Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Rusijos auksarankiai
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=20&t=1290
Puslapis 23

Autorius:  Sergejus [ 2004 Rgs 17 Pen, 13:43 ]
Pranešimo tema: 

Djorge rašė:
na turgaus auksarankiai juk irgi verti "pagarbos", jie kartais imasi gana drasiu techniniu eksperimentu, naudodami gan radikalius sprendimus ir priemones :lol:


Taip.Kaip kas kada rase Egiss, uztaiso skyles su dienrascio "Lietuvos rytas" pagalba :lol:

Autorius:  Djorge [ 2004 Rgs 17 Pen, 13:46 ]
Pranešimo tema: 

na tai dar ne pats geriausias bajaris buna idomesniu.

Autorius:  dubby [ 2004 Rgs 17 Pen, 15:51 ]
Pranešimo tema: 

graziai atliktas darbas.
bet viena kas man nepatinka-priekiniai sparnai, ratai.

Autorius:  Jezus [ 2004 Rgs 17 Pen, 16:27 ]
Pranešimo tema: 

Djorge rašė:
Sitas gana panasus i Crysler'i Provler, nu ta kur Gudelis vezinasi.;-))
idomu kokio turio Supros variklis??? Turetu buti nerealiai "uztaisyta" masina........ :shock:

ziurint kokia supra yra kur ejo su 238 a.g ir 330a.g o matarai tai ju visu eina 3 litrai tik pas ta silpnesne yra 1 turbina, o pas galingesne 2

Autorius:  Djorge [ 2004 Rgs 17 Pen, 16:30 ]
Pranešimo tema: 

To Jezus o tu neklysti, lyg jie ten 88 supra donoru padare, lyg tadu dar dvieju turbinu niexs nededavo, nors jei atvirai tai nežinau, manau kad ir su silpnesniuvarikliuku ten bus kulka.

Autorius:  Jezus [ 2004 Rgs 18 Šeš, 9:54 ]
Pranešimo tema: 

Djorge rašė:
To Jezus o tu neklysti, lyg jie ten 88 supra donoru padare, lyg tadu dar dvieju turbinu niexs nededavo, nors jei atvirai tai nežinau, manau kad ir su silpnesniuvarikliuku ten bus kulka.

ai as nezinojau kad donoru pasirinko 88metu, bet tiksliai zinau kad 88metais ir su 237a.g ir su 204a.g ejo

Autorius:  Direktorius [ 2004 Rgs 18 Šeš, 10:18 ]
Pranešimo tema: 

Ar matet švelerius priekinej dalį po varikliu. Iš akies matosi, kad nera jokios smūgio gesinimo zonos. Jei sitas grabas atsitrenktu į kliuti bent 50km/h vairuotojas su keleiviu islektu per priekini stikla su visom kedem ir saugos dirzais. Gal kaip dizaineriai ir nieko, bet saugumo lygis kokių 1915 meto automobiliu.

Autorius:  Paulius43 [ 2004 Rgs 18 Šeš, 12:12 ]
Pranešimo tema: 

Direktorius rašė:
Ar matet švelerius priekinej dalį po varikliu. Iš akies matosi, kad nera jokios smūgio gesinimo zonos. Jei sitas grabas atsitrenktu į kliuti bent 50km/h vairuotojas su keleiviu islektu per priekini stikla su visom kedem ir saugos dirzais. Gal kaip dizaineriai ir nieko, bet saugumo lygis kokių 1915 meto automobiliu.


Tokios masinos ne kasdienai.. O ka pats darytum tokiu atveju? Nieko? Jau geriau grazus parodinis auto, kuris kaip meno/technikos sedevras retai naudojamas, negu kasdieninis slamstekas su super gera saugos sistema (visumine). Siaip nežinau, bet manau kad ameikiniai hotroderiai taip pat nedea saugos pagalviu i perdaromos auto...

Autorius:  Direktorius [ 2004 Rgs 19 Sek, 19:13 ]
Pranešimo tema: 

Tokios masinos ne kasdienai.. O ka pats darytum tokiu atveju? Nieko? Jau geriau grazus parodinis auto, kuris kaip meno/technikos sedevras retai naudojamas, negu kasdieninis slamstekas su super gera saugos sistema (visumine). Siaip nežinau, bet manau kad ameikiniai hotroderiai taip pat nedea saugos pagalviu i perdaromos auto...[/quote]


As nesneku apie saugos pagalves (nors jos praverstu). Sneku apie remo konstrukcija. Ją buvo galima padaryti taip, kad ji nebutu tokia standi išilginių apkrovų atžvilgiu( tereikia tik pakeisti konfiguraciją, metalo storį ir padaryti vieta kuriose smųgio metu koncetruotusi įtempimai) . Kaip būna šiuolaikiniuose automobiliuose. Visa priekinė dalis turi dirbti kaip didelis amortizatorius kuris prailgintu laiką nuo susidurimo momento iki pilno automobilio sustojimo.

Autorius:  Foxas [ 2004 Rgs 19 Sek, 19:26 ]
Pranešimo tema: 

O kas sako, kad konstrukcija nesaugi? GFal ten taip apskaičiuota, kad avarijos atveju visas variklio skyrius su visais šveleriais palys po kabina?

Puslapis 23 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/