Užsiregistravo: 2007 Sau 21 Sek, 10:24 Pranešimai: 240 Miestas: Linksmakalnis netoli Garliavos
Stumoklis24 rašė:
Veikia gerai, gražu. Planavau ir aš daryti, bet tu jau pirmas
Kolega nepraraskit vilties! Padaryk tai kartu su sunumi ar anuku...Padaryk graziau uz mane! Padaryk geriau negu as!...Padaryk kitoki: dvigubo veikimo... arba dvieju cilindru... arba dvieju cilindru dvigubo veikimo... Yra visokiu variantu- svarbu pradeti... Patarimas is mano puses bet kada... Tik nežinau ar deti nuorodas apie garo variklius is kitu valstybiu... Lietuvisku nera....Gaila.... Juk nuo cia prasideda inzinerine mintis....
Kodėl? Yra. Šio modeliavimo entuziastų tikriausiai visose šalyse ir visais laikais būna. Jūs pats- to įrodymas . Tiesa, tikrą garo techniką mačiusiose industrinėse šalyse šis hobis populiaresnis. Ši mašina mano rasta Palangoje, daryta karo laiku ar ankstyvame pokaryje. Boileriui panaudota artilerijos sviedinio gilzė, generatorius tikriausiai telefono. Įdedu bičiulio filmuotą klipą, nuotraukas, jei bus įdomu, įdėsiu kitą kartą.
Užsiregistravo: 2007 Sau 21 Sek, 10:24 Pranešimai: 240 Miestas: Linksmakalnis netoli Garliavos
as ta masina maciau- tik negalvojau kad lietuviska... Galetu autorius ten ideti aprasyma lietuviu kalba...o nuorodas idejau kiek auksciau- kad butu viename pranesime.Ten yra po viena nuoroda apie masinas is Lenkijos, Rusijos, ir Vokietijos...
O cia netycia radau plieniniu ,,roliku,, su skyle.Diametras labai tinkamas prie cilindro.O skyleje galima bus priklijuoti dviracio stipina ir bus svaistiklis...
Užsiregistravo: 2007 Sau 21 Sek, 10:24 Pranešimai: 240 Miestas: Linksmakalnis netoli Garliavos
arba(ir) per mazas garo kiekis-pabandykit vietoj garo duoti oro is kompresoriaus... O tada didesni katila...Bet man graziau kai katilas prie variklio sukonstruotas.... Siaip tai uztenka ten visko- kol garo pasidarys galima ramiai alaus atsigerti ir apie technika padiskutuoti...Taip! nieko ten nekeiskit.... gi ne elektrai gaminti-geriau darykit dar viena, bet kitoki. o sita i lentyna... Ir uzkursit susirinkus gerbiamiems sveciams...
arba(ir) per mazas garo kiekis-pabandykit vietoj garo duoti oro is kompresoriaus... O tada didesni katila...Bet man graziau kai katilas prie variklio sukonstruotas.... Siaip tai uztenka ten visko- kol garo pasidarys galima ramiai alaus atsigerti ir apie technika padiskutuoti...Taip! nieko ten nekeiskit.... gi ne elektrai gaminti-geriau darykit dar viena, bet kitoki. o sita i lentyna... Ir uzkursit susirinkus gerbiamiems sveciams...
Viskas ten gerai, kaip yra, nebus daroma jokių eksperimentų ir apie jokias rekonstrukcijas negali būt ir kalbos. Mano klausimas buvo grynai teorinis.
Užsiregistravo: 2004 Vas 23 Pir, 11:41 Pranešimai: 455 Miestas: Vilnius
virgas rašė:
Parodyto variklio bėda tame, kad paleidus garą, pergreit krenta slėgis, variklis mažina sūkius, kol visai sustoja. Kame čia konstruktoriaus klaida?
Tai, matyt, visos atviros sistemos tokios – anksčiau ar vėliau garas iššnypščia ir reikia viską stabdyt vandens papildymui. O tas anksčiau/vėliau priklauso nuo katilo ir darbinio cilindro tūrių santykio. Tavo filmukyje cilindras storas, skersmuo gal tik 5, ilgis pora kartų mažesnis už katilo. Tūrių santykis bus apie 5^2 * 2 = 50, reiškia slėgio kritimo pusperiodis bus vos apie 25 apsukas. Bojarino gi cilindriukas mažytukas, už katilą gal tūkstantį kartų mažesnis – dėl to ir sukasi ilgiau.
Reikia daryt uždarą sistemą – su garų kondensatorium ir siurbliu, pumpuojančiu kondensatą atgal į katilą. Arba katilą pastoviai iš vandentiekio siurbliuku papildyt.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 29 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume