Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

GAZ21 co2 emisija
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=76099
Puslapis 22

Autorius:  kęstutis [ 2020 Lie 05 Sek, 9:00 ]
Pranešimo tema:  Re: GAZ21 co2 emisija

Na skirtumų tarp šiuolaikinių ir senų tai yra. Dabartiniai - kuro padavimą valdo įpurškimo sistema apkarstyta kompu, lemdo zondais, oro srauto matuokliais. Pas senų tik karbiuratorius. Pas Golf II manau ir katalizatorius jau stovi, o pas Žiguliuką jo nėra ir jo tarša pagal skaičiuoklę 0e. :D . O pagal regitrą tai skaičiavimui masė turi skaičiuotis automobilio parengto ekspoatacijai (pliko be keleivių) , nuo Jūsų įvardinto svorio dar - apie 400kg mažiau. Tai taip apskaičiavus ir Golf rodys 0e. Lauksim kaip Jums pasiseks Regitroje.

Autorius:  npn [ 2020 Lie 07 Ant, 14:19 ]
Pranešimo tema:  Re: GAZ21 co2 emisija

kęstutis rašė:
Na skirtumų tarp šiuolaikinių ir senų tai yra. Dabartiniai - kuro padavimą valdo įpurškimo sistema apkarstyta kompu, lemdo zondais, oro srauto matuokliais. Pas senų tik karbiuratorius. Pas Golf II manau ir katalizatorius jau stovi, o pas Žiguliuką jo nėra ir jo tarša pagal skaičiuoklę 0e. :D . O pagal regitrą tai skaičiavimui masė turi skaičiuotis automobilio parengto ekspoatacijai (pliko be keleivių) , nuo Jūsų įvardinto svorio dar - apie 400kg mažiau. Tai taip apskaičiavus ir Golf rodys 0e. Lauksim kaip Jums pasiseks Regitroje.


Na ir Regitroje visas šis reikalas pasisuko taip - darbuotojo klausimas kitaip darbuotuojui: "O kai duomenų trūksta siunčiam į ekspertizę? Aha." Nežinau, gal ir kitokia baigtis galima, jei trūktų tik to ko skaičiavimui nereikia (darbo tūrio). Kita vertus net jei taršai apskaičiuoti nebūtina, negi išduotų naują techninį pasą tokį pat pustuštį. Būtų geriau buvę tą išgirsti telefonu ir net negaišti laiko. Bet gi viskas šviežia, yra kaip yra. Tad rytoj keliauju pas ekspertus. Pradinė kaina 48 Eur jei nereikės papildomų procedūrų. Viliuosi, kad jie ten ras tai kas ir priklauso pagal VIN. Kažkaip nerandu viešo VW dekoderio internete tokio senumo modeliams, būtų įdomu pasitikrint. O tada vėl į Regitrą su išankstine registracija kol nesibaigė 10 dienų terminas įregistruoti...

Autorius:  npn [ 2020 Lie 08 Tre, 15:03 ]
Pranešimo tema:  Re: GAZ21 co2 emisija

Procesas juda. Ekspertizė atlikta, automobilio tapatybė nustatyta oficialiai. Labai pozityvus jaunas ekspertas nesitikėjo turėti reikalų su tokiu modeliu, bet kai viskas nuo pat serviso knygelių iki agregatų autentiška praėjo sklandžiai ir greitai. Kainavo 48 Eur. Rytoj Regitra.

Autorius:  Karkonazz [ 2020 Lie 08 Tre, 15:45 ]
Pranešimo tema:  Re: GAZ21 co2 emisija

npn rašė:
Procesas juda. Ekspertizė atlikta, automobilio tapatybė nustatyta oficialiai. Labai pozityvus jaunas ekspertas nesitikėjo turėti reikalų su tokiu modeliu, bet kai viskas nuo pat serviso knygelių iki agregatų autentiška praėjo sklandžiai ir greitai. Kainavo 48 Eur. Rytoj Regitra.



Kur atlikote ekspertizę, Tuvlitoje? Kiek laiko užtruko? Kokia gavosi CO2 vertė ar ekspertizė atlikta tik masei ir galingumui nustatyti?

Autorius:  npn [ 2020 Lie 08 Tre, 21:54 ]
Pranešimo tema:  Re: GAZ21 co2 emisija

Karkonazz rašė:
Kur atlikote ekspertizę, Tuvlitoje? Kiek laiko užtruko? Kokia gavosi CO2 vertė ar ekspertizė atlikta tik masei ir galingumui nustatyti?


Ekspertizė atlikta viename iš Kauno techninės apžiūros centrų. Mieste yra trys TA stotys, bet tik dviejuose yra ekspertai. Šiuo atveju Taikos pr., man tiesiog buvo arčiau, abiejuose kainos tos pačios. CO2 nenustatinėjo, tą dabar lengvai apskaičiuos pati Regitra. Ne tik masė ir galia, dar ir pavarų dėžės tipas (aktualu skaičiuojant CO2, yra šis punktas skaičiuoklėje). Pasak eksperto mano atveju mokestis turėtų būti 0 Eur. Reiškia tikrai nuo tuščio auto masės.
Užtruko maždaug valandą.

Autorius:  npn [ 2020 Lie 09 Ket, 22:23 ]
Pranešimo tema:  Re: GAZ21 co2 emisija

Finišas. Automobilis turi šiuolaikinį techninį pasą, tapau savininku. Taršos mokesčio nebuvo, Regitros darbuotojas net neužsiminė apie tai. Susimokėjau 11,30 Eur (t.y. standartinė kaina pagal kainoraštį lengvąjam auto 3. Transporto priemonės registravimo duomenų keitimas. 3.2.1. išduodant transporto priemonės registracijos dokumentą).

Autorius:  tadas1991 [ 2020 Lie 10 Pen, 4:18 ]
Pranešimo tema:  Re: GAZ21 co2 emisija

npn rašė:
Kita vertus net jei taršai apskaičiuoti nebūtina, negi išduotų naują techninį pasą tokį pat pustuštį.

Seniau būdavo taip, kad "po stogeliu" apžiūrėdavo ir surašydavo trūkstamus duomenis iš duomenų lentelės, iš galbūt turimų senų dokumentų (užsienietiškų), iš praktikos (kai darbuotojas patyręs ir pažįsta tuos variklius ir modelius mintinai). Po stogeliu važiuoti reikdavo tada, jei dokumente trūkdavo kokių nors reikalingų duomenų ir darbuotojas galėjo juos rasti kažkur po kapotu arba šiaip apžiūrėjęs, pvz kuro rūšis, masės (iš lentelės), pasikeitusi spalva), arba jeigu būdavo seno pavyzdžio techninis pasas, t.y. arba laminatas, arba vertikaliai sulankstoma knygelė (apie 2002-2006 metų, kiek pamenu, paskui pradėjo išdavinėti tokio formato, kaip dabar), arba jau toks kaip dabar, bet senesnis, negu kažkiek metų.
Bet prieš kelis metus padarė, kad nebereikia po stogeliu važiuoti jau niekada, jeigu mašina yra registruota Lietuvoje. Tai man buvo toks kuriozas su ta Audi 80, kad irgi buvo registruota Lietuvoje 98tais metais, pagal išmuitinimo pažymą ir netgi dar Policijoje. Įpratęs pagal seną tvarką nuvažiavau po stogeliu, sulaukiau eilės. Darbuotojas pasižiūrėjo, paklausė, ar nepakeičiau spalvos arba variklio, ir jeigu ne - sako eik į salę ir viskas.
Salėje surašė tai, ką rado sename laminate. Tai kuro rūšis buvo benzinas, pirmos registracijos data tapo 1986-01-01 (nes laminate rašydavo tik gamybos datą, ir buvo skaičiai 86). Automobilio savojo svorio nebuvo, todėl įrašė 0kg (ne brūkšnelis ar "nėra duomenų", o būtent 0kg). Bendroji masė buvo, parašė iš laminato. Variklio darbinio tūrio nebuvo, parašė 0ccm (vėlgi, kaip ir su savuoju svoriu). Variklio galios nebuvo, parašė 1kw.
Viskas, ko reikia, kaip ir yra. Pagal lenteles gautųsi naujam savininkui labai geras CO2 skaičius :)
Bet galimai vistiek pasiųstų į ekspertizę dėl kokių nors priežasčių, kad pvz akivaizdžiai neatitinka arba pastebėta (jų pačių) klaida. O gal ir ne.

Dabar taip nebepaeitų. Čia buvo praeitais metais. Va matot, jum ir išrašė siuntimą ekspertizei.
Seniau tas tokio lygio, kaip jum padarė, ekspertizes jie patys ir be mokesčio po stogeliu padarydavo.
Dabar dalinai gavosi, kad kam nebereikia po stogeliu, tai palengvėjo procedūra, o kam reikia ir trūksta duomenų - belekiek daugiau vargo ir visai nemažai pinigų į balą, kad kugelis nuo lentelės nurašytų svorį į dokumentą arba pamatęs po kapotu benzininį variklį, parašytų, kad benzinas. Na su darbiniu tūriu jau yra kitaip, bet žinau tokių variklių, kur pvz nesiskiria iš išorės niekuo 1,6/1,8/2,0, nes tarp jų skiriasi tik alkūninio veleno alkūnės ir švaistiklio ilgiai, ir pagal tai darbinis tūris. Tai irgi, net pats geriausias ekspertas, atėjęs, nieko ten ir nepasakys.
Tiesa, jei kalbam apie šiuolaikinius automobilius, ten jau galima pradėti diskutuoti. Eilinio žmogelio akis galimai gali jau ir sumaišyti Common rail turbodyzelinį variklį ir Common rail turbobenzininį variklį, nes komponentai ir jų kiekis labai panašūs ir labai panašiai atrodo. Galima primityviai paieškoti uždegimo žvakių, bet jos ne visada labai matomoj vietoj būna. Patyrusi mechaniko akis aišku atskirs tikrai, bet jau galima dėl to ginčytis. Jau dabar benzinų be turbinų praktiškai nebėra, ir benzinai jau turi ir suodžių filtrus bei kitas dyzelines detales, taip tapdami ne tik nebe paprastesni, bet kartais dar ir sudėtingesni, brangiau remontuojami, mažiau patikimi ir ilgaamžiai. Kalbu apie tai, kad dabar yra benzininių variklių, kurie be remonto nebenuvažiuoja 100kkm.

Autorius:  Karkonazz [ 2020 Lie 10 Pen, 7:28 ]
Pranešimo tema:  Re: GAZ21 co2 emisija

npn rašė:
Procesas juda. Ekspertizė atlikta, automobilio tapatybė nustatyta oficialiai. Labai pozityvus jaunas ekspertas nesitikėjo turėti reikalų su tokiu modeliu, bet kai viskas nuo pat serviso knygelių iki agregatų autentiška praėjo sklandžiai ir greitai. Kainavo 48 Eur. Rytoj Regitra.



Ar svėrė automobilį? Nuvažiavau šiandien į Tuvlitos techninę ekspertizę ir man pasakė kreiptis į UAB “Transporto studijas”, nes tik jie Vilniuje turi sertifikuotas svarstykles ir nuo liepos 1 d, kiekvieną automobilį reikia pasverti individualiai. Keista, kad niekur apie tai neskelbia, būtų galima sutaupyti laiko ir nereikalingo važinėjimo.


DĖMESIO, aktualu tiems kas registruos savo automobilį. Jeigu registracijos liudijime, prie raidelės G (parengtos eksploatuoti transporto masė) yra paliktas brūkšnelis tai į Regitrą galite net nevažiuoti. Darbuotojai telefonu nieko neatsakys, nes jie nieko nežino, tinklapyje taip nėra nieko parašyta, o nuvykus į Regitros padalinį ir paklausus informacijoje darbuotojas neužtikrintai atsakys, kad turbūt reikia. Iškart ieškokite transporto priemonių techninių ekspertų turinčių automobilių sertifikuotas svėrimo svarstykles, pati Vilniaus Tuvlita jų neturi, nors to nėra parašyta. Gal čia tik man taip pasisekė, linkiu sklandžių registracijų.

Autorius:  npn [ 2020 Lie 10 Pen, 11:17 ]
Pranešimo tema:  Re: GAZ21 co2 emisija

Karkonazz rašė:
Ar svėrė automobilį? Nuvažiavau šiandien į Tuvlitos techninę ekspertizę ir man pasakė kreiptis į UAB “Transporto studijas”, nes tik jie Vilniuje turi sertifikuotas svarstykles ir nuo liepos 1 d, kiekvieną automobilį reikia pasverti individualiai. Keista, kad niekur apie tai neskelbia, būtų galima sutaupyti laiko ir nereikalingo važinėjimo.


Kaip suprantu taip, pervarė per stabdžių bandymo stendą (stabdžių, aišku netikrino), jis regis fiksuoja svorį ašiai (Darbinės stabdžių sistemos stabdymo efektyvumas skaičiuojamas faktinei arba bendrajai transporto priemonės masei. Bendrajai transporto priemonės masei stabdymo efektyvumas transporto priemonėms, turinčioms pneumatines stabdžių pavaras. Visais kitais atvejais stabdymo efektyvumas skaičiuojamas faktinei transporto priemonės masei.) Reiškia faktinę masę turi gebėti pasverti.

Šiaip dokumente masę nurodė ne kažkokį "negražų" skaičių koks turbūt būtų pasvėrus, o tiksliai pagal gamintojo duomenis kaip priklauso šiam modeliui su atitinkamu varikliu.

Sakyčiau visiškas absurdas jei kažkur to nepakanka ir reikia kitokių vienintelių ir unikalių svarstyklių. TA stoties matavimams skirta mašinerija manau tikrai turi būti ir sertifikuota (šiaip kaip ir bet kas kai kalbama ne apie buitinį naudojimą) ir, būtų logiška, periodiškai metrologiškai tikrinama. Gal nebent Vilniuje įmonė kita ir ekspertai negali naudotis svetima TA centro įranga ar kažkas panašaus.

Autorius:  npn [ 2020 Lie 10 Pen, 12:02 ]
Pranešimo tema:  Re: GAZ21 co2 emisija

tadas1991 rašė:
Seniau būdavo taip, kad "po stogeliu" apžiūrėdavo ir surašydavo trūkstamus duomenis iš duomenų lentelės, iš galbūt turimų senų dokumentų (užsienietiškų), iš praktikos (kai darbuotojas patyręs ir pažįsta tuos variklius ir modelius mintinai). Po stogeliu važiuoti reikdavo tada, jei dokumente trūkdavo kokių nors reikalingų duomenų ir darbuotojas galėjo juos rasti kažkur po kapotu arba šiaip apžiūrėjęs, pvz kuro rūšis, masės (iš lentelės), pasikeitusi spalva), arba jeigu būdavo seno pavyzdžio techninis pasas, t.y. arba laminatas, arba vertikaliai sulankstoma knygelė (apie 2002-2006 metų, kiek pamenu, paskui pradėjo išdavinėti tokio formato, kaip dabar), arba jau toks kaip dabar, bet senesnis, negu kažkiek metų.
Bet prieš kelis metus padarė, kad nebereikia po stogeliu važiuoti jau niekada, jeigu mašina yra registruota Lietuvoje. Tai man buvo toks kuriozas su ta Audi 80, kad irgi buvo registruota Lietuvoje 98tais metais, pagal išmuitinimo pažymą ir netgi dar Policijoje. Įpratęs pagal seną tvarką nuvažiavau po stogeliu, sulaukiau eilės. Darbuotojas pasižiūrėjo, paklausė, ar nepakeičiau spalvos arba variklio, ir jeigu ne - sako eik į salę ir viskas.
Salėje surašė tai, ką rado sename laminate. Tai kuro rūšis buvo benzinas, pirmos registracijos data tapo 1986-01-01 (nes laminate rašydavo tik gamybos datą, ir buvo skaičiai 86). Automobilio savojo svorio nebuvo, todėl įrašė 0kg (ne brūkšnelis ar "nėra duomenų", o būtent 0kg). Bendroji masė buvo, parašė iš laminato. Variklio darbinio tūrio nebuvo, parašė 0ccm (vėlgi, kaip ir su savuoju svoriu). Variklio galios nebuvo, parašė 1kw.
Viskas, ko reikia, kaip ir yra. Pagal lenteles gautųsi naujam savininkui labai geras CO2 skaičius :)
Bet galimai vistiek pasiųstų į ekspertizę dėl kokių nors priežasčių, kad pvz akivaizdžiai neatitinka arba pastebėta (jų pačių) klaida. O gal ir ne.


Aš prisimindamas senesnius laikus irgi to (na ne 1 kw iš 0 kg masės su 0 cm3, nes čia jau matematiškai "trumpina", kažin ar gerai ilgalaikėje perspektyvoje) tikėjausi. Taigi atrodo viskas yra variklio numeryje ir kėbulo numeryje. Jei kažkas nesutampa tada jau taip. Kažkada dar netgi ant platformos vežiau perkamą daužtą automobilį - pyko tikrintojas, kad reikia kažkur ropštis ir sulamdytą kapotą atkėlus žiūrėt, tai variklio numerio "nerado" ir turiu dabar su pamažinta galia na bet nors ekspertizės nereikėjo. O dabar mygtukų spaudytojas bejėgiškai konstatuoja, kad "mes tik duomenis kilnojame". Kas nuskambėjo ganėtinai komiškai. Biurokratų spaudančių mygtukus vaizdiniai iš filmo "Brazil 1985" pataisė subjurusią nuotaiką po užgaulių specialisto pasvarstymų "pagalvokit ar čia apskritai dar verta tokį automobilį registruot", "toli iki istorinio".
Bet dabar jau suprantu sistemos veikimą - kai duomenų kilnotojas neturi reikiamo skaičiuko į stogelio departamentą siųsti negali, toks yra, bet gi jie tik skaito iškaltus numerius (ne jų kompetencija pasakyti ką jie reiškia). Reiškia siunčiam pas kodų skaitytojus ir išaiškintojus, kurie pasitelkę savo minties ir duomenų bazių galias suformuoja skaičius tinkamus duomenų kilnotojams. Tad klaida išmetama A4 formato blanku apie "prašymo nagrinėjimo sustabdymą" (nors tas pats jau buvo sugeneruotas eKETRIS sistemoje bandant įregistruoti savarankiškai). Visi dirba savo darbą :)

Puslapis 22 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/