Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Ekspertizė, technikinė, registracija ir kiti niuansai.
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=76064
Puslapis 11

Autorius:  SAABakas [ 2020 Bir 16 Ant, 12:27 ]
Pranešimo tema:  Ekspertizė, technikinė, registracija ir kiti niuansai.

Sveiki, buvau šiandien nulėkęs i Regitrą savo Volgai pasidaryt naujus dokumentus (vietoje seno techninio paso) ir pagrinde įsitikinti prieš restauruojant, kad be problemų galima persiregistruot.
Sužinojau, kad mašina jau seniai išregistruota, todėl registravimui reikia technikinės ir draudimo. Patys dokumentai tvarkingi ir galioja.
Variklis nepataisomai sugadintas, todėl nusprendžiau dėti savo SAAB B204 (2,0l) variklį, kuris buvo registruotas kaip 96kW, todėl, kadangi pas mane Volgoje buvo 24D variklis, jis turėtų tilpti 30% galios ir 20% kubatūros ribose, ko reikia ekspertizei.
Galvoju, dabar kokia tvarka reikia daryti visus šitus dalykus.
Technikinės su pakeistu varikliu nepraeisiu, todėl taip išeina pirma reikės praeiti ekspertizę?
Ar galima praeiti ekspertizę su išregistruota auto?
Su tokiu išregistravimu jau esu susidūręs, kai remontavau savo sena SAAB'a, bet įregistruot buvo paprasta ir papildomai nekainavo.
Tačiau šiuo atveju ekspertizė kiša koją.

Gal ką patars forumiečiai?

Autorius:  Raimis [ 2020 Bir 16 Ant, 13:00 ]
Pranešimo tema:  Re: Ekspertizė, technikinė, registracija ir kiti niuansai.

SAABakas rašė:
Ar galima praeiti ekspertizę su išregistruota auto?

Į šitą klausimą atsakymas labai paprastas. Taip, galima.
Tačiau labai įdomu, koks bus pačios ekspertizės rezultatas, kai vietoje GAZ variklio bus įdėtas SAAB. Būtinai pasidalinkit patirtim.

Autorius:  SAABakas [ 2020 Bir 16 Ant, 13:43 ]
Pranešimo tema:  Re: Ekspertizė, technikinė, registracija ir kiti niuansai.

Raimis rašė:
SAABakas rašė:
Ar galima praeiti ekspertizę su išregistruota auto?

Į šitą klausimą atsakymas labai paprastas. Taip, galima.
Tačiau labai įdomu, koks bus pačios ekspertizės rezultatas, kai vietoje GAZ variklio bus įdėtas SAAB. Būtinai pasidalinkit patirtim.


Tai patirtis ateis dar labai negreitai, bet norėjau pirma išsiaiškinti šitą procesą, nes būt nesmagu, jei po viso darbo ir variklio keitimo atsirastų nesklandumų.
O apie patį ekspertizės procesą esu pasiskaitęs ir iš to žinau tas 30% galios ir 20% kubatūros ribas, kuriose telpant leidžiama daryti variklio keitimą.
Keičiant variklį į kitokį, kuris nebuvo tam kėbului skirtas reikalinga pateikti variklio tvirtinimų techninius brėžinius arba detalias tvirtinimų nuotraukas, jei gerai atsimenu.

Autorius:  Raimis [ 2020 Bir 16 Ant, 15:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Ekspertizė, technikinė, registracija ir kiti niuansai.

Bet kuriuo atveju gerai būtų nuvykti asmeniškai į tą įmonę, kurioje planuojate užsakyti ekspertizę. Papasakosit, ką planuojat daryt ir sužinosit, ar nebus dar kokių nenumatytų niuansų.

Autorius:  tadas1991 [ 2020 Bir 17 Tre, 1:46 ]
Pranešimo tema:  Re: Ekspertizė, technikinė, registracija ir kiti niuansai.

Čia reikalas toks, kad kol bus padaryta, dar tris kartus pasikeis įstatymai ir/arba jų naudojimo/taikymo praktika. Todėl šiuo metu kažko tokio klausti visiškai nėra prasminga.
Techninės apžiūros įregistravimui reikia jau kokius 5-6 metus. 2014tais dar nereikėjo kažkuriuo metu, bet 2015tų pačioje pradžioje jau tikrai reikėjo.
Draudimo įregistravimui reikia jau turbūt kokius 15 metų. Kai 2008tais registravau savo pirmą transporto priemonę, jau tikrai reikėjo.
Savadarbės priekabos seniau buvo leižiamos gaminti namuose bet kaip, paskui tik su rimtais brėžiniais, dabar man atrodo jau iš viso nebelabai galima. Ir kad žmonės nepirktų senų tokių priekabų ir neperdarinėtų pagal save, dabar jau jas pradėjo ir registruojant bei kartais netgi varant techninę apžiūrą fotografuoti.
Nuo Liepos 1d. bus įvestas automobilio registravimo mokestis. Volga kainuos tikrai nepigiai, nes sveria daug ir darbinis tūris taip pat nemažas. Jei dėsit kažkokį neoriginalų variklį, tai istorinio statuso negausit niekaip, todėl susimokėti teks.
Bet gali ir dar daug kas pasikeisti.
Viskas nuolat keičiasi.

Jei išvis kada bus padaryta, ar jau bus panašu į tai, kad jau galima pradėti daryti, tai tuomet ir domėkitės.

Pradžioj siūlau pasidaryti visą kėbulą ir jį pasiruošti iki tiek, kad bereiktų tik variklio. Jei variklio kompiuterį ir jo laidynus montuosite ir į saloną, pasilikit priėjimus papildomiems laidams suvedžioti.

Kolega neseniai dėjosi variklį iš Peugeot 405 1,9TD 66kw į Peugeot 205 1,9D 47kw. Ten iš esmės identiškas variklis, tik su turbina ir interkūleriu. Biškį netelpa į tuos procentus, todėl teko daryti ekspertizes ir gauti leidimus iš transporto inspekcijos. Bet su ekspertizėm jam nors ir buvo gan daug chlapato, bet vis tik buvo viskas pakankamai įmanoma, nes visos reikalingos dalys gamtoje egzistuoja, kadangi reikiamos variklio pagalvės, jų kronšteinai, varžtai ir visi kiti dalykai gamtoje egzistuoja ir buvo naudojami tame pačiame kėbule su dar galingesniais, nei 66kw, varikliais, taip pat ant jo tinka uždėti ir viskas stojasi į vietas. Jis tai galėjo įrodyti pateikdamas pačio Peugeot gamyklinės programos dalių schemas su brėžiniais ir dalių kodais. Taip pat galėjo pateikti įrodymus, kad tinka pavarų dėžė, sankabos valdymo įtaisai, kad naudos tokio pat automobilio, tik galingesnės versijos stabdžius, ir kad jie tinka, kad vairo mechanizmai pas abiejų galių versijas sutampa. Kad aplamai tas kėbulas turėjo tokios galios ir dar galingesnius variklius ir yra pritaikytas tokiai galiai. Man atrodo, kad nors ta informacija tuo metu ir buvo prieinama viešai, bet jis vis tiek turėjo kreiptis į Peugeot atstovybę Lietuvoje ir gauti tą informaciją su jų parašu ir antspaudu.
https://peugeot-klubas.lt/topic/62198-peugeot-205-19td/

Labai gali būti, kad tavęs paprašys tiesiog pateikti tavo variklio pagalvių kronšteinų stiprumo skaičiavimus bei gamyklinius sertifikatus, kad tai yra būtent tas testuotas gaminys, ir tuo viskas ir baigsis.
Kitas dalykas, kad jeigu dabar dokumentuose nėra galios arba darbinio tūrio, kuo labai patikėčiau, žinant, kaip buvo registruojami automobiliai iki kokių 2000tųjų metų (pats neseniai pardaviau Audi 80, Lietuvoje pirmąkart įregistruotą 1998tais metais, dokumentuose nebuvo nei variklio numerio, nei darbinio tūrio, nei galios. Audi 80 1986, benzinas, kėbulo numeris. Praktiškai ir viskas), tai jums reikės dar vienos ekspertizės, kad tuos duomenis gautumėte. Ir jei bandysite juos gauti be buvusio variklio, vėl gali kilti keblumų.
Viskas įmanoma, bet reikia suprasti, kad vien teisinės dalies atlikimo kaina, o ypač dar jeigu ir skaičiuojant savo laiką, beveik garantuotai tavo Volgos kainą viršys kelis kartus.

Kitas klausimas, ar išvis yra prasmė tokį pakeitimą legalizuoti. Tipo kasdieninio naudojimo automobilis su ekonomišku ir galingu šiuolaikišku benzininiu varikliu? Norėčiau pamatyti ir pavairuoti tokią Volgą. Tikriausiai spjaučiau po pirmos valandos mieste :)

Autorius:  SAABakas [ 2020 Bir 17 Tre, 13:18 ]
Pranešimo tema:  Re: Ekspertizė, technikinė, registracija ir kiti niuansai.

Na kiek klausiau, tai regitroje sake registravimui reikia tik tecknikines ir draudimo, klausiau ar tikrai tik tiek reikia, kad is seno techninio paso naujus dokumentus padaryt ir sake viskas tvarkoje.
Tai reik tiketis, kad nepamelavo :D

Autorius:  Rudge [ 2020 Bir 17 Tre, 13:33 ]
Pranešimo tema:  Re: Ekspertizė, technikinė, registracija ir kiti niuansai.

Tikrai nepamelavo. Reikia technikinės ir draudimo. Tadas1991 tamstai ir paaiškino kokie keliai gauti technikinę.

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/