ 21 VOLGA III Kokia kaina naujos buvo rubliais?

Parašytas: 14 Bal 2020, 22:29
kęstutis
Gal truputį įvardinčiau kitaip:
Naujų automobilių trūko. Volgai paskyras tik privilegijuoti gaudavo. Todėl susidarė juodoji rinka. Norint nusipirkti naują automobilį LADA ar Moskvič turėjai būti geras darbuotojas ir daug metų laukti valdžios skirtos paskyros, kad nusipirkti už tikrą kainą. Arba pirkti iš turgaus ar gavusio paskyrą žmogaus permokant vos ne dvigubai. Jei kalbant kas atsitiko po aštuonių metų - tai dar prisidėjo ir bendra pinigų kasmetinė infliacija.

Re: GAZ 21 VOLGA III Kokia kaina naujos buvo rubliais?

Parašytas: 18 Bal 2020, 17:52
Eisinas
rudys rašė:atsimenu ,kad ir paskyrą galėdavai parduoti,tik kokia kaina nežinau.

Oficialiai tikrai ne. Nes pvz. Joniškio, Kelmės ar Pakruojo švietimo skyriai, tai yra visi švietimo sistemoje dirbantys mokytojai, direktoriai, valytojos (o tai šimtai žmonių), per metus gaudavo vieną, kartais kelias paskyras mašinai įsigyti. Eilės būdavo keliolikai metų į priekį. Kam skirti paskyrą spręsdavo specialios darbo kolektyvų komisijos ir t.t. Čia apie Volgas kalba neina, eiliniai mirtingieji jokių galimybių nusipirkti naują Volgą už oficialią kainą neturėdavo, paskiras joms gaudavo tik išskirtiniai veikėjai.