Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

remontuoju riga 7
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=8339
Puslapis 1922

Autorius:  tadas1991 [ 2007 Geg 22 Ant, 16:19 ]
Pranešimo tema: 

Regitroj buvo linksma. Atlaukiau eilej po saule koki pusvalandi, mama nesirode taigi teko praleist keleta masinu. Atvaziavo mama ir jau prasidejo apziurejimas. Susirinko kokie 6 regitros susidomeje vyrai paziuret :lol: Prisimine kaip seniau su tokiais diedukai vazinedavo.
Jei rimtai gavau lapa su duomenimis ir jau apdraudziau menesiui, nes po birzelio Lietuvoj nebusiu iki rudenio. Liko tik nueiti, atlaukti eilej pora valandu ir pridavus uzpildyta deklaracija ir lapa, kuri gavau ir tikrintoju ir gausiu dokumentus su numeriais.
Ka galiu pasakyt, parase kad metu identifikuot negalima, variklio galia 1kW, dar parase RIGA-7, bet tik todel kad as pasakiau. Kad variklio turis 45 irgi nežinau kaip iziurejo, nes lentelej nusitrynes, o manes to neklause. Remo numerio paskutinio skaiciaus neiziurejo, tai ir neparase :lol:
Uzrasem ant mamos, nes nepilnameciui kad butu galima iregistruot reikia abieju tevu sutikimo.

Va su TA tai bus problemu. Labai jau tie Jutos vyrai priekabus

Autorius:  Prinokes_ananasas [ 2007 Geg 22 Ant, 19:41 ]
Pranešimo tema: 

nori pasakyt motoroleriam reikia TA?

Autorius:  tadas1991 [ 2007 Geg 22 Ant, 20:36 ]
Pranešimo tema: 

Prinokes_ananasas rašė:
nori pasakyt motoroleriam reikia TA?
tai va kad reikia ir dokumentu, ir ta, ir draudimo, ir dar mopedo vairuotojo pazymejimo kazkokio

Autorius:  Laurynas [ 2007 Geg 22 Ant, 22:36 ]
Pranešimo tema: 

Galėtum galutinio varianto foto įdėt

Autorius:  tadas1991 [ 2007 Bir 23 Šeš, 14:37 ]
Pranešimo tema: 

Uzregistravau. Numeris 16ACS. Internete gamybos metai - 1900. Kas nors turit senesni ? :lol:

Buvo kuriozas idomus. Konsultantas pradejo aiskint kad apziureta pries menesi, o jei TP naudota, lapas galioja tik 12dienu (nors ant jo storom raidem parasyta - galioja iki registravimo). Pradejo visu klausinet, skambinet ir aiskintis, bet net virsininkas jam liepe sakyt, kad is naujo varyt. Kai isaiskinom, kad iki rugsejo nebebusim Lietuvoj, ir nebera kada, o sita klaida yra regitros, o ne musu, konsultantas pats atspausdino nauja apziuros lapa (pagal senus duomenis) ir drebanciom rankom ivykde registracijos procesa.
Grizus reiks bandyt TA praeit. Ir gaut ta pazymejima

Autorius:  tadas1991 [ 2007 Rgs 21 Pen, 0:13 ]
Pranešimo tema: 

Po ilgos pertraukos tesiama darbo imitacija. Sestadieni jei iseis i turgu gazo troso. Apsvietima darysiu sviesos diodais (LED), nes jiem reikia zymiai maziau elektros negu kaitrinei lemputei ir gal negesins motoro ir normaliai svies (tikiuosi). Planavau padaryti posukius, elektroniniai mirksiukai (reles pakaitalas) jau padaryti, bet nežinau ar montuosiu. Tam reikalui teks panaudoti diodu tilteli ir stabilizatoriu (srovei islyginti ir stabilizuoti). Tikiuosi iseis is magneto padaryt pastovia 6v srove, kad ir nedidelio stiprumo. Galima vadinti sita viska patobulinimais, taciau kai nori vaziuot, norisi vaziuot ir tamsoje.
Taipogi kai variklis buvo uzvestas ir jau ne karta tai norisi zinoti kaip ji uzgesinti (neskaitant mechaninio budo). Galima atjungt elektra nuo rites bet manau kad standarte kitaip budavo. Ar tik nebus kad riciagas sujungia isejima lempom pajungti su mase ir sistema gavus trumpa nustoja veikus?

Autorius:  Raimis [ 2007 Rgs 21 Pen, 7:36 ]
Pranešimo tema: 

Originalioje konstrukcijoje gesinimas buvo padarytas sujungiant laidą nuo kontaktų su mase. Tam buvo naudojamas standartinis motociklų šviesų ir signalo jungtukas, kur signalo mygtukas šiuo atveju buvo variklio išjungiklis.

Autorius:  tadas1991 [ 2007 Rgs 23 Sek, 20:46 ]
Pranešimo tema: 

Stovint, uzsukus daug gazo (apie du trecdalius) variklis be savo paprasto garso pradeda skleist kazkoki labai didelio daznio zum zum ir ta garsa palydi stipri viso motorinio vibracija. kuri nemaloniai nueina ir per kuna. Ar cia sito variklio "ypatybe" ar reikia remontuoti?
Pakeiciau gazo trosa, idejau is turgaus pirka novodiela, kuris sunkiai rankenelej vaiksto kad ir kiek lanksciau ta plokstele ir dildinau nelygumus,gal prasitrins. Uztat galima normaliai nuadotis. Pakeitus grupe kompresija gera, su atsuktuvu veleno neprasuku, trauka man pasirode irgi nebloga, nors nežinau kokia turi buti. Reikes taipogi uzdeti kita sakabos rankenele, nes mano turima per mazos eigos ir sankaba arba veda arba pilnai neatsijungia.

Autorius:  tadas1991 [ 2008 Geg 05 Pir, 22:02 ]
Pranešimo tema: 

Turiu problemą. Keičiau alkūninį ir sudėjus blokus jis nesisuko. Atsidariau atgal, žiūriu truputį guolis nedakaltas. Dakaliau, vėl sudėjau, sukasi, bet sunkiai ir su užstrigimais. Niekur nesitrina, nesikabina. Pabandžiau vėl įdėt senąjį, viskas gražu. Taip pat pabandžiau išėmus degimo pusės guolį, irgi viskas gražiai sukasi. Tai prieinu hipotezę, kad naujesnis alkūninis išsicentravęs. Pritartumėt?
O gal kas kita? Jei taip, kaip taisyti?
Aišku galima įdėt senąjį ir palikt kaip buvo, bet jo būklė žymiai prastesnė.

Autorius:  juozavas [ 2009 Rgs 29 Ant, 21:50 ]
Pranešimo tema: 

Sveiki, atgaivinu seną temą, nes neradau tinkamesnės. Žodžiu turiu labai neblogai užlaikytą Rygą. Spalvos - rėmo žalia su bako ir purvasargių balta. Jei tai padės, gal galit pasakyti modeliį ir bent apytiksliai metus? Jei ne, rytoj pasistengius padaryti nuotraukų. Turiu kelis esminius klausimus prieš pradedant tvarkyti:
jei turi B kategorijos teises, ar galima vairuoti Rygą? Tai mopedas, ar motoroleris, nes motorinio dviračio lyg ir nėra sąvokose?

Kaip išspręst, kad degalinėse tik 95 ir 98 benzinai? Kaip sumažinti oktaninį skaičių ?

Iš anksto ačiū už atsakymus.

Puslapis 1922 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/