Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos 1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms. 2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai. 3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img"). 7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja. 9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai. Plačiau: Visos taisyklės
Autorius |
Žinutė |
bence
|
Parašytas: 2020 Gru 10 Ket, 23:02 |
|
Užsiregistravo: 2007 Rgp 15 Tre, 22:05 Pranešimai: 40 Miestas: Kaunas
|
|
Į viršų |
|
|
kęstutis
|
Parašytas: 2020 Gru 10 Ket, 23:34 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 14:49 Pranešimai: 1254 Miestas: Šilutė
|
Mano atvėju motorolerio priekinio žibinto stiklas skaidrus ir led lemputės struktūra matėsi kitokia. Teko tech. apžiūroje sutikti automobilį Audi A6 kuriam prieš dieną policija panaikino tech. apžiūrą. Važiavo su kseonais. Sustabdė, paprašė pakelti kapotą. Pamatė ne originalius šviesų blokelius, gal ir apiplovimų nebuvo ir panaikino. Klausiu tai ką dabar? - išlupau ir su paprastom atvažiavau. Taigi, kaip gamintojai numatė, taip ir turime važiuoti, nebent taip perdaryti kad niekas net neįtartų. Teko parodoje matyti seną ir gan prabangų automobilį , o farose sudėtos jam nepriklausančios halogeninės lemputės -man tai gadino auto prestižą. Kontaktinio degimo blogis kad kontaktai dega ir su laiku apsineša, be to jie priklausomi nuo alkūninio veleno guolių. Nes turint guolių laisvumui šokinėja degimo padėtis (kontaktų tarpelis tampa didesnis - mažesnis ir keičiasi uždegimo kampas dėl to ir meta kojelę atgal, išsiderinair t.t - tai buvau skaitęs). Elektroninis šias blogybes pašalino. Bet babynos užkrovimui energija reikalinga - iš akuliatoriaus arba kintama per magnetą. Manau kontaktai, ar el. degimo blokas energijos naudoja mažai, didžioji dalis iškeliauja į indukcinę ritę. Jei klystu, patasykite?
|
|
Į viršų |
|
|
augism
|
Parašytas: 2020 Gru 11 Pen, 10:27 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2011 Sau 03 Pir, 21:47 Pranešimai: 605 Miestas: Radviliškis
|
Šią temą pradėjau siekdamas, kad kiekvienas senos technikos mėgėjas už priimtiną kainą galėtų pasidaryti sau elektroninį degimą. Nesuprantu, kaip ten už jį buržujai sugeba užsireikalauti 200 EUR. Pats perku radiodetales pas kiniecius, jų kaina degimui neviršija 7-10 EUR. Litavimo valandų kaina... Galvoju, turint noro kiekvienas savarankiškai susilituos. Čia gi smagu! Mane labiau stabdo įkomponavimo į patį motociklą procesas. Matote, tai kad neturiu aš motociklo. Aišku, galėčiau bandymus daryti ant turimo Simson S50 arba Delta. Bet įdomu būtų prie kokio ИЖ prieiti, ten generatorius atskira dalis, kaip automobiliuose, ar ne?
|
|
Į viršų |
|
|
virginijus007
|
Parašytas: 2020 Gru 11 Pen, 10:52 |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 11 Tre, 12:12 Pranešimai: 1242 Miestas: Mažeikiai
|
Apie Jawą galiu pasakyti, kad visoms 6V tai bekontaktis el. degimas yra labai geras dalykas. Bet ką aš pats pastebėjau, kad dėl per silpno generatoriaus kentėdavo ir šviesos ir variklio darbas. Situacija yra praktiškai visiškai tokia pat kaip ir su Riga motoriniais dviračiais. Tiek su Riga tiek po to su Jawa tikrai nemažai atvažinėjau. Rigai tai buvau originalų degimą ir generatorių pasilikęs tik variklio darbui, kontaktus reguliariai prieš važiavimus kas kažkiek laiko prižiūrėdavau, atsidaręs dangtelį tikrindavau, ar niekas neatsilaisvinę ir ar veilokėlis ne išdžiūvo, patepdavau lašu ar pora tuo pačiu tepalu kaip ir benzinan pilamu. Ši procedūra man atrodo visai nesunkus ir savotiškai patinkantis dalykas, nes važinėjant su tokia technika atitinkamai ir jos apžiūra ir priežiūra turi būti, jei nenori krapštytis su ta technika tai perki motorolerį naujovišką ir nesuki galvos, o krapštytis su sena technika tai manau yra neatsiejama važiavimo, apskritai, eksploatavimo dalis, kas ir turi savo "cinkelį". Rigelės šviesom tai buvau pasidaręs tiesiog akumuliatoriuką, kurį turėjau įsimontavęs dviratinėje kaburkoje pakabintoje ant bagažinės, gražiai laidus buvau prametęs kad nesimatytų ir buvo visai neblogai. Tik reikia lempas ir jų akumuliatorių izoliuoti nuo pačios Rigelės org. el. sistemos, nes man pradžioje buvo įtartinai užkaitęs ir greit išsikrovęs akumuliatorius, kai atskyriau/izoliavau atrodo ši bėda baigėsi (nežinau, gal tai buvo tik sutapimas). Su Rigele kelionės man dažniausiai būdavo pirmyn atgal į sodybą (apie 20-30 km) per parą, tai jau gryžęs po kelionės pasijungdavau krauti akumuliatoriuką ir ganėtinai patogiai gyvenau, bet jeigu toliau važinėt, tada jau būtų reikėję manau kažką kito galvot, arba akumuliatoriuką didesnį arba papildomą ar kitą energijos gamybos šaltinį konstruoti. Na, o Jawai tai manau kibirkškties gamyba labai daug energijos suvartoja, nes originalių 45W nei per kur neužtekdavo. Su šviesom važinėjant sustojus prie šviesoforo reikdavo jungti gabaritus tik, arba visai išjungti, ir tai dar pragazuoti reikdavo, kitaip vienas kuris cilindras jau atsisakydavo ar kalendavo kas antrą trečią sūkį tik. Susikonstravau ir susidėjau vienfazį kintamos srovės generatorių nuo kinietiško motorolerio. Vienfazio nelabai užtenka, situacija palieka panaši kaip su originaliu generatorium, tik toks pliusas, kad šviesos gali jau visai nebešviesti (dėl neprikrovimo) bet cilindrai vistiek abu dirba puikiai iki kol variklis jau vos beapverčia alkūninį veleną, kaip suprantu kibirkšties maitinimui ir lempų maitinimui kinietiški generatoriai turi atskirus kontūrus (smūginės smulkios apvijos ir stambios apvijos). Renkamai 354 (projektų skiltyje) dabar bandysiu konstruoti jau nebe vienfazį, o trifazį (galingesnį) degimą nuo didesnės kubatūros motorolerio, po to bandysiu, žiūrėsiu kas gavosi, žinoma pasidalinsiu rezultatais ir išvadomis. Kiek pasidomėjau dėl "sportinio intereso" pagal dydžius, išmatavimus Rigai manau įmanoma kažką būtų pritaikyti nuo kinietiškų "technikos stebuklų" taip pat. Išvada tokia, kad jeigu nori išlaikyti 100 proc originalumą ir technika laikoma tik dėl to kad ją laikyti ir retsykiais pralėkti nedaug, tai galima ir su originaliomis el. sistemomis gyventi pakariaujant. Dėjai didesnį akūmą pilnai prikrautą ir varai, blogiausiu atveju išsijungsi šviesas ir to akumuliatoriaus talpos užteks dar parvažiuoti. Bet, jeigu norima su sena technika mėgautis keliaujant ir pilnai išnaudojant jos potencialą, tikrai rekomenduotina būtų tobulinti el. sistemą dėl aptikimumo. P.s. Su Jawa 559 pilnai originalia sistema (45w originalia rėle ant generatoriaus), pilnai pertikrinta ir sureguliuota el. sistema, pilnai važiuojant su šviesom kaip priklauso man pavyko nukeliauti į Suomiją ir gryžti be elektros sistemos problemų (buvo tik patikrinama ir prižiūrima). Tai vyko 2014 metais bendras kilometražas apie 2500-3000km (Lietuva-Latvija-Estija-Suomija (Lieksa Jawasakki sąskrydis) ir atgal).
_________________ Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus): Trabant 601; 600; 500 Volkswagen Passat B2 Syncro Ford Transit MK1 Jawa 353;354 +37062436168
|
|
Į viršų |
|
|
virginijus007
|
Parašytas: 2020 Gru 11 Pen, 11:00 |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 11 Tre, 12:12 Pranešimai: 1242 Miestas: Mažeikiai
|
augism rašė: Šią temą pradėjau siekdamas, kad kiekvienas senos technikos mėgėjas už priimtiną kainą galėtų pasidaryti sau elektroninį degimą. Nesuprantu, kaip ten už jį buržujai sugeba užsireikalauti 200 EUR. Pats perku radiodetales pas kiniecius, jų kaina degimui neviršija 7-10 EUR. Litavimo valandų kaina... Galvoju, turint noro kiekvienas savarankiškai susilituos. Čia gi smagu! Mane labiau stabdo įkomponavimo į patį motociklą procesas. Matote, tai kad neturiu aš motociklo. Aišku, galėčiau bandymus daryti ant turimo Simson S50 arba Delta. Bet įdomu būtų prie kokio ИЖ prieiti, ten generatorius atskira dalis, kaip automobiliuose, ar ne? Manau jie užsireikalauja kainą, nes tai yra toks kaip oficialus gaminys (ne kokia tai ten "samadielka"), su visa prekine išvaizda ir visais čiki briki. Nusipirkęs naudotojas turi visą intrukciją, visus komponentus, turi viską ko reikia ir dar garantiją (berods). Jam nereikia sukti galvos, išradinėti kažko, vargti, nes jis visą tai turi rankose ir žino kad užsidės ir važiuos - už ką jis ir sumokėjo pinigus. Manau tai yra normalus dalykas, nors mūsų požiūriu, kai mes patys konstruojam tai taip - atrodo didelė kaina. Vieni nori sėsti ir važiuoti, o kiti mato smagumą dar iki sėdimo ir važiavimo - realiai pravažiuoja tik tam, kad pamatyti - "ar pasiteisino mano ta konstrukcija, surinkimas, ar ne..? Jei ne sedėsiu toliau garaže , nu arba tiek to, rytoj, o jei veiks lėksiu su vėjeliu, o žiūrėk paskui dar kažką naujo sugalvosiu! "...... Ir taip, motociklui generatorius jau yra atskiras komponentas iš dar kitų nemažai sudedamųjų dalių el. sistemos.
_________________ Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus): Trabant 601; 600; 500 Volkswagen Passat B2 Syncro Ford Transit MK1 Jawa 353;354 +37062436168
|
|
Į viršų |
|
|
kęstutis
|
Parašytas: 2020 Gru 11 Pen, 11:37 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 14:49 Pranešimai: 1254 Miestas: Šilutė
|
augism rašė: Šią temą pradėjau siekdamas, kad kiekvienas senos technikos mėgėjas už priimtiną kainą galėtų pasidaryti sau elektroninį degimą. Nesuprantu, kaip ten už jį buržujai sugeba užsireikalauti 200 EUR. Pats perku radiodetales pas kiniecius, jų kaina degimui neviršija 7-10 EUR. Litavimo valandų kaina... Galvoju, turint noro kiekvienas savarankiškai susilituos. Čia gi smagu! Mane labiau stabdo įkomponavimo į patį motociklą procesas. Matote, tai kad neturiu aš motociklo. Aišku, galėčiau bandymus daryti ant turimo Simson S50 arba Delta. Bet įdomu būtų prie kokio ИЖ prieiti, ten generatorius atskira dalis, kaip automobiliuose, ar ne? IŽ viename daikte yra sukonstruotas generatorius ir kontaktų mechanizmas - degimas. Pas auto generatorius atskiras ir degimas atskiras. Bet veikimo principai pas abiejų vienodi. Pagrindinę kibirkšties darbą atlieka indukcinė ritė ir akumuliatorius. Kontaktai atidaro ir uždaro elektros grandinę į indukcinę ritę ko pasekoje indukcinė ritė daro iškrovas skeldama kibirkštį. Kibirkšties išgavimui joks generatorius ar sukamas judesys nereikalingas. Kadangi indukcinė ritė vartoja daug energijos, generatorius reikalingas akumuliatoriaus energijai palaikyti, jos trūkstant nebeužkraunama tinkamai indukcinė ritė ir nelieka tinkamos kibirkšties. Pas Jawa 6V yra vienfazis generatorius, kurio sužadinimas ir jo darbo pradžia prasideda nuo didesnių apsukų nei min. todėl prie sankryžų nekrauna + įjungtos šviesos, stop signalas, posūkis ir viskas siurbiama iš akumuliatoriaus. Tuomet ir pradeda trūkti energijos indukcinėm ritėm, kurių būna ir ne viena. 12V Jawa problemą išsisprendė, nes pastatytas jau trifazis generatorius, kuris pradeda dirbti ir prie min. apsukų.
|
|
Į viršų |
|
|
augism
|
Parašytas: 2020 Gru 11 Pen, 19:33 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2011 Sau 03 Pir, 21:47 Pranešimai: 605 Miestas: Radviliškis
|
Hmmm,... Reiškia, degimas dirba siurbdamas energiją iš akumuliatoriaus? Ir taip visuose motocikluose? Reiškia, mopedo degimo įdiegimas į motociklą - čia jau tam tikrą erezija, taip sakant protestantiška idėja! Supratau. Na, tada viskas paprastėja. Užduotis: sumažinti watų poreikį degimui išlaikant stiprią kibirkštį, išspręstų šią problemą, t.y. paliktų pakankamai vatų ir šviesoms, ir netgi originalioms.
|
|
Į viršų |
|
|
Auryzzz
|
Parašytas: 2020 Gru 15 Ant, 16:05 |
|
|
Forumo rėmėjas |
|
Užsiregistravo: 2017 Rgp 28 Pir, 14:57 Pranešimai: 300 Miestas: Panevėžys
|
O ką aš sakiau pirmoj žinutėj: "oj užmėtys akmenim... ", čia kogero iš tos operos... Asmeniškai susidūriau su tiesiogine, sakyčiau kažkokia neapykanta, kad darau kitaip nei kiti, keičiu originalą, naudoju ne tą spalvą ir t.t. Man tai nusispjaut, traukiu per dantį juos taip pat kaip ir jie mane...
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 116 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
Jonas Kakava
» 2024 Bal 13 Šeš, 17:19
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
hid3
» 2024 Kov 02 Šeš, 0:03
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
satsek12
» 2024 Kov 26 Ant, 9:08
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
Valkata
» 2024 Vas 26 Pir, 10:34
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
Audifanas123
» 2024 Vas 04 Sek, 18:03
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
Smygolas
» 2024 Sau 21 Sek, 21:31
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
Kro0liK
» 2023 Rgs 22 Pen, 17:37
|
|
Kuro bako padengimas rūdims atsparia medžiaga
zpla
» 2023 Rgs 22 Pen, 20:31
|
|
Reikia Kauniečių pagalbos.
sgso
» 2023 Rgs 14 Ket, 13:01
|
|
Karburatoriaus Pekar K68 adatos guma
inkilas
» 2023 Rgs 02 Šeš, 20:01
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Bal 13 Šeš, 17:19
Jonas Kakava
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 28 Ket, 10:43
marjaxxx
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 26 Ant, 9:08
satsek12
|
|
Senos automobilinės radijos perdarymas į FM
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 26 Ant, 9:06
satsek12
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 26 Pir, 10:34
Valkata
|
|
Dazymas
[ Eiti į: 1 ... 33, 34, 35 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 19 Pir, 22:41
kukutis
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 04 Sek, 18:03
Audifanas123
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 21 Sek, 21:31
Smygolas
|
|
Pakonsultuokite dėl smėliavimo
[ Eiti į: 1 ... 13, 14, 15 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 16 Ant, 19:02
npn
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgs 25 Pir, 7:28
virginijus007
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|