Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Istorinio automobilio vertinimas
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=76281
Puslapis 23

Autorius:  absurds [ 2020 Spa 08 Ket, 11:37 ]
Pranešimo tema:  Re: Istorinio automobilio vertinimas

Viskas tvarkoje, bet buna niunasu. Kartais svarbu vien kaip zmones bendrauja, kaip lanksciai viska organizuoja ir t.t. Bet cia tik asmenine patirtis gali patarti :) galbut sakykim kazkas uzklius ir reiks pasitaisyti, ar buna pakartotinis vertinimas, gal vieni sutinka, kiti ne. Gali buti 100 niuansu, todel noretusi bendrauti su nuosirdziais, bendradarbiaujanciais zmonemis. Zodziu norejosi rekomendacijos :)

Autorius:  VERSLOVAS [ 2020 Spa 09 Pen, 23:38 ]
Pranešimo tema:  Re: Istorinio automobilio vertinimas

Na siūlyčiau rinktis, koks vertintojų klubas yra arčiausiai pačio transporto priemonių buvimo vietos.Bus ir pačiam patogiau, ir mažiau papildomų finansinių resursų reikalaus.

P.S paskaitęs naujo įstorinių transporto priemonių vertinimo įstatymo nuostatas ir tt. - nustebau, kad taip greit išsipildė mano ne taip seniai paminėti nuogąstavimai dėl transporto priemonių vertinimo tvarkos ydų ir galimų dėl to pokyčių ( 100% isitikinęs, kad naujovių atsiradimui pasitarnavo būtent tokie "vertintojai", dėl kurių yra gėda tikriem oldtimeristams jas sutinkant gatvėse ir skelbimų portaluose). Žemiau diskusijų skyrelyje yra buvusi tema taip ir pavadinta "Gėda".

Autorius:  absurds [ 2020 Spa 10 Šeš, 7:34 ]
Pranešimo tema:  Re: Istorinio automobilio vertinimas

Visiskai sutinku, kad auto turi buti tvarkingas ir originalus. Tik bijau, kad dabar buvusi bardaka gali pakeisti perdem griezta tvarka ir po keliu metu kai auto dasivesiu, bus apmaudu, kad nepasinaudojau esama situaciija. Nors Mersiukas manau turetu praeiti be bedu, tik BMW dar kruva darbo...

Autorius:  tadas1991 [ 2020 Spa 11 Sek, 5:11 ]
Pranešimo tema:  Re: Istorinio automobilio vertinimas

O kaip yra dabar, jeigu nori, kad automobilis būtų originalus, bet nenori jo restauruoti?
Turiu vieną egzempliorių, kuris turi ir rimtesnių rūdžių (ne tokių, kur nepraeitų techninės apžiūros, bet kur labai toli nuo geros kėbulo būklės), ir pabraižymų, ir įlenkimų, ir vietų, kur lupasi dažai ir išlenda seni dažai. Man jis toks labai patinka, koks yra, tokį norėčiau ir išlaikyti. Techninė būklė gera, visi pagrindiniai mazgai veikia puikiai, jokių didesnių už aprasojimą skysčių prasisunkimų, pusė važiuoklės nauja, stabdžiai irgi apynaujai, į išmetimo normas telpa be problemų. Kalbu būtent apie kėbulo būklę ir bendrą vaizdą. Gal kas susidūrėte?
Ar vertinamas tik automobilio originalumas ir atitikimas reikalavimams, ar reikia ir parodinės būklės?
Ar vertinant automobilį, jis gali būti be techninės apžiūros?
Šiuo metu pasibaigusi, o žieminių padangų aišku kad neturiu, o apžiūrai paruošti ir atlikti iki lapkričio tikrai nebebus laiko.

Beje, kaip su tuo "kasdieniniu naudojimu"? Suprantu, kad tai labai pilkoji zona bent jau šiuo metu. Kaip supratau, nėra jokių apribojimų nei ridai, nei galimybės pareigūnams pareikalauti parodyti ar įrodyti, kad važiuoji ne kasdieniais tikslais.
Bet gal kas jau numato ar jau kalbėjosi/domėjosi neoficialiais kanalais, kaip čia bus? Naudoju jį labai retai, bet kartais sugalvojam nuvažiuoti prie jūros, arba pakeliauti po pasaulį. Pvz, visus metus stovi, o tada užsikuriu, pasikeičiu tepalus, apsižiūriu mazgus, pravarau techninę apžiūrą ir lekiu aplankyti tėčio į Norvegiją. Ten keliaujam dviese po kalnus. Važiuojam dviese su tėčiu namo, parsivežu jį atostogoms namo. Kadangi jis gražiai paprašo, o man telpa, parvežam būdoje skalbimo mašiną, kurios jam ten nebereikia, o neseniai pirkęs naują. Grįžtu į Lietuvą, iš naujo pereinu mazgus ir patikrinu viską, gerai pasiruošiu ir su mergina išvažiuojam į Maroką pasivažinėti. Pakeliui, grįždami iš kelionės, prisikraunam Ispanijoje pusę būdos (keleivinis kablukas) skanaus vyno ir visokių vytintų dešryčių ir kumpių bei kitų dalykų, ir lauktuvių, ir savo vartojimui. Grįžęs dar nuvažiuoju kitą dieną į draugo vestuves, o paskui į festivalį. Viso susuku per 2 mėnesius 22kkm ir po to vėl stovi metus nenaudojamas. Paskutinį kartą dabar važiavau pernai pavasarį, važiavom iki Varšuvos Modlino oro uosto, ten palikau mokamoj saugomoj aikštelėj ir skridom į Eindhoveną, šiaip pabūt kelias dienas Olandijoj, aplankyt įdomesnes mum vietas ir pabaigiam Utrechte Dead can Dance koncertu. Parskridę atal į Modliną, važiuojam namo. Matau, kad pagal laiką grįšim į Kauną jau po vidurnakčio, o esam susitarę pasigaminti namuose tam tikrą patiekalą grįžę, tai sustojam Lomžoj nusipirkt maisto prekių. Nusiperkam iškart daugiau, nes šaldytuvas prieš kelionę buvo paliktas tuščias. Pargrįžus pagarbiai pastatyta ir nuo tada pusantrų metų nevažiavau niekur. Tai yra naudojimas kasdienėm reikmėm, ar ne?

Mane labiausiai tai domina techninės apžiūros lengvata, penki metai ir žemesni reikalavimai. Problema, kad su technine būkle kaip ir viskas gerai, važiuoti visiškai saugu, bet vis kliūna kokios nors smulkmenos. Durelės nesifiksuoja atidarytos, galima užvesti su kitu raktu (raktas užvedimo spynelėje laikosi), gale nėra diržų (keleivinė versija, bet jų ten niekada nebuvo, net iš gamyklos, bet pagal kažkokias ES direktyvas pagal gamybos metus turėtų būti, bet neturiu ką įdėti, o kai įdėjau nuo kitokio automobilio, parašė trūkumą, kad netinkamai sumontuota, buvo labai ilga ir liūdna istorija) ir t.t. Kur galėtų nekliūti, bet kliūna. Ir dar manau, kad ilgainiui ir pas mus uždraus su dyzeliniais įvažiuoti į miestus ar jų centrus, o jis dyzelinis. Paprastai Europoje senoviniams su tam skirta registracija tas negalioja.

Autorius:  kęstutis [ 2020 Spa 11 Sek, 12:48 ]
Pranešimo tema:  Re: Istorinio automobilio vertinimas

Šiandien Lietuvoje su "nekasdieniniu naudojimu" vienaip, o po kitų metų vasario 1d, kai keisis tvarka, gali būti ir kitaip :D .
Na o ruošiantis važiuoti po pasaulį su istorinio statuso automobiliu, tai manau reikėtų kiekvienos lankomos valstybės žinoti "nekasdieninio transporto" leidžiamas galimybes, kad kur nenutrūktų kelionė kaip su nelegalu :shock: . Norvegija, tai net ne Europos sąjungoje. :galvoti:

Autorius:  tadas1991 [ 2020 Spa 13 Ant, 0:31 ]
Pranešimo tema:  Re: Istorinio automobilio vertinimas

kęstutis rašė:
Šiandien Lietuvoje su "nekasdieniniu naudojimu" vienaip, o po kitų metų vasario 1d, kai keisis tvarka, gali būti ir kitaip :D .
Na o ruošiantis važiuoti po pasaulį su istorinio statuso automobiliu, tai manau reikėtų kiekvienos lankomos valstybės žinoti "nekasdieninio transporto" leidžiamas galimybes, kad kur nenutrūktų kelionė kaip su nelegalu :shock: . Norvegija, tai net ne Europos sąjungoje. :galvoti:

Manau, kad būtent užsienyje tas istorinio automobilio statusas, jeigu nenori naudotis lengvatomis (įvažiavimas į miestų centrus, kur su tokiais senais neleidžiai ir pan.), ir ypač jeigu valstybinis numeris eilinis, arba kad ir su H raide, bet dabartinis baltos spalvos, visai niekam būtų neįdomus.

Autorius:  absurds [ 2020 Spa 13 Ant, 15:22 ]
Pranešimo tema:  Re: Istorinio automobilio vertinimas

Ai vyrai, pagalvojome, pasitareme ir manau, kad mums nereikia to statuso. Aisku uzknisa truputi draudineti po pusmeti sezonui ir TA kas du metai, bet masinos TA eina be problemu, apsidrausti irgi ne beda, o vargo ir isidirbinejimu del to statuso per daug. Masinu nei bukle, nei verte, nei smagumas nepasikeis. Zodziu riedesim, kaip riedejom ir dziuginsim save bei zmones ;)

Autorius:  kęstutis [ 2020 Spa 13 Ant, 17:37 ]
Pranešimo tema:  Re: Istorinio automobilio vertinimas

absurds rašė:
Ai vyrai, pagalvojome, pasitareme ir manau, kad mums nereikia to statuso. Aisku uzknisa truputi draudineti po pusmeti sezonui ir TA kas du metai, bet masinos TA eina be problemu, apsidrausti irgi ne beda, o vargo ir isidirbinejimu del to statuso per daug. Masinu nei bukle, nei verte, nei smagumas nepasikeis. Zodziu riedesim, kaip riedejom ir dziuginsim save bei zmones ;)

Pritariu :geras: Manau kad šiais laikais istoriniai numeriai automobiliui raumenų neprideda.
Mano supratimu istoriniam auto tech. apžiūra atlekama kas 5 metai ir tik vizualinė. Tai ar tokie auto tinkami lakstyti kiekvieną dieną, ar po pasaulį? Tas pasakymas kad pats prisižiūriu tech. stovį - manau netinkamas, nes vienas prisižiūrės o kiti gali ir nežiūrėti jei sistema to nereikalauja. :galvoti:

Autorius:  absurds [ 2020 Spa 13 Ant, 21:15 ]
Pranešimo tema:  Re: Istorinio automobilio vertinimas

Na, nei kas diena, nei po pasauli mes su jomis nelakstome ;) abi masinos per sezona pravaziuoja max iki 1000 km. Jos didesni oldtimeriai, nei daugelis turintys ta statusa. O statuso norejau tik del isskaiciavimo. Techas, gal draudimas pigesnis ( bmw v12) ir bijau ateityje atsiras metinis ekologinis mokestis... o nei ten tos "garbes" o tuolab numeriu man nereikia. Bet kuriuo atveju noreciau, kad numeriai liktu. :)

Autorius:  kęstutis [ 2020 Spa 14 Tre, 18:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Istorinio automobilio vertinimas

Jei patvirtintu kasmetinį taršos mokestį ir turint V12, tada žinoma statuso keitimui argumentas manau svarus. Įvedus į dabartinę registracijos skaičiuoklę BMW su v12 varikliu - kilovatus ir pliko auto svorį, kokia suma užsidega?

Puslapis 23 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/