Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Posūkių žibintų spalva
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=76053
Puslapis 22

Autorius:  tadas1991 [ 2020 Lie 10 Pen, 4:30 ]
Pranešimo tema:  Re: Posūkių žibintų spalva

Na ir liuks. Svarbiausia stabdžiai kažkiek stabdytų ir tepalas labai nebėgtų.
Nežinau, kaip stipriai atliekama TA traktoriams, bet įtariu, kad nelabai daug stipresnė už motociklų TA :?
Ar klystu?
Šitas apžiūros atlikimas iš esmės jums leidžia traktoriui dėti numerį ir dalyvauti viešajame eisme? Ar dar kažko reikia, pvz apdrausti civiline atsakomybe? Ar yra kelių apribojimai, apart automagistralių, greitkelių ir apribojimų ženklais (traktorių eismas draudžiamas)?

Klausinėju, nes įdomu. Daugiau teoriškai. Pernai keliavom dviračiais po Švediją. Mačiau daug senų Volvo, kur kažkada buvę sedanais ar universalais. Nupjautas kėbulo galas, suformuotas kažkoks panašus galas į pikapo formą. Padarytas galinis langas. Ten, kur būtų pikapo kūzavas, normalus kūzavas neišeina, nes monokokinė (be rėmo) konstrukcija neleidžia taip paprastai padaryt, tai padaryta kažkokia minimali dėželė, gal 1m2 ploto ir nebūtinai didelio gylio. Kalbėjausi paskui su vietiniais lietuviais. Sakė, kad čia nauja mada pas juos. Formaliai gaunasi kaip perdarytas automobilis, išeina atlikus kažkokias apžiūras ir patikras registruoti kaip savaeigę techniką ūkio paskirčiai. Tada registruoja kažkur kažkokiu keistu būdu ir galima važiuoti. Numerio net nėra, gale toks raudonai geltonas trikampis. Sakė, kad galima vairuoti berods nuo 16metų, tai jaunuoliai pagrinde ir važinėja. Lyg ir turėtų būti apribota galia, bet kaip supratau, neapibrėžta. Lyg ir turėtų būti apribotas greitis, bet turbūt irgi neapibrėžta, kaip tai kontroliuojama. Konstrukciškai turbūt ne, bet dauguma jų nelaksto, nors mačiau ir greitų. Kai kuriems galbūt apribotas pavarų kiekis, nes mačiau ne vieną, kur važiuoja gerokai per didelėmis apsukomis. Gal neleidžia įjungti aukščiau 2 ar 3 pavaros. Pasirodė įdomu, kad tokioj Švedijoj tokie apėjimai egzistuoja. Tiesa, labiau šiaurėj. Pietuose, kur daugiau civilizacijos, populiacijos ir kultūros, neteko pamatyti. O šiaurė gerokai labiau pramoninė ir agrarinė. Ten žmonės nelabai turtingai gyvena, papuvusiom senom karietom važinėja, traktoriai savo ūkiui apsidirbti kartais irgi tokie MTZ ir DT20 lygio, na tik vakarietiškų gamintojų. Bet už tai daug malonesni ir šiltesni :)

Autorius:  Bamperis [ 2020 Lie 10 Pen, 21:15 ]
Pranešimo tema:  Re: Posūkių žibintų spalva

tadas1991 rašė:
...Nežinau, kaip stipriai atliekama TA traktoriams, bet įtariu, kad nelabai daug stipresnė už motociklų TA :?
Ar klystu?
Šitas apžiūros atlikimas iš esmės jums leidžia traktoriui dėti numerį ir dalyvauti viešajame eisme? Ar dar kažko reikia, pvz apdrausti civiline atsakomybe? Ar yra kelių apribojimai, apart automagistralių, greitkelių ir apribojimų ženklais (traktorių eismas draudžiamas)?
:labas: Traktoriai, savaeigės ir žemės ūkio mašinos bei jų priekabos tikrinamos tik apžiūrint ir bandant, pvz. garsinis signalas, skysčių nuotekis ir tt. Peržiūrėjau visus TA reikalavimus traktoriams ir radau, kad prietaisai naudojami tik šviesų spindulio nuokrypiui ir stabdžių efektyvumui tikrinti pagal lėtėjimą. Paprastai tokių prietaisų kontrolierius po kaimus nesivežioja ir apsiriboja tuo, kad ratai čiuožia ir žibintai dega...
Traktorius apžiūroje turi būti registruotas, su valstybiniais numeriais, turėti draudimą, pasą ir 6,8 € sumokėtą mokestį. Įdomu tai, kad tas mokestis už apžiūrą visiškai nepriklauso nuo traktoriaus galios.
Po sėkmingos apžiūros išduodamas TA talonas, kurį reikia vežiotis kartu su pasu ir draudimu, nes policija pati jų nemato. Važiuoti galima visom gatvėm ir keliais, jei tik nedraudžia ženklai ar eismo taisyklės.

Visi TA reikalavimai čia: https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct ... 168140/asr

Puslapis 22 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/