Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Eskorto/palydos K-750M
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=76027
Puslapis 13

Autorius:  Vilmis555 [ 2020 Bir 01 Pir, 22:05 ]
Pranešimo tema:  Eskorto/palydos K-750M

Sveiki kolegos :labas:
i mano garažą atriedėjo toks gana įdomus "egzempliorius" eskortinis K-750M. Kad moto tikrai tam buvo skirtas, nėra abejonių :P
klausimas dėl variklio, gal kas žinote ar įmanoma sužinoti variklio metus pagal numerį?? :labas:
idomu sužinoti ar tas variklis galėjo būti dedamas į eskorto motociklus ar tai tiesiog eilinis "dniepro matoras", esu kažkur skaites kad "tarnybinių moto" tepalo matuoklė buvo dažoma raudonai, ant šito variklio taip ir yra, nesu tikras ar tai tiesa, gal kažkas turi daugiau info apie eskortinius-palydos motociklus.
Dėkoju už info iš anksto :labas: :labas:

Prikabinti failai:
img_4676.jpg
img_4676.jpg [ 114.44 KiB | Peržiūrėta 1911 kartus(ų) ]
img_4677.jpg
img_4677.jpg [ 128.1 KiB | Peržiūrėta 1911 kartus(ų) ]
img_4678.jpg
img_4678.jpg [ 112.45 KiB | Peržiūrėta 1911 kartus(ų) ]

Autorius:  wilkas [ 2020 Bir 02 Ant, 6:27 ]
Pranešimo tema:  Re: Eskorto/palydos K-750M

man tik įdomu kodel isitikinęs ,kad čia eskortinis modelis? Kokia skirtumai nuo eilinio k750m ?

Autorius:  Vilmis555 [ 2020 Bir 02 Ant, 8:11 ]
Pranešimo tema:  Re: Eskorto/palydos K-750M

dažymas motociklo, nežinau ar tokį turėjo eiliniai
priekinis stiklas-toks buvo montuojamas ant eskorto, pas maniškį yra likę ryškios žymos ant sparno ir faros kad jis ten stovėjo
ir dar idomi lentelė "šildikas", kažkodėl nėra net vietos variklio numeriui, tik metai ir rėmo nr, ir rėmo nr. prasideda raide rus. "B", po to skaičiai, aš kažkaip nesu mates taip.
Gal kas turit daugiau info apie tai :labas:

Prikabinti failai:
20290.jpg
20290.jpg [ 320.47 KiB | Peržiūrėta 1876 kartus(ų) ]
67938.jpg
67938.jpg [ 205.94 KiB | Peržiūrėta 1876 kartus(ų) ]

Autorius:  Vilmis555 [ 2020 Bir 02 Ant, 9:28 ]
Pranešimo tema:  Re: Eskorto/palydos K-750M

lentelė :labas:

Prikabinti failai:
img_4695.jpg
img_4695.jpg [ 158.31 KiB | Peržiūrėta 1868 kartus(ų) ]

Autorius:  Zhynys [ 2020 Bir 02 Ant, 10:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Eskorto/palydos K-750M

Man pirma raidė į skaičių 6 labai panaši.

Išsiųsta naudojantis SM-G960F Tapatalk 4 Lt

Autorius:  Vilmis555 [ 2020 Bir 02 Ant, 13:42 ]
Pranešimo tema:  Re: Eskorto/palydos K-750M

Zhynys rašė:
Man pirma raidė į skaičių 6 labai panaši.

Išsiųsta naudojantis SM-G960F Tapatalk 4 Lt



nusiemiau lentelę įsitikinimui, ten raidė "Б"

Autorius:  Kalvis [ 2020 Bir 02 Ant, 19:04 ]
Pranešimo tema:  Re: Eskorto/palydos K-750M

KMZ konstruktoriaus memuarai. Rasi visas eskorto modifikacijas.

https://oppozit.ru/blogs/antoserd?page=2

Autorius:  Vilmis555 [ 2020 Bir 02 Ant, 21:15 ]
Pranešimo tema:  Re: Eskorto/palydos K-750M

Kalvis rašė:
KMZ konstruktoriaus memuarai. Rasi visas eskorto modifikacijas.

https://oppozit.ru/blogs/antoserd?page=2


skaičiau aš ten :labas: , man įdomiausia ar variklis tų metų, todėl ir klausiu ar įmanoma pagal variklio nr. surasti kelintų metų jis gamybos :labas:

Autorius:  Vikas [ 2020 Bir 03 Tre, 22:11 ]
Pranešimo tema:  Re: Eskorto/palydos K-750M

Vilmis555 rašė:
Kalvis rašė:
KMZ konstruktoriaus memuarai. Rasi visas eskorto modifikacijas.

https://oppozit.ru/blogs/antoserd?page=2


skaičiau aš ten :labas: , man įdomiausia ar variklis tų metų, todėl ir klausiu ar įmanoma pagal variklio nr. surasti kelintų metų jis gamybos :labas:


Kiek man paciam teko dometis, tai K750M eskortui pradejo eiti butent nuo 1967 metu. Su MT8 varikliu jie buvo pradeti komplektuoti nuo 1968 metu. Taipogi staipsniuose teigiama, kad MT8 variklis buvo atsparesnis perkaitimui, del to ji dedavo ir i senesnius eskortinius motociklus ji vairuojantys arba aptarnaujantys asmenys (kas galejo nutikti ir Jusu atveju). Kiek glumina ir Jusiskio variklio Nr. Jei seka buvo taisiklinga ir pirmasis MT8 variklis buvo pazenklintas Nr. 1 (o iki 1968 metu jie tik buvo testuojami ir reikia manyti ju nebuvo prigaminta 1000-ciais), tuomet klausimas kaip cia su tuo originalumu... Kiek matau Jusu remas neturi sonines pastatymo kojeles, kuri teoriskai turetu buti. Tokiu atveju jei ardysite reduktoriu (jei jo pora dar gamykline), atkreipkite demesi ar jis kartais nera greitinta.

Autorius:  Vilmis555 [ 2020 Bir 04 Ket, 8:08 ]
Pranešimo tema:  Re: Eskorto/palydos K-750M

Vikas rašė:
Vilmis555 rašė:
Kalvis rašė:
KMZ konstruktoriaus memuarai. Rasi visas eskorto modifikacijas.

https://oppozit.ru/blogs/antoserd?page=2


skaičiau aš ten :labas: , man įdomiausia ar variklis tų metų, todėl ir klausiu ar įmanoma pagal variklio nr. surasti kelintų metų jis gamybos :labas:


Kiek man paciam teko dometis, tai K750M eskortui pradejo eiti butent nuo 1967 metu. Su MT8 varikliu jie buvo pradeti komplektuoti nuo 1968 metu. Taipogi staipsniuose teigiama, kad MT8 variklis buvo atsparesnis perkaitimui, del to ji dedavo ir i senesnius eskortinius motociklus ji vairuojantys arba aptarnaujantys asmenys (kas galejo nutikti ir Jusu atveju). Kiek glumina ir Jusiskio variklio Nr. Jei seka buvo taisiklinga ir pirmasis MT8 variklis buvo pazenklintas Nr. 1 (o iki 1968 metu jie tik buvo testuojami ir reikia manyti ju nebuvo prigaminta 1000-ciais), tuomet klausimas kaip cia su tuo originalumu... Kiek matau Jusu remas neturi sonines pastatymo kojeles, kuri teoriskai turetu buti. Tokiu atveju jei ardysite reduktoriu (jei jo pora dar gamykline), atkreipkite demesi ar jis kartais nera greitinta.



kas liečia variklio ženklinimą, man nesitiki kad pradėjo ženklinti 0001 a 1, gal kam teko matyti kažkoki panašų ženklinima,pasidalinkit ir pataisykite jeigu klystu :labas:
manau kad ir pradžioje bet kokius 5000-čius per metus turėjo pagaminti, mano atveju 3794, tai gal ir galėjo būti pradžia gamybos.
Dėl variklio keitimo kad keisdavo aš irgi skaičiau, o kojelė šoninės kojelės pažiūresiu, lygtais kažkoks tvirtinimas yra, galinį reduktorių išardysiu, pačiam smalsu :)

Puslapis 13 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/