Ačiū Pauliui už pagalbą atsakant (jis mane pažįsta).
Mano beje sekmadienį mintys irgi apie viliuką sukosi...Patyriau stresą (gaila neturėjau foto aparato, tai bučiau forumiečius pašiurpinęs...), paskambino pusbrolis su klausimu ar nenoriu įsigyti GAZ 69. Kažkoks jo kaimynas paprašė pakrauti į sunkvežimį GAZ69 vežti į metalo laužo supirktuvę (norėjo keisti ant kažkokio savadarbio traktoriuko). Reikėjo labai staigiai apsispręsti, kadangi buvo sekmadienio vakaras (21 val.), o aštuntą ryto turėjo išvežti. Atlėkiau iš Jonavos 70km, apžiūrėjau, bet neišdrįsau "apsiženyti": mašina buvo dar tarybiniais laikais privatizuota (ant dureliu emblema: Kauno RAPS, Pagynės PTŪ), bet dokumentai pamesti, taip pat be tento ir šiaip papuvus nuo stovėjimo, sakė subyrėjęs dar galinio tilto reduktorius. Šiaip variklis ir tiltai originalūs, nebuvo vieno priekinio ir atsarginio ratų. Taigi prašė už ji dviejų tonų geležies laužo arba atitinkamai 940lt. Turint po ranka laužo kaip ir apsimokėtų, bet pinigais pagailėjau...Tada ir prasidėjo žiaurumai: mašiną pakrovė į sunkvežimį, o ant viršaus užkėlė Ford skorpio ir senos škodos kabiną. Žiauru buvo klausyti kaip GAZikas traška ir braška (geriau bučiau nematęs)....
Na, bet kompensacijai už tą stresą gavau dovanu GAZ-704 originalią be jokio tiuningo priekabą (dar su juodais numeriais). Kada prie prie progos reikės padaryti foto ir įmesti (aišku irgi pavargus, bet dabar turbūt jau tikrai teks GAZ69, arba 69A įsigyti)
.