audi coupe GT
Parašytas: 15 Lap 2004, 20:18
sveiki :)
siuo metu yra "kalamos babkes" vienam projektui:
noreciau susirast nedamusta audi GT, variklio stovis nesvarbus...prioritetas teikiamas kad nebutu praeityje stipriai dauzytas kebulas. variklis bus keiciamas i audi200 turbo 20v kuo geresniu metu ir stovio. na jei pasiseks gal ir S2 variklis ten stoves nes jis turi ant 10ag daugiau uz dvisimtine.
ieskau butent GT nes ji yra kvatrine..o ir greiciu deze jos panestu 220ag.
isore bus palikta originali...nes ji ir taip man labai grazi..veza mane tos formos(kaimynu ir pacuku nuomone apie mano kibira man nesvarbi), salonas bus keiciamas, nes originalus yra gan seno dizaino ir gana primityvokas..siaip nieko ten daug nereiks daryt..gal tik idet panele is bulkos ir sedynes sportines nes masina bus ruosiama gatves lenktynems street racingams).
tai va noreciau paklausti gerb. oldtimeriu...gal kas bandet zaist su sia masina? ar labai problematiska ten bus ikomponuot nauja varikli? tai yra mano didziausias rebusas. vietos po kapotu ten nera labai mazai, o ir manuale ten stovi 5cil variklis..taciau tas turbininis su 20v tures but biski paspaustas...reiks kompaktiskiau isdestyti visa maitinimo sistema, kas gali lemti galios nuostolius, todel ir klausiu gal kas jau esat tai dare ir galit padet patarimais..?
ar cia jums dar ne oldtimeris..? mano nuomone tai nereali klasikine masina...be to labai graziu formu.
galeciau toliau tobulinti savo divinoske..bet bombinti bulka man atrodo banalu o ir seip nesinori vel draskyti darniai suderinto ir veikiancio mechanizmo
siuo metu yra "kalamos babkes" vienam projektui:
noreciau susirast nedamusta audi GT, variklio stovis nesvarbus...prioritetas teikiamas kad nebutu praeityje stipriai dauzytas kebulas. variklis bus keiciamas i audi200 turbo 20v kuo geresniu metu ir stovio. na jei pasiseks gal ir S2 variklis ten stoves nes jis turi ant 10ag daugiau uz dvisimtine.
ieskau butent GT nes ji yra kvatrine..o ir greiciu deze jos panestu 220ag.
isore bus palikta originali...nes ji ir taip man labai grazi..veza mane tos formos(kaimynu ir pacuku nuomone apie mano kibira man nesvarbi), salonas bus keiciamas, nes originalus yra gan seno dizaino ir gana primityvokas..siaip nieko ten daug nereiks daryt..gal tik idet panele is bulkos ir sedynes sportines nes masina bus ruosiama gatves lenktynems street racingams).
tai va noreciau paklausti gerb. oldtimeriu...gal kas bandet zaist su sia masina? ar labai problematiska ten bus ikomponuot nauja varikli? tai yra mano didziausias rebusas. vietos po kapotu ten nera labai mazai, o ir manuale ten stovi 5cil variklis..taciau tas turbininis su 20v tures but biski paspaustas...reiks kompaktiskiau isdestyti visa maitinimo sistema, kas gali lemti galios nuostolius, todel ir klausiu gal kas jau esat tai dare ir galit padet patarimais..?
ar cia jums dar ne oldtimeris..? mano nuomone tai nereali klasikine masina...be to labai graziu formu.
galeciau toliau tobulinti savo divinoske..bet bombinti bulka man atrodo banalu o ir seip nesinori vel draskyti darniai suderinto ir veikiancio mechanizmo