Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2024 Kov 29 Pen, 2:40

Visos datos yra UTC + 2 valandos



Forumo taisyklės


I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2020 Gru 16 Tre, 13:42 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2011 Sau 03 Pir, 21:47
Pranešimai: 605
Miestas: Radviliškis
Tai kad ne... Aš nuoširdžiai patikejau, kad čia siūlymas dar labiau tobulinti. Tik įpurškimo srityje esu net ne žalias, o visai nesudygęs :D

Sužinojau, kad dviems cilindrams uždegimas sudėtingėjo beveik dvigubai. Bet čia ne kliūtis. Vis gi, norėčiau pasiteirauti, kokių motociklų gamtoje daugiau: vieno ar dviejų cilindrų? Ir tuo pačiu, gal būt yra taip, kad pvz., vienacilindriai neturi problemų su degimu. Arba būtent dvicilindriai.


Dalintis: Dalintis Facebook
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2020 Gru 16 Tre, 18:34 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Kov 11 Tre, 12:12
Pranešimai: 1242
Miestas: Mažeikiai
augism rašė:
Tai kad ne... Aš nuoširdžiai patikejau, kad čia siūlymas dar labiau tobulinti. Tik įpurškimo srityje esu net ne žalias, o visai nesudygęs :D

Sužinojau, kad dviems cilindrams uždegimas sudėtingėjo beveik dvigubai. Bet čia ne kliūtis. Vis gi, norėčiau pasiteirauti, kokių motociklų gamtoje daugiau: vieno ar dviejų cilindrų? Ir tuo pačiu, gal būt yra taip, kad pvz., vienacilindriai neturi problemų su degimu. Arba būtent dvicilindriai.


Manau kad daugiausia yra 1 cilindro motociklų, vien jau kiek motorolerių visokių ir keturačių, bet jei paimti grynai motociklus tik (dvirates motorines TP virš 125cc varikliais) tai viencilindrių ir dviejų cilindrų in line arba v formos tikriausia daugiausia, kas jau virš dviejų cilindrų tas rečiau sutinkami. Manau paprastas dalykas, mažiau cilindrų, mažiau uždegimo sistemos dalių, paprasčiau viskas padaryta, o kur mažiau ir paprasčiau ten ir patikimiau, bet ne visad taip, būna ir išimčių..

_________________
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2020 Gru 16 Tre, 19:07 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 14:49
Pranešimai: 1253
Miestas: Šilutė
Čia tik mano nuomonė.
Klausimas buvo tik apie motociklus.
Tie motociklai kurie turi problemas su degimu ir iškrovinėja akumuliatorių, tai pagrinde sovietinio paveldo motociklai -IŽ (1 arba 2 cilindrai); DNIEPR(2cilindrai) ir JAWA (1 ir dauguma 2 cilindrai, tai Čekoslovakų bet priklausė sovietų blokui). Šiuo metu jų yra likusi tik mažuma, didžioji dalis kaip ir viso seno transporto iškeliavo į metalyną. Dėl bandymo tam sukurti naują gaminį ir paleisti verslu kitiems - turbūt labai sunki misija. Nes yra jau užpatentuotų gaminių kaip Vape ir t.t.
Kas rizikuos ant savo kailio pirkti nepatentuotą, be garantijos gaminį ir leistis į kelionę? Dėl jau pagamintų el. degimų kainos dydžio tai viena iš priežasčių kad maža paklausa, mažas išperkamumas ir gaminys privalo turėti didelę kainą kad atsipirktų visi kaštai. Be to ten komplekte gali būti generatorius, indukcinė ritė, komutatorius ir degimas - holo daviklis.
Jei kalbant plačiai apie motociklus tai "britvos" ir dalis kelioninių motociklų turi 4 cilindrus. Čioperiai ir dalis kelioninių motociklų turi 2 cilindrus. Yra ir 1 bei 6 cilindrų agregatai. :moped:


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2020 Gru 17 Ket, 3:40 
Atsijungęs
moderatorius
moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Lap 15 Tre, 20:03
Pranešimai: 2067
Miestas: Kaunas
2 cilindrų keturtakčiam varikliui, jei variklis ne V formos, o cilindrai eilėje arba vienas prieš kitą (opozitas) sistemą visai nebūtina daryti sudėtingą. Skirsis tik tuo, kad babinos reikės su dviem išėjimais.
Pas juos dažniausiai (praktiškai turbūt visada, jei nenorim vibracijų) abu stumokliai būna viršuje vienu metu, tiesiog vienam tuo metu baigiasi suspaudimo taktas, o kitam baigiasi išmetimo taktas. Tai šaunama kibirkštis į abi žvakes vienu metu, viename cilindre uždegant suspaustą mišinį, o kitame nepadarant nieko.
Angliškai tai vadinama "Wasted spark". Tokias sistemas turėjo labai daug benzininių automobilių (maždaug 1990-2010), kurie jau nebeturėjo degimo skirstytuvo ir vienos bendros ritės, o kibirktį jau valdė įpurkškimo kompiuteris (arba kibirkšties kompiuteris (liaudiškai RENIX'as (80-90tųjų Renault turėdavo pakankamai komplikuotas Renix atskiras uždegimo sistemas tiek su karbiuratoriais, tiek su įpurškimais, yra kam prigijo), jei tokią sistemą kas kada uždėjo ant karbiuratorinių variklių, manau yra tokių variantų buvę). Tai iš to kompiuterio pagal alkūninio veleno padėtį gaunamas impulsas. Kad sutaupyti ričių kiekį, būdavo dvi ritės (kartais viename sujungtame bloke), iš kurių kiekvienos valdė po dvi žvakes. Poromis būna tie cilindrai, kurį stumokliai viename aukštyje, dažniausiai 1-4 ir 2-3. Dar naujesniuose jau kiekvienas cilindras valdomas atskirai ir babinos keturios, o tokie prasidėjo jau nuo kokių 2000tųjų. Bet ten labiau dėl ekologijos ir darbo tolygumo (stebimas alkūninio veleno judėjimo greitis ties kiekvieno cilindro darbo takto vieta), senstant ir dėvintis mechaninei variklio daliai, kad galėtų kompiuteris kiekvieno cilindro kibirkštį ir kuro kiekį valdyti atskirai, taip išlaikydamas švaresnį ir tolygesnį variklio darbą. Todėl šiuolaikiniai varikliai net ir labai blogos būklės dažnai dar gana gražiai dirba, ypač pašilę, "prisiadaptavę".

Su dvitakčiu tikriausiai taip neveiktų, nes vienas stumoklis viršuje, kitas apačioje. Darbo-įsiurbimo takto gale šauti kibirkštį turbūt ne puikiausiai idėja, gali ir užsidegt, arba jei vis dar per daug išmetamųjų dujų - išdegt bent dalis tik vėliau reikiamo mišinio kiekio.

O keturtakčiam tai labai supaprastina sistemą. Nebent jeigu dar labiau norit taupyti elektrą, bet manau jau ir taip užtektų, nes minėjot, kiek mažėja naudojama galia, vien tik perdarius in elektroninį. Kitas argumentas gali būti toks, kad sumažinamas žvakių keitimo intervalas. Bet tikrai ne dvigubai. Jos turbūt labiau sensta nuo savo gyvenimo sąlygų, negu nuo iššautų kibirkštų skaičiaus. Tai toks dalykas turbūt aktualus tik naudojant žvakes, kurios markiruojamos su A raide priekyje.

Ir padėtį tokiu atveju reikia nusiimti nuo alkūninio veleno, o ne velenėlio, kas ne pas visus keturtakčius su mechaniniais degimais yra numatyta. Kitaip teks programiškai dauginti iš dviejų, spėjant sekančio apsisukimo vidurio padėtį pagal kelių praeitų apsisukimų laiką, taip įvertinant ne tik apsisukimo greitį, bet ir a/dekseleracijos greitį. Nors tikriausiai tas ir taip turėtų būti daroma, jei kibirkštis su ankstinimu, tik nedalinant į dvi dalis.
Arba nusiimti ne VMT ar AMT, o tikslią padėtį, bet tada jau tikrai dar sudėtingesnė sistema su kitokiu davikliu ir dantytu žiedu arba dar kitokiu davikliu ir magnetiniu žiedu.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2020 Gru 17 Ket, 8:30 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Kov 11 Tre, 12:12
Pranešimai: 1242
Miestas: Mažeikiai
tadas1991 rašė:
.......
Su dvitakčiu tikriausiai taip neveiktų, nes vienas stumoklis viršuje, kitas apačioje. Darbo-įsiurbimo takto gale šauti kibirkštį turbūt ne puikiausiai idėja, gali ir užsidegt, arba jei vis dar per daug išmetamųjų dujų - išdegt bent dalis tik vėliau reikiamo mišinio kiekio.

........


Bet Vape degimas būtent taip ir veikia, kibirkštis skeliama tiek VMT tiek AMT, abiejuose cilindruose vienu metu. Ir puikiai veikia...

_________________
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2020 Gru 17 Ket, 9:49 
Atsijungęs
Aukcionų arbitras
Aukcionų arbitras
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007 Spa 05 Pen, 12:50
Pranešimai: 1628
Miestas: Panevėžys - Vilnius
Ant Jawa 638 irgi būtent taip pasidariau bekontaktį degimą: skelia tiek viršuj, tiek apačioj. Detonacijų ar prasto darbo nepastebėjau tikrai.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2020 Gru 17 Ket, 22:00 
Atsijungęs
moderatorius
moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Lap 15 Tre, 20:03
Pranešimai: 2067
Miestas: Kaunas
Įdomu. Vadinasi, galvoje įsivaizduojama teorija praktikoje neveikia. Tai tokiu atveju, jei dviejų cilindrų dvitakčiam galima duoti kibirkštį vienu metu abiejuose cilindruose, t.y. ir apačioje, ir viršuje, tai mano pezalai negalioja ir atsiprašau už juos. O temos autoriaus pasvarstymas, kad dviems cilindrams labai sukomplikuoja sistemą, irgi ne visai teisybė, nes tiesiog reikia dvigubos babinos ir šiek tiek daugiau galios komponentams.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2020 Gru 17 Ket, 22:43 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2011 Sau 03 Pir, 21:47
Pranešimai: 605
Miestas: Radviliškis
Ne visai, Tadai.
Tas degimas, apie kurį šneku, mikroprocesorius. Jame užduodama kreivė priklausomai nuo apsukų. Todėl kiekvienai kibirkščiai atskira mikroschema.
Nieko ten sudėtingo su ta mikroschema. Tik pačią schemą truputį papildyti.
O tai, kad viena kibirkštis bus atliekama - jokia bėda. Tas degimas skelia tokią kibirkštį, kad žvakės užpylimas tampa neįmanomu.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2020 Gru 18 Pen, 22:58 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Vas 29 Sek, 0:03
Pranešimai: 1418
Miestas: Alytus
augism rašė:
Šią temą pradėjau siekdamas, kad kiekvienas senos technikos mėgėjas už priimtiną kainą galėtų pasidaryti sau elektroninį degimą. Nesuprantu, kaip ten už jį buržujai sugeba užsireikalauti 200 EUR.
Pats perku radiodetales pas kiniecius, jų kaina degimui neviršija 7-10 EUR.
Litavimo valandų kaina... Galvoju, turint noro kiekvienas savarankiškai susilituos. Čia gi smagu!
Mane labiau stabdo įkomponavimo į patį motociklą procesas. Matote, tai kad neturiu aš motociklo. Aišku, galėčiau bandymus daryti ant turimo Simson S50 arba Delta. Bet įdomu būtų prie kokio ИЖ prieiti, ten generatorius atskira dalis, kaip automobiliuose, ar ne?


Norai geri, bet yra tas kad kiekvienas iš tikrųjų čia esam labai skirtingi.
Mus vienija tik sena technika, bet požiūris, pomėgiai ir sugebėjimai gali absoliučiai skirtis.
Pvz. aš galiu pasivirint, nusišpalkiuot, nusidažyt kaip man tinka, o jau kur techninė dalis, varikliai tai prasideda savęs prievartavimas. Elektronikos komponentų litavimas jau nekalbant apie supratimą tai iš vis kosmosas. Taigi kiekvienas to tikrai nepasidarys. Todėl suprantama kad yra žmonių kurie perka Vape ir prašo kad kažkas jiems tai sumontuotų ar kitaip perdarytų degimą.
Aš ir vis kartais galvoju kada gal reiks pas jus kreiptis dėl D-5 variklio degimo perdarymo. Kažkada padariau gražų Ryga-5 motorinį bet taip ir kabo pakartas nes važiavo labai trumpai. Kažkas su degimu. O ten degimas tas mažiukas. Taip ir liko.
Tas pats ir su kitais perdarymais, vieniem patinka, kitiem ne už tai ir kaip sako "mėto akmenim" ar pan. Reikia ir tų originalų ir tų perdarymų, bet viskas priklauso nuo situacijos...

_________________
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2020 Gru 19 Šeš, 11:34 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2011 Sau 03 Pir, 21:47
Pranešimai: 605
Miestas: Radviliškis
Oi, dėl D5 tik parašykit. Sulituociau, dabar sergu, laiko atsirado.

Ar galėtume kas nors parašyti, kokios min ir Max motociklo apsukos. Su nedidele atsarga.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos



   Panašios temos   Autorius   Atsakymai   Peržiūrėta   Paskutinis pranešimas 
Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Perku gaz66 ekranuota uzdegimo sistema

forume Perku dalis ir kita

Sergej

0

3254

2021 Rgp 29 Sek, 18:37

Sergej Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Perku Reikalinga langų guma (pavyzdys foto)

forume Perku dalis ir kita

sklandrius

0

1619

2023 Kov 24 Pen, 11:28

sklandrius Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Nupirkta Perku Iž 49 degimo kontaktus.

forume Perku dalis ir kita

aivaras.

0

3297

2021 Rgp 04 Tre, 16:55

aivaras. Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Perku M-72 degimo dangtį (krūtinę)

forume Perku dalis ir kita

Smygolas

0

10787

2023 Rgs 25 Pir, 13:14

Smygolas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Perku Iž 56 degimo spynelę su rakteliu

forume Perku dalis ir kita

MaxAir

0

3445

2021 Rgp 19 Ket, 20:52

MaxAir Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Perku [Iž-49] perėjimo šaibą kito degimo pridėjimui(Minsk/Delta)

forume Skelbimų archyvas

Joris

0

3864

2021 Bal 13 Ant, 12:53

Joris Peržiūrėti naujausius pranešimus



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 74 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  




Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas


 Paskutinės aktyvios temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Tarybiniai dokumentai - auto registravimas

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 28 Ket, 10:43

marjaxxx Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 26 Ant, 9:08

satsek12 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Senos automobilinės radijos perdarymas į FM

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 26 Ant, 9:06

satsek12 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Išmetimo kolektoriaus dažymas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 26 Pir, 10:34

Valkata Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Dazymas

[ Eiti į: 1 ... 33, 34, 35 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 19 Pir, 22:41

kukutis Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Nesikuria audi 1.6d 1985m

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 04 Sek, 18:03

Audifanas123 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 21 Sek, 21:31

Smygolas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Pakonsultuokite dėl smėliavimo

[ Eiti į: 1 ... 13, 14, 15 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 16 Ant, 19:02

npn Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2023 Rgs 25 Pir, 7:28

virginijus007 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Kuro bako padengimas rūdims atsparia medžiaga

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2023 Rgs 22 Pen, 20:31

zpla Peržiūrėti naujausius pranešimus



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija


Į viršų