Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

remontuoju riga 7
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=8339
Puslapis 622

Autorius:  tadas1991 [ 2007 Sau 17 Tre, 22:10 ]
Pranešimo tema: 

stengiuos susitart su juozu, jis turi gana nebloga rema su lempa, pedalais, abiem sparnais, rankenelem, grandines apsauga uz 50lt. Tik va kas atveztu gal kam pakeliui?
Varikli sita idejus, lyg ir nebedaug truktu.
Virint kempu kazkada bandziau, nekaip sekesi, daug prisiukslinau, bet prie kempo paciam prieit dabar sunku butu.
O dazymui tiks tarybinis kompresorius su tarybiniu purkstuvu (pulikazkoks ten) ar reik kazko profesionalesnio?

Autorius:  Vidminas [ 2007 Sau 17 Tre, 22:32 ]
Pranešimo tema: 

tadas1991 rašė:
Vidminas rašė:
Kiek prisimenu,karteryje susikaupusį tepalą reikia karts nuo karto išleisti, atsukant dugne esantį varžtą/kamstelį.Originalų dedimą pradžioje reiketų patikrinti(o dal jis veikia),o po to bandyti remontuoti,po to jau ieškoti naujo.

tai kad paziurek ta originalu pas mane tik ta rite su tais metalais belikus, maciau leduklis foto idejas tai ten toks kaip kondensatorius apvalus ir tie kontakatai visi, pazek pas mane kas like


Sorry, nepastebejau.ten ištikro truksta dalių

Autorius:  tadas1991 [ 2007 Sau 18 Ket, 1:31 ]
Pranešimo tema: 

ar varikly turi buti pirsto, stumoklio klibejimas i sonus kai isardai? jei ne tai kaip tvarkyt? ar uzteks pakeist guolius as ka rimciau?
ar jungiant varikli ji statyt ant gumos ar tiesiog prie pacio remo?

Autorius:  Vidminas [ 2007 Sau 18 Ket, 8:41 ]
Pranešimo tema: 

Variklis buvo statomas tiesiai ant remo be jokių gumų.

Autorius:  tadas1991 [ 2007 Sau 18 Ket, 8:45 ]
Pranešimo tema: 

Vidminas rašė:
Variklis buvo statomas tiesiai ant remo be jokių gumų.

taip, zinau, bet gal taip maziau trins remo dazus, metala, maziau pats dviratis vibruos?

Autorius:  Rudge [ 2007 Sau 18 Ket, 9:21 ]
Pranešimo tema: 

Dėl variklio tvirtinimo neišradinėk dviračio. Suki tiesiai ant rėmo, ir jeigu bus normaliai priveržtas, bus viskas gerai. Perrinkdamas variklį atkkreipk dėmesį į riebokšlius ir tarpines, kadangi dvitakčiame motore tai vaidina pagrindini vaidmenį. Kadangi sankabos pusėje ant alkūninio nėra riebokšlio, sankabos dangtelis turi būti pastatytas ant geros tarpinės. (kaip tavo motoras galėjo dirbti su takia skyle, kuri padaryta degimo pajungimui, sunkiai įsivaizduoju). Alkūninio švaistiklio klibėjimas į šonus beveik nieko nesako. Švaistiklis neturi klibėti, kada jį tampai į viršų - apačią. Sankaba yra visiškai sausa. Tepalas pilasi tik į sankabos spiruoklės skyrių, per skylę į kuria įsuktas sankabos troso (lyno) laikiklis. Šie motoriukai, nors ir labai paprasti, reikalauja labai kruopštaus surinkimo (kas jaunuoliams sunkiai gaunasi dėl žinių ir kantrybės stokos). Jeigu motoras nors kur gaudys orą, tu jo niekada neužvesi, o jeigu dirbs tai blogai. Sekmės darbuose. :D

Autorius:  tadas1991 [ 2007 Sau 18 Ket, 19:53 ]
Pranešimo tema: 

Na, pacio svaistiklio klibejimas gal 0.1mm, vos jaucias (nemanau kad labai blogai), bet stumoklis labai kliba i visas puses. Kaip ji nuimt? Ten sonuose tose skylutese lygir ziedeliai tokie, bet niekaip neiskrapsciau as ju, net nepajudinau. Niekaip nepavyko perskirt pacio bloko, varztus atsukau bet ten ar uzkepe ar dar ka netaip dariau.

Autorius:  tadas1991 [ 2007 Sau 18 Ket, 19:57 ]
Pranešimo tema: 

cia turi ta iduba but?

Prikabinti failai:
DSC00041.JPG
DSC00041.JPG [ 32.87 KiB | Peržiūrėta 926 kartus(ų) ]

Autorius:  Rudge [ 2007 Sau 18 Ket, 20:14 ]
Pranešimo tema: 

Gal neatsukai vieno varžto, kiek pamenu ten kitoje karterio pusėje yra dar vienas varžtas.

Autorius:  tadas1991 [ 2007 Sau 18 Ket, 21:56 ]
Pranešimo tema: 

varztai atsukti, bet turbut tod?l kad nenuimti magnetas ir dantratis nuo alkuninio. Varztai issukti is ju bet nenusiima. kaip ten juos?
tai visgi kaip stumokli nuimt?

Puslapis 622 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/