Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Autorius |
Žinutė |
Oldgytis
|
Parašytas: 2007 Vas 07 Tre, 22:49 |
|
Užsiregistravo: 2007 Sau 05 Pen, 19:08 Pranešimai: 91 Miestas: TRD,N
|
Sergej rašė: pwxaz rašė: Moskvich paruosimas lenktynems na kokie butu komentarai? kokios neigiamos puses tokio perdarymos? 2 numeris.
Foto Nr.2. Problema rezonancinese vibracijose. Atliekant toki alkuninio veleno islengvinima svarbiausia precizinis jo balansavimas (kartu su smagraciu, sankaba,priekiniu dirzo skriemuliu ir daline svaistikliu mase ant svaistikliniu alk.vel. kakliuku).
_________________ Datsun 160B
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
laurynas400
|
Parašytas: 2007 Vas 08 Ket, 11:50 |
|
Užsiregistravo: 2005 Geg 24 Ant, 13:16 Pranešimai: 1465 Miestas: Vilnius
|
Visiškai teisingai, tačiau ir tas gali nepadėti tolesnėje ekspoatacijoje. Dėl didesnių apsukų gali nelaikyti ir perkaitę "prasisukti" indeklai, lūžti švaistikliai ir dar bala žino kas...
O galima paklausti kokiam tikslui yra tai daroma, ar čia koks kursinis darbas su pavyzdžiais?
|
|
Į viršų |
|
|
Raimis
|
Parašytas: 2007 Vas 08 Ket, 12:35 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 11:24 Pranešimai: 8594 Miestas: Alytus
|
Veleno atsvarai yra ne bet kaip parenkami. Jų masė paskaičiuojama pagal tam tikrą metodiką. Bet kokia saviveikla nepagrįsta skaičiavimais prives prie variklio išsvertumo išderinimo ir, kaip kolegos rašė, turėsime vibraciją kol kas nors suluš...
_________________ Forume rašome lietuviškai. !!!
|
|
Į viršų |
|
|
Sergej
|
Parašytas: 2007 Vas 08 Ket, 16:06 |
|
Užsiregistravo: 2004 Geg 20 Ket, 15:22 Pranešimai: 940 Miestas: Vilnius
|
laurynas400 rašė: Visiškai teisingai, tačiau ir tas gali nepadėti tolesnėje ekspoatacijoje. Dėl didesnių apsukų gali nelaikyti ir perkaitę "prasisukti" indeklai, lūžti švaistikliai ir dar bala žino kas...
O galima paklausti kokiam tikslui yra tai daroma, ar čia koks kursinis darbas su pavyzdžiais?
ne cia foto is knigos.
Paskutinį kartą redagavo Sergej 2007 Vas 08 Ket, 16:08. Iš viso redaguota 1 kartą.
|
|
Į viršų |
|
|
Sergej
|
Parašytas: 2007 Vas 08 Ket, 16:07 |
|
Užsiregistravo: 2004 Geg 20 Ket, 15:22 Pranešimai: 940 Miestas: Vilnius
|
laurynas400 rašė: Visiškai teisingai, tačiau ir tas gali nepadėti tolesnėje ekspoatacijoje. Dėl didesnių apsukų gali nelaikyti ir perkaitę "prasisukti" indeklai, lūžti švaistikliai ir dar bala žino kas...
O galima paklausti kokiam tikslui yra tai daroma, ar čia koks kursinis darbas su pavyzdžiais?
pagerinti variklio dinamika.(greiciau pasiekia max aps/min)
M-421 velenas tampa 6 kg lengvesnis
vaz--> 2kg
Paskutinį kartą redagavo Sergej 2007 Vas 08 Ket, 16:11. Iš viso redaguota 1 kartą.
|
|
Į viršų |
|
|
Sergej
|
Parašytas: 2007 Vas 08 Ket, 16:09 |
|
Užsiregistravo: 2004 Geg 20 Ket, 15:22 Pranešimai: 940 Miestas: Vilnius
|
Raimis rašė: Veleno atsvarai yra ne bet kaip parenkami. Jų masė paskaičiuojama pagal tam tikrą metodiką. Bet kokia saviveikla nepagrįsta skaičiavimais prives prie variklio išsvertumo išderinimo ir, kaip kolegos rašė, turėsime vibraciją kol kas nors suluš...
kas nors bande? ar atsakymas yra paremtas tik teorija?
|
|
Į viršų |
|
|
laurynas400
|
Parašytas: 2007 Vas 08 Ket, 16:14 |
|
Užsiregistravo: 2005 Geg 24 Ant, 13:16 Pranešimai: 1465 Miestas: Vilnius
|
Sergej rašė: laurynas400 rašė: Visiškai teisingai, tačiau ir tas gali nepadėti tolesnėje ekspoatacijoje. Dėl didesnių apsukų gali nelaikyti ir perkaitę "prasisukti" indeklai, lūžti švaistikliai ir dar bala žino kas...
O galima paklausti kokiam tikslui yra tai daroma, ar čia koks kursinis darbas su pavyzdžiais? pagerinti variklio dinamika.(greiciau pasiekia max aps/min)
Dar klausimas (nepyk), o tą variklį (jau perdarytą) tu dėsi į 21/24 volgas?
|
|
Į viršų |
|
|
Sergej
|
Parašytas: 2007 Vas 08 Ket, 16:17 |
|
Užsiregistravo: 2004 Geg 20 Ket, 15:22 Pranešimai: 940 Miestas: Vilnius
|
Cituoti: Visiškai teisingai, tačiau ir tas gali nepadėti tolesnėje ekspoatacijoje. Dėl didesnių apsukų gali nelaikyti ir perkaitę "prasisukti" indeklai, lūžti švaistikliai ir dar bala žino kas...
Коленчатый вал является одной из наиболее от¬ветственных и наиболее сложных в конструктивном и производственном отношении деталей двигателя. Недо¬статочная надежность коленчатого вала, как правило, служит причиной повышенных износов и сокращения срока службы двигателя. От прочности коленчатого вала во многом зависит возможность форсировки дви¬гателя.
Исходя из условий работы двигателя к конструкции коленчатого вала предъявляют следующие требования:
219
статическая и динамическая уравновешенность; проч¬ность, жесткость и износостойкость шеек вала; отсут¬ствие опасных резонансных колебаний; обтекаемость форм; высокая точность изготовления и обработки; воз¬можно малая масса.
Двигатель М-412 имеет некоторое предрасположение к возникновению крутильных колебаний, может быть, из-за того, что передний конец коленчатого вала не¬сколько перегружен. Здесь приводы масляного насоса, распределителя и распределительного вала, всей си¬стемы газораспределения, водяного насоса с вентилято¬ром, генератора. Конструкторы предполагают, что имен¬но с этим связан и относительно небольшой срок служ¬бы распределителя при предельных нагрузках на дви¬гатель. Действительно, в условиях автомобильных со¬ревнований распределитель приходится менять через каждые 8—10 тыс. км пробега, но это не является «криминалом», так как опыт эксплуатации стандартных и форсированных двигателей с обычными нагрузками позволяет утверждать, что в этих условиях срок службы распределителя соответствует пробегу в 100 тыс. км и более. Других последствий резонансных крутильных колебаний не обнаружено. В таком случае имеет смысл эксперимент со снятием противовесов с коленча¬того вала для уменьшения его массы в целях увеличения мощностных показателей при переходных режимах (рис. 23). В настоящее время можно считать, что колен¬чатые валы с обрезанными противовесами, облегченные на 2,5 кг для ВАЗа и 6,0 кг для М-412, по сравнению со стандартными вполне работоспособны и дают эффект в улучшении динамики автомобиля. Срезать противове¬сы можно на обычном фрезерном станке с обязатель¬ной динамической балансировкой перед установкой ко¬ленчатого вала в двигатель. Перед обработкой колен¬чатого вала или перед его монтажом обязательно про¬водится обмер диаметров шатунных и коренных шеек микрометром.
Кстати, в литературе имеются сведения, что при под¬готовке спортивного автомобиля BMW-1800 на некото¬рых образцах двигателей устанавливаются коленчатые валы без противовесов.
|
|
Į viršų |
|
|
Sergej
|
Parašytas: 2007 Vas 08 Ket, 16:21 |
|
Užsiregistravo: 2004 Geg 20 Ket, 15:22 Pranešimai: 940 Miestas: Vilnius
|
laurynas400 rašė: [quote="Sergej pagerinti variklio dinamika.(greiciau pasiekia max aps/min) Dar klausimas (nepyk), o tą variklį (jau perdarytą) tu dėsi į 21/24 volgas?[/quote]
na kadangi mano proektas(as nepykstu ) nepateko i Projektu skyreli, tai galiu prisipazint, kolkas dar tokiu ziauru perdarymu nera, bet......
jai ir bus idetas tai tik i 21,nes 24 neturiu :)
ir nepatikesiu kad 21 tiltas ar gr.deze , ar kardas ar kardano krizmes neislaikys.
|
|
Į viršų |
|
|
pwxaz
|
Parašytas: 2007 Vas 08 Ket, 21:05 |
|
Užsiregistravo: 2005 Lap 23 Tre, 21:13 Pranešimai: 522 Miestas: Vilnius
|
o kiek kainuoja toki malonuma pasidaryti?
_________________ Naujos detales automobiliams. [email protected]Moskvich 407 1958m Moskvich 2140 (export) 1978m 869925755 869001566 Vilnius
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 10 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
Mustang 69 variklis
OldRobis
» 2023 Rgs 26 Ant, 12:56
|
|
TP pirkimo-pardavimo sutartis
egvis
» 2019 Rgp 07 Tre, 22:50
|
|
Jau greitai - ,, Motociklu per XX a. Lietuvą" ...
rcepa
» 2018 Geg 20 Sek, 13:29
|
|
Idomus straipsnis apie modeliuku kolekcionavima
audriusk
» 2018 Lap 19 Pir, 1:03
|
|
GAZ brėžiniai
Kalvis
» 2017 Gru 27 Tre, 12:29
|
|
Klasikiniai Renault Facebooke Lietuvoje
VytautasB
» 2017 Spa 21 Šeš, 20:55
|
|
Zundapp ks750
egvis
» 2017 Bir 25 Sek, 19:47
|
|
МУЗЕЙ ТЕХНИКИ ВАДИМА ЗАДОРОЖНОГО
egvis
» 2017 Bir 04 Sek, 23:08
|
|
Reikia Minsk M1M manualo
daivarasss
» 2017 Sau 02 Pir, 17:35
|
|
RU ir netik, literatura ir netik, apie mocus ir netik
MT10-36
» 2016 Rgs 22 Ket, 11:04
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
Mustang 69 variklis
forume Interneto adresai ir naudinga literatūra
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgs 26 Ant, 12:56
OldRobis
|
|
TP pirkimo-pardavimo sutartis
forume Interneto adresai ir naudinga literatūra
Paskutinis pranešimas:
2022 Bir 22 Tre, 16:37
rimvydas007
|
|
Jau greitai - ,, Motociklu per XX a. Lietuvą" ...
forume Interneto adresai ir naudinga literatūra
Paskutinis pranešimas:
2020 Vas 01 Šeš, 9:00
rcepa
|
|
Idomus straipsnis apie modeliuku kolekcionavima
forume Interneto adresai ir naudinga literatūra
Paskutinis pranešimas:
2018 Lap 19 Pir, 1:03
audriusk
|
|
Музей «Авто-СССР» в Черноусово
forume Interneto adresai ir naudinga literatūra
Paskutinis pranešimas:
2018 Rgp 04 Šeš, 20:30
evris
|
|
Klasikiniai Opel Lietuvoje FB
forume Interneto adresai ir naudinga literatūra
Paskutinis pranešimas:
2018 Kov 05 Pir, 13:04
VytautasB
|
|
GAZ brėžiniai
forume Interneto adresai ir naudinga literatūra
Paskutinis pranešimas:
2017 Gru 27 Tre, 12:29
Kalvis
|
|
Perdirbtų transporto priemonių registracija
forume Interneto adresai ir naudinga literatūra
Paskutinis pranešimas:
2017 Lap 02 Ket, 11:23
sss
|
|
Klasikiniai Renault Facebooke Lietuvoje
forume Interneto adresai ir naudinga literatūra
Paskutinis pranešimas:
2017 Spa 21 Šeš, 20:55
VytautasB
|
|
Zundapp ks750
forume Interneto adresai ir naudinga literatūra
Paskutinis pranešimas:
2017 Bir 25 Sek, 19:47
egvis
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|